Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ti Huhti 16, 2024 11:14 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2003 4:55 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 11, 2003 8:48 pm
Viestit: 12
Paikkakunta: Turku
counter.asp kirjoitti:
Mutta oletteko ajatelleet minkälaiset mahdollisuukset miehillä on selviytyä lähitaistelusta naista vastaan? :) Huulet ovat armottomat ja ne pallot moukaroi vastustajan syvälle maahan! :D


...hohhhoijaa...tollo :evil: *nuijii tyhmyyttä pois :twisted: *.

Luulisi että huonollakin "läpänheitolla" olisi rajansa. Viimeksi kuulin tuontasoista "vitsiä" tai "pilailua" lastentarhaan yleis-älykkyyden tasossa verrattavissa olevassa paikassa , joka myös armeijana tunnetaan.

Eiköhän tämäkin taas näyttänyt kuinka tyhmyys ilmentää itsensä uskomattoman monin keinoin. Ja henkinen ikä oli mikä? (anna kun arvaan tekstin tason perusteella ----> 4 vuotta?, vai menikö yläkanttiin ? ). Jospa jätät vain tuon "ajattelun" muille jos jutut ovat tuota tasoa, ja kehität itsellesi korvikkeeksi vaikka paremmin älykkyystasollesi sopivan harrastuksen , kuten vaikka kuurupiilon tai pusunatan :D . Selvästikään et ole saanut muksuna telmiä tarpeeksi juosten ympäri pihaa pusuja keräten. Suosittelen että siirryt ala-asteelle tai lastentarhaan korjaamaan puutteen. *mutinaa* .."oikea järjen riemuvoitto"... *mutinaa*
Eiköhän kuitenkin pysytä aiheessa, ja pidetä arvostus paikallaan naispelaajakuntaamme kohtaan. Huomaan etteivät kaikki näköjään osaa ottaa kaikkia pelaajia pelaajina, vaan tunkevat jotain päiväuniaan sekaan. Noh ei hätiä. Kaipa jonain päivänä kipeä muistutus naiselta "sarjan" tai "puukolla" tökkäisun muodossa palauttaa takaisin todellisuuteen, ilman sen kummempia puskasessioita.
... ja joo olihan se kiva että huomasit naissukupuolen silmää miellyttäävyyden :D ,mutta NIIIIN tyhmä tapa ilmaista se. Miespuolisena en koe naispelaajia sen vähemmän viehättävinä kuin muulloinkaan, mutta luulisi pystyvän pitämään idiotismin päänsä sisällä ja keskustelun aiheessaan (esim .miksi jotkut naiset harrastavat/eivät harrasta airsoftia).

Saa ajatella ennen kuin kirjoittaa!!! Huonoa huumoria on muutenkin maailma täynnä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 04, 2003 10:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:34 pm
Viestit: 223
Paikkakunta: Kuopio (Puijonlaakso)
Tässä vaiheessa alan jo käsittää miksi naisia ei näy paljoa kentällä. Luulen, että tämä keskustelu alkaa olla melkoisen valmista kamaa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 04, 2003 12:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
luostari kirjoitti:
Tässä vaiheessa alan jo käsittää miksi naisia ei näy paljoa kentällä. Luulen, että tämä keskustelu alkaa olla melkoisen valmista kamaa...


WDW allekirjoittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 06, 2003 9:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 8:40 pm
Viestit: 53
Paikkakunta: Espoo
Huhhuh.

No miettikääs poijjaat, että miltä tuntuisi, jos esim. tyttö-ystävänne / vaimokkeenne / tyttö-kaverinne pyytäisi teitä ottamaan osaa vaikkapa ratsastukseen. Itse voisin katsomaan lähteä, mutta siihen se varmaan jäisikin. Tosin onhan näitä `tyttöpoikiakin´, jota tuon kaltainen mahdollisuus saattaisi kiinnostaa...
Tuossa oli nyt jonkinlainen esimerkki ja toivotaan, että tajusitte minun pointin.
Kuitenkin minulla ei olisi mitään vastaan jos naisia tulisi pelaamaan "meidän" kanssamme.

