Päivitetty viimeksi 6. helmikuuta 2003

BIELAJA SMEJERT

BIELAJA SMEJERT ON PELATTU!

Bielaja Smejert saatiin kunnialla päätökseen ja se tuomittiin onnistuneeksi tapahtumaksi.

Pelinjohto toivoo että kaikilla oli kivaa ja kiittää osallistuneita. Erityiset kiitokset punaisten rohkeille, jotka ilolla uhrasivat itsensä suuren ja mahtavan Neuvostoliiton puolesta. Joukkohyökkäyksissä oli tunnelmaa, lippuja kannettiin etunenässä ja laulu raikasi.

Pukukilpailun parhaaksi valittiin tiukan harkinnan jälkeen Henri Lindberg, jonka asuste koostui asianmukaisesti lumipuvusta, nahkasaappaista, sotien aikaisista taisteluvaljaista ja kypärästä sekä pystykorvan tukilla varustetusta pulttilukkokivääristä.

Sivuilta poistettu turha tieto ja lisätty Orasteen ottamat kuvat.

Kevään ja kesän taitteessa tulee sitten JIHAD 2, 140 hengen ählämipeli.

- Pelinjohto

Etusivu - Ajo-ohje - Tunnelmaa - Kuvat

AikaLauantai 25. Tammikuuta
PaikkaKonalan metsäinen pelipaikka
Ikäraja15 vuotta
Kesto5-6 tuntia
Pelaaja-odotusNoin 60 paikanpäälle saapuvaa
Pelimaksu2€

Etusivun sisällysluettelo
Osapuolet
Idea
Yhteys pelinjohtoon

OSAPUOLET

Punainen tähti

Punainen uhka idästä

Huomattavasti suurempi kuin valkoisten piskuinen porukka. Punaisia johtavat komissaarit, jotka huolehtivat moraalisen selkärangan säilymisestä. Heidän taisteluliikkeensä ovat hitaita ja raskaita, mutta järkähtämättömän uhrautuvaisuutensa vuoksi he vaikuttavat usein voittamattomilta.

He eivät saa pukeutua valkoiseen (mukaanlukien metrocamo), asu muuten vapaa. Suositeltava asustus mantteli ja hiippalakki, mutta maastopukukin käy. Aseistus mieluummin Kalashnikov, mutta muutkin kelpuutetaan.

 

Pieni ja sisukas valkoinen

Juokon koko on 1/3 punaisen koosta. Nämä soturit ovat eliittisissejä, jotka aiheuttavat punaisille suurta päänvaivaa nopean ja iskukykyisen joukkonsa ansiosta. Jokainen heistä on heti synnyttyään upotettu avantoon ja ensimmäinen lelu heillä on ollut Pystykorva.

Valkoiset pukeutuvat lumipukuun. Toki paras olisi SA anorakkimalli, mutta muutkin hyväksytään. Aseeksi mieluusti puutukkinen pulttilukko, mutta muutkin hyväksytään. Jos mahdollista, aseet tulisi kääriä valkoiseen kankaaseen tai maalata valkoisiksi.

Logo raakkasti nyysitty SA-INT

IDEA

Punainen uhka idästä saapuu valkoisten alueelle. Tappeluhan siitä syntyy, mahtavat taistot eeppisessä mittakaavassa.

Pelissä on lineaarinen juoni ja se toteutetaan useassa erillisessä osassa. Vaihto osien välillä tapahtuu nopeasti pelin tunnelmassa.

Pelielementit on suunniteltu vahvassa talvisodan hengessä.

YHTEYS PELINJOHTOON

Pelin järjestivät Arto Luostarinen (arto.luostarinen@varusteleka.fi) ja Valtteri Jaakonpoika (valtteri.jaakonpoika@varusteleka.fi.