Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 5:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 207 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2006 4:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 5:56 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Kuopio
Puuhun on myös kiva kiivetä noin puhelinlankojen korkeudelle, ja sieltä napsia vemppupistoolilla porukkaa. On jengi vähän hölmistyneen näköistä. "Mistä vitusta se tuli?"

Pimeällä toimii kivasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2006 7:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 11:18 am
Viestit: 70
Paikkakunta: Äänekoski
Ei ehkä siistein mutta ainakin mukavaa vaihtelua tuova pelimuoto on sellainen jossa toteutetaan veneillä ihan oikee maihinnousu. Siis porukkaa yksinkertaisesti hyökkää ilman aseita rantaan ja siellä sitten on jotain snipuja jotka parhaansa mukaan yrittää eliminoida kaikki kurjat vastustajat.

Ois kiva jos tätä voisi kokeilla vaikkapa sadan hengen voimin niinkun normandia tyyliin :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2006 8:54 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 17, 2006 11:22 am
Viestit: 17
Paikkakunta: Keuruu
Silloin peli on parhailmillaan kun saa jonkun puukotettua tai pidätettyä. Ja pimee pelit on kyl aika namuja


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 08, 2006 6:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 7:58 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Punkalaidun
Kerran Vkl- pelissä kaveri sai neronleimauksen ja ehdotti että kaksi pelaajaa jää halkokasojen taakse ja muut ryntäävät pellon poikki aseet laulaen. Oolrait mä oon ählämeitten kuningas kuului ensimmäisenä ja tästä sitten koittamaan.
Tiivistettynä: kaksi ampuu ja muut juoksevat tykin ruoaksi pellolle. Tietenkin mukana olivat myös teatraaliset eliminoitumiset ja sotahuudot. :D
Hauskaa oli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 09, 2006 7:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Kyllä ne ehdottomasti hauskimmat ovat joko:

1) Täysi lipas aseeseen ja yllättävästä paikasta tarkka-ampujaa tai muuta vastaavaa kohdetta kohti juosten, karjuen ja sarja laulaen. Hicuttajat suksikoon tämän keinon kanssa kuuseen. Ei se muuten ole hauskaa.

2) Väijyä korkeassa horsma-/heinäpusikossa, mistä itse näkee pihalle, ja yllättää vastaantulevat hyppäämällä pystyyn ja ärjähtäen: "Oma vai vihollinen?". Ilmeet ovat usein taattuja ja reaktiot sen mukaisia. Tätä nyt ei pidä suorittaa, jos porukassa on heikkohermoisia tai sydänvikaisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 09, 2006 7:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 29, 2006 6:41 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: rovaniemi
Meen aina kyttäämään johonki paikkaan mihin kukaan ei näe mutta ite pystyy ampuun sieltä, niin sitte ku laukasee aseen ja kuuluu et osu niin kaikilla on hullu paniikki et mistä se tuli ja siitä napsia yks kerrallaan pois. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 09, 2006 7:59 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Aikamoinen pelimaasto, jos se aina onnistuu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 10, 2006 8:53 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 29, 2006 6:41 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: rovaniemi
Pelataan semmosel laavul mis on pitkos puut niin meen pitkospuiden alle tai sitte ku siel on vessa niin meen vessaan ja jätän oven hiukan auki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 10, 2006 11:34 am 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 12, 2005 11:08 am
Viestit: 54
Paikkakunta: Juva
Varmaan on luvatkin pelata siellä?

rcmastan kertomat ovat hauskinta ehdottomasti :D.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 10, 2006 5:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 2:20 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Helsinki
Eniten fiilistä olen itse saanut sellaisista puolustuspeleistä, joissa olen itse ollut puolustamassa ja väkeä on hyökännyt todella paljon. On siinä sitä jotain, juoksuhaudassa kykit kaksistaan kaverin kanssa ja vihuja tulee silmille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2006 3:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 8:17 pm
Viestit: 7
Paikkakunta: Turku
No, ensiksi istutaan puskassa ja sitten kun vihut menee ohi niin hyökätään pysyt paukkuen ja karjuen Suomen puolesta tai jotain muuta, vaikkaa murisemalla hampaat irvessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2006 4:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
[quote="rcmasta"]Kyllä ne ehdottomasti hauskimmat ovat joko:

1) Täysi lipas aseeseen ja yllättävästä paikasta tarkka-ampujaa tai muuta vastaavaa kohdetta kohti juosten, karjuen ja sarja laulaen. Hicuttajat suksikoon tämän keinon kanssa kuuseen. Ei se muuten ole hauskaa.


Yritäpä samaa muhun mikään ei ole helpompaa kun ampua kohti tulevaa.
Kaikkein hauskinta on kun olet trk kiväärillä puskassa ja sieltä ammut ryhmään vemppuja (muihin ei aina toimi). Viimeksi yksi niistä jäi 30minuutiksi kiven taakse. Loput 8 ammuin APS:illa ja kaveri mp5:llä. Kaverini meni katsomaan mikä tilanne oli (siis poistui näköpiiristä) Kun vemputtaja luuli että menin pois ammuin häntä Glockilla päähän.

Ja te ählämit jatkakaa vain juoksemista kohti meitä tarkka-ampujia niin saadaan mekin muutama liianhelppo frägi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2006 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 02, 2006 7:11 pm
Viestit: 72
Millä perusteella hän olisi "ählämi", kuten sanoit?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2006 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Fumba kirjoitti:
Millä perusteella hän olisi "ählämi", kuten sanoit?


Karjumista ja huitomista liipasin pohjassa. Mielestäni se on ählämöintiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2006 8:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 1:15 pm
Viestit: 555
Paikkakunta: Hell Bent for Baby Poop
Nimi: Stefan M.
Omasta mielestäni takuuvarmasti hienoin tapa tapella on esimerkiksi luodinkestävien liivien tai vaikka lippalakkien käyttäminen. "Ässällä" Kun tuntuu olevan niin roimasti kokemusta eri taistelutavoista niin oletko itse kokeillut edellämainittua tapaa? Se tuo ihmeesti lisää tunnelmaa peliin kun vihollinen ei tipukkaan osumasta vaan pelastuu täydellisen ballistisen suojan antavien varusteidensa avulla.
Itseasiassa kirjoitin äskeisen ihan piruuttani, "Ässän" jokapaikkaan tunkemiensa viestien takia lopulta vain ns. perse repesi.
Itseasiassa "Ässä" on armoton huijjaaja joka omien sanojensa mukaan ei ikinä ota osumaa lippiksestä tai vastaavasta, ja näitä tapahtumia on tullut todistettua itsekkin surullisen usein.
Viikonloppupeleissä olisi paljon kivempaa ellei vastassa olisi tuollaisia SotaHirmuja jotka ampuvat kahdeksan vemputtajaa APSEILLAAN, eihän siinä ole mitään mahdollisuuksia. Voisit edes "Ässä" riisua ne luotiliivisi ja titaaniset lippalakkisi niin kaikilla siellä Taikulla olisi kivempaa.
Viestini tarkoituksena on ensinnäkin sanoa että ellei itse osaa ottaa osaa kanssapelaajien pelikokemusten parantamiseen huijjaamisen sijasta niin on turha tulla arvostelemaan toisten mieluisia pelityylejä. Myöskin viestini oli osoitettu "Ässälle" jotta tämä oppisi vihdoin olemaan ja riisuisi luotiliivinsä sekä huonon suhtautumiensa peliin sekä kanssapelaajiinsa.
Nonniin, ja sitten siihen siisteimpään tappelutapaan. Viime PFORissa olivat öiset partiot sitä Parasta mitä itse olen tähän asti kokenut. Kyllä siellä niityillä ryömiminen tunnin ajan sateessa ja pilkkopimeässä tuo ihmeesti fiilistä! Elikkä hiljaiset ja pitkäkestoiset partiot ovat mieleeni, ja kun lopulta saa vaivanpalkkioksi ikimuistoisen tulitaistelun niin se on kuin piste i:n päälle!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 8:01 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 04, 2006 12:26 am
Viestit: 84
Paikkakunta: Orivesi/ Tampere
Kyllä se on ehdottomasti tiukasti kontrolloitu ryhmätoiminta mikä minun sydäntä on lähellä. Myöskin sissi toiminta on pop. Harvoin näitä pääsee tosin missään peruspeleissä toteuttamaan. PS: ässä on aikas ässä :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 9:03 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Ensimmäiseksi:
Jos tulee kuula sivulta niin että se ei edes osunut minuun vaan lipan kärkeen.
Myönnän tehneeni väärin, mutta oikealla luodilla vahinkoa ei olisi tapahtunut.

