Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ke Touko 15, 2024 4:04 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Softaamaan vuokralle??
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 7:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 7:18 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Luvia
Olen tässä jonkin aikaa jutellut airsoftista paikallisen nuoriso-ohjaajan kanssa, ja innostus on ilmeisesti tarttunut. Jätkä kyseli josko voisin tulla esittelemään lajia 10-13 vuotiaiden kesäleirille. Ongelmana on se että pienessä kunnassamme ei ole tarpeeksi pelaajia jotka uskaltaisivat lainata aseitaan pienten testattavaksi ( enkä sano että aivan suotta pelkäävät aseidensa puolesta ). Nuoriso-ohjaaja kyseli että joskohan Airsoft suojaimia ja aseita voisi vuokrata jostain... Itse en ole moisesta toiminnasta tietoinen, joten ehdotin verkkomasikien ja vemppupistoolien ostoa, joka tietysti jo muutaman kesäleirin jälkeen olisi huomattavasti kannattavampaa kuin vuokraaminen...
Ei täältä kukaan ole koskaan kuullut softisten vuokraamisesta, ja millä hinnoilla lähtisivät jos jostain löytyy??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 18, 2006 10:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
Pikaisella googlettamisella ei ainakaan löytynyt mitään vuokrauspuljua. Splättis vuokraamoja löytyi sitten jo useampi kappale.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 5:07 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 06, 2005 7:22 pm
Viestit: 43
Paikkakunta: Hämeenlinna
Itse olen ymmärtänyt että Nemesis Airsoft ja Chairborne vuokraavat aseita. Kannattaa kysellä heiltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 9:31 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 7:18 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Luvia
Noinko on? No ilmoittelen Nuoriso ohjaajalle tästä. Ja muuten, splättikset ei luonnollisestikkaan käy, kun asia koski nimenomaan airsoftia. Mutta kiitos vain, ilmoittelen tännekkin jos vuokraaminen onnistuu...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 9:51 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä ainakin Nemesiksestä saa aseet ja maskit vuokralle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 11:34 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 7:18 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Luvia
Hienoa! Tiedätkö mitään hinnoista?? Ja minkälaisia aseita vuokraavat??


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 11:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 07, 2005 4:46 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Vantaa
Soita Nemesikseen ja kysy.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 1:09 pm 
Myös Pohjois-Pohjanmaan Airsoft ry:llä on vuokrattavia aseita ja varusteita. Kannattaa tiedustella esim. hallitus@ppairsoft.fi. Luulempa että vuokra on kohtuullinen.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 19, 2006 9:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 7:18 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Luvia
Aivan, olimpa tyhmä, kauhean pitkältä ei varmaankaan aseita kannata ryhtyä vuokraamaan, ja me kun elelemme täällä Lounais rannikolla, aivan Porin vieressä. Joten kiitos kaikesta avusta, mutta pohjois-pohjanmaalta voi olla vähän hankala saada vuokra-aseita tänne. KIITOS silti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 20, 2006 8:57 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 03, 2006 6:06 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Littoinen
Minä ja ehkä kaverini voisimme lainata pari asetta, ja ehkäpä voisimme tulla vaikka auttamaan sinua (ajankohdasta riippuen), jos tarvitset apua. Minulla asuu parisukulaista siinä lähellä, niin pystyisimme olemaan vaikka yötä tarvittaessa. Tietysti pientä korvausta pyytäisimme tästä... Jos tämä alkoi sinua ja nuoriso-ohjaajaa kiinnostamaan, niin lähetäppä minulle mailia: jartsa90@luukku.com (sama osoite toimii myös msn-messengerinä).

- J-P "kuninnas" Laiho

EDIT: Ainiin ja voisimme me vaikka samalla kysellä lainaisiko turkusoft pari asetta lisää. Voisimme tuoda ne tullessamme (jos nyt meitä tai meidän aseita edes tarvitaan enää)...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 21, 2006 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
kuninnas kirjoitti:
- J-P "kuninnas" Laiho
EDIT: Ainiin ja voisimme me vaikka samalla kysellä lainaisiko turkusoft pari asetta lisää. Voisimme tuoda ne tullessamme (jos nyt meitä tai meidän aseita edes tarvitaan enää)...


Turku Airsoftilla ei ole tällä hetkellä vuokrattavaa kalustoa.
Kannattaa varmaan Luvian miehen tiedustella asiaa Porin alueen aktiivisesta airsoft-yhdistyksestä eli Satasoftista http://www.satasoft.net

Terveisin
Lauri, Turku Airsoft ry


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 22, 2006 12:34 pm 
[quote="kuninnas"]Minä ja ehkä kaverini voisimme lainata pari asetta, ja ehkäpä voisimme tulla vaikka auttamaan sinua (ajankohdasta riippuen), jos tarvitset apua.

Tämä saattaisi olla hyväkin idea koska apu saattaisi ollaa tarpeen. Mutta ohjaajasta en tiedä, mutta voin jutella asiasta tyypin kanssa. Palaan asiaan sähköpostilla tai MSN välityksellä...


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 22, 2006 12:36 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 7:18 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Luvia
Lainaa:
Minä ja ehkä kaverini voisimme lainata pari asetta, ja ehkäpä voisimme tulla vaikka auttamaan sinua (ajankohdasta riippuen), jos tarvitset apua.


Joo unohdin kirjautua sisään, ja mokasin lainauksenkin, mutta tuleepa nyt selväksi...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com