Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 20, 2024 5:08 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mikä vaivaa?
ViestiLähetetty: Pe Loka 15, 2004 7:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 15, 2004 7:12 pm
Viestit: 12
Paikkakunta: Laukaa
Tuli mieli kirjoittaa vähän tarinaa tapahtumasta joka tapahtui juuri äskettäin:

Olin myymässä asettani, kun eräs henkilö tuli kysymään, että haluanko vaihtaa aseeni hänen aseeseensa. Minä kohteliaana poikana sanoin että ei kiitos odotan toista asetta, mutta ei, tyyppi rupeaa siinä sitten kettuilemaan minulle seuraavat 20min kuinka "naski" olen koska olin henkilöä 2v nuorempi. No sanoin vain että kumpikohan se naski nyt tässä on, ja puff, kaveri haluaa jo tapella 2v nuoremman jampan kanssa! Ja solvauksia on tullut vaikka mitä mutta ei olisi armeliasta kirjoittaa niitä tänne koska jotkut herkemmät ihmiset voisivat järkyttyä siitä mitä niin nuori ihminen osaa jo tehdä.

Tuli vaan mieleen että miksi tälläistä esiintyy harmittavan usein nykyään?
Mikä nykynuoria vaivaa?

Ja selvennyksen vuoksi kyseinen herra on -88 joten siitäkin voi taas laskea minun ikäni.

Ps. Teki vaan mieli avautua, poistakaa jos näette sen tarpeelliseksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 15, 2004 10:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
No virtuaalinen väylä on hyvä väylä vittuilla. Siinä kun turpiin saamisen mahdollisuus on eksponenttiaalisesti pienempi kuin kasvokkain. Kait sitä pitää puberteetti-ikäisen epävarman miehenalun jollakin tavalla boostata egoaan - vaikka sitten machoilemalla tietokoneen ruudulle. Kaikki sitä ei tietenkään tee, mutta jotkut joutuu niinkin alhaiselle tasolle.

Sama ilmiö on nähtävissä erilaisissa internet- peleissä. Ihmiset joilla ei ole rahkeita tai mahdollisuuksia potkia mummoja perjantai-iltaisin torilla, voivat hakea vallantunnetta pelin kautta turvallisesti. Kukin taplatkoon tyylillään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 15, 2004 10:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Toiset vain ovat tyhmempiä kuin toiset. Sille ei voi mitään, get used to it.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mikä vaivaa?
ViestiLähetetty: La Loka 16, 2004 8:53 am 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 13, 2003 4:19 pm
Viestit: 50
Paikkakunta: Mynämäki
Jaeger kirjoitti:
Tuli mieli kirjoittaa vähän tarinaa tapahtumasta joka tapahtui juuri äskettäin:

Olin myymässä asettani, kun eräs henkilö tuli kysymään, että haluanko vaihtaa aseeni hänen aseeseensa. Minä kohteliaana poikana sanoin että ei kiitos odotan toista asetta, mutta ei, tyyppi rupeaa siinä sitten kettuilemaan minulle seuraavat 20min kuinka "naski" olen koska olin henkilöä 2v nuorempi.


No tuskin varmaan myit asettasi tuolle?

Se on sentään myyjän hyviä puolia, ettei tarvitse myydä omaa mutkaansa tuollaisille idiooteille, vaikka maksaisivat siitä mitä.

Monenlaista hiihtäjää on, eikä kaikista tarvitse vetää hernettä nenäänsä. Ja voi sitä sanoa, että et vaikuta asialliseta ostajalta, kun jutut ovat tuollasia. Kiitos ja hei!

Jos toinen siitä meuhkaa - meuhkatkoot. 8)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com