Toiseksi APS2 on valitsemani ase ja jos joku kävelee tähtäimeeni niin tietenkin ammun. Ja ase on vakio. Samanlainen tilanne kävi myös ryhmälle sähköaseita tosin meitä oli silloin useampi pelaaja paikka oli sama peli oli sama...
Ja itsekin ammut aseillasi vihollista kohti. Niillä m120 vireillä on suositeltavaa ettei läheltä ammuta.
Itse käytän vara-asetta vaikka vakiolla ei ketään pahemmin satuteta.

Kolmanneksi vaikka sinulla weedmeister on virit niin se ei aina tarkoita osumaa, joka päivä kuuluu ihan turhaa valitusta, ei se 0.2grammaa painava kuula mene kiven läpi.
Turha syyttää muita pelaajia jos ammut ohi.
Et ole täydellinen ampuja vaikka niin ehkä luuletkin.
Kaikki ampuvat huteja ja jos ei osu / ota osumaa niin ammut uudestaan.

Neljänneksi tämä lippalakkikohtaus sattui vain kerran.
Ja syytät minua kaikesta mikä taikulla menee vikaan. On se sitten ohilaukaukset tai juuston markkinahinta.

Viidenneksi Mistä luulet tietäväsi minun suhtautumiseni tähän meidän rakastamaan peliin. Olet ensimmäinen joka minulle tästä valittaa, tutustu ihmisiin ennenkuin haukut heitä foorumeilla!
Tuomitsit minut yhdellä 6millisellä muovikuulalla. Puhu asiasta asiallisesti älä vain tule räyhäämään tai kuuluta asiaa koko suomen kuullen... Ja sulla oli ikää mukamas 15.

Pelaan airsoftia koska se on hauskaa, jos tarkka-ammunta on mielestäni hauskaa niin sitä myös teen.

Jos tungen vastaukseni foorumeilla jokapaikkaan se ei pitäisi olla sinulle ongelma. Kerron sen mitä tiedän ja sen mitä ajattelen. Ja joskus jotain turhaakin.


Toinen siisti taistelutapa on pelkkä fiilistely ettei mitään edes tapahdu.Siellä pimeässä puskassa isutaan ja toivotaan etteti ylivoimainen vihollinen näe sinua...


Viimeksi muokannut Ässä päivämäärä Ti Elo 15, 2006 4:29 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 15, 2006 11:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 2:43 pm
Viestit: 27
Kyllä se on juoksuhautataistelu, ollaan tiimin kanssa koko kesä kaivettu juoksuhautoja pelipaikalle. Juoksujautojen vieressä on camping-palace, sellanen linnotettu "maja", josta toiset puolustaa juoksuhautoja. Viholliset ryntäävät aseet laulaen juoksuhautaan ja molemmat puolet kurkkivat vähän väliä ja ampuvat. Kävi tässä niinkin, että kun eräs pelaaja rynnäköi haudassa sähköllä vemppumiestä päin, tuli toinen takaa ja puukotti sähkön. Fiilis katossa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2006 1:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Right on Ässä, välillä puhut sontaa mutta nyt osuit kyllä asia ytimeen :)

