Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Huhti 18, 2024 1:46 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 08, 2006 7:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Nämä tyttöjä kentille tahtovat ovat usein jotain 90-syntyneitä. Miltäs kuulostais?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 08, 2006 8:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Ihme hulabaloota se on. Sama se on kenen sormi sitä liipaisinta vetää, tyttö tai poika. Kuulaa sieltä kuiteski lentää. Näin niinku sivusta katsottuna, koko keskustelu. Ihme haloo :)

Mutmut, kyllä mä haluan naisia (tyttöjäki :P~~) harrastuksen pariin. Johtuu lähinnä fetissistäni, joka on naiset täysissä varusteissa. Joop, ihan suoraan myönnän että en ihan sivusilmällä vilkuile kun "tsiksejä" heiluu maastovaatteissa offarilla. Pelitilanteessa kuitenkin he ovat ihan yhtä tasavertaisia pelaajia, kuten kaikki muutkin "yhtä kokeneet".

Tiedä sitten käsitteleekö ketju offarilla tapahtuvia juttuja vai pelikentillä...? ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 15, 2006 9:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 4:47 pm
Viestit: 12
Paikkakunta: Muhos
Meidän peleissämme on käynyt useampaankin kertaan pelaamassa serkkutyttöni, hänen kaksi kaveriaan sekä pari muutakin tyttöä/naista. Aivan yhtälailla sitä kuulaa on lennätetty ja metsässä tetsattu tällöinkin. Erään hiukan ihmeellisen asian olen kuitenkin huomannut, mikä rajoittaa nuorempien tyttöjen tutustumista jaloon lajiimme: heidän vanhempansa eivät päästä heitä. Useammin kuin kerran olen joutunut toteamaan, etteivät vanhemmat -erityisesti äidit :? - päästä tyttöjään ryskäämään metsään aseet käsissä. Jostain syystä edes nykyajan vanhemmille ei tunnu sopivan kalloon se, että heidän _tyttönsä_ haluaa ostaa taktiset liivit ja aidolta näyttävän rynnäkköaseen. Pojille taas annetaan paljon helpommin se maaginen alle 18vuotiaalle pakollinen huoltajien lupa ostaa airsoft-ase. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 15, 2006 10:57 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Olihan tuo joskus (ehkä vielä nykyäänkin) joku juttu, että maastovaatteet liitettiin uusnatseihin tms. oman elämänsä sankareihin vanhempien taholta. Minuakin vähän hävetti ekat kerrat julkisesti pööpöillä maastopuvussa, joskus tämän vuosituhannen alkupuolella. Onneksi harrastus on saanut sen verta jo julkisuutta että ihmiset saattavat jopa ymmärtääkin homman idean.

Valistus on homman nimi, kyllä sillä ummikoista päästään. Lopulta.

Asejuttu sitten oma saransa, vanhempien näkemystä niistä on yleensä vähän turha lähteä vänkäämään. Oli leluja tai ei. Itse ostin salaa ensimmäisen vemppuni, ei kyllä kotiporukat tykänneet ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 15, 2006 12:25 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 21, 2006 5:43 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Pulkkila/Haapavesi
Totta puhut, Gestaa. Valistusta olen omalta osaltani jakanut tiedotustilaisuudessa, jonka järjestimme kestilän peruskoulun 5-9-luokkalaisille. Jostain syystä tytöt näyttivät olevan kaikista eniten aktiivisia varsinkin ylä-asteen puolella. Useimmat ylä-asteen pojat istuivat vaan nurkassa ja juttelivat keskenään.

Minä esittelemässä ICS:n mp5:sta kyseisessä tapahtumassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 15, 2006 12:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
No en tiedä oliko ne nyt niin paljon kiinnostuneenpia. Ainakin 5-6 luokkalaiset pojat oli ihan innoissaan ja kyseli kaikkea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 14, 2006 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Itse pidin äidinkielen tunnilla informatiivisen puheenvuoron airsoftista. Lopussa annoin ihmisten kysellä vapaasti ja kysymyksiä satoin ainoastaan tytöiltä. :)

Esim.
"Paljo tuo pyssy maksaa?"
"Onko olemassa semmosia hirveän isoja pyssyjä?"
"Millon meette seuraavan kerran softaamaan?"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2006 3:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 7:43 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Sibbo
jarsson kirjoitti:
"Onko olemassa semmosia hirveän isoja pyssyjä?"


:roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2006 7:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 09, 2006 6:56 pm
Viestit: 6
jarsson kirjoitti:
"Onko olemassa semmosia hirveän isoja pyssyjä?"


Minuakin kiinnostaisi tietää. :)

Naiset ja airsoft on melkein yksi ja sama kuin miehet ja airsoft, raha vain ratkaisee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 8:53 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 7:43 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Sibbo
calcci kirjoitti:
Naiset ja airsoft on melkein yksi ja sama kuin miehet ja airsoft, raha vain ratkaisee.


Vaikka naisten/tyttöjen priorisointi rahankäytön osalta eroaakin sotahulluista miespuolisista teineistä, niin en lähtisi vetämään kovinkaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä naisten/tyttöjen rahallisesta tilanteesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 9:12 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
jarsson kirjoitti:

"Onko olemassa semmosia hirveän isoja pyssyjä?"


Itseasiassa kysymyksellä tarkoitettiin pistooleja suurempia aseita kuten rynnäkkökivääreitä yms. sillä minulla oli vain pari pistoolia näytillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 23, 2007 3:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 20, 2006 5:11 pm
Viestit: 288
Paikkakunta: Espoo
Näin tapahtui viikonloppuna kaverilleni, kun hän lähti jonnekkin pidemmälle softaamaan (itse en pässyt kun oli kuumetta 39,6 astetta :cry: ). Noniin ja turhat jaarittelut sikseen. Kun hän käveli pelipaikalle hän huomasi jo kaukaa että suurimmalla osalla sellanen melkeen perseeseen asti ulottuvat hiukset ja ajatteli he ovat karmeita hevareit (hevareilla on tunnetusti pitkä letti). Mutta lähempää hän huomasi että he olivat naisia, ja suurimmalla osalla oli melko iso ase( yhdellä oli M60 ja toisella PSG-1). Kun hän tuli kotiin hän kertoi mesessä, että pelissä oli ollut 27 pelajaa ja 16 oli naisia. Joten mitä ajan tässä takaa? Sitä että naisia on kyllä softaamassa mutta he näemmä pitävän suurimmaksi osaksi omia pelejä, eikä osallistu suurempiin skennuihin. (sitä en kyllä tajua miksi? mutta enhän ole nainen enkä läheskään samalla aaltopituudella heidän kanssa) Ja tässä samalla tuli selväksi se että kyllä hekin näemmä polttavat rahaa airsoftiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 23, 2007 4:43 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Tai sitten oli vaan laina pyssyt ja varusteet ;) tosin ihan kiva kuulla että toistakin sukupuolta tämä harrastuksemme kiinnostaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 8:22 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:18 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Helsinki
CaptainPP kirjoitti:
Meidän peleissämme on käynyt useampaankin kertaan pelaamassa serkkutyttöni, hänen kaksi kaveriaan sekä pari muutakin tyttöä/naista. Aivan yhtälailla sitä kuulaa on lennätetty ja metsässä tetsattu tällöinkin. Erään hiukan ihmeellisen asian olen kuitenkin huomannut, mikä rajoittaa nuorempien tyttöjen tutustumista jaloon lajiimme: heidän vanhempansa eivät päästä heitä. Useammin kuin kerran olen joutunut toteamaan, etteivät vanhemmat -erityisesti äidit :? - päästä tyttöjään ryskäämään metsään aseet käsissä. Jostain syystä edes nykyajan vanhemmille ei tunnu sopivan kalloon se, että heidän _tyttönsä_ haluaa ostaa taktiset liivit ja aidolta näyttävän rynnäkköaseen. Pojille taas annetaan paljon helpommin se maaginen alle 18vuotiaalle pakollinen huoltajien lupa ostaa airsoft-ase. :?


