Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:50 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 207 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 24, 2004 8:12 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 8:02 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Hyvinkää
Siistein tapa pelata on se kun ei ole mitään muuta kuin maski/lasit ja maastopuku. Siinä pitää sitten harrastaa sitä hiipimistä. :D

Kerran olin juuri puukottamassa yhden, mutta sen kamu huomasi ja ampui kaasu beretalla sormille 3 metrin päästä. :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 13, 2004 8:32 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:59 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Siperia
Siistein tapa pelata on kiertää vihujen selkään vempun kanssa, kun toiset hyökkäävät edestä. Kun ne vihut kattelee niitä edestä hyökkääviä, alkaa napsia vihuja yks kerrallaan. Nää ku on niin tyhmiä luulevat, että heitä ammuttiin edestä ja kukaan ei tajua ennen pelin loppua että "Stalin" iski jälleen. :twisted:

Mutta toinen siistein tapa on rynnäköidä ja huutaa URAAA! Monta kertaa vihu paskantaa housuun ja pötkii pakoon ja sit vaan pysähtyy ja ampuu selkään. Kerranki lensin ja nilkka meni melkein sijoiltaan mutta ryntäsin eteenpäin ja huusin "perkele!" ja "saatana!" ja sitten tietysti "Nyt kuolette jumalauta!" ja kaikki naskit lähti karkuun. Ammuin sitten ne ihan seulaksi. Mutta noihin kokeempiin jermuihin ei enää URAAA! hyökkäys tehoa.. Ainakaan suurimpaan osaan.

Pätkitty jumalattoman pitkä virke kolmeksi siistimmäksi ja lyhyemmäksi virkkeeksi.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 09, 2004 7:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 4:59 pm
Viestit: 118
Noh, pitää kai sitten laittaa tähän se pelitapa, joka oli mielestäni siistein...

Ryntäsin kaverin perään, alkoi godmodettaminen, noh, aattelin että alanpa itsekkin, kudit loppu molemmilta, aseet maahan ja nyrkit esille :D

Tämä oli nyt vain leikkimielistä, joka olisi kyllä voinut muuttua oikeaksikin... Aseita ei tueta! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 10, 2004 2:59 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 20, 2004 3:59 pm
Viestit: 79
Yhdessä pelipaikassamme on pari juoksuhautaa niin niiden valloitus on välillä ihan virkistävä kokemus =) Pitäisi vaan saada vähän isompi porukka siihen rynnäkköön mukaan niin olisi puolustajilla vähän mukavammat oltavat, kun parikymmentä tyyppiä ryntää sarjan kanssa päin =)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 11, 2004 9:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 7:25 pm
Viestit: 111
Paikkakunta: Ivalo
Pellolla taistellessamme loppui viholliselta patit ja tämä lähti silmittömään rynnäkköön ilman lipasta, omasta Ak47:stani loppui ammukset, eikä käteen kerenny ottaa lipasta ja niin oltiin käsirysyssä. Kaveri lyö (siis ihan oikeasti niin että kävi kipeää! :twisted: ) minua Mc-51 tukilla kuonoon. kaadun maahan, ja lyön takaisin kaverin oikeaan käsivarteen AK:n takatähtäimellä, Tuloksen 2cm pitkä haava.
Toverimme katsoivat sitä heinä/pölypilveä mikä kulki pitkin kenttää ja tappelumme päättyi siihen, kun he keksivät ruveta porukalla ampumaan meitä.
Mutta parasta oli ettemme tapelleet tosissamme vaikka lähes täysillä löimmekin. Molempien ensimmäinen kommentti oli, että "Hyvä matsi!" :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 11, 2004 9:23 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Joo, tämä on koettu kanssa. CDS3-peliä edeltävänä perjantai-iltana otettiin Holopaisen kanssa tiimitoverillinen käsirysy. Haastoin hänet M16:n perällä uhaten, ja siinähän sitten paiskottiin toisiamme pyssyillä jonkin aikaa. Holopaisen L96 oli huomattavasti jämäkämpi että myös kipeää tekevämpi, mutta homma ei loppunut tyrmäykseen - vaan siihen, että piipusta kiinni pitäen yritin huitaista Holopaista M16:n tukilla. Holopainen väisti, joten minä myös pysäytin lyönnin pistääkseni uuden olan takaa. Aseen piippu ja kädensuojat kyllä pysähtyivät, mutta muut osat jatkoivat matkaansa. Lopputuloksena piippu murtui irti lukkouumasta, lukkouuman ja kahvarungon etupäät pirstoutuivat ja muutama pikkuosa hävisi lentäessään tantereelle.

