Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:05 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 274 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 12, 2007 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
painkiller kirjoitti:
Miksi helvetissä sitten tällainen thread on ikinä edes tehty jos täällä saa vain paskaa niskaan.


Tämä on oikeita huijauksia varten, joita ilmeisesti on vähän.
Useimmiten se on vain tyhmyyttä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 12, 2007 8:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
Morjens. Ostin pierupyssyn, no puhe oli pyssystä ja kahdesta lippaasta, samoin myynti-ilmoituskin puhui samasta paketista. No nyt sitten kun aikani keskustelin e-mailin & msn:n kautta, ostin pyssyn. Hups heijjakka, siellä olikin vain yksi lipas. No asia ei suuremmin masenna, hinta oli sopivan alhainen. Jännästi ei ole kaveria näkynyt msn:ssä taikka foorumilla kaupan jälkeen.

Myyjän epäonneksi tiedän tarkemman osoitteen ja ajattelin seuraavan kerran kaupungin suunnilla käydessäni käydä vihjasee sen vanhemmille kuinka lapsi on kasvatettu moraalisesti oikein. Toinen vaihtoehto on seuraavissa peleissä mainita asiasta ja katsella kun pentu kiemurtelee. :twisted:



Taikka sitten Chaves Ding käy koputtaa ovella.
Ei siis pidä luottaa oman alueen pelaajiin, vaikka osaisivat jopa pilkut ja isotkin kirjaimet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 12, 2007 10:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 16, 2003 8:09 am
Viestit: 102
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuli tässä mieleen yksi tapaus, joka sattui pari kuukautta sitten kun piti vaihtaa Hi-Capa Vesuriin. Kauppa olisi ollut kyllä minulle huomattavasti edukkaampi kuin vaihtajaehdokkaalle, mutten siitä osannut vielä mitään epäillä. Löytyyhän meitä moneen paattiin.

Eli piti suorittaa vaihtokauppa tiettynä päivänä. Lähetin aseeni sovittuun aikaan ja venailin pari viikkoa kuulematta mitään VSR:stä. Sattui vaihtaja herra sitten tulemaan messengeriin ja kyselin, että onkos sitä jo ase postitettu. Eipä ollut, eikä kuulemma voi lähettääkään, kun hänet potkittaisiin tiimistä pihalle, jos ei omista tarkkuuskivääriä. Hänen piti laittaa minun ase tulemaan takaisin ja sitäkin viikon verran odottelin, ja taas messengeristä sain hänet kiinni. Hän kertoi että mieluusti pitäisi aseen, ja että voisi ostaa sen. Sovittiin sitten hinta ja hän maksoi, mutta tietysti reilun viikon myöhässä.

Ja näkyi kyseinen kaveri tuota Hi-Capani kaupanneenkin pariin otteeseen kauppapaikoilla. Pikkasen vain kusettaa, väittää että aseessa oli ties mitä viritysosaa, "jotka olin asentanut" ja pyysi tuplasti isompaa hintaa kuin mitä minä sain :D Vaikka ase oli kuvista päätellen täsmälleen samassa kunnossa kuin millaisena minä sen lähetin. Ja vielä joku pöljä oli sen ostanut, ja koittaa vieläkin päästä siitä eroon. Aseessa ei siis ollut mitään virityksiä 150% iskurijousen lisäksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 16, 2008 11:26 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 05, 2007 12:58 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Joutseno
Voihan kristus, että on vaikeaa ostaa käytettyä tavaraa airsoft harrastajalta. Eihän tästä tule mitään! Tavaran ostaja vaihtuu ihan miten sattuu huvittamaan vaikka asia olisi sovittu jo ajat sitten. No, tämähän on vielä pientä. Hetki sitten minulle nimittäin myytiin tunnetun merkin punapistetähtäin, joka paketin avauduttua paljastui joksikin Robin Hoodin leluksi. Kaiken lisäksi naarmuttomaksi kehutun tähtäimen toinen linssisuoja oli halki, mutta eihän se haittaa, "sä et kysyny onkse halki". Noh, ankaraa reklamaatiota perään ja rahat takaisin. Kauppias ei kuitenkaan virhettään myöntänyt, sähköposteistaan päätellen oli kielitaito luultavasti puutteellinen moiseen.