Aiemmin olen kirjoitellut tähän, että tyttöjen vähyys johtuu tyttöjen vähyydestä ja lajia kokeillaan lähinnä poikaystävän kautta.

Nyttemmin täytyy kuitenkin yhtyä tuohon CaptainPP:n mielipiteeseen. Itsekin olen pyssyjä myydessäni kuullut tämän suuntaisia kommentteja: "Ymmärtäsin kyllä jos poika haluis tätä, mutta kun se on tyttö!" Muutenkin huomaa, että pojat tulevat yleensä isiensä kanssa aseita ostamaan, tai jos mukana on äiti, hän yleensä katsoo koko touhua kieroon. (Nämä ovat siis yleistyksiä, jos joku ei huomannut, toki löytyy paljon positiivisesti suhtautuvia äitejä ja negatiivisesti suhtautuvia isiä.)

Mukavinta on kuitenkin ollut huomata, että yleisesti ottaen asenteet ovat muuttuneet parempaan suuntaan, eli reilusti entistä useammin vanhemmat sanovat airsoftin olevan hyvä harrastus siinä missä muutkin, joten eiköhän vielä joskus päästä siihenkin tilanteeseen, että suurin osa saa airsoftia harrastaa ilman ennakkoluuloja niin halutessaan. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 9:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 7:43 am
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Osa tästä vähyydestä selittyy varmasti myös sillä, että "naiset" eivät välttämättä halua tulla pelipaikoille kuuntelemaan "miesten" "hauskoja juttuja". Esimerkiksi oma tyttöystäväni ei pahemmin pidä siitä, miten häntä katsotaan kuin jotain friikkiä pelipaikoilla. Tottakai softaava tyttö on harvinainen asia, mutta vähän voi miettiä miten siihen suhtautuu. Tytöille on jo valmiiksi varmasti hankalaa uskaltautua näin miehisen lajin pariin, joten heistä erillisen haloon nostaminen ei varmasti ainakaan rohkaise mukaan.

Lisäksi kanssapelaajien käytös voi myös hieman vaikuttaa asiaan. Esimerkkinä vaikka viimesunnuntain saapuminen vuosaaren vedenpuhdistamolle. Ensimmäinen asia joka erottui massan mölinästä oli jonkun teini-janin "ONX TÄÄL NAISII?". Eipä tainnut olla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 2:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Mikäköhän ihme on kun pitää tietää onko paikanpäällä naisia? Jos minä välittäisin siitä onko paikalla naisia lähtisin ostarille enkä offarille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 3:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 20, 2006 5:11 pm
Viestit: 288
Paikkakunta: Espoo
Heigen kirjoitti:
Tai sitten oli vaan laina pyssyt ja varusteet ;) tosin ihan kiva kuulla että toistakin sukupuolta tämä harrastuksemme kiinnostaa.

Ne oli niitten ihan omat kamat tai niin ainakin veikkaan kun yleensähän laina kamat on ihan sitä perus luokkaa eikä niis oo mitään virei yms., mutta näissä olikin kaikki mahollinen härpäke ja viel vähä päälle :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 3:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 11:54 am
Viestit: 174
Paikkakunta: Vantaa / PKS Ry
NecroCuolema kirjoitti:
Mikäköhän ihme on kun pitää tietää onko paikanpäällä naisia? Jos minä välittäisin siitä onko paikalla naisia lähtisin ostarille enkä offarille.


Ja mihin ihmeeseen keskenkasvuiset naisia tarvitsevat, kun tytöissäkin olisi jo liikaa käsiteltävää?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 4:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 7:17 pm
Viestit: 211
Paikkakunta: Rovaniemi
Sä et hei osaa tätä nuoriso slangia naiset=tytöt :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2007 6:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Viestissäni viittasin edelliseen viestiin jossa joku random-Jani huutta "ONX TÄÄL NAISII?!" Tuosta siis nainen sanan käyttö.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 04, 2007 3:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 5:41 pm
Viestit: 119
Paikkakunta: Helsinki
Ennen meidän peleissä kävi kaksikin tyttöä:). Mutta sitten kiinnostus niiltä lopahti. Tosin kyllä ne puolisen vuotta softas:).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Minä Itse!
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 1:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 1:46 pm
Viestit: 1
Minä olen tyttö ja kiinostunut softauksesta. mutta pitää ensin hankkia varusteet ja aseet.. :oops: miks aseet ja muut kampeet maksaa niin paljon.. ? :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 2:21 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Se nyt vain on puhdasta taloustiedettä. Aseiden ja varusteiden valmistaminen ei ole halpaa ja asiakkaat ovat valmiita maksamaan niistä, joten ei auta kuin kaivaa kuvetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 4:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 21, 2005 7:44 pm
Viestit: 146
Paikkakunta: Tornio
Jepjep, näinhän se on. Mutta voihan sitä myös harrastaa "halvalla", eli hankkii halvan kertaviritteisen aseen ja halvan maastopuvun sekä silmäsuojaimet, jalkineina voi käyttää vaikkapa äidin tai isän vaelluskenkiä mutta maiharit ovat aina paremmat. Tällöinkin hintaa kertyy helposti se 200€ mutta on huomattavasti halvempi kuin sähköpyssy vireineen ja muine romuineen, übertaktisia varusteita unohtamatta. Kokeilee vaikka alkuun lainakamppeilla ja sitten vasta alkaa hankkimaan omaa varustetta jos laji kiinnostaa vielä kokeilun jälkeen :)

Heh, ja itse aiheeseen...

Meillä Torniossa en ole kertaakaan nähnyt naispuolista softaajaa, Kemissä näin nyt sunnuntaina. Täytyy kyllä nostaa hattua, hän oli halvaantunut polvista alaspäin eikä antanut tämän vamman vaikuttaa pelinautintoon, sopisi monen ottaa mallia :) Eikä häntä katsottu kuin jotakin friikkiä vaikka olikin nainen, päin vastoin.
Sain itse wongattua muijaani sen verran että tulisi edes kerran pelaileen kesällä, lupasi tulla :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 26, 2007 6:13 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
Yksi tyttö on käynyt pari kertaa pelaamassa isoveljensä kanssa joskus viime talvena. Sainpa toissapäivänä houkuteltua tyttöystävänikin softaamaan mutta kävimme pelaamassa vain kahdestaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 18, 2006 9:31 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Kuopio
Yksi syy naisten vähyyteen lajissa on todennäköisesti "vaikea mukaanpääsy". Airsoftista ei hirveästi kuule, mitään aloittelijaystävällisiä "peruskursseja" ei lajista järjestetä, eikä julkikuva vaikuta ulkopuolisen silmään kovin organisoidulta. Sama ongelma on tietysti on myös miehillä ja pojilla, mutta heitä todennäköisesti kaverit tutustuttaa lajiin vähän useammin.
Toinen voi olla juurikin tuo, että laji on "melko" miesvoittoinen, joten ainoana naisena voi ahdistaa tuntemattomassa porukassa.

Itse olen siis softaava naisihminen. En ole feministi, enkä erityisen poikatyttökään, koska yhtälailla olen kiinnostunut niistä naismaisista asioista. Turha siinä on mitään jyrkkää sukupuolierottelua tehdä lajien välille, että mikä on sopivaa kenellekin, harrastakoot sitä, mistä itse tykkäävät. Eli mappe ja muut ottaa vaan sen virkkuukoukun käteen ihan itse. :wink:

Lainaa:
Minun mielipide on että jos haluavat tulla softaamaan niin senkun tulevat ja se on kylmä totuus, että jotkut naiset ei tiedä mikä on mikäkin(liipasin, jne), mutta se on syystä, että heitä ei kiinnosta.

Eivät tietenkään. En minäkään alkuun tiennyt, mikä on luisti. Mutta mikäs siinä, aina oppii uutta. :roll:
Ja uskallan kyllä väittää, ettei niin tynnyrissä kasvanutta tyttöä löydy, etteikö tämä edes teoriassa osaisi aseella ampua, vaikka osien nimet vähän hakusessa olisivatkin.