Kyllä aika varmasti monikin "meistä" pojista / miehistä voi allekirjoittaa sen faktan, että alkaa "pullistella ja näyttää eläimellisiä" taitojaan kauniimman sukupuolen ollessa keskuudessa. :wink:

(Älkää ymmärtäkö viestin sisältöä väärin, joten säästyn "kitisiöiltä". :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 11, 2003 7:18 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Henkilökohtaisesti olen hyvin ylpeä Ividjan aktiivisuudesta ja innostuksesta joka on huomattavasti suurempi kuin monen muun tuntemani softaajan. En voi kuin katsoa ja ihailla.

Toivon ettei minun tarvitse enää lukea yhtään viestiä siitä miten Airsoft on miehille ja virkkaus naisille. Varsinkaan kun tätä sanoo ihmiset jotka eivät koskaan ole naista nähnytkään. Ehkä äitisi ei softaa mutta kasva ja näe. Mielestäni Airsoft ei ole pikkupoikien laji. Ainakaan se ei saisi olla. Sillä harva tajuaa alkuunkaan mitä on tekemessä saatika sitten miten tehdään.

En edes ihmettele miksi naisia on niin vähän koska asenne on tämä. Sitten viellä valitetaan kun ei ole "Joo olis tosi jeeeees!!!1111!!! jos tytöt kävis pelaas mut ei ne osaa pelata kun tää on miesten juttux!!!!!111!!!!" Mrrr...

Väitän että jokainen naispelaaja vastaa ainakin kymmentä naskia.
Alaikäiset vaihtoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 11, 2003 7:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 11, 2003 8:48 pm
Viestit: 12
Paikkakunta: Turku
WDW kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen hyvin ylpeä Ividjan aktiivisuudesta ja innostuksesta joka on huomattavasti suurempi kuin monen muun tuntemani softaajan. En voi kuin katsoa ja ihailla.

Toivon ettei minun tarvitse enää lukea yhtään viestiä siitä miten Airsoft on miehille ja virkkaus naisille. Varsinkaan kun tätä sanoo ihmiset jotka eivät koskaan ole naista nähnytkään. Ehkä äitisi ei softaa mutta kasva ja näe. Mielestäni Airsoft ei ole pikkupoikien laji. Ainakaan se ei saisi olla. Sillä harva tajuaa alkuunkaan mitä on tekemessä saatika sitten miten tehdään.

En edes ihmettele miksi naisia on niin vähän koska asenne on tämä. Sitten viellä valitetaan kun ei ole "Joo olis tosi jeeeees!!!1111!!! jos tytöt kävis pelaas mut ei ne osaa pelata kun tää on miesten juttux!!!!!111!!!!" Mrrr...

Väitän että jokainen naispelaaja vastaa ainakin kymmentä naskia.
Alaikäiset vaihtoon.



99% Samaa mieltä (ja se yksi prosentti katosi jo mielestä). Asennekysymyshän tuo tosiaan pitkälti on. Täytyy tosiaan nostaa hattua airsoftaaville naisille (kuten Ividja [terveiset :D ]) , jotka jaksavat tulla mukaan pelaamaan vajaa-älyisen urospuolisen apinalauman keskelle ja samalla kuuntelemaan idiotismin kukoistusta mitä moninaisimmissa muodoissaan nuoremmilta tai muuten vain epäkypsemmiltä pelaajilta, joilla ovat vielä ennakkoluulot korkealla naispuolisten pelaajien suhteen.

Olen itsekin huomannut ajan kuluessa, että lähes jokainen törmäämäni miespuolinen airsoftaaja joka on sanonut jotain negatiivista pelaavista naisista ovat olleet vailla käytännön kokemusta naisten kanssa pelaamisesta. Ennakkoluulot näköjään tekevät taas suoran mielipiteen jossa pysytään kunnes käytännön kokemuksen kautta opitaan viisaammiksi ,ottamalla sarja kuulia takalistoon toistuvasti joltakulta naispuoliselta joka on parempi pelaaja :twisted: .