Äskettäin huomasin saman putkilon jo palanneen myyntiin "parannetulla" kuvauksella. "En tiiä merkkii kyl se toimii..."

Ilmeisesti linssisuojakin korjaantui kaikessa rytäkässä. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 12:14 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 10:24 pm
Viestit: 1303
Paikkakunta: Hell bent for polyester
Nimi: Henri L.
Lasten kanssa on yleensä helvetin vaikea tehdä bisnestä, heitä kannattaa välttää. Itse olen päättänyt (hm, uudenvuodenlupauksena?) olla koskematta käytettyihin muovikuulapyssyihin, ellei myyjänä ole joku kaveri tai muu henkilö jonka tiedän luotettavaksi.

Yleensä käytetyssä tavarassa tuppaa mystisesti olemaan vikoja, joista myyjä ei ole maininnut mitään. Olkoot kuinka pieni vika tahansa, aina se vituttaa jos ei siitä etukäteen tiedä. Käytön jäljet eli naarmut sun muut harmittomat kulumat erikseen. Pahimmassa tapauksessa myyjä kieltää tietävänsä asiasta mitään, ja voihan se niin ollakin. Tästä syystä on aika kiva tehdä jonkinlainen kauppasopimus tuntemattoman kanssa asioidessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 4:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Itsekin olen päättänyt, etten ainakaan sähköaseita erehdy Postilla alle 15-vuotiailta ostamaan. Vaikken itse olekkaan kuin 13, olen silti saanut tarpeekseni siitä. Jos alaikäiseltä aseen ostan, niin haluan ehdottomasti saada testata sitä pelissä, ja hopinsäätöpaikalla. Jos on virityksiä niin osien kuitit ovat plussaa. Kaveri jonkin aikaa sitten vaihtoi kaasupistoolia ja rahaa P90:neen. Sitten kun hän testasi sitä, niin voih. Ase ampui noin joka 5:n kuulan, eikä sitäkään mitenkään hyvin. Sitten kesti jonkin aikaa että myyjä vihdoin suostui perumaan kaupat. Kun molemmat saivat entiset aseensa tuli kaverille haukkumista ja kiroilua mesessä. "Täähän on ihan kunnos vitsin pässi!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 5:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 27, 2007 4:35 pm
Viestit: 22
Minua on lievästi "pissitty silmään", tässä ensimmäinen tarina: Ostin noin kolme vuotta sitten G3 sg/1. Myyjän mukaan ase toimi moitteettomasti ja oli ollut vuoden kaapissa. Kun aseen hain myyjältä se vaikutti päältä päin ihan hyvältä. En päässyt testaamaan asetta, koska myyjä asui keskellä kaupunkia, mutta hän ampui pari tyhjälaukausta sisällä näyttäen kaiken olevan kunnossa. Maksoin aseen ja lähdin innoissani kotia päin odotellen testaamista. Se vuoden kaapissa olo oli kyllä totta sillä ase ampui noin 5m hyvällä tuurilla. Hoppi ei toiminut ja jousi kuoleentunut. Myyjä ei enää vastannutkaan puhelimeen. No tilasin viritysosat, jotka olin alunperinkin ajatellut heittää sisään. Viriosien laiton jälkeen ase toimi kuin unelma. Avauksen yhteydessä paljastui ettei aseessa ollut hoppikumia vaan joku oma viritelmä, jousi oli pahasti kuoleentunut, mecha halki ja männänpää irtoamaisillaan. Huomasi, että myyjä oli kusettanut aseen iässäkin hän sanoi, että ase oli noin 1,5v vanha huomasin avauksen yhteydessä, että ase oli yli 2v vanha. En viitsinyt ottaa enää myyjään yhteyttä.

Toinen tarina:Ostin viime keväällä Maruzenin ca870 sawedoff:in. En käynyt katsomassa asetta, muta kuvien mukaan ase oli päällisinpuolin hyvässä kunnossa ja plussaa oli puinen täystukki. No kotona kun pääsin testailemaan huomasin, ettei aseessa ollut hoppia lainkaan. No eikun asetta purkamaan. Aseen hoppikoneiston jouset ja hopinpainaja olivat lentäneet jonnekkin, hoppikumi oli sentään tallella. Lähetin mailia myyjälle, joka sanoi hoppikoneiston puuttumiselle syyksi, että sekö siinä vikana olikin. Maruzenin haulikkomallejahan vaivaa noiden osien puuttuminen. En viitsinyt vastata koko viestiin. Lueskelin vähän tuota asetta koskevia artikkeleja ja eikä missään sanottu, että hopin painajaa olisi puuttunut uudesta aseesta. No tee-se-itse ihmisenä askartelin uuden hopinpainajan ja hoppijousen. Ilmeisesti myyjä oli ollut 11-13v, hän oli esitellyt itsensä 16-vuotiaaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 6:29 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 06, 2003 7:24 pm
Viestit: 424
Paikkakunta: Vantaa
Nimi: Miikka K.
Thorne kirjoitti:
Huomasi, että myyjä oli kusettanut aseen iässäkin hän sanoi, että ase oli noin 1,5v vanha huomasin avauksen yhteydessä, että ase oli yli 2v vanha.


Sinäpäs aika epeli olet kun avauksen yhteydessä osaat päätellä kuinka vanha ase on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 17, 2008 9:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 5:43 am
Viestit: 145
Paikkakunta: Viikki, Helsinki
Nimi: Olli P.
BuLoRd kirjoitti:
Ase ampui noin joka 5:n kuulan, eikä sitäkään mitenkään hyvin. Sitten kesti jonkin aikaa että myyjä vihdoin suostui perumaan kaupat. Kun molemmat saivat entiset aseensa tuli kaverille haukkumista ja kiroilua mesessä. "Täähän on ihan kunnos vitsin pässi!"

Tähän on jo pakko tarttua, käytithän itse varmasti laadukkaita kuulia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2008 4:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Taisivat olla Exceleitä, samat kuulat kuitenkin toimivat täydellisesti muissa aseissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 18, 2008 6:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Aseet on yksilöitä. Mikä toimii toisessa, ei vältsii toimi toisessa.
Minun tygissäni Excelit jumittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 19, 2008 12:50 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
YEa. Mulla on pari pyssyä, jotka ovat käyneet maailman parhaalla airsoft huoltamolla, ja luotettavasti syöttää ainoastaan Mauri.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2008 7:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 06, 2007 3:47 pm
Viestit: 112
Paikkakunta: Hki
Taas ottaa päähän juoksuhauta.netin naskimyyjät.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: La Touko 03, 2008 11:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 20, 2006 5:11 pm
Viestit: 288
Paikkakunta: Espoo
No kerro vähän tarkemmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 6:52 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 06, 2007 3:47 pm
Viestit: 112
Paikkakunta: Hki
Kts. edellinen sivu. Ongelmat eivät ole muuttuneet, myyjät on.
(editoitu väärinymmärretty kohta poies)


Viimeksi muokannut King Horror päivämäärä Su Touko 04, 2008 8:55 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 12:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 11:10 am
Viestit: 396
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Aika saakelin vaikea on vaikuttaa tuollaisten sankareiden ilmoituksiin yms. hölmöilyihin, koska vaihtuvuus on aika suurta. Pitäisikö mennä käymään erikseen jokaisen kotona ja kovistella pentuja? Aika rajalliset ova vaikutusmahdollisuudet asiaan, varsinkin, kun ei tiedä, onko nuorella ilmoittajalla vanhempien lupa myydä/ostaa jotain.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 5:08 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
King Horror kirjoitti:
Kts. edellinen sivu. Ongelmat eivät ole muuttuneet, myyjät on.
(setämies - tuska - Ki-Ho)


Oi, olen ihan otettu. Tokkopa sä olet koittanut multa ostaa yhtään mitään joten pidäppä suusi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 6:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 11:10 am
Viestit: 396
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Sitä nyt korpee kunnolla, ja se pitää purkaa johonkin. En mäkään ole ollut mitään myymässä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
King Horror kirjoitti:
Taas ottaa päähän juoksuhauta.netin naskimyyjät.


Viimeks kun mä tarkistin, niin setämies oli kyllä MIES eikä lapsi...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Su Touko 04, 2008 8:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 06, 2007 3:47 pm
Viestit: 112
Paikkakunta: Hki
Äh, te ette vaan tajunnut. Suluissa olevilla henkilöillä yritin tuoda esiin keskustelijoiden kommentteja asiasta eikä että ne olisi mitään myymässä. Anteeksi vaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 09, 2008 5:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 15, 2008 3:16 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Jyväskylä
Ostin ensimmäisen sähköaseeni jyväskyläläisestä kaupasta joka myi ensisijaisesti sellaisia maalattavia pikku-ukkoja. Tavara oli ihan hyvää, mutta henkilökunta ei tainnut osata asiaansa. Ostin aseeni ja pyysin lisäksi akun latureineen. Kotiin tultuani huomasin että akku ei sopinut aseeseen. Onnistuin palauttamaan akun ja sain tilalle oikean kokoisen, tuosta samasta liikkeestä en tosin sen jälkeen ole ostanut kuin kuulia ja kaasua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 11, 2008 7:27 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
Ja missä kohdassa sua kusetettiin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 11, 2008 11:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
BuLoRd kirjoitti:
Ja missä kohdassa sua kusetettiin?

Ei sitä oo koijattu, lapsonen vain halusi kertoa maailmalle kuinka onnellinen hän on kun osti uuden pyssyn mutta vääränmallisen akun!<3<3<3


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Kesä 24, 2008 9:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 26, 2007 2:27 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Juva
Erehdyin maksamaan nomex-hansikkaat tilisiirtona tuntemattomalle alaikäiselle, ja hupsista vain, ei näy käsineitä eikä vastata mailiin. Voi toki olla, että heppu on häipynyt lomalle, mutten jaksa kyllä nyt uskoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 25, 2008 11:08 am 
Poissa

Liittynyt: To Touko 15, 2008 3:16 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Jyväskylä
Sfll kirjoitti:
Ei sitä oo koijattu, lapsonen vain halusi kertoa maailmalle kuinka onnellinen hän on kun osti uuden pyssyn mutta vääränmallisen akun!<3<3<3
MINÄ OLEN ISO POIKA!! :x


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ke Kesä 25, 2008 11:50 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 9:16 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Oulu
No siltä kuulostaakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 5:04 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 24, 2008 4:16 am
Viestit: 11
G36C:n yhden lippaan kiinnityskorvake oli rikki, jolla ei mitään väliä olekkaan. Asetta pääsin itsekin kokeilemaan ennen ostoa, mutten typeryyksissäni huomannut katsoa, missä kunnossa lippaat ovat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 10:49 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
Minua ei kuseteta, minä kusetan teitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 11:18 am 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 02, 2006 10:41 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: Kuopio
natzkali kirjoitti:
Minua ei kuseteta, minä kusetan teitä.


Oletpas hauska. Kyllähän sitä on pissitetty, mutta aina oon takasi antanu, joten sujut ollaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 1:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 4:54 am
Viestit: 311
Paikkakunta: Kuopio
En ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 5:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Ei mitenkään pahasti ole "kusetettu", mutta kuitenkin vähän: kun ostin ensimmäisen kunnon aseeni, joka oli Tokyo Maruin Benelli M3, ilmeni siinä hieman vikoja. Aseen kyljessä sijaitseva feikkikahva (en tiedä sen virallista nimeä) oli katkennut, vaikka aseen myyjä ei siitä ollut maininnut. Myös korkki makasiiniputken päästä oli poissa, eikä siitäkään ollut mainittu yhtään mitään. No, nämä eivät minua haittaa, sillä se aseen kyljessä töröttävä kahva ei liiku minnekään, eikä siitä ole siis mitään hyötyä, ja se korkki makasiiniputken päässä ei olisi ollut tarpeellinen, kun en siellä yhtään hylsyä kuitenkaan säilyttänyt.

Toinen tapaus koski Tokyo Maruin Beta Spetsnaz -sähköasetta: myyjä sanoi laittavansa mukaan aseen lisäksi laturin, lippaan ja hyväkuntoisen akun. No, mukana tullut akku hyytyi lähes välittömästi, vaikka olin ladannut sitä noin 15 tuntia. Uuden akun ostin, ja tuo ei häirinnyt sen pidempään.

EDIT: Tuon kyseisen Spetsnazin entinen omistaja oli atlaz, btw. Propsit hänelle hyvästä maalauksesta!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 6:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:41 am
Viestit: 390
Paikkakunta: Lappeenranta
15h kuullostaa aika pitkältä ajalta. Millä latasit laturilla latasit? Akun kapasiteetti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ma Kesä 30, 2008 7:25 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 31, 2008 6:26 pm
Viestit: 16
No jos akku oli large kokoinen jonka voimme päätellä siitä että ase on AK-47 Beta Spetsnaz, niin ei 15 tuntia kauheasti ole jos akku ladattiin perus Ansmannilla, ja akku oli vaikka 1700 milliampeerinen.

E: Korjasin pari kirjoitusvirhettä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 11:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Kyllä, kyse on Large-mallin akusta. mAh:eja enkä volttimäärää tiedä, kun akussa ei lue yhtään mitään (mustan "sukka" käärön sisällä kennot). Voi olla, että kyseessä on jokin halpis kiina-akku tms.

EDIT: Tässä kuva itse akusta:
http://kuvaton.com/k/Yrr.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 12:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 9:08 am
Viestit: 372
Paikkakunta: Keuruu
Nemesis myy noita mustaan kutistesukkaan käärittyjä akkuja. Valmistaja taisi olla joku Insmat. Ei ole kyllä omien kokemuksien mukaan mitään parhaita akkuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 1:15 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Oma Insmatin akku on koottu Sanyon kennoista ja on ollut perkuleen hyvä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 1:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Akun toimimattomuus voi myös johtua siitä, että se on vanha tms. Eli ei välttämättä ole kyse valmistajasta, vaan ihan iästäkin voi johtua, kun ei ihan ikuisesti ne akutkaan kestä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 1:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 9:20 am
Viestit: 6
Otacon kirjoitti:
Kyllä, kyse on Large-mallin akusta. mAh:eja enkä volttimäärää tiedä, kun akussa ei lue yhtään mitään (mustan "sukka" käärön sisällä kennot). Voi olla, että kyseessä on jokin halpis kiina-akku tms.

EDIT: Tässä kuva itse akusta:
http://kuvaton.com/k/Yrr.jpg

Kennojen määrästä voipi laskea akun koon... Eli tuo on ihan normi 8,4v.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 1:58 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Noita samoja akkuja voi ostaa kai myös Proairsoftista. Kulkee nimellä vaan "Large Tehoakku", joka on vissiin perus 8,4V 1700mA. Ihan hyvin on itellä on toiminut aktiivikäytössä silloin joskus ja nyt kun vähän aikaa sitten kolmen vuoden jälkeen latasin. Ainoa miinus voisi olla paskat johdot, sillä niistä kuluu se päälyste irti helposti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Onko sinulla Tuska ilmennyt sellaista, että liitin heiluu 360 astetta ympäri?

Tässä havainnoillistava kuva:
http://kuvaton.com/k/YrR.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: Ti Heinä 01, 2008 4:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
No varmaan heiluukin kun ei ne liittimen päät ole siihen muovipäähän pultattu kiinni. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Onko sinua "pissitty silmään"?
ViestiLähetetty: To Heinä 03, 2008 3:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 5:25 pm
Viestit: 5
Lokki kirjoitti:
Oma Insmatin akku on koottu Sanyon kennoista ja on ollut perkuleen hyvä.




Joo, todella olen samaa mieltä, aina oon itte tilannu kennot Insmatilta ja hyvin on toiminu!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 274 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com