Viimeksi muokannut Altair päivämäärä Ma Loka 13, 2008 6:53 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 5:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Tulipa mieleen että eipä kovin moni poikakaan tiedä, ennenkuin perehtyy asiaan.

Berget 5-tapahtumassa tuli nähtyä että Ruotsissa ja muutenkin ulkomailla oli ihastuttavan paljon naisia mukana puuhassa ja homma sujui luonnollisesti ilman sen kummempia ihmeellisyyksiä.

Mitä nyt joku rakastavaispari kulki 24/7 yhdessä ja oli huulistaan juuttunut kiinni useammin kuin kerran, mutta kuitenkin :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 11:36 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Kai ne nyt oli edes kummatkin naisia? ;>

Ei ne naiset, kumma kyllä, sen oudompia ihmisiä ole kuin miehetkään. Toki niitä katselee mieluusti, mutta jääpi pian se pointti harrastuksesta sivuun..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 1:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
No ne kyllä molemmat näytti erheellisesti naisilta, mutta toinen oli kuitenkin joku pitkätukkainen poika.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Hippi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2007 7:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 11:11 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Vantaa
Jaaha mielenkiintoinen aihe ja joiltain jopa mielenkiintoisia kommentteja.
Pakko pureutua kahteen silmiin pistävään asiaan. Ensinnäkin mistä johtuu kuvitelma että kaikki armeijan käyneet, soft airista kiinnostuneet tms. naiset olisivat poikatyttöjä?
Mielestäni tuo käsitys on outo ja esim. LARP:ia jo toista kymmentä vuotta harrastaneena voin sanoa että aivan varmasti totaalisen väärä. Kyllä varmasti suurin osa softaamaan eksyvistä ovat jo varattuja mies-ystävien paikalle houkuttelemia aivan tavallisia naisia.

Siitä pääsemmekin toiseen kohtaan. Mistäköhän kumman syystä sitä vain ihmetellään että kas kummaa kun naisia ei näy, mutta kukaan ei ole oikeasti valmis tekemään asialle jotain?
Miten olisi esim. johonkin isompaan tms. skenaarioon sopia yksi nais ryhmä tms. Heille voisi olla suht edullinen ase vuokra ja pääasiassa tavoitteena olisi saada jokaisen harrastajan tyttö/nais-ystävät mukaan kokeilemaan.
Mikäli asia hoidettaisiin kuten normaali peleissä, joten naiset näkisivät että muitakin tulossa olisi heidän vastuuntunnollaan erittäin todennäköistä saada kasaan varsin mukavan kokoinen joukko.
Perheemme kauniimpi (huomattavasti sellainen) sukupuoli olisi kyllä halukas lähtemään kokeilemaan, mutta kyllä kynnystä nostaa esim. aseettomuus, kuolaaminen, "hylkäämisen" yms. pelko.

Juu ei ihan vain noin kun puhutaan asiasta asiana niin on mielestäni hieman sama kuin että mies lähtee tallille ratsastamaan sinne kaikkien "hihi pikku likkojen" tirskuttavaksi. Itse ratsastamassa käyneenä voin todeta kynnyksen olleen melkoinen. Onneksi ikä auttaa tuohon vaivaan. En vain voi olla huomaamatta kuinka teennäisen korkeaksi kynnys tehdään ihan jo miespuolisten softaajien toimesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2007 8:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
Kerran Mustavuorella tuli tyttö vastaan. Vähän huonoissa merkeissä tosin kun näyttivät porukalla keskisormea meille...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2007 9:09 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 16, 2007 6:47 pm
Viestit: 8
Harge kirjoitti:
Kerran Mustavuorella tuli tyttö vastaan. Vähän huonoissa merkeissä tosin kun näyttivät porukalla keskisormea meille...


Niin ja ikää näillä "keson" näyttäjillä oli varmaanki 13v lähettyville.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 27, 2007 9:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Tiesivät jo tuon ikäisinä miten kohdella luvattomilla pelipaikoilla pelaajia ;)

Musti, omalla vaimolla on vähän samaa ongelmaa myöskin. Varsinkin se ettei hän osaa tai tekee jotain väärin. Jos saat Korpilammelle hänet houkutettua niin laina-ase järjestyy ainakin kunhan vain etukäteen ilmoitat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 8:06 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
En kyllä ottaisi omaa vaimoani mukaan. Ainoa paikka mihin pääsee vaimoa karkuun on airsoft. Kerrankin harrastus jossa saa olla rauhassa.