Viimeksi muokannut Cavetroll päivämäärä Ke Maalis 12, 2003 12:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 11, 2003 7:55 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Varg kirjoitti:
Jopa läjäytit keskustelun alkion!!!! Eipä ole edes ikinä huhuja kuullut, että naisia kentällä olisi näkynyt.


EDIT: Toinen jota en käsitä on erään nimeltämainitsemattoman tiimin sivuilta löytämäni teksti jossa todetaan ettei naisia huolita mukaan. En tiedä oliko tämä vitsi vai ei mutta kuulostaa mielestäni aika hassulta. Eikö totta. Ja minä kun luulin kyseisen tiimin viellä olevan sieltä paremmasta päästä... Noh se oli varmaan hyvää huumoria.. Minulla on vain helvetin huono huumorintaju.

En tiedä miksi mutta jostain syystä minua ottaa juuri nyt siinä määrin päähän että en näe juurikaan muuta kuin punaista joten uskon että on parempi että käytän omaharkintaista sensuuria ja totean että kaikki ajatukset joita tekisi mieli tähän alle laittaa on sensuroitu kaikkien yhteishyvän nimissä.

Mutta kun joku pistää jälleen jonkin viisaan kommentin pitsin nypläyksestä emmeköhän pääse vauhtiin

:twisted:

[Muokkaus] Jätetään henkilökohtaisuudet yksityisviestittelyyn. -Jaakonpoika


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 11, 2003 9:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 09, 2003 8:29 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Helsinki
Täytyypä tähän välin todeta että onpa meikäläisellä ollut tuuria kun en koskaan ole pelatessa kohdannut minkäänlaisiin ennakkoluuloihin naisia kohtaan. Ainakaan kukaan ei ole ääneen tällaista sanonut, enkä ole kautta rantain edes sellaisesta aikaisemmin kuullut. Aina on osattu pitää hauskaa, eikä ainakaan minun peliseurani koskaan ole ollut mitään aivotonta apinalaumaa, mitä nyt vähän isoja poikia jotka ovat osanneet tiedostaa olevansa sisäisesti aika pieniä poikia vielä. (Ettei nyt epäselväksi jäisi, niin tuo edellinen lause oli kehua.) Kun ei sukupuolesta tehdä turhan suurta numeroa, niin eiköhän se siitä. Ihmetyttää vain että mikähän tästä nyt on tehnyt niin kuuman keskustelunaiheen?

Tuollaiset vähemmän älykkäät nypläyskommentit kannattanee itse kunkin jättää huomioimatta, sanoo kantapään kautta oppinut. Ei se ole sen arvoista kuitenkaan, helppoahan se on nimettömänä netissä isotella. On tuollaísilla "klopeilla" vielä paljon opittavaa naisista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 12, 2003 2:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:52 pm
Viestit: 82
Paikkakunta: Kausala
Meow kirjoitti:
Ihmetyttää vain että mikähän tästä nyt on tehnyt niin kuuman keskustelunaiheen?


Miehinen ego ja tarve todistella omaa paremmuuttaan. Näin minä sen näkisin, mutta eivätköhän nuo kaksi ilmiötä rajoitu pitkälti teini-ikään ja aikuistumiseen, kun ollaan "siinä iässä". Harvemmin vanhemmat miehet enää välttämäti tuollaista tekevät. Toinen asia on tämä miesten luontainen "vaihde" näyttää sitä mitä osaa, joka kytkeytyy aina hassusti päälle kun läsnä on kauniimman sukupuolen edustajia. Esiintyy erityisesti vapaiden miesten keskuudessa, mutta myös niiden varattujen.

Loppukaneettina: Miespuoliset henkilöt pelkäävät/nolostuvat jos joku naispuolinen on heitä parempi jossain, minkä he luulevat osaavansa paremmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 15, 2003 9:38 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Olen Meowin kanssa pitkälti samaa mieltä. Sitä paitsi tämän keskustelun aihe alkaa olla jo vähän puhkikulunut. Nettipeleissä olen naispuolisia henkilöitä tavannut useinkin eikä heitä muusta pelaajaporukasta erota, joten en keksi mitään syytä nostaa haloota tällaisesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 16, 2003 12:46 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 15, 2003 7:51 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Helsinki , Puistola
Mä oon sitä mieltä että naisia todellakin pitäs saada mukaan peliin se tois enemmän väriä ja hauskuutta peliin.
Mutta kun, joillekkin miehille se ei vaan käy. (En tarkoittanut pahalla miehiä kohtaan) :D