Että jos joku kysyy, että onko se M16 hyvä pyssy, niin voin täten kokemuksella sanoa, että eihän se kestä edes pientä rankaisua - siis toisen ihmisen rankaisua.

Lopputulos: http://www.varusteleka.fi/kuvat/m16vn_rikki2.jpg

Aikaisemminkin sama ase hajosi, mutta se korjattiin liimalla. Silloin syynä oli aivan tavallinen, kevyehkö tetsaus: http://www.varusteleka.fi/kuvat/m16vn_rikki.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 23, 2004 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 11:57 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Oulu
Yleinen hiipiminen ja kiertäminen. Ja sitten kun on päässyt vihollisten selkäpuolelle niin alkaa tiputteleen L96:lla :P CQB on myös oikein tyydyttävää :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 25, 2004 3:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 16, 2004 1:52 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Launonen
Olen aika aloittelija näin kunnon peleissä. Päätin sitten kokeilla vähän aggressiivisempaa tapaa edetä metsässä. Kun jäin yksin jäin pusikkoon ja yritin osua metsän alareunassa pilkottaviin jalkoihin useaan otteeseen. Kun olin kuullut rapinaa selkäni takaa näinkin vihulaisen pään noin viiden metrin päässä. Muu vartalo kuusen peitossa. Suuntasin sarjan olman osumaa ja vihollinen lähti juoksemaan.

Normaalisti olisin lähtenyt perääntymään, mutta tällä kertaa lähdin rynnäköimään perään. Juoksin sivulle havaittuani kohteen, mutta liukastuin sammaleen, enkä osunut neljän metrin päässä olevaan viholliseen! Jälkeenpäin kuulin, että hänellä oli ko. tilanteessa varmistin päällä. :D

Eli tiivistettynä rynnäkkö ja muutenkin suoraviivainen eteneminen. Tuovat vaihtelua peliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 23, 2005 6:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 15, 2004 6:22 pm
Viestit: 65
Jaakonpoika kirjoitti:
Aikaisemminkin sama ase hajosi, mutta se korjattiin liimalla. Silloin syynä oli aivan tavallinen, kevyehkö tetsaus: http://www.varusteleka.fi/kuvat/m16vn_rikki.jpg