Ei mulla kyllä pahemmin ole sitä vastaan että te muut otatte tissieläimenne mukaan leikkisotimaan. Siitä vaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 8:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Yhdyn täysin ylläolevaan kommenttiin. Tämä on oikeasti harrastus jossa pääsee "emäntää karkuun" joten en perkules kyllä ala edes ehdottelemaan että tuukko meidän kanssa vähän pelaileen :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 12:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 10:22 pm
Viestit: 131
Hehheh. Nalkutus mukaan pelikentille :D

"Etkö sä nyt osu siihen?" "Nyt kyllä pidät sen sivustan kun lupasit!" "No voi hemmetti kun menit tippumaan"
Sehän olisi vähän niinkuin autoa ajaessa joku kokoajan neuvomassa :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 5:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:11 am
Viestit: 7
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu/Espoo
Tähän voisin kyllä vastata että naiset pitävät eri asioista kun miehet (suprise suprise)... Naiset pitävät mielummin kotia yllä.. Miehet sitten tekevät muuta..

Olen kyllä jossakin kuvissa nähnyt naisen (tytön) pelaamassa, en livenä. Odotan kyllä sitä päivää kun oma emäntä tulee pelaamaan (luvannut tulla, alkanut jo ostamaan maasto-vaatteita).. Mitäpähän siitäkin tulee, no.. Saa sitten katsoa saako mennä pelaamaan enään sen kerran jälkeen ;)..

Mutta kummiskin, naiset ovat luonnostaan ihan eri maata kun miehet, mutta poikkeuksiakin löytyy. Luin tän topikin alusta jonkun replyn että ehkäpä nainen haluaa olla parempia kun miehet joskus, voihan se olla niinkin, tai sitten he vain haluavat tulla saarnaamaan että on kyllä paljon parempiakin puuhia kotona.. Siivoamista, pyykkäämistä, ruoanlaittoa, puitten pilkkomista ym.. (Mies tietysti sanoo : Ei ei, moottori-ajoneuvot, tietokoneet, elektroniikka.. Tajuatte kyllä :) )..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 8:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
ukkosleka kirjoitti:
Hehheh. Nalkutus mukaan pelikentille :D

"Etkö sä nyt osu siihen?" "Nyt kyllä pidät sen sivustan kun lupasit!" "No voi hemmetti kun menit tippumaan"
Sehän olisi vähän niinkuin autoa ajaessa joku kokoajan neuvomassa :P


Sitten kotona tulee rankka brieffi siitä, mikä meni pieleen ja mitä tehdään ensikerralla erilailla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 8:25 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 03, 2005 9:34 pm
Viestit: 321
Paikkakunta: Tampere
Mitä, siinähän tulisi lisää realismia: stressaava ympäristö ja (psykologista) taistelurasitusta! :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 8:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Hankkikaa paremmat naiset ittellenne, jos tollasesta on ongelmaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 28, 2007 10:45 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 08, 2003 2:57 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: Mikkeli
Niin, kaikillahan pitäisi olla naisia useampi varastossa :) Mitä, eikö SINULLA ole? Häpeä!

Onko kukaan tehnyt sellaista lupausta tyttönsä kanssa, että "Jos tulet pelaamaan tuonne äijäporukkaan meidän kanssa, niin minä lupaan kokeilla siivoamista ja tiskaamista"

Vitsi, että hirvittää ajatus, jos maailma kääntyisi toisinpäin: tyttö käy softaamassa ja rassaa kaiket päivät Systemaa kiinni mechaan samalla kun itse tiskaat niitä makaranolaatikon jämiä pois lautasista ja imuroit kissankarvoja pois sohvalta.

Saan vielä selkääni tästä kommentista joltakin, haenpa skedekypärän valmiiksi :)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com