Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:19 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 10:02 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 31, 2007 12:41 pm
Viestit: 12
Kannattaisiko yleensä edes ostaa pumppuhaulikkoja?
ne joilla on niin voisitteko kertoa kokemuksistanne pumpparista :|
Oisin ite ostamassa JT-3 SHORTY pumppuhaulikon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 10:36 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Osta maruin pumppuhaulikko. Maruin haulikot toimii hyvin ja ovat suht tehokkaita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 12:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Ei Maruin haulikoissa liene muuta vikaa kuin muoviset sisuskalut ja murometallinen liipasin. Omasta SPAS-12 haulikosta liipasimessa oli murtumisen ja vääntymisen enteitä. Itse voisin jopa hankkia uuden haulikon sähköni tilalle toki; tunnelmallisia vehkeitä kun ovat, verrattuna vain yhtä kuulaa ampuviin.

Itse en oikeastaan pelannut haulikollani peliäkään. Ostin kyseisen vehkeen halvalla huuto.netistä osissa. Sain aseen kasattua, mutta asennettuani piiput (ja niiden hopit) väärinpäin, en saanut siitä pelikalua, ennen kuin tajusin missä oli vika, jolloin en enää haulikosta perustanut, joten myin vehkeen pois. Kotipihassa tuolla tuli eniten räiskittyä, mutta kivaa se oli.

Itse suosittelisin Maruin haulikkoja ensimmäisiksi pelivehkeiksi, jos rahaa löytyy, mutta ei halua ostaa käytettyä sähköä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 27, 2007 3:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
rcmasta kirjoitti:
Itse suosittelisin Maruin haulikkoja ensimmäisiksi pelivehkeiksi, jos rahaa löytyy, mutta ei halua ostaa käytettyä sähköä.


En suosittelisi kyllä ihan ensimmäiseksi, jos muilla on sähköt. On kertaviritteinen ase nimittäin aina vaikeampi pelattava kuin AEG.
Lisäksi noilla maruin haulikoilla on sen verta pituutta, etteivät ihan pienelle softaajalle. Pituus ratkeaisi perättömällä mallilla, mutta silloin jo valmiiksi raskas latausliike olisi tarpeettoman raskas, ellei löydy mielettömästi ruutia käsistä.

Siis AEG on kaikinpuolin parempi valinta, ellei halua juuri sitä haulikkoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 27, 2007 3:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
No jaa. Meidän peliporukassamme oli vähemmän vemppuja kuin sähköjä, mutta hyvin nuo vemputtajat pärjäsivät sähköjä vastaan, nimenomaan haulikoilla ja vemppurynnäkkökivääreillä.

Haulikkojen latausliike ei ole raskas, jos sen tekee oikein ja nopeasti. Itse huomasin, että asetta ei meinaa saada latinkiin, jos sählää hitaasti latauksien kanssa. Mutta vaikka ase on muovia sisuskaluiltaan, kannattaa se silti ladata karusti voimalla ja mahdollisimman nopealla liikkeellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 27, 2007 3:45 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei se haulikko koskaan ole yhtä tehokas, kuin moottoripyssyt. Sillä voi kyllä pärjätä hyvin, jopa erinomaisesti, jos sitä osaa käyttää, mutta sen edut suhteutettuna heikkouksiin ovat aika vähäiset, ja tulevat esiin vain harvinaisissa tilanteissa tai kätösissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 30, 2007 10:07 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 7:58 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Kellokoski
Ei se latausliike ole raskas, ellei satu olemaan paljon keskivertoa heiveröisempi, kun puhutaan maruin haulikoista.
Mulla on toi spas12, tietenkin siihen pitää totutella lataamaan se mutta ei siihen kyllä paljoa voimaa tarvitse. Jos on märkää niin silloin kahva voi tuntua liukkaalta ja onkin liukas ja saattaa sormet tai ranne väsyä jos paljon joutuu pumppaamaan.
0.2g kuulat kantaa aika hyvin. Erinomainen ase, paitsi jos joutuu ryömimään ja makuulta ampumaan. lataaminen voi olla vaivallista pikkuhylsyjen kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2007 3:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 10:47 am
Viestit: 71
Paikkakunta: imatra
Itselläni on customoitu benelli m3 shorty. Ei se latausliike ole raskas, jos on edes vähän paukkuja käsissä. Toimii hyvin, vaikka ostinkin käytettynä. Ikää aseella on n. 2 vuotta, mutta jyrää edelleen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2007 5:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 6:09 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kalajoki
Itse en haulikkoa omista mutta joukkueessa on ollut kaiken kaikkiaan kaks kipaletta. Jos on pelipaikkana jonkinlainen varasto tai halli, on pumpparista hyötyä. Tosin jos osaa käyttää haulikkoa oikein... Itse en ole mikään sanomaan mikä on sillä oikea pelityyli kun kokemuksia ei ole...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2007 5:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Itse omistan ja olen omistanut/kokeillut/pelannut monenlaisialla haulikoilla. Siihen tulokseen olen päässyt että maruzenin ca870 on ainakin minun käteeni se "oikea" työkalu. Tarkempi kuin maruin haulikot ja kestävämpi, tehoa saa mukavasti lisää ja nopeampi ladata kuin trk kivääri. M140 jousen kanssa vasta alkaa lataus tuntumaan samalta kuin maruin haulikoissa. Mutta se riippuu ihan käyttäjästä saako sillä haulikolla mitään aikaiseksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2007 7:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Jos vertaa Maruin haulikkoa ja Maruzenin haulikkoa on erot valtavia. Maruin vehkeessä liikkuvia osia on ziljoona, taas Maruzenilla kourallinen. Toki Maruin vehje on enempi se haulikko kun taas Maruzenin tekele enemmän sniperi. Myös tunnelmaa on maruin vehkeessä paljon enempi.

Kun taas aletaan vertaamaan tekniikan kestävyyttä, viritystä ja muuta aseen muutosta on Maruzenin jousitoiminen 870-sarja aivan eri tasolla.

Kumpaakin pyssyä kokeilleena kaappiin jäi tappiinsa tuunattu 870


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 30, 2007 7:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 10:24 pm
Viestit: 1303
Paikkakunta: Hell bent for polyester
Nimi: Henri L.
Homman nimi on se, että jos ase koittaa olla haulikko, tulee sen rykäistä useampi pallo kerralla. Tällä hetkellä "oikeita" haulikoita ovat käytännössä vain Maruin vemput ja monen valmistajan kaasutoimiset, joista vemput ovat parempia pelikäyttöön. Jos Maruin haulikot olisivat sisuksiltaan kestävämpiä, olisi minullakin varmaan tässä sellainen pyörimässä nurkissa.

Tietenkin jos haluaa vain haulikon näköisen pyssyn, kannattaa varmaan ostaa justiinsa joku CA870 (ja värkätä siitä pitkä).


Viimeksi muokannut Ukkoli päivämäärä Ma Loka 01, 2007 5:33 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2007 5:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Vai että Maruissa tziljoona liikkuvaa osaa? Muistaakseni niitä oli "laatikon" puolella vain viitisen ja sitten siihen lasketaan vielä neliosainen latauskahva, niin saadaan yhdeksän pintaan luku. Hirveästi siellä Maruissa ei ollut, kun itse kasasin SPAS12 osista. Maruissa ei muuta vikaa ole, kuin heikko liipasin. Olen pohtinut hankkivani haulikkoa CQB-pyssyksi ja en näe Maruita huonona vaihtoehtona, liki parhaimpana, vielä kun kääntää hopit ja piiput väärinpäin, niin kasa laajenee rutkasti, jolloin haulikkoeffekti on taattu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2007 8:43 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Kumma sinänsä että Maruin pyssyissä liipasinta haukutaan. Täällä noita on ollut pirun monta ja jokainen säpäleinä, vaan liipasimen hajoamisesta en ollut ennen edes kuullut.
Männät, männänpäät, sylinterin suuttimet ja koko syöttökoneisto on niin heppoista tekoa että se hädintuskin toimii.

Kun perehtyy tekniikkaan niin ja juuri siihen mitä kaikkea M870-sarjasta voi rakentaa niin antaa hyvin anteeksi sen että ase ampuu vain yhden paukun. Toki myönnän että enempikin voisi ampua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2007 10:21 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
No ei sen omankaan SPAS:n liipasin hajonnut, mutta hiusmurtumia näkyi, ajan kanssa se varmasti olisi hajonnut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2007 12:13 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
Ensimmäinen aseeni oli benelli. Maruin haulikot on minusta pelivälineitä vertaansa vailla ja sähköille kyllä pärjää kun ei hötkyile. Paras etu on viiveetön laukaisu, joten kuulia ei yleensä väistellä. Hylsyjen vaihtaminen ei kyllä ollut sitä nopeinta hommaa ennenkuin siihen tottui ja otti hylsyluukun pois.


Minulta on hajonnut ihan normaalissa pelikäytössä maruin benellistä, sekä m203 "kranaatinheittimestä" sylinteri. Jos koneisto päästää 4 kuulaa syöttökammioon, niin se ylimääräinen etsii tiensä sylinterin kolmisuuttimen keskelle ja painaa ylimmän lyttyyn. Tämän jälkeen ase ei ammu kuin 2 kuulaa kerrallaan. Korjaaminen onnistuu kyllä poraamalla ylin suutin pois ja korvaamalla se sopivalla metalli/muoviputkella

En tiedä onko tämä sitten niin yleinen ongelma, kun muualla en ole valitusta moisesta nähnyt.


Viimeksi muokannut Ese päivämäärä Ma Loka 01, 2007 12:16 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 01, 2007 12:16 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Maruin haulikon elinikä tuntuu olevan se 1,5-2,5 vuotta, jonka jälkeen joku sylintereistä/männistä hajoaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 02, 2007 4:22 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 2:06 pm
Viestit: 211
Paikkakunta: Helsinki
Jeh. Noi syöttöön liittyvät tyyppiviat on just se ongelma minkä takia noita Maruin laitteita ei oikeen suositella ihan pienille miseille. Väärin tehtynä latausliike nimittäin tekee just ton että aseeseen menee liikaa kuulia ja suutinmekanismi sanoo itsensä irti. Tuo on juuri se syy minkä takia osa suomalaisista liikkeistä ei noita haulikoita edes myy.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2007 11:58 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
tselläni on nyt ollut noin kuukauden Maruin haulikko. (TM M3 Shorty med G&P M3 FOlding Stock ja Mp5 lamppu). Sen voin sanoa, että on tässä enemmän fiilistä kuin moottoripyssyissä, tosin joululahjaksi saan JG G36C, pitäähän AEG:kin olla kunnollinen, eikä touta Coltin raatoa voi kunnolliseksi sanoa. Enikeis, oma mielipiteeni haulikosta.

Latausliike tuntuu aluksi hieman jäykältä, mutta pidemmän päälle siihen tottuu. Ensimmäisen peliviikonlopun, jolloin oli lauantaina ja sunnuntaina peliä, jouduin ottamaan sunnuntai-iltana buranaa, kun oli hauis joutunut yhtäkkiä hieman kovempaan käyttöön. Kun tukki on ääripituuksissaan, eli noin 33cm liipaisimesta, saan aseen vireeseen noin sekunnissa. Tämä ei kuitenkaan ole kovin rasittavaa. Jos tukin laittaa reittä vasten, latausliike on todella helppo. Itse onnistun ilmaan hypätessäni "lennon" aikana vetämään aseen vireeseen. Pituutta itselläni on kuitenkin vain 157cm.

"Rapid fire" on periaatteessa melko turha ominaisuus, sillä nopeasti ampuminen on melko vaikeaa sen kanssa, koska taakse vedettäessä pyssy loogisesti heilahtaa, ja näin ollen joutuu jälleen tähtäämään. Onhan se tietenkin ihan ok lisä.

Itse kuitenkin otin haulikon sen fiiliksen takia, ja myös kuulien käytön. Itse kun yritän oppia niitä säästämään, ja tällä pelaaminen kehittää pelaamista rutkasti verrattuna AEG. Ellen ole täysin motissa, pyrin lähes joka laukauksen jälkeen vaihtamaan suojaa.

Kiitos Riot-sedälle rakkaimmasta pyssystäni :) !


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2007 1:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
Mitenhän se haulikko opettaa pelaamaan paremmin kuin sähköpyssy? Senkö takia, että joutuu ahtaisiin tilanteisiin joihin normaalisti ei joudu, puhumattakaan siitä ettei voi antaa esimerkiksi suojatulta yhtä hyvin kuin ryhmän muut jäsenet? Laittakaa vaikka se kuuluisa kara pyllyyni, jos on epäsovelias kysymys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2007 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Sähköpyssyllä voit vetää napin pohjaan, jousitoimisella pitää miettiä koska ampuu, mitä ampuu ja mihin ampuu. Myös jousitoimisella aseella on aina alakynnessä sähköjä vastaan, siinä oppii tekniikoita joita et sähköpyssyn kanssa opikkaan. Tämän takia minun kaapissa ei sähköpyssyjä olekkaan. Pyllistäppä niin etin sen karan jostain...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 15, 2007 2:31 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Latausliikkeen vaikeus johtuu myös siitä, että kahvassa on varsin paska kitkapito huonon muovin takia. Vissiin M3:ssa tosin tulee mukana jonkunlainen kumiläpyskä tätä parantamaan, ei siitä sen enempää tietoa ole minulla, mutta itse ainakin vaihtaisin aseeseen oikean pyssyn kumipäälysteisen pumpun ja ottasin käyttöön jotkut kunnon hanskat, vaikkapa nomex lentäjähanskat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: To Maalis 06, 2008 1:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 7:19 am
Viestit: 12
itse halukoista suosittelisin maruzenin,g&pn,tai vfcn M870.Suhkot paljon varaosia,kompakti ja tehokkaitakin ovat osa enemmän osa vähemmän hinta haitari siinä uutena: 120-280 g&p ja maruzen halvempia vfc kalliimpi.

maruin spasi on hyvä peli väline 2 olen omistanut mutta silti vähän lelumaisen oloinen :0....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2008 12:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 30, 2008 4:10 pm
Viestit: 413
Paikkakunta: Mustio
Haluko? Itselläni oli CA870, mutta hajosi liian kovassa ryminässä. M870 on käynyt mielessä, mutta pelkkä kesä ja kevät käyttö mietityttävät. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Ke Maalis 11, 2009 12:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 1:46 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Kouvola
Käyppäs kurkkaamassa Milgear:sta pumppuhaulikoita. Siellä on Maruin kopioita ja osa haulikoista ampuu 3 kuulaa kerralla. Huomasin siellä tuon ACM M3 Super 90 shorty. Se voisi olla ihan hyvä. Itse an ole pumppuhaulikkoa hommaamassa, mutta ajattelin vain ilmoittaa jos vaikka kiinnostaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: To Maalis 12, 2009 7:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 12:54 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Heinola
Niin ja vielä hurjempaa on käydä katsomassa vaikka rsovista, DE:n TM benelli kopiota, joka maksaa jotain parikymppiä ja vastaa toiminnaltaan ja laadultaan täysin maruita, suomeen sellasen saa alle neljälläkympillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Maalis 13, 2009 9:55 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei se nyt täysin Maruita vastaa, mut kuitenki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Maalis 13, 2009 10:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Niin, muovia löytyy enemmän ja oikeita merkintöjä ei ole. Mutta funktionaalisesti aika yks yhteen. Olen ainakin itse ihan tyytyväinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 6:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 15, 2009 11:17 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Takepond
Osaisiko joku kertoa tarkemmin mikä pumppuhaulikko tämä on:

Valmistaja: Cyma
Malli: ?
Hinta: 7,90€
http://www.a4a.fi/airsoft/index.html ?


Sekä tälläisestä jotain käytännön tietoja:

Valmistaja: Double Eagle
Malli: M74A
Hinta: 45,00€
http://www.a4a.fi/airsoft/index.html


Yhteenvetona tietoja:
- Käytännön kokemuksia
- Plussat / Miinukset
- ja jotain muuta, mitä..?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 6:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 27, 2008 6:51 pm
Viestit: 123
op.Taipale kirjoitti:
Valmistaja: Cyma

Yhteenvetona tietoja:
- Käytännön kokemuksia
- Plussat / Miinukset
- ja jotain muuta, mitä..?



-kuulat ovat aseen sisäisessä lippaassa
-kantama noin 15m
-ei muistaakseni hoppia
-kokonaan halpaa muovia(ase katkeaa tai lohkeaa helposti)
-sisäosat heikkoja
+nopeampi ladata kuin vemppupisla

Kokemukset 4 vuotta vanhoja joten en tiedä onko mitään rakenteessa muutettu.

Eli tiivistettynä: Ei mitään järkeä ostaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Re:
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 8:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 15, 2009 11:17 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Takepond
seantti kirjoitti:
Eli tiivistettynä: Ei mitään järkeä ostaa.

Jep.. näin vähän itekkin epäilin, kun ton hinnankin ottaa huomioon.. mutta toisaalta meneehän vaikka rekvisiittana, kun en varsinaiseen pelikäyttöön tätä ajatellutkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 9:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 16, 2008 12:54 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Heinola
Helvetin huonoa rekvisiittaa, naapurin villen vesipyssykin on vakuuttavamman näkönen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 10:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 15, 2009 11:17 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Takepond
kuisma kirjoitti:
Helvetin huonoa rekvisiittaa, naapurin villen vesipyssykin on vakuuttavamman näkönen.

Hahaa.. Nyt osuit samaan ajatukseen, mulla on nimittäin Villen naapurin pikku-Petrin SuperÛberSoukkeri aina matkassa.
Mikäli sattuu vaikka kuulat loppumaan niin vettä päälle tai jos jano yllättää jolloin vastapuoli ihmettelee että nyt se tekee harakirin kun itseään osottelee.. tai jotain.. hehe.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: To Heinä 23, 2009 11:38 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Mun super soaker on ollut jumissa kaapin välissä 7 vuotta. Pidin siitä super soakerista paljon. Kiitos kun muistutit tästä, taidan mennä suremaan sitä uudestaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Su Heinä 26, 2009 5:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Ei se ole mikään super soakkeri, se on käsituikutin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: Su Heinä 26, 2009 9:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 4:49 pm
Viestit: 11
op.Taipale kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa tarkemmin mikä pumppuhaulikko tämä on:

Valmistaja: Double Eagle
Malli: M74A
Hinta: 45,00€
http://www.a4a.fi/airsoft/index.html



Itselläni on tämä samainen ase mutta tuota takatukin nojaa ei ole ja siitä on otettu kiskot yms pois.

Suht hyvä mutta mitään tarkkuutta tällä ei harrasteta jos ei näperrä mitään tähtäintä siihen.
Lippaita saa olla se kolme kappaletta ainakin jos oikeen tykkää vemputtaa niin ostakiin lisää vaikka kymmenen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Syys 11, 2009 11:00 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Sen verran on kavereille kulkeutunut noita Double Eaglen Marui-klooneja, että en voi enää hyvällä tahdollakaan suositella hommaamaan Maruin haulikkoa. Varsinkaan kun hintaero on Marui 200e -> DE 20e.

Ainut ero taitanee olla DE:n muovinen ulkopiippu, Maruilla tämä on metallia.

Ps. Motonetistä saa muistaakseni 29,9e niitä yhden kuulan ampuvia Maruzen-klooneja jos sille linjalle haluaa lähteä :P Tai sit ne oli juur DE:tä. Ei voi muistaa, tarkentakaa joku muu jos tiedätte.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Syys 11, 2009 11:19 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
DE:n klooneja on Motonetissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Pe Syys 11, 2009 12:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Ei kaikissa DE:n Marui-klooneissa ole muovista ulkopiippua, vain lyhyissä malleissa. Pitkäpiippuisissa on metallinen ulkopiippu.

Niitä DE:n Maruzen-kopioita saa ainakin Minimanista 16,95€ hintaan. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Ma Marras 08, 2010 4:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Minulla olisi yksi kysymys. Kannattaako M47A (halpis)haulikkoa virittää millään tavalla? Haluaisin että tulisi tarkkuutta ja pituutta kuulan lentoon. Hop-up:han on aivan surkea.


Viimeksi muokannut Jasu päivämäärä Ma Marras 08, 2010 6:50 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Ma Marras 08, 2010 5:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 5:43 am
Viestit: 145
Paikkakunta: Viikki, Helsinki
Nimi: Olli P.
Sanat "halpis" ja "virittäminen" sopivat yhteen hyvin hyvin harvoin. Kaikkea voi aina tutkia sekä yrittää, mutta tämän aseen kohdalla loppuu kyllä usko kesken.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Pumppuhaulikko
ViestiLähetetty: Ma Marras 08, 2010 6:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 4:27 pm
Viestit: 50
Eli virittämisen saa unohtaa? En kuitenkaan halua että se menee rikki kun on eka ase ja tunnearvoa löytyy :lol:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com