Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 11:19 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Elo 20, 2009 12:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 10:59 am
Viestit: 9
Paikkakunta: Espoo
Siilolla peliä 23.8. sunnuntaina. Ovet avataan 11:00. Pelimaksu 6€ ja ilmoittautuminen info@siilo.org


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 11:13 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 10:40 pm
Viestit: 106
Näyttää pojat ja tytöt siltä, että me laitetaan siilo kiinni syyskuun jälkeen ja keskitymme muihin asioihin. Lyhyesti: Jos teitä ei kiinnosta, niin ei kiinnosta meitäkään.

Palaute, vaiva ja jopa rahallinen menetys tässä tilanteessa ei ole sen arvoista, että ylläpitäisimme jatkossa kyseistä pelipaikkaa. Ehkä joskus tulevaisuudessa tilanne voi olla toinen ja mahdollisesti jopa hienompikin pelipaikka on mahdollista pistää pystyyn.

Tässä kuussa pidetään viimeisimpiä pelejä ja seuraavat on 6.9.2009 klo 11:00 lähtien. Ilmoittautuminen info@siilo.org ja pelimaksu 6€!

Tule vielä nauttimaan kun voit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 12:03 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Viestistäsi voisi päätellä että syy oli jotenkin asiakkaiden eikä teidän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 12:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 10:40 pm
Viestit: 106
Tuska kirjoitti:
Viestistäsi voisi päätellä että syy oli jotenkin asiakkaiden eikä teidän.


Kyyninen Tuska hiipii selkää pitkin.... Eikö sulla ole mitään muuta mielipidettä asiaan? Me ei tultu aloittamaan keskustelua tänne vaan ilmoitettiin homman loppuvan. Kun ei nappaa niin ei nappaa, ihan sama kuka osapuoli sitä tekee. Ettekä te ole mulle asiakkaita, mulla on asiakkaat ihan muualla ja muussa yhteydessä. Tää on harrastus, ei lähelläkään työtä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 1:10 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Mielipiteeni asiasta on se että and nothing of value was lost.

Minun näkemykseni mukaan asiakkaita pelaajista tuli heti kun te aloitte laskuttamaan palvelustanne, ja vielä selvemmin myöhemmin kun nostitte hintaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 1:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 23, 2009 5:26 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
Harmin paikka. Nyt jos ei ala porukkaa ilmestymään siiloon niin oon mikki hiiri...
Olihan tämä odotettavissa..
-Nomadi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 3:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 29, 2008 4:50 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Hyvinkää, ahdenkallio
Harmi. Pitää tullla kyllä kaikkiin peleihin mitä jälellä on.

Toivotaan että joku järjestö/tiimi/yksityinen henkilö innostuu asiasta teidän jätettyä vuokran maksamisen ja saadaan jatkossakin pelata nurmijärven röykässä airsoftia.

Iso käsi teille kun olette jaksaneet pitää siiloa, parannella sitä ja pitää joka kerta helvetin hyvät pelit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 5:44 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 04, 2009 3:52 pm
Viestit: 25
yhdyn henkkaan (y)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 10:40 pm
Viestit: 106
Tuska kirjoitti:
Mielipiteeni asiasta on se että and nothing of value was lost.

Minun näkemykseni mukaan asiakkaita pelaajista tuli heti kun te aloitte laskuttamaan palvelustanne, ja vielä selvemmin myöhemmin kun nostitte hintaa.

Sullahan on aivan vitun mahtava asenne tätä lajia ja pelipaikkoja kohtaan. Tollasia kavereita kun pari vielä saadaan lisää ni eiköhän tää laji kuole aika nopeesti sukupuuttoon. Tuska ansaitsee kyllä isot aplodit meiltä kaikilta ja vähän mojovamman taputuksen selkään. Hyvä poika.

H.M. kirjoitti:
Harmi. Pitää tullla kyllä kaikkiin peleihin mitä jälellä on.

Toivotaan että joku järjestö/tiimi/yksityinen henkilö innostuu asiasta teidän jätettyä vuokran maksamisen ja saadaan jatkossakin pelata nurmijärven röykässä airsoftia.

Iso käsi teille kun olette jaksaneet pitää siiloa, parannella sitä ja pitää joka kerta helvetin hyvät pelit.


Näyttää siltä että toi paikka on jo vuokattu eteenpäin omistajan toimesta nyt kun me siitä luovutaan. Pelikäyttöön se ei tule ainakaan näillä näkymin. Minkään tahon puolesta.

Niin paljon ku mä haluisinki pitää tota pelipaikkaa, niin ei aika eikä motivaatio riitä siihen. 50 tuntiset työviikot vie vähän harrasteilta pois aikaa.

Jos joku osaa vastaa siihen, että miksi me pidettäis paikkaa pelikäytössä, on ainakin astetta mua ja muita viisaampi...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: To Syys 03, 2009 9:57 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Kiitos. Olen täällä koko viikon.

Mut hei, ei mua lajin sukupuuttoon ajamiseen tarvita, sillä eduskunnan viisaat päättäjämiehet ajaa sen puolestani!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 4:51 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 04, 2009 3:52 pm
Viestit: 25
harvinaisen totta =(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 7:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Lainaa:
Mielipