Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Maalis 29, 2024 3:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 75 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Super King biokuulat
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 12:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 20, 2007 7:09 am
Viestit: 1
Niin, itse kuulien laadusta olen kuullut paljon hyvää, mutta omakohtaisia kokemuksia olisi hyvä kuulla ennen ostamista. Eli tänne keskustelua kyseisistä kuulista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 12:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 6:15 pm
Viestit: 189
Nimi: Petteri M.
Palloja mennyt n. 5 pussia ja ei mitään valittamista. Aseita löytyy iso liuta, niin vakioita kuin viritettyjäkin ja kaikissa toiminineet moitteettomasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 12:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 4:12 pm
Viestit: 24
Itse omien kokemusten perusteella voisin sanoa että parempia kuin Maruit ja vielä halvempia. Ampuvat todella tasaisesti ja tarkasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 12:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 9:39 am
Viestit: 64
Paikkakunta: Hattula
Mites tuo noiden säilytys toimii? Ihan normaalisti pussissa vaiko?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 2:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 5:41 pm
Viestit: 119
Paikkakunta: Helsinki
skylane kirjoitti:
Mites tuo noiden säilytys toimii? Ihan normaalisti pussissa vaiko?

Kaikenlainen käy, kunhan suojaat valolta ja kosteudelta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 2:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 11:54 am
Viestit: 174
Paikkakunta: Vantaa / PKS Ry
Ei mitään ongelmia Super Kingien kanssa. Kun hintakin on ihan kohdallaan, en näe mitään syytä miksi enää hankkisi lainkaan tavallisia kuulia...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 2:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 08, 2003 5:44 pm
Viestit: 525
Paikkakunta: Lappeenranta
Itselläni on nyt kokemuksia parista pussillisesta (0,2g ja 0,25g).

CA M15A4:ssä toimivat täysin moitteettomasti. Käytännössä mitään eroa Excelin tai Maruin kuuliin ei huomannut (jos parempaa omaa tuntoa ei lasketa). Maruin Sig P226 ja WA:n PAra-Ordnance gbb-pistooleissa toiminta oli myös tavallista tasoa.

Inokatsun AK104:llä tuli kuitenkin ongelmia kuulien kanssa. Aika ajoin ase kirjaimellisesti jauhaa kuulat pirstaleiksi ampumisen sijaan. Uskoisin, että metallisella suuttimella saattaa olla osuutta asiaan, sillä kuulat hajoavat kokemusteni mukaan muutenkin varsin helposti. Tämä ei kuitenkaan aiheuta vaaratilanteita eikä ole aiheuttanut ongelmia muissa aseissa kuin omassa Inokatsun AK:ssani. Perehdyn ongelmaan ja kertoilen jos saan sen ratkaistua muuten kuin kuulia vaihtamalla.

Itse olen säilyttänyt kuulia joko niiden omassa pussissa tai tavallisessa muovisessa kuula purkissa. Pussiin kuulien mukaan oli joutunut pari ruokalusikallista kosteaa maata/sammalta, mutta kuulat eivät olleet ainakaan kuukaudessa siitä silminnähden kärsineet.

Aloitan maatuvuustestit tässä kuun lopulla. Ilmoittelen kun olen saanut ne aloitettua ja alan raportoida tuloksista.

Hyvää tavaraa omasta kokemusestani. Suosittelen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 23, 2007 3:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 01, 2007 8:47 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Anjalankoski
Täytyy kai sanoa tähänväliin yksi negatiivinen kokemus, itselläni ensimmäinen pussille kuulia pääsi kostumaan, kun repussa ollut pullo vähän vuosi. En tiedä johtuiko se sitten kosteudesta vai mistä, mutta ne tuntuivat olevan ihmeen heikkoja, ja jumittivat melkein kokoajan ollessaan hieman kosteita (myös kuivat jumittivat) sekä lippaanlataajassa että lippaissa, ja lommoutuivat lippaaseen tunkemisesta.
Toivonmukaan toinen pussillinen toimii paremmin, muuten taidan vaihtaa takaisin peruskuuliin, täällä kun ei biopakkoa vielä ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 25, 2007 5:45 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 05, 2007 4:24 pm
Viestit: 19
Itselläni sen varran kokemusta että omassa m4a1:sessä eivät toimineet juuri ollenkaan. Aseeseen oli asennettu tarkkuuspiippu ammattilaisen toimesta, mutta ase kuitenkin räki kuulat hyvin sattumanvaraisesti piipusta. Välillä ei ampunut ollenkaan, välillä pudotteli kuulat piipunsuusta ja välillä ampui 20 kuulaa kerrallaan :? Itse en ainakaan näitä enään osta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 25, 2007 9:30 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 21, 2007 5:36 pm
Viestit: 6
episkeppi kirjoitti:
Aseeseen oli asennettu tarkkuuspiippu ammattilaisen toimesta, mutta ase kuitenkin räki kuulat hyvin sattumanvaraisesti piipusta.

Olikos mikä tarkkuuspiippu käytössä? Itselläni on Madbull tarkkuuspiippu aseessa ja pitää jossain vaiheessa ostaa testattavaksi yksi pussi näitä kuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 25, 2007 10:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 24, 2006 5:37 am
Viestit: 95
Paikkakunta: Forssa
Itselläni toimi aivan loistavasti. Kuten myös kavereillakin. Madbullin, PDI:n sekä prometheuksen piipuilla. Kumeina oli kaikilla guarderin läpinäkyvä. Suosittelen näitä kuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 25, 2007 10:53 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 05, 2007 4:24 pm
Viestit: 19
Jauhonakki kirjoitti:
episkeppi kirjoitti:
Aseeseen oli asennettu tarkkuuspiippu ammattilaisen toimesta, mutta ase kuitenkin räki kuulat hyvin sattumanvaraisesti piipusta.

Olikos mikä tarkkuuspiippu käytössä? Itselläni on Madbull tarkkuuspiippu aseessa ja pitää jossain vaiheessa ostaa testattavaksi yksi pussi näitä kuulia.


Prometheuksen 6.04mm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2007 4:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 09, 2006 6:56 pm
Viestit: 6
Koska täällä on keskustelua superkingeistä, niin kysäisenpä tälläistä:
Kuulin että biokuulat täytyy silikonata ennen käyttöä. Onko asia näin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2007 4:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 5:55 pm
Viestit: 31
Kuulostaa vekkulilta urbaanilegendalta. Hyvin ne pallerot on lennelly kuiviltaan. Luulispa että tollaisesta kerroittas esim. varustelekan tuotekuvauksen yhteydessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2007 5:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 11:54 am
Viestit: 174
Paikkakunta: Vantaa / PKS Ry
Ei tarvitse.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 31, 2007 7:36 pm 
Systeman PTW:ssä eivät toimi >M90 sylintereillä. Samoin sähkösyöttöisissä konekivääreiden rummuissa on ollut jonkin verran häiriötä, mutta muuten toimivat moitteetta.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2007 5:50 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
Seuraavissa aseissa 0,25g kuulat ovat toimineet moitteitta. Hyviä kuulia.

TM ak-47 M120, Prometheus (6.03mm) tarkkuuspiippu.
TM Glock17 (vemppu)
TM M16a2 (high speed- rattaat, 12v-akku), vakiopiippu. Ei jumittamista, tai haljenneita kuulia.
KSC M11, Nineball (6.03mm) tarkkuuspiippu.
KSC Beretta 93r (vakio)
TM Glock 26 advance (vakio)
TM VSR-10 M120, PDI (6.04mm) tarkkuuspiippu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2007 7:05 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 03, 2006 11:23 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Kankaanpää
Itse omistan kaksi systeman tykkiä ja minulla on ainakin toiminut moitteettomasti M90 ja M110 sylinetereillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2007 8:39 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ainoa kerta kun Super Kingit ovat aiheuttaneet ongelmaa oli kun latasin sellaisen löysillä ruuveilla varustettuun APS96 pesään. Kuula murskaantui. Koko joukko muita pyssyjä, eli erilaisia sähköaseita, Maruin kaasublowbackeja, sekä konekivääreistä CA:n M249 ja Inokatsun M60 sähkösyöttölippaat + MG/42 sisäinen lipas, on kokeiltu, eikä ainuttakaan ongelmaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2007 10:16 am 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 25, 2007 12:29 pm
Viestit: 80
Paikkakunta: Kuopio
Itsellä on muutaman kerran kuula hajonnut lippaaseen tai ollu hajonnut ladattaessa ja midcap lippaassa se rivittyy ehjän kuulan viereen ja ei syötä. Ihan muuten hyviä kuulia, mutta vähän tahtoo hajoilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 01, 2007 9:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 03, 2005 9:34 pm
Viestit: 321
Paikkakunta: Tampere
6-10 lippaallista (2x Marui ja 2x CA, 68 kuulaa, jos en ole erehtynyt) tullut noita 0,2 grammaisia ammuttu CA:n M15A4 Tactical Carbinella. Asetta ei mitenkään edes putsattu ( :lol: ), mutta täysin ongelmitta ovat syöttäneet.

Ite oon yksinkertaisesti teipannut pussin suun kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 5:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 16, 2007 5:24 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: "Milfgeartown"
Hyviä kuulia ovat, tarkkuus kohallaa, hinta soppeli eikä syöttöhäiriöitä ole ilmaantunut. Tosin vähän painavampia kuulia tahtoisin markkinoille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 6:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:54 pm
Viestit: 193
Paikkakunta: Riihimäki
Minulla ei ole ollut vielä mitään ongelmia kummassakaan painoluokassa (0,2g 0,25g) Ja hintakin on mitä sopivin. Mitään eroa en huomaa aiemmin käytettyihin maruin normikuuliin.

Aseina ovat olleet:
AEP glock 18c
AEG ak-47 vakio
AEG ak47 beta @ madbull 6,03mm trkpiippu
AEG SIG552 @ madbull 6,03mm trkpiippu
GBB TM Sig-sauer p226
GBB TM Hi-capa 5.1

Olisihan se toki mukavaa, että tulisi painavampiakin biokuulia, mutta en sitten tiedä, olisiko niissä ominaisuudet mahdollisesti heikommat kuin normaaleissa painavemmissa kuulissa, ja olisivatko ne kuinka hankalia valmistaa maatuvista materiaaleista.

Ja tuosta säilytyksestä:
Itse tein "omapatentti"-ratkaisun. Otin tyhjän sulkapallopurkin, teippasin mustalla jesarilla päähän kaatonokan. Varmistuksen vuoksi, kiepitin vielä purkin ympärille jesaria, sillä putki on pahvia, niin tuon luulisi estävän vielä hieman paremmin kosteuden pääsyä purkin sisälle.
Ja putkeen mahtuu vieläpä sellaiset 4,5k kuulaa, niin riittää hyvin pitkiinkin peleihin :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 6:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:54 pm
Viestit: 193
Paikkakunta: Riihimäki
Onko suomeen muuten tulossa ensi kesänä kaikkialle biokuulapakko?
Olen ainakin kuullut ja lukenut, että sellainen tulisi. Kerta tänäkin kesänä jo monissa peleissä sellainen oli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Kuka sellaisen koko Suomen valtakuntaan pakottaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Niimpä ja kuinka sitä pystyttäisiin edes valvomaan? Toki jos näin käy, minä ainakin pistän guarderini normi minigrip pusiin ja kirjoitan päälle biokuulia, milläs sen sitten toteatte että ovatko ne biokuulia vai eivät.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 6:47 pm
Viestit: 36
Paikkakunta: Helsinki
Eikö toi olekin päivän paras esimerkki kusipäisestä ja piittaamattomasta asenteesta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:23 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Sniper11 kirjoitti:
Niimpä ja kuinka sitä pystyttäisiin edes valvomaan? Toki jos näin käy, minä ainakin pistän guarderini normi minigrip pusiin ja kirjoitan päälle biokuulia, milläs sen sitten toteatte että ovatko ne biokuulia vai eivät.

Hei. Olet idiootti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 28, 2007 3:54 pm
Viestit: 193
Paikkakunta: Riihimäki
Roska kirjoitti:
Kuka sellaisen koko Suomen valtakuntaan pakottaa?

En tiedä kuka/mikä taho sitä sitten aikoo toteuttaa, mutta peleissä kaikki ovat puhuneet, että ensi vuonna kaikissa peleissä ja kaikkialla on biokuulapakko, joten olen sitten jo totutellut tuohon ajatukseen, siirtymällä biokuuliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Vezku kirjoitti:
Eikö toi olekin päivän paras esimerkki kusipäisestä ja piittaamattomasta asenteesta?


Varmasti on.

Roska kirjoitti:
Hei. Olet idiootti.


Kiitos kohteliaisuudesta, minulle sanotaan usein pahemminkin.

EDIT:
Ja kuitenkin biokuulat eivät ole viellä niin hyviä että minä niitä rupeaisin käyttämään. Miksi maksaa 14€ 2500 biokuulasta kun saa euron halvemmalla kaksi kertaa enemmän ja laadukkaampia guarderin kuulia? Eivät ne muutamat muovipallerot nyt mitään aiheuta siellä sammalikossa, vuosisatojen ajan on jo autonromut kipattu mettänreunaan ja ei kukaan ole valittanut mistään katastrofista.


Viimeksi muokannut Sniper11 päivämäärä Ti Loka 16, 2007 7:48 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 7:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 4:48 pm
Viestit: 61
En minä näe siinä mitään piittaamatonta jossei käytä biokuulia, eikö se ole ihan omasta ettisyydestä kiinni että käyttääkö vai ei?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 8:02 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Samoin esimeriksi seinille saa ihan hyvin maalata nimikirjaimensa tai muuta "taidetta", kunhan ei jää kiinni. Ja biojäteroskia ei kannata erotella, sen sijaan tavalliset roskat kannattaa laittaa siihen ruskeeseen säiliöön. Mehän maksetaan veroja, eikö niillä nyt saa lajittelua meidän puolestamme. Ja omasta eettisyydestäänhän se on vaan kiinni, hei.

Suomessa ei ole mitään valtakunnallista elintä määräämässä koko maan kuulankäyttöä, enkä jaksa uskoa, että valtion puolesta niin tarkkaa säädöstä olisi tulossa. Sen sijaan nyt kun biokuulat ovat vaihtoehto, eivätkä edes kallis, rupeavat ne tekemään itteään tykö ihan luonnostaan. Jos mulla olis maata, en näkis mitään järkeä sallia maatumattomien kuulien käytön. Todennäköisesti harva sellaisen luvan antanut maanomistaja on edes tajunnut mitä tekee - kuulaa nimittäin kylvetään pelipaikoille aivan perkeleesti, ja valkoisena hohtava muovikuula ei lähde alueelta ikinä. Taikku on aika surullista katseltavaa, maisema on ihan aidon oikeasti pilattu tuhansiksi vuosiksi, ja täysin ilman minkäänlaisia lupia. Muovihan ei maadu, eikä kukaan pysty noukkimaan esimerkiksi vuoden käytössä olleen pelipaikan kuulia maasta, vaikka yrittäisikin.

Enemmän pelipaikkoja hakeneet yhdistykset ovat varmaan huomanneet, että lause "mehän voidaan määrätä maatuvien kuulien pakko" avaa neuvottelut aivan eri tavalla. Samoin lajin saadessa enemmän julkisuutta saattavat maanomistajat osata vaatia niitä ihan itsestään. Jos yhdistyksillä ja muilla pelinjärjestäjillä on päälle vielä luonnostaan empatiaa luontoa kohtaan, voidaan maatuvia kuulia vaatia jo muutenkin.

Eli väitän, että uusien paikkojen ja järkkäreiden myötä lajiin muodostuu ihan luonnollisesti biokuulapakko aina vaan suurempaan osaan pelipaikoista.

Mun nähdäkseni seuraava hyvä askel olis vielä saada tummanväriset kuulat käyttöön. Silloin niitä ei huomais maastosta kuin ihan tosissaan ettimällä.

Sniper11, voinko nyt olettaa, että sulle kannattaa ihan suoraan antaa porttikielto kaikkiin peleihin, joissa on biokuulapakko, eli et vaan kertakaikkiaan halua luopua muovikuulista, oli syy mikä tahansa, ja olet täysin valmis kusettamaan pelinjohtoa ja maanomistajaa tässä asiassa? Vai onko kyse vaan kapinamenttaliteetistä, eli jos jokin kokonaan kielletään, niin siitä ei luovuta ihan vaan kiusallaan? Jompi kumpi siinä lienee, en keksi muutakaan johtopäätöstä.

Edit: Sniper11: Sen verran vielä, että jos vastauksesi on "Meillä on maanomistajalta henkilökohtaiset ikiluvat muovin käyttöön/ maat ovat omia", niin ei siinä sitten mitään, tosin sellasen ois voinu sanoa jo alkuun, kun tommonen sohiminen muuten varmasti aiheuttaa riitaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 8:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 4:48 pm
Viestit: 61
Sniper11 kirjoitti:
EDIT:
Ja kuitenkin biokuulat eivät ole viellä niin hyviä että minä niitä rupeaisin käyttämään. Miksi maksaa 14€ 2500 biokuulasta kun saa euron halvemmalla kaksi kertaa enemmän ja laadukkaampia guarderin kuulia? Eivät ne muutamat muovipallerot nyt mitään aiheuta siellä sammalikossa, vuosisatojen ajan on jo autonromut kipattu mettänreunaan ja ei kukaan ole valittanut mistään katastrofista.


No toi on nyt vähän tyhmästi sanottu. Biokuulien ja normaalien kuulien lähtonopeuserot- ja vaihtelut on aika pientä ja en todellakaan usko että huomaat mitään eroa niitä käyttäessä pelissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 8:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Oleta mitä oletat, minä en tule edes käymään sellaisissa peleissä missä on biokuulapakko. Jos omin silmin näen että X-merkkisistä biokuulista on johonkin niin hommaan niitä tähän tarkoitukseen, tosin viellä ei ole tälläistä ihmettä näkynyt.

EDIT:
Omilla/tutun/kaverin mailla pelaillaan yleisimmin. Ei ole viellä tultu valittamaan että biokuulia sinne pyssyyn. Eikä missään muuallakaanpäin käydyssä pelissä ole niitä vaadittu.

cockmongler kirjoitti:
No toi on nyt vähän tyhmästi sanottu. Biokuulien ja normaalien kuulien lähtonopeuserot- ja vaihtelut on aika pientä ja en todellakaan usko että huomaat mitään eroa niitä käyttäessä pelissä.


Eroa kuitenkin, mutta painottaisin kuitenkin enemmän tuota että ne ovat hinnakkaampia. Ei näillä sossun rahoilla nyt ole varaa kaikkea ostaa perkele.

EDIT2:
Eiköhän kuopata tääkin riita tähän, alkaa taas meneen päin mäntyä tää super king biokuula keskustelu, jos loppua siksi voi enään sanoa. Pistäkää vaikka YV:tä jos tahdotte minulle perustella miksi biokuulia pitäisi käyttää ja miksi ne ovat parempia kuin normaalit kuulat tai haluatte vain vittuilla.


Viimeksi muokannut Sniper11 päivämäärä Ti Loka 16, 2007 8:25 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 8:13 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
No hei, eihän siinä mitään. Mulle on vaan vitunmoinen punanen vaate se, että joku pelaaja vihjailee kusettavansa tuollalailla. Se on kuitenkin se pelinjärjestäjä vastuussa maanomistajalle eikä pelaaja, ja vaikka mitä olisi mieltä biokuulapakon tarpeellisuudesta, ei tommosia aleta tekemään muiden järkkäämissä peleissä.

Jos taas biokuulapakollisiin peleihin ei osallistu, niin hei, mikäs siinä. Emmä nyt ketään ala joka paikassa pakottamaan biokuuliin. Mun henkilökohtainen toive on, että jos on joku paikka, jota ei ole jo valmiiksi muovilla pilattu, niin sitä ei myöskään tehtäisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 16, 2007 9:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 27, 2007 4:48 pm
Viestit: 61
Sniper11 kirjoitti:
Eroa kuitenkin, mutta painottaisin kuitenkin enemmän tuota että ne ovat hinnakkaampia. Ei näillä sossun rahoilla nyt ole varaa kaikkea ostaa perkele.


No sitten taidat olla tarpeeksi hyvässä sosiaallisessa asemassa että yksi euro ei tunnu missään, jos noin paskoja sossun rahoja saat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 6:09 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 6:14 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Vaasa
Eiköhän ne biokuulienki hinnat alkaisi tipahtelee, jos niitä ostettaisiinkin enemmän kuin nykyään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 6:33 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Menkää töihin, niin ei tarvi sossun rahoilla elellä ja valitella parista eurosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 6:40 am 
En näe tuota muutaman euron hintaeroa mitenkään ratkaisevana. Vaikka Guarderin kuulia saakin enemmän samalla rahalla eivät nekään ole mitään huippulaadukkaita.

Mielestäni nykyisellään Super Kingit, yms. biokuulat soveltuvat täysin tavallisiin aseisiin käytettäviksi. Painavampia kuulia vaativien erikoisaseiden määrä on kuitenkin suhteessa tavan sähköihin niin pieni, ettei niillä "kylvetty" kuulamäärä ole ratkaiseva.

Toinen pointti on tietysti aseet, joissa biokuulat eivät syystä tai toisesta toimi halutulla tavalla. Super Kingit ovat halkaisijaltaan hieman esim. Exceleitä suurempia, joka saattaa aiheuttaa ongelmia joidenkin aseiden kanssa. Biokuulat eivät myöskään toimi jos niitä säilytetään väärin tai pussin sisältö pääsee esimerkiksi kastumaan.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 9:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Ei se euro ole niin paha raha, muttakun niitä kuulia pitää saada aina kerralla enemmän, kun kerranki on rahaa niitä ostaa. Jolloinka tämä hintaero korostuu paremmin. Tämä on se kalleus mistä minä höpötän:
Super king = 0,0056€/kuula kun taas Guarder = 0,0026€/kuula

Excel, super king, vortex(normi että BIO), LH, 1st target, uhc, goldfire, g&p, marui ja guarderin kuulat läpikäyneenä vain guarderin, maruin ja 1st targetin kuulat toimivat nykyisessä aseessani moitteetta. Super kingit joko lensi päin mäntyä alhaisilla lähtönopeuksilla tai sitten ne hajosivat jo latausprosessissa. Aseena oli viritelty CA870 sarjalainen, maruin dessuun ne eivät hajonneet, mutta lensivät kuitenkin vähän sinne sun tänne. Ja kuulat otin aivan avaamattomasta pussista, eikä niissä näkynyt silminhavaittavia vikoja. Taidan vaihtaa suoraan vaan painavempiin kuuliin niin ei tartte teidänkään valittaa että miks sä et käytä biokuulia vaikka pitäis.

EDIT: Jagoda: Ei ne naskit kaadu jossei niitä ammu kerralla enemmän.


Viimeksi muokannut Sniper11 päivämäärä Ke Loka 17, 2007 10:24 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 10:12 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Kerralla enemmän? Ammu vähemmän. Säästät samalla rahaa ja luontoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 17, 2007 10:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 01, 2006 11:32 am
Viestit: 99
Paikkakunta: Parkano
Biokuulien ja normikuulien hintaerossa ei puhuta parissa eurossa. Esimerkiksi tällä hetkellä nimeltä mainitsemattomasta kaupasta saa 5000kpl normaaleja laadukkaita kuulia euron halvemmalla kuin 2500kpl biokuulia. Se tarkoittaa sitä, että biokuulat maksaa yli puolet enemmän kun normaalit kuulat. Vielä kun pelaat aktiivisesti vuoden niin se on jo iso summa enemmän. Tottakai jos jollakin alueella on biokuula pakko, niin käytän tietenkin biokuulia, mutta en missään tapauksessa jos sellaista pakkoa ei ole. Jo taloudellisistakin syistä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 75 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com