[Muokattu] Isot kirjaimet ja turhan lihavoinnin poisto. -L


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 14, 2003 12:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Eräs tyttö kyseli minulta paljonkin lajista, mutta ei aio ruveta harrastamaan juuri siksi, että ainoana naisena miessakissa on kuulemma vähän orpo olo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Naiset ja airsoft. (korkeampaa filosofointia)
ViestiLähetetty: Su Syys 14, 2003 2:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
luostari kirjoitti:
Naiset ja airsoft ovat tunnetusti hyvin vastakkaisia aiheita asteikolla. Siis jos olet airsoftaamassa, ei kauniimpaa sukupuolta näy, ja vastaavasti naisten seurassa pyssyistä puhuminen ei käy.


MUhahahaaaa Luostarista tulee viä joskus runoilija. :lol:

Noh sit asiaan, hmm noh ei kai siin mitään vikaa ole, ainakaan omasta mielestäni. Kyl täälläpäin laji tunnetaan ehkä vähän julkisemminkin.... :wink: Mutta ensinnäkään ketään ei näytä kiinnostavan vetää maastokamppeita päälle ja laittaa asetta kauniiseen kätöseen, suojalasien päähän laitosta puhumattakaan.

Jotkut puhuvat siitä että airsoftissa tulee kuuma kesällä pelatessa ja talvella kylmä. Njääh mikään tu sehän on juuri tunnelmallista omasta mielestäni kun tulee kuuma tai kylmä.

Mutta eipähän ole täälläpäin paintball rintamallakaan tyttöjä näkynyt. Ainoita tyttöjä mitä softissa edessäni nähnyt olen niin lähinnä vain ja ainoastaan Saaran alias SIG. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 14, 2003 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
On muutamia tullut nähtyä ja pelailtukin ja ovat olleet minua parempia :cry: :cry: mutta ei ole vähään aikaan tullut heitä nähtyä joten ovat kai lopettaneet


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2003 5:16 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 5:09 am
Viestit: 15
Onhan ne(te) softaavat naiset harvassa mutta hyvä että niitä(teitä) on edes vähän. Harmi vaan täälläpäin ei moisia näy :( . Itse ainakin olisin ylpeä jos tiimissäni olisi nainen. Siinä on vaan niin paljon asennetta kun tyypit naureskeleen että "siä on se likka kyllä tosta helposti läpi pääsee..brrrp brrpp osu! osu! osu!" :P
Eläkäämme siis siinä toivossa että yhä useapi naine löytää tämä ihanan harrastuksen! Aamen...

Niin joo... ja tervehdys ja kumarrus kaikille, ensimmäinen viestini tänne nääs...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2003 11:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Meillä on käynyt yks munluokkalainen tyttö pelaamas, pärjäs jotenkuten, syynä kokemattomuus ja osaltaan ryssävemppu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2003 4:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Mielestäni naiset ovat pelaajia siinä missä miehetkin. Ja aloittelevia niin miehiä kuin naisia, aikuisia kuin lapsia, tulee auttaa ja opastaa, jotta he eivät vaaranna omaa tai muiden turvallisuutta ja että pelaaja itse ja muut pelaajat pystyvät nauttimaan pelistä :lol: . En itse kohtelisi naispuolisia henkilöitä pelitilanteessa mitenkään miespuolisista poikkeavina. Joskin itsekuri olisi kovilla, jos joutuisi lähitilanteeseen, sillä lähietäisyyksiltä naishenkilöä ampuminen tuntuisi varmaan jotenkin oudolta :? , sitä kun on opetettu ettei naisväkeä (eikä muitakaan ihmisiä) saa satuttaa. Taidan olla jonkin sortin pasifisti :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 17, 2003 5:00 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 5:09 am
Viestit: 15
Wilzu kirjoitti:
Joskin itsekuri olisi kovilla, jos joutuisi lähitilanteeseen,


Eikös ne "lähitilanteet" ole just parhaita naisten kanssa? :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 17, 2003 8:45 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Hanska kirjoitti:
Wilzu kirjoitti:
Joskin itsekuri olisi kovilla, jos joutuisi lähitilanteeseen,


Eikös ne "lähitilanteet" ole just parhaita naisten kanssa? :wink:


LähiTAISTELUtilanteeseen. Muut lähitilanteet naisten kanssa ovatkin sitten asia erikseen :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 19, 2003 5:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 5:21 pm
Viestit: 6
Minä en ainakaa kehtais ampuu kettä tyttöä/naista missään AirSoftissa.
Ainakaa ku se tulis mun pakkomielteelläni naamaan, niiku yleensä tapahtuuki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 21, 2003 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Mitä olen tytöiltä kuullut, niin monia heitä inhottaa miesten ylisuojelevainen asenne. Minä en näe miehillä ja naisilla mitään eroa airsoftissa ja molempia ammun ihan tasapuolisesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 22, 2003 5:40 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
WDW kirjoitti:
Väitän että jokainen naispelaaja vastaa ainakin kymmentä naskia.
Alaikäiset vaihtoon.

Ihmetyttää tämä eräiden kirjoittajien asenne siitä, että tytöt / naiset olisivat jotenkin lähtökohtaisesti parempia kuin pojat / miehet!? Mielestäni ei kukaan, joka menee ensimmäisiä kertoja pelaamaan, osaa toimia niin täydellisesti kuin pitäisi. Ei edes korvatakseen kymmentä naskia.

NoVaReoN kirjoitti:
Mitä olen tytöiltä kuullut, niin monia heitä inhottaa miesten ylisuojelevainen asenne. Minä en näe miehillä ja naisilla mitään eroa airsoftissa ja molempia ammun ihan tasapuolisesti.

Aivan samaa mielta!
Siis jos aletaan itkemään että "ketä kaikkia sitä nyt kehtaa ampua", niin mielestäni voi laittaa pyssynsä myyntiin ja vaihtaa harrastuksen petankiin. Kentällä vastaan tulee: miestä ja naista, nuorempaa ja vanhempaa, sähköllä ja vempulla, eli turha siinä on alkaa mitään valikoimaan. Kaikki jotka pelaamaan lähtevät, ottavat sen mielentilan että heitä ammutaan niin omien, kuin vihollisenkin toimesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: haatzi
ViestiLähetetty: La Loka 25, 2003 8:28 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Mä tiien pari naikkosta ketkä softaa. Toisella pdw ja toisella joku vemppu. Ne on ilmieläviä "poikatyttöjä".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 26, 2003 5:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Raakel ja Saimi, Jyväskylän legendat. Minä järjestin heidät jaloon lajiimme ja ovat nyt molemmat hankkimassa sähköt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 1:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:18 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Helsinki
Luulisin, että suurin syy siihen, etteivät tytöt edes koskaan kokeile airsoftia on se, etteivät he tiedä koko lajin olemassaolosta. Tyttöystäväni ainakin sanoi, ettei ollut koskaan kuullutkaan, ennenkuin siitä kerroin.
Hänen mielestään airsoft kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta lajilta (skenaariot varsinkin), mutta leikkiaseita tai ei, airsoftpyssyt _ovat_ ulkonäkönsä takia varsin pelottavia. :) Siksipä hän ei uskaltanut M40XB:lläni ampua, vaikka näytin monta kertaa, että se päästää vain pienen tuhahduksen laukaistessa. No ehkäpä joku toinen kerta..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 3:16 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Porta kirjoitti:
Luulisin, että suurin syy siihen, etteivät tytöt edes koskaan kokeile airsoftia on se, etteivät he tiedä koko lajin olemassaolosta. Tyttöystäväni ainakin sanoi, ettei ollut koskaan kuullutkaan, ennenkuin siitä kerroin.
Hänen mielestään airsoft kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta lajilta (skenaariot varsinkin), mutta leikkiaseita tai ei, airsoftpyssyt _ovat_ ulkonäkönsä takia varsin pelottavia. :) Siksipä hän ei uskaltanut M40XB:lläni ampua, vaikka näytin monta kertaa, että se päästää vain pienen tuhahduksen laukaistessa. No ehkäpä joku toinen kerta..


Heh! Kaverini tyttöystävä taas halusi, että häntä ammutaan sarja jalkaan, kun kaverini näytti hänelle AK:ta. Noh, toive toteutui ja tämän jälkeen hän halusikin ampua meitä molempia takaisin. Koska ei ollut kuin yhdet suojalasit saatavilla, niin joutui ampumaan yksitellen :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Naiset ja airsoft. (korkeampaa filosofointia)
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 5:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 29, 2003 2:09 pm
Viestit: 188
Paikkakunta: Lahti
No juttuhan on niin, että harrastukset jaetaan usein poikien ja tyttöjen harrastuksiin. Harvassa ovat taitoluistelija-pojat. Eivät tytöt kuulemma kipua pelkää (niillä on vielä 10x kivunsietokyky poikiin verrattuna! Mua kadettaa... Noh ne joutuu synnyttääki.)
Itse olen keskustellut joidenkin tyttöjen kanssa, mutta on kuulemma typerää juosta metsässä "muovipyssy" kädessä, tämä airsoft kun mielletään niin usein sellaiseksi pienten poikien vemppupistoolileikeiksi.
Onhan noita naisia armeijassakin niin ei sotimisessa pitäisi olla mitään vikaa.

Syy taitaa olla tämä "lapsellinen" harrastus, joka harvoja vain tyttöjä jostain syystä innostaa. Aivan kuten harvat pojat pitävät taitoluistelusta/hevosurheilusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 20, 2003 5:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 29, 2003 2:09 pm
Viestit: 188
Paikkakunta: Lahti
Bergman kirjoitti:
Aivan samaa mielta!
Siis jos aletaan itkemään että "ketä kaikkia sitä nyt kehtaa ampua", niin mielestäni voi laittaa pyssynsä myyntiin ja vaihtaa harrastuksen petankiin. Kentällä vastaan tulee: miestä ja naista, nuorempaa ja vanhempaa, sähköllä ja vempulla, eli turha siinä on alkaa mitään valikoimaan. Kaikki jotka pelaamaan lähtevät, ottavat sen mielentilan että heitä ammutaan niin omien, kuin vihollisenkin toimesta.


Joo, kyllä minä ainakin ammun tyttöä siinä missä poikaakin, seksuaalisyrjintä on vanhanaikaista. Ja pelin ideahan on hakea realismia (siis oma mielipiteeni) tuskin sitä sodassa miettisi ketä ampuu, vanhus tai naski, tyttö tai poika, kuhan sotilas on, eikä siviili.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 30, 2003 8:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:18 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Helsinki
Tyttöystäväni kävi AdventtiRäiskintä03:ssa airsoftia kokeilemassa ja piti siitä oikein kovasti. :) Kynnys lähteä kokeilemaan on vain järjettömän suuri, ellei ketään lajin parista tunne, varsinkin kun peleissä ei juuri tyttöjä näy.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 01, 2004 9:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 10:38 pm
Viestit: 50
Paikkakunta: Karjalohja
Yhdyn tuohon edelliseen lauseeseen 110%.

Kynnys todella on korkea monesta syystä:

1. Airsoft ei ole kuin jalkapallo, joten sitä ei näytetä tai mainosteta MISSÄÄN! Itse en ole ainakaan missään kauempana nähnyt kuin nemen seinässä. joten kukaan ei siitä kuule.

2. Leikki-iässä: Pojat pyssyosastolla\Tytöt nukkeosastolla.

3. Harvemmin tytöt tosiaan tuntevat ketään lajin parista, lähin tieto on chatista ja sitäkin ihmettelee että mitä hittoa?

4. Raakana yleistyksenä tyttö+pyssy on harvinaisempaa kuin kreikkalaiset jumalat kahvitauolla.

Kenenkään ei pidä tätä tosissaan ottaman, esitin vain oman sumean mielipiteeni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 22, 2004 1:10 pm 
Meidän tiimin kanssa pelailee pari tyttöä kyselevät aina millon on seuraavat pelit.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 01, 2004 9:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 8:36 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Jyväskylä
Naisia en oo nähny mutta tää novareon on joku meidän koulusta siis kaipa sielläkin naiset softailee. :? Kyllä varmaan kaverit moittii mua jos ne tulee vastaan ja ampuu mut ni kyl se alkaa hävettää , koska nämä kaverit juuri alkavat:"hahahaa , tyttö ampu sut , mee kotiis ja itke itses uneen." Mutta kun niille käy (toivottavasti käykin) niin kyllä samalla tasolla annan takasin repliikkiä... Huomenna kuulustelen koulussa kuka tää novareon on , jos olisi vaikka joku ystäväpiiristä. Oon kyllä aika varma että kesällä nää tytöt jos on matseissa niin ampuu mut koska ite oon harrastanut kuitenkin aika vähän... ei sen sillein pitäisi nolottaa että nyt mennään kiven taakse punastumaan jne..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2004 5:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 5:35 am
Viestit: 133
Paikkakunta: Helsinki
Mitäs ihmeellistä siinä on jos nainen/tyttö ampuu sinut? Onko se häpeä kun oletetusti "huonompi" ampui sinut. Tämä on fakta jolle ei vaan voi mitään, mutta naiset ajaa jossain vaiheessa miehistä ohi, tämä ei minua haittaa pätkääkään, aivan tarpeeksi on heitä jo syrjitty heikompana sukupuolena.

Ei tarvitse olettaa notta nainen olisi jotenkin heikompi näissä asiaoissa, softaamisessa ne voi olla aika petoja, harvemmin vaan näkyy. Tytöillä jo nuoressa iässä suuntautuu katsomukset lähemmäs anti-aseet linjaa.

Tuollaisilla "nainen ampu sut!" kommenteilla osoitetaan vaan omaa ylimielisyyttä sekä sitä ettei voi myöntää tiettyjä asioita. Toki se vielä nuoremmassa iässä kytee mutta silti.

</whine>


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2004 7:27 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Latz kirjoitti:
Naisia en oo nähny mutta tää novareon on joku meidän koulusta siis kaipa sielläkin naiset softailee. :? Kyllä varmaan kaverit moittii mua jos ne tulee vastaan ja ampuu mut ni kyl se alkaa hävettää , koska nämä kaverit juuri alkavat:"hahahaa , tyttö ampu sut , mee kotiis ja itke itses uneen." Mutta kun niille käy (toivottavasti käykin) niin kyllä samalla tasolla annan takasin repliikkiä... Huomenna kuulustelen koulussa kuka tää novareon on , jos olisi vaikka joku ystäväpiiristä. Oon kyllä aika varma että kesällä nää tytöt jos on matseissa niin ampuu mut koska ite oon harrastanut kuitenkin aika vähän... ei sen sillein pitäisi nolottaa että nyt mennään kiven taakse punastumaan jne..

Hmm? Kyllä minultakin voi kysellä omaa identiteettiäni. Olen Markus Ahlroth, Vaajakosken lukion kolmannelta luokalta.
Ei siinä kyllä minusta mitään noloa ole, jos tulee tytön ampumaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 02, 2004 12:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:18 pm
Viestit: 106
Paikkakunta: Helsinki
Noniin, jos ei viedä keskustelua takaisin sinne "En voi ampua naista/naiset eivät saa ampua minua, koska minua hävettää!" -linjalle, kun sieltä kerran pois päästiin, ok? :)

Aihe alkaa jo olla aika tarkasti kaluttu, täältä puuttuu enää niitä tyttöjen itsensä näkökulmia. Varsinkin kaipaisin sellaisia, jotka eivät ole airsoftista pitäneet kokeilun jälkeen (ja syitä MIKSI näin on?) Mutta edelleen, tyttöystäväni piti lajista kokeilemisen jälkeen, mutta ennakkoluuloja oli, koska jotkut nappulat olivat hänen koiraansa vempulla ammuskelleet.

Oma mielipiteeni on, että tytöillä on yleensäkin vähemmän mahdollisuuksia/kiinnostusta tämän lajin harrastamiseen (oravanpyörä, kun lajin parissa ei ole tyttöjä, niitä sinne myös vähemmän eksyy, kun _lähes_ ainut tie on poikaystävän kautta), mutta prosentuaalisesti tytöistä yhtä suuri osa pitäisi lajista kuin pojistakin, kun vain pääsisi kokeilemaan. Ja sitäpaitsi iässä, jossa harrastukset useimmiten aloitetaan on pojista jopa jossain määrin "siistiä" heilua metsässä leikkipyssyn kanssa, kun taas tytöillä suuren massan harrastukset ovat erilaisia, ja nuorethan tunnetusti menevät sinne minne muutkin. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 03, 2004 1:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 8:36 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Jyväskylä
NovaReon kirjoitti:
Ei siinä kyllä minusta mitään noloa ole, jos tulee tytön ampumaksi.


Jaa siis ei siinä mitään vikaa oo mut vois veikata et kaverit alkaa huutelee ja nii edelleen... Ja oon Laitisen Ville et sun pikkuveljes varmaa tietää mut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 30, 2004 2:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 11:50 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Oulu
Eiköhän se ole niin että jokaisella ihmisellä on oikeus harrastaa puhkupyssyilyä sukupuoleen katsomatta. Ainoa asia missä kannattaisi katsoa ketä kentälle tulee on se "henkinen kypsyys"... Eli sillähän ei ole mitään väliä onko pelaaja mies vai nainen jos pystyy pääsemään pelin henkeen mukaan. Vai voiko joku väittää muuta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 30, 2004 2:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:34 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laukaa
Yhdyn sinuun Markiisi! Minulle on ihan sama onko se viereinen mosuri mies- vai naishenkilö, kunhan on "henkiseti" riittävän vanha.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 30, 2004 8:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Siis tarkoitan jälkimmäisellä kommentillani että myöskään kumpaakaan sukupuolta ei kiinnosta vedellä mitään päälleen. Mjoo no onhan tunnetuilla naskeilla hiphoppi liikkeestä ostetut ''woodland'' housut, jotka nekin roikkuvat polvissa.

On kuitenkin muistettava naisten kanssa pelatessa että kun lajiin ryhtyvät niin tuskin siinä täysillä pelatessa sen enempää täytyy sääliä, päälle vaan ja nappia pohjaan. :wink: Mutta taas lähitaistelussa lienee se nainen vievän voiton. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 13, 2004 12:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:13 pm
Viestit: 122
Paikkakunta: Pori
Tapahtunutta:

Itse päädyin sattumalta surffaillessa eräille airsoftsivuille ja siitä sain valtaisan innostuksenkipinän. Mainitsin tietty asiasta innoissani myös avovaimolleni, joka innostui asiasta vähintään yhtä paljon kuin minä itse.

Nyt olemme airsoftia päässeet muutaman kerran kokeilemaan lainakamoilla. Ekan pelikerran jälkeen puolisoni oli aivan onnensa kukkuloilla, kun hän jaksoi kertoa pelin tapahtumista. Ekalla kerralla hän ei saanut ketään tiputettua, mutta fiilis oli kuulemma aivan mahtava. Toisella kerralla sitten hän sai jo tiputuksia tililleen ja hymyili maireasti.


Nyt onkin seuraavana vuorossa omien varusteiden hankinta ja aseenkin hän valitsi itse, tosin Lekan arvostelujen perusteella. (PDW)

Toivottavasti hänellä riittää intoa tähän harrastukseen.

---- End of Story---


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 13, 2004 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:34 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laukaa
Minun mielestäni tuo on aivan loistava asia!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 25, 2004 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:10 pm
Viestit: 3
Toinen Jyväskylän toivoista tyttösoftauksen alalla lopetti softauksen jokunen kuukausi sitten. :<
Tytöt peleissä on niin mielenkiintoinen ilmiö, että homma alkoi pyörimään enemmän tyttöjen ympärillä kuin airsoftin. Harmillista kyllä.

Toinen sentään jaksaa jatkaa, vaikka peleissä ei yhtään tyttöä olisikaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 189 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com