Sen verran tosin täytyy nillittää että jos säännöt sanoo että kaikki osumat lasketaa, silloin se lippaan osunutkin on osuma, vaikka tositilanteessa niin ei olisikaan. Pelin säännöt on pelin alussa kerrattu ja sovittu ja niihin täytyy sopeutua. Kuten aina. Mutta niin ilmeisesti myönsitkin, virhe tuli tehtyä.

Minulla ei muuta. Vetäydyn odottamaan "the inevitable hangover"... kiitos ja anteeks.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 19, 2006 2:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Ässä kirjoitti:
Yritäpä samaa muhun mikään ei ole helpompaa kun ampua kohti tulevaa.
Kaikkein hauskinta on kun olet trk kiväärillä puskassa ja sieltä ammut ryhmään vemppuja (muihin ei aina toimi). Viimeksi yksi niistä jäi 30minuutiksi kiven taakse. Loput 8 ammuin APS:illa ja kaveri mp5:llä. Kaverini meni katsomaan mikä tilanne oli (siis poistui näköpiiristä) Kun vemputtaja luuli että menin pois ammuin häntä Glockilla päähän.

Ja te ählämit jatkakaa vain juoksemista kohti meitä tarkka-ampujia niin saadaan mekin muutama liianhelppo frägi.


Jepni. Mutta siinä vaiheessa kun et sitä osaa ollenkaan odottaa, niin minä hyppään puskasta ja juoksen siksakkia kohti sarja laulaen, niin katsotaan saatko sen APS:si ladattua. Kaverillani ainakin oli ongelmia, kun säikähti pahoin ja panikoi :lol:


Yleensä se hektinen meininki on, yllättävä kyllä, viihdyttävintä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 20, 2006 6:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
rcmasta kirjoitti:
Ässä kirjoitti:
Yritäpä samaa muhun mikään ei ole helpompaa kun ampua kohti tulevaa.
Kaikkein hauskinta on kun olet trk kiväärillä puskassa ja sieltä ammut ryhmään vemppuja (muihin ei aina toimi). Viimeksi yksi niistä jäi 30minuutiksi kiven taakse. Loput 8 ammuin APS:illa ja kaveri mp5:llä. Kaverini meni katsomaan mikä tilanne oli (siis poistui näköpiiristä) Kun vemputtaja luuli että menin pois ammuin häntä Glockilla päähän.

Ja te ählämit jatkakaa vain juoksemista kohti meitä tarkka-ampujia niin saadaan mekin muutama liianhelppo frägi.


Jepni. Mutta siinä vaiheessa kun et sitä osaa ollenkaan odottaa, niin minä hyppään puskasta ja juoksen siksakkia kohti sarja laulaen, niin katsotaan saatko sen APS:si ladattua. Kaverillani ainakin oli ongelmia, kun säikähti pahoin ja panikoi :lol:

Yleensä se hektinen meininki on, yllättävä kyllä, viihdyttävintä.


Mulla ei pinna petä ja sitä siksakkia varten on pistooli. (meni keulimiseksi) :D


Viimeksi muokannut Ässä päivämäärä Su Marras 19, 2006 6:46 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2006 6:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 11, 2006 11:18 am
Viestit: 70
Paikkakunta: Äänekoski
Joskus se hallinta vaan pettää silkasta säikähdyksestä tyyliin käsi lipsahtaa pois latauskahvalta.

nimim. kokemusta on


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2006 6:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Kyllä se vaan nyt on tosiasia, että perusjermun aseen kantaman läheisyydestä paljastunut, selvästi yksinäinen tarkka-ampuja voisi käytännössä lähteä offarille matkaamaan, etenkin jos "löytäjiä" on useampi kipale ja/tai tarkka-ampuja ampuu armonlaukauksensa, sen ainoan jonka kerkeää, ohi.
Automaattiaseella varustettu hemmo juoksee yhden pulttilukon latauksen ajassa välimatkan kiinni, puhumattakaan siitä että ei taida kovinkaan tarkkis paljoa tähtäillä kuulasateessa. Harvemmin siinä pistoolillakaan mitään tekee, sillä jatkuvaan kuulavanaan nouseminen ei yleensä edistä selviämistä.

Ylemmässä tarkoitan siis erittäin nopeata lähestymistä samalla tarjoamalla itselleen sarjalla tai nopeilla semilaukauksilla suojaa tarkka-ampujan asemia kohti. Olettaen tietysti ettei ko. tekniikan hyödyntäjä ole aivan avuton.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2006 6:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Ja oletetaan että tarkka-ampuja on täysin avuton ja ei vastaa tuleen mitenkään. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 19, 2006 7:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 22, 2006 1:36 pm
Viestit: 90
Paikkakunta: Saastamala
rcmasta kirjoitti:
Jepni. Mutta siinä vaiheessa kun et sitä osaa ollenkaan odottaa, niin minä hyppään puskasta ja juoksen siksakkia kohti sarja laulaen, niin katsotaan saatko sen APS:si ladattua. Kaverillani ainakin oli ongelmia, kun säikähti pahoin ja panikoi :lol:

Kiäh, kieltämäti silloin olivat suojat hieman huonot :P
Kyllähän se ärsyttävää on jos lähdet aukealla toisen perään ja toinen päättääkin kääntyä takaisin. Siinä sitten voi miettiä että juokseeko takaisin metsään ja ampuu sieltä, yrittääkö epätoivoisesti ammuksella juoksusta vaiko pysähtyy tähtäämään kunnolla.
Onneksi olen edes nopea juoksemaan....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2006 12:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Joo-o, kuntohan siinä itselläni loppui ja minut lopulta toinen suojautunut tarkk'ampuja tiputti. Kaikenlisäksi olisin voinut edes hieman tähdätä, niin olisin voinut pudottaakin sinut, mutta kyllä se hauskaa kieltämättä oli. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2006 1:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 07, 2006 2:17 pm
Viestit: 183
Paikkakunta: Turku
Parasta airsodan antia itselleni on hyvän taisteluparin kanssa eteneminen vihollisalueelle, toinen suojaa ja itse etenen muutaman metrin ja taas toiste päin. Mikään ei anna airsodassa sellaisia säväreitä kun saa kahdestaan koko vihulaisjoukkueen eliminoitua. Helvetin hauskaa on myös se, kun vihollisalueella taistelupari eliminoituu ja jään sinne yksin Kurzini kanssa, syke nousee ja jokainen puska ja kivi näyttää vihulta, pitää miettiä jokainen liike ja laukaus tarkkaan, ah autuutta kun vielä pääsee sieltä ehjänä pois ja vielä tiputtaen muutaman tai loput vihut, kesää odotellessa :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 9:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 8:58 pm
Viestit: 13
Tetsaus. Paikasta toiseen ryömiminen, pikku lammikoista läpi juokseminen. En tiedä miksi,mutta tuntuu ihanalta juosta pienen lammikon läpi ja sen jälkeen maiharit ovat täynnä vettä.<3 Siinä on fiilistä. Ja parastahan on hypätä paikasta toiseen ja sitten mahdollisesti vihollisen eliminointi tai sitten eläytymis"kuolema". :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 9:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 08, 2006 8:58 pm
Viestit: 13
Lainaa:
Yritäpä samaa muhun mikään ei ole helpompaa kun ampua kohti tulevaa.
Kaikkein hauskinta on kun olet trk kiväärillä puskassa ja sieltä ammut ryhmään vemppuja (muihin ei aina toimi). Viimeksi yksi niistä jäi 30minuutiksi kiven taakse. Loput 8 ammuin APS:illa ja kaveri mp5:llä. Kaverini meni katsomaan mikä tilanne oli (siis poistui näköpiiristä) Kun vemputtaja luuli että menin pois ammuin häntä Glockilla päähän.
Levalevaleva? Lol. Oon huomannu Ässä et vedät hirveet levausta sun frägeillä täällä foorumeilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 10:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Bafu kirjoitti:
Levalevaleva? Lol. Oon huomannu Ässä et vedät hirveet levausta sun frägeillä täällä foorumeilla.


Hajosin totaalisesti. Ehdottomasti yksi viikon kohokohtia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 26, 2006 2:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 26, 2006 9:03 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Lahti
Mielestäni parhaat pelityylit:

1) Muutaman kaverin porukassa edetään kohti jo paikannettuja vihuja. Kun tiimikaverit kiinnittävät hicap-lippaiden avulla vihujen huomion, voin itsekseni hiipparoida vähän sivusta vihujen kylkeen. On se niin nannaa nauraa itsensä kipeäksi samalla, kun semillä napsuttelee tyhmänä vieressä seisoskelevia vihuja kuset sukissaan.

2) CQBeeloilu on löytänyt tiensä sydämeeni. Vauhti ja taktiset tilanteet ahtaissa paikoissa ja sisällä puolen metrin kokoisista aukoista jonossa ryömiminen on hauskinta, mitä tiedän. Vielä kun olisi risselirasselit tuohon PDW:hen, kaikella turhalla härppeellä maustettuna, olisi fiilis täydellinen.

3) Silmitön rynnäköinti rumpulippaat ja hicapit laulaen keskellä aukeaa on myös mukavaa. Aseet molemmissa käsissä auto -moodilla silmät kiinni juoksentelu ja voimasanojen yletön käyttö on erittäin mieluisaa, mutta joskus myös kivuliasta, jos vastassa on useampi viritetty ompelukone.

Ihailkaa viestin kieliasua, käytin siihen aika monta minuuttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 7:45 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 30, 2006 2:46 pm
Viestit: 17
Paikkakunta: Muhos
-Jäädään jonnekin väijymään vihollista ja kun he tulevat, sniputtajat (miinäää!) jäävät antamaan tulitukea ja erityisesti napsimaan vastustajia pois pelistä. Sähkömiehet (sähköaseen omistajat) juoksevat liipasin pohjassa kohti vihuja karjuen, jonka jälkeen heistä on jäljellä vain muutama jos sitäkään, jotka hoidellaan helposti.
Tässä eilispäivänäkin jäin yhteen syvään monttuun (pinta-ala jotain 2mx2m) vaanimaan rakkaan Poro Sniperini kanssa ja näinkin pari heppua, joista toinen tuli lähemmäksi menin matalaksi ja pian nostin pääni ja ammuin muovikuulan suoraan vihua päin. (Ensimmäinen peli ja ensimmäinen osuma Vesurilla.)

-Liikutaan ryhmässä ja kun, joku näkee vihuja maastoudutaan/suojaudutaan mikäli he eivät ole huomanneet meitä. Kun he ovat aseiden kantomatkan sisäpuolella ja osuman mahdollisuus suuri alamme ampumaan ja karjumaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 31, 2006 6:20 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 30, 2006 6:30 am
Viestit: 332
Paikkakunta: Tampere
Nesveri kirjoitti:
-Liikutaan ryhmässä ja kun, joku näkee vihuja maastoudutaan/suojaudutaan mikäli he eivät ole huomanneet meitä. Kun he ovat aseiden kantomatkan sisäpuolella ja osuman mahdollisuus suuri alamme ampumaan ja karjumaan.


Ja kun vihut huomaavat teidät jäätte vain paikalleen töllistelemään, ettekä hae suojaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 31, 2006 10:17 am 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 30, 2006 2:46 pm
Viestit: 17
Paikkakunta: Muhos
Mahahalkoja kirjoitti:
Nesveri kirjoitti:
-Liikutaan ryhmässä ja kun, joku näkee vihuja maastoudutaan/suojaudutaan mikäli he eivät ole huomanneet meitä. Kun he ovat aseiden kantomatkan sisäpuolella ja osuman mahdollisuus suuri alamme ampumaan ja karjumaan.


Ja kun vihut huomaavat teidät jäätte vain paikalleen töllistelemään, ettekä hae suojaa?

Niinkö te teette? :o Luulin, että jokainen softaaja hakisi tuossa tilanteessa suojaa ja tulittaisi muovikuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 31, 2006 10:26 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Voi itku pojat. Tarvitseeko näin loistokkaaseen ketjuun nyt vielä tulla näsäviisastelemaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 05, 2007 3:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 03, 2006 8:26 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Rovaniemi Rock City
Pelattiin kukkulanpuolustusta. Olin hyökkäävällä osapuolella, noh respa oli muutamankymmenen metrin päässä, joten ajattelin, että mitäs tässä menetettävää on ja laitoin Nokia N70-puhelimestani mitälie heviä soimaan, näppäinlukko päälle ja puhelin liivien rintataskuun. Sitten rushin vain kukkulaa ylöspäin. Siistiä oli. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 20, 2007 6:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 8:10 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Eurajoki
Ehdottomasti paras, kivuliain ja hauskin tapa pelata on antaa yhdelle hieman kokemattomalle pelaajalle käteen sähkö tai naseva haulikko. Muut saavat tyytyä keppeihin ym. joita käytetään puukkoina. Toiset yrittävät tätä yhtä sitten "puukottaa" tai vaihtoehtoisesti juosta karkuun. Parhaiten tämän luulisi toimivan jossain suuressa skenaariossa! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 20, 2007 6:33 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Hyvä idea. Ei muuta kuin järkkäät sitten parinsadan pelaajan skenaarion ton ympärille.

PS. Puukolla niitä keppejä voi vuolla terävämmiksi. Saa se ainut pyssyttelijä olla vähän varuillaan!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 21, 2007 4:59 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 07, 2007 5:13 am
Viestit: 2
Paikkakunta: Akaa, Viialan kaupunginosa
Täällä päin kutusutaan tuollaista pelitapaa 'inkkariksi', yhel tosiaan on se porukan paras ase ja muut menee sinne metikköön piiloon. Oli aika kiva ko kaveri heitti puusta jollaa hemmetin kävyillä ja toinen tulee sit jostaa takaa. Siin saa tosiaa olla vähäsen varuillaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 21, 2007 3:10 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 23, 2006 6:49 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Utajärvi
En tiedä liittyykö tämä siihen mitä ajattelen. Mutta kuitenkin, talvella on pirun siisti sotia. Se vaan että omasta MP5 PDW:stäni loppuu akku melko nopeasti pakkasessa, pitäis tilata toinen akku... :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 22, 2007 9:35 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Kaikista hauskin tapa pelata on ottaa joko se pinkki vemppupistooli käteen ja lähteä juoksentelemaan tai lainata kaverilta puista "lelu" kranaattia ja lähteä huitomaan porukkaa kumoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 23, 2007 9:18 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Itse muistan vieläkin, kun syksyllä pelasimme eräällä varsin avonaisella paikalla. Siellä sitten keksimme "Karmean Taistelutantereen" :lol: . Kyseisessä pelimuodossa ei saanut camppia, ja piti vain juosta kohti vihollisia, ja ampua niin paljon kuin talous sallii. Tiimit valittiin arpomalla, itse jouduin kerran yksin neljää vastaan. Olihan se hauska ampua kun oli hicap aseessa kiinni. Taisin kuluttaa about 5 minuutin pelissä jotain 500 kuulaa. Taloudellista. Kannattaa testata.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 207 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com