Silloin on paras fiilis kun sekä ase että taistelija näyttävät juuri tuolta 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 25, 2005 11:17 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 1:12 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Turku
Olen itse vasta aika aloittelija näissä kunnon peleissä. Kerran päätin sitten kokeilla rynnäköä ja luulin, että se olisi itsemurha. No yllätyin kun näin kuinka kaksi natiaista pelästyivät kun näkivät minun suuremman ja likaisen ruumiini juoksevan heitä kohti huutaen yhtä villisti kuin ruotsalainen jäkisottelussa. No tämän menestyksen jälkeen kusi nousi päähän ja päätin kokeilla tuota uudelleen, mutta tällä kertaa siellä olikin vastassa kovia jermuja jotka nauroivat kylmästi ja pistivät sarjan naamaan. Sen jälkeen en ole yksin rynnäköinyt. Sen pituinen se. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 25, 2005 2:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 10:39 am
Viestit: 244
Omasta kokemuksesta ja mielipiteestä johtuen en oikein pidä ns. sissi taktiikasta (kierrellään ja karrellaan, varotaan ja väistellään), vaan kunnon fiilis syntyy siitä kunnon alivoima-hyökkäyksestä! Eli toisin sanoen: päälle vain "nappi pohjassa". :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 28, 2005 1:18 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 30, 2004 7:04 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laitila
Häröä on pelata kahdella Kurzilla. Tulivoimassa löytyy ja tähdätä ei sitten saa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 12, 2005 1:22 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 10, 2005 1:18 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: pirkkala
Lipunryöstöä tiimeillä joissa on molemmissa 2 henkeä, tavallisilla pistooleilla, paikalla jonka keskellä on pieni kaksi kerroksinen mökki, jonka sisällä on lippu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 12, 2005 1:26 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Pimeässä, kun ei näe vihua. Niin me oltiin kamujen kanssa Vihdissä :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 13, 2005 10:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:05 am
Viestit: 42
Paikkakunta: Pohjois-savo
Haluaisin kokeilla taas vaihteeksi vemppupistooleilla pelaamista, mutta suurimmalla osalla tiimistä ei ole edes vemppuja. Kaikilla vain tylsät sähköaseet :(
No, pitäisi varmaan lyöttäytyä johonkin aloittelevien vemppunaskien jengiin ja sitten 0wnata ne kaikki 8)

Muistan kun joskus ensimmäistä kertaa ostimme isoveljen kanssa vemput vuonna yksi, ei tietenkään silmäsuojaimista puhettakaan (!) ja räiskimme jossain varastossa. Ammuin isoveljeä sokeasti kulman takaa, osui polveen kun hän oli juuri kyykyssä ja housut kireällä polven kohdalta. Kuului sattuvan, mutta peli olikin varsinaista extreme-tuska-moodia. Nyt lähinnä hymyilyttää se räiskintä, mutta silmät olivat oikeasti vaarassa. Ja osaan neuvoa nuoremmille silmien suojauksesta, silloin ei ollut ketään neuvomassa minua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 14, 2005 2:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 7:53 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Turku
Viime pelissä oli pari kivaa peliä. Yhessä jäin yksin vempun kanssa (akku loppu) ja näin kun kaksi sähkö-miestä tuli kävellen muo päin. Ammuin ja lähin puukottamaan. Niillä oli loppu kudit ja siitä tuli oikee puukko-tappelu. Toisessa pelattiin kaverin kanssa vempuilla ja sovittiin tavata kesken pelin ja pitää duelli. Siitä tulikin aika hauskaa kun hän tuli huutaen ja ampu mut :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 23, 2005 8:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 7:09 pm
Viestit: 141
Paikkakunta: Laukaa
Kerran minä onnistuin vihun pienessä yllätyksessä kaatumaan, sitten minä rakkaan Kalashnikovin liuin jaloilla työntäen ja lyhyitä sarjoja ampuen suojaan männyn taakse, yksi vihuista vilkutti minulle, minä vilkutin takaisin ja lähdin epätoivoiseen rynnäkköön, ammuin kahta vihua sivulla, yhtä penkan takana olevaa, jonne yritin päästä. No siitähän ei mitään tullut, mutta se oli niin siistiä. Ja sitten toinen Kamikaze-rynnäkkö,
olimme hiekkamontuilla pelaamassa, toiset ampuvat toiselta puolen hiekkamonttua, me toiselta puolen :D. Sitten minä lähdin rajuun rynnäkköön, Kalashnikov laulaen ja pirullinen huuto kuuluen. Tästä taas tuli jotain, osuin yhteen. Ja kolmas, ei niin hyvä, meidän oli tarkoitus puolustaa kukkulaa, toisten hyökätä. Minulta loppui panokset, tottakai,
ja pelin alussa oli vitsailtu, että jos yhdeltä loppuu panokset, se juoksee vihollisten keskelle ja avaa takkinsa, ns. itsemurhapommittaja, ja kaikki putoaisivat 10m säteeltä. Minä nousin pystyyn ja huusin "Banzai"! ja kaikki alkoi nauraa räkäisesti, lähdin juoksemaan kohti vihollista, mutta minut ammuttiin n. 7m juoksun jälkeen, siinä ne ikimuistoisimmat, tykkään Kamikaze-iskuista :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 23, 2005 8:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 7:09 pm
Viestit: 141
Paikkakunta: Laukaa
Kerran minä onnistuin vihun pienessä yllätyksessä kaatumaan, sitten minä rakkaan Kalashnikovin liuin jaloilla työntäen ja lyhyitä sarjoja ampuen suojaan männyn taakse, yksi vihuista vilkutti minulle, minä vilkutin takaisin ja lähdin epätoivoiseen rynnäkköön, ammuin kahta vihua sivulla, yhtä penkan takana olevaa, jonne yritin päästä. No siitähän ei mitään tullut, mutta se oli niin siistiä. Ja sitten toinen Kamikaze-rynnäkkö,
olimme hiekkamontuilla pelaamassa, toiset ampuvat toiselta puolen hiekkamonttua, me toiselta puolen :D. Sitten minä lähdin rajuun rynnäkköön, Kalashnikov laulaen ja pirullinen huuto kuuluen. Tästä taas tuli jotain, osuin yhteen. Ja kolmas, ei niin hyvä, meidän oli tarkoitus puolustaa kukkulaa, toisten hyökätä. Minulta loppui panokset, tottakai,
ja pelin alussa oli vitsailtu, että jos yhdeltä loppuu panokset, se juoksee vihollisten keskelle ja avaa takkinsa, ns. itsemurhapommittaja, ja kaikki putoaisivat 10m säteeltä. Minä nousin pystyyn ja huusin "Banzai"! ja kaikki alkoi nauraa räkäisesti, lähdin juoksemaan kohti vihollista, mutta minut ammuttiin n. 7m juoksun jälkeen, siinä ne ikimuistoisimmat, tykkään Kamikaze-iskuista :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 24, 2005 3:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
*Nusnus* Kamikaze-iskuja tehtiin vain lentokoneilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 24, 2005 5:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 12:43 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Turku
Joskus kokeiltuna on juuri se kun rynnäköidään avorivissä liipasin pohjassa ja huudetaan niin maan perkuleen kovaa. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 03, 2005 6:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 4:49 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Joensuu
Aivan mahtavaa on hiipiä pimeällä. Pilkkopimeällä :D
Huono esimerkki on kun kerran pääsin hiipimään vihollisen selustaan hänen huomaamattaan. Hiivin tarpeeksi lähelle ja ammuin... kävi huono tuuri ja kuuli lensi ohi.. sittenpä kyseinen henkilö huomasi minut ja ampui siihen paikkaan. :oops: Off-gamella sitten huomasin että olin syöttänyt aseeseeni liian kevyitä kuulia. (vempuilla pelailtiin silloin vielä)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2005 11:47 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 2:03 pm
Viestit: 14
Paikkakunta: oksava
No tietty pitää olla rambo tai armoton ninja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2005 12:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 7:09 pm
Viestit: 141
Paikkakunta: Laukaa
Minusta väijyttäminen on paras tapa pelata, kuten tässä tapauksessa: Menin pelipaikalle, mutta sinne ilmestyikin vain kaksi muuta tyyppiä, muut toipumassa vapusta, no päätettiin pelata hunttia, tuli minun vuoro,
kyseissä paikassa on autiotalo, jonkin sortin nähtävyys, joten sitä huolletaan, joten katolle uskalsi mennä.
Siellä minä katolla savupiipun takana istuin Kalashnikov kourassa ja odotin, toinen kävelee pihan poikki, voi sitä ihanuutta kun ei toine tiedä, että on joutunut väijytykseen, tähtäsin, kahden semin jälkeen hän oli poissa pelistä, toinen jäljellä.
Siellä se toinen kävelee tietämättömänä, pienessä männikössä, yhtäkkiä semi kajahtaa ja kuuluu: "Osu".
Voi sitä väijyttämisen ihanuutta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 04, 2005 4:53 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 27, 2004 11:40 am
Viestit: 82
Paikkakunta: Laukaa
Rusinamanne kirjoitti:
Siellä minä katolla savupiipun takana istuin Kalashnikov kourassa ja odotin, toinen kävelee pihan poikki, voi sitä ihanuutta kun ei toine tiedä, että on joutunut väijytykseen, tähtäsin, kahden semin jälkeen hän oli poissa pelistä...


Joo tuota ei voi olla muistamatta. Mutta asiaan. Kerran pelasin 2x socom full set ilman mitään turhia härpäkkeitä, eli ilman LAMeja ja vaimentimia. Osa porukasta ei silloin edes tienneet että pelaan kahdella socomila joten osa porukasta myös ihmetteli että "miten se noin nopeasti pystyy sillä ampumaan?". Rentoa meininkiä. sain kolme fragia pelin aikana.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 31, 2005 9:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 1:07 pm
Viestit: 2
Paras tapa taistella on se kun on maastopuku, hivenen pelisilmää ja äänenvaimentimella varustettu ase (Socom mk23). Saa lymyillä ihan rauhassa jossain puun juurella tai heinikossa vihollinen tähtäimessä. Ja kun vihollinen on alle 10 metrin etäisyydellä sinusta (eikä vieläkään ole havainnut sinua) ampuu vihollista keskellä rintakehää.

Ja offgamella ampumasi tyyppi kysyy ihmeissään "Mistä ihmeestä ammuit kun ei näkyny eikä kuulunu mitään? " :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 06, 2005 7:05 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
Kun on hiottu taktiikka.
Nerokas motti johon vastustaja kävelee ja sitten alkaa ampuminen, lopulta vihollisen likvidoiva hyökkäys. Sitten tottakai on mukavaa maata jossain ja laukaista kun joku tulee parin metrin päähän.

Muistan kun pelasin kahen kaverin kanssa, 1 puolusti mannerhein linjaa :lol: (oja) no kauhea hyökkäes perkelettä huutaen, kompastuin johonki saatanan kuoppaan, siitä tuurilla taktinen pyörähdys suoraan vihun viereen ja likvidointi. Kyllä nauratti :lol:

Siistitty. Lause alkaa isolla kirjaimella ja välimerkin jälkeen tulee välilyönti. Koittakaa nyt muistaa, että tämä ei ole irkki jonne voi kirjoittaa miten lystää. Jatkossa moiset viestit lentävät suoraan bittiavaruuteen kulkematta lähtöruudun kautta. - L4te


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 14, 2005 6:12 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
Pelasimme yöllä pellolla, yksi tiimiläisistä oli sähkön kanssa puolustamassa. Me hyökkääjät ei saatu käyttää sarjaa, ainoastaan semiä. Sitten kaikki lähtee juoksemaan pellon toisesta päästä kohti ojaa missä vihu lymyilee huutaen ja roiskien semiä minne sattuu. Olin itsekin siellä, ja kaikki sain tiputettua, tosin sarjaa kului aika paljon. Joutui kyllä ampumaan aika paljon et sai osuttua, oli sen verran pimeetä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2005 12:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Tuska-mode on airsoftin parasta antia, ainoa pelimuoto jossa todella adrenaliini virtaa.

Hiljattain pelin päätteeksi päätimme kokeilla tuskamodea. (Takit,tetsarit ja sarjatuli kielletty.)
No, peli alkaa ja pinkDino lähtee jahtaamaan minua ja ampuu dessullaan minkä kerkiää minua selkään, minä käännyn ja alan tulittamaan villisti kaikkia joita näen, enimmäkseen pinkDinoa joka vain kävelee eteenpäin eikä välitä tulituksesta, minä alan vaihtamaan lipasta; sitten näen dinon virittävän haulikon, pää refleksinä matalaksi ja pään yli lentää kolme kuulaa. Sitten olen vetäytymässä ison kiven taakse ja Laho ampuu minua kivuliaan pitkällä semityksellä kiven päältä, minä tyhjennän viimeisen Ak:n lippaan sinneppäin ja Laho pinkaisee karkuun. Minä tipautan Kalassin mättäälle ja kaivan reisikotelosta Capan, lipas sisään ja pyssy vireeseen; sen jälkeen tyhjensin ne 30 kutia pakenevan Lahon selkään. 8)

Oli hauskaa, enskerralla uudestaan. :twisted:

Toinen hauska pelimuoto on pelata tiheässä puikossa, jossa respawnille lähettävä herne voi tulla mistä vaan.

Eräänkin kerran pelatessamme eräässä tiheässä kuusipuskassa käytiin kiihkeä tulitaistelu, jonka jälkeen minä jään yksin syömään puskaan mustikoita. Sitten huomaan jonkun istuvan vähän matkan päässä, aluksi tuumin että se on oma, mutta sitten katson tarkemmin; DE:stä päätellen siinä oli pinkDino röökillä. Minä kierossa mielessäni mietin että nytpäs tulee sauhuille ilkeä loppu, ja aloin tulittaa, mutten osunut. Seurauksena molemmat maattiin vähän matkan päästä toisistamme ja kaasuilla tulitettiin hätäisiä laukauksia sinnepäin. Sitten omat tulevat, ja ampuvat minua perseelle, kun luulivat minua viholliseksi.

Tulipas taas naskimaista stooria.. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 16, 2005 5:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Lainaa:
(Takit,tetsarit ja sarjatuli kielletty.)


Eikös se todellista tuskamodea olisi, jos semi olisi kielletty? :P

Hieno pelityyli on se kaikkein paskin ja epätaktisin "suoraanpäin"-taktiikka, jossa juostaan päin karjuen, semiin tietenkään koskematta. Tämä taktiikka tuli viimeisessä FPJ:ssäkin todettua komeaksi, noustessani kallion takaa karjuen, juosten pari metriä eteenpäin, kompastuen nolosti mättääseen, nousten nopeasti takaisin seisomaan ja tyhjentäen nopean sarjan AK:sta kohti teltan takana pääni menoksi juonittelevaa kapitalistia, lonkalta luonnollisesti, ja loput lippaasta puskiin edessäni, ja syöksyen taas kallion taa - elossa.

Tätä taktiikkaa sovelsin kaverin kanssa vielä myöhemminkin samaisessa pelissä, tuolloin molemmat tosin kaatuivat maahan jenkkikuulien saavuttamina ilman sen kummempaa menestystä. Tosin kehui joku kongi myöhemmin sen olleen hienon näköistä menoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 22, 2005 6:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 6:08 pm
Viestit: 1
Paikkakunta: Kihniö
Massan voimalla päin kaikkia esteitä. Se on hienoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 22, 2005 6:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Syöksyn, tahi rynnäkön voi suorittaa myös järkevästi. Tst-pari antaa suojatulta ja itse ennen syöksyä katsoo mihinkä aikoo rynnätä ja ampuu tarkasti. Päättömästi ryntäily ja lippaan tyhjentäminen ei hyödytä mitään. Ja pääsee sitä fiiliksiin ihan oikeinkin tehdyssä rynnäkössä. Karjuminen ja huutaminen on makuasia. Pikkusiin lapsiin se tuntuu tehoavan pelotteena ja itse siitä voi saada vähän rohkeutta, kun karjuu kuin JELLONA.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 28, 2005 4:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 19, 2005 11:12 am
Viestit: 50
Paikkakunta: Helsinki
Pelimuoto nimeltään "rajaloukkaus" on kaikkein hauskin tapa mielestäni airsoftata, jos pelaajia vain on tarpeeksi. Kokeiltu on, hyvin tuloksin :) .

Pelaajat jaetaan kolmeen eri osapuoleen, esim. A, B, ja C. Pelin alussa osapuoli B on puolueeton ja osapuolet A-C vihollisia keskenään. Osapuolelle B annetaan pelialueesta reviiriksi 1/3 koko pelialueesta, kaiken lisäksi pelialueen keskeltä:
_____
a|b|c
-------
Vaikka B on puolueeton, on silti A:n ja C:n suoritettava toistensa alueilla "operaatioita", kuten VIP:ien eliminointia tietyssä järjestyksessä. A:n ja C:n on täten törkeästi loukattava B:n aluerajoja päästäkseen operoimaan vastustajan alueella. B:n "rajavartioita" saa harhauttaa ja rajaa loukata, kunhan ei vaan jää kiinni. Jos esim. A:n tyyppi / tyyppejä jää kiinni B:n alueella, B:n "rajavartijat" häätävät A:n kundit A:n puolelle. Sama C:n kanssa. Jos tunkeutujia on B:n puolella useampia, B voi katsoa tämän "hyökkäykseksi" ja "julistaa sodan" loukkaavalle osapuolelle, täten liittoutuen tunkeutujan vastustajan kanssa.

Hauskaa oli tätä kokeillessa, kommunikaation kanssa ainoastaan oli ongelmia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 07, 2005 4:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 29, 2003 2:09 pm
Viestit: 188
Paikkakunta: Lahti
Ehdottomasti parhaat kiksit sain, kun EXCOBAR-pelin lopussa kun NATO hyökkäsi voimalla kohti huumeloordin poppoota. Omasta pyssystäni oli akku hyytynyt ja sain eliminoituneelta pelaajalta lainaan M120 AK:n. Pelkkiä tuplalaukauksia semillä paukutin kohti hurjana rynnistävää ja lakoon kaatuvaa NATO-aaltoa.
Huomasin aivan uuden jutun tämän kokemuksen myötä. Kutsun sitä M120-efektiksi: Tavallisesti kun jotakuta täräyttää eläytymispainotteisessa pelissä, niin ammuttu pelaaja kaatuu ja alkaa huutaa lääkintämiestä, Jeesusta, Äitiä ja kotitonttua avukseen. M120 pyssystä tuplalaukaus sai porukan eliminoitumaan suoraan. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 07, 2005 7:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 21, 2005 7:44 pm
Viestit: 146
Paikkakunta: Tornio
On todella mahtava hiipiä kaverin kans niin hiljaa pimeässä, ettei juuri omia askeliaan kuule, sitten kajahtaa "PELI OHI" :x

Toinen tosi mukava juttu on odottaa pusikossa polun vieressä pimeällä ja 0wnata 3 vihua parin metrin päästä, nappi pohjassa tottakai. Lisää tunnelmaa tuo saada 6 kuulaa päin näköä parin sekunnnin kuluttua. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 07, 2005 8:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 12:19 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Pieksämäki
Ehdottomasti mielestäni hienointa on pelata tarkka-ampujana, liikkua yksin tai parin kanssa hiljaa kierten sivustaan tai selustaan, ghilliet niskassa tietenkin. Sitä naamalle tulevaa virnettä ei voi kuvailla kun pudottaa vihollisen hieman kauempaa kuin yleensä on tottunut, aiheuttaen varsinkin nuorempien pelaajien seassa sekasortoa ja huutamista ;) .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 08, 2005 12:40 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
Ehdottomasti eilen oli mahtava kokemus. Sain lainata kaverin vakio Vsr-10, sillä sitten puolen tunnin pelissä napsin n. 10 vihua, oli kyllä hauskaa kun kaveri kertoo offarilla: "Toi näyttää ihan Saken hatulta.. Oh no.. *Kuula tulossa suoraan päin maskia*", toinen kamu kertoo: "Katoin aluks sitä. Shit, se kattoo mua takasin!!" *NAPS* Kolmas oli kun kamu kurkkaa niin hattu pompahtaa kun tulee vesurista. Sain sillä vakio vesurilla enemmän frägejä sillä alueella mitä olen saanut Kalassillani. Hassua sinänsä. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2005 7:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 02, 2005 5:16 pm
Viestit: 20
Paikkakunta: Nivala
Nicd kirjoitti:
Tänään peleissä kokeiltu avorintamarynnäkkö URAAAA!-huudon säestyksellä.


Onhan tuo hauskaa mutta vielä hauskempaa on otta nämä rynnäköitsijät vastaan ikiomalla F-M F1:selläni hicapin kanssa.


Viimeksi muokannut Mihailov päivämäärä Ma Marras 07, 2005 4:06 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 8:58 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 10:25 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Turku
Kaverin kanssa kiertää vastustajan selkään ja sieltä sitten iskemällä niiden kimppuun jolloin se johtaa vastustajan panikoimiseen, tämän jälkeen vetäydytään kaverin kanssa taaksepäin vihujen vielä luulessa, että ollaan kiinni niissä. Sitten muut hyökkäävät toiselta puolelta pelialuetta ja voitto on selvä. :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 10, 2006 3:03 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:10 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Kerava
Varmaankin tähänastisista peleistä on ollut mukavinta, kun toinen kenkä upposi suohon, eikä sitä ssen koommin olla nähty, tosin se oli lenkkari. Nyt on onneksi hankinnassa maihinnousukengät.

Kykkiä puskassa puoli tuntia, ympäriltä menee väkeä, mutta kukaan ei huomaa sinua, sitten kun nousee ylös, ympärillä ei ole ketään, niin eikös tietysti kallion takaa napsahda kuula takaraivoon.

Ihan pilkkopimeässä lokakuussa syksyllä, kun ei nää kuin n. 3 metrin päähän itsestään.

Ja tietysti mukavinta kun on eliminoinut pari kipaletta vastustajia, ja muut vihulaiset kykkivät pusikossa, josta he eivät nähneet ympärillensä = tyhjensin 200 kuulan hicapin, kun juoksin heidän viereensä, ja nämä torvelot eivät nähneet minua, kaikki olivat verkkarivemputtajia, joten saattoi hieman tunnahtaa, kun 200 kuulaa tulee n. 90 m/s kireille housuille ja paitaan, eli toisinsanoen varsin ikävä kokemus heidän kannaltaan. Kostin nähkääs sen, että he lainasivat minulta kuulia, ja niitä kului aika urakalla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 11, 2006 4:03 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Kävin tuossa taannoin vloppupeleissämme vain kääntymässä ja pelasin pari kierrosta kaverin pistoolilla ja arkivaatteet päällä. En siis ollut ottanut kotoa mukaan kuin silmäsuojaimet.

Vaatteina toimi Mustat BDU housut, musta t-paita, pitkä musta nahkatakki, Undergroundin maiharit ja kaverini 1911 pistooli. Hauskaa oli pelailla myös hieman enemmänkin kieli poskella. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2006 11:19 am 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
Hauskinta on silloin kun yrittää jotain uutta ja erikoista tyyliä eliminoida vihollispelaajat. Ja varsinkin jos vastapuolen pelaajatkin innostuvat yrittämään jotain uutta niin silloin pelit on parhaimmillaan eikä pelkkää asemasotaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 12, 2006 4:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Ensin pelaa paljon sähköllä, ja painavat varusteet niskassa. Sitten vaihtaa vemppupistoliin ja t-paitaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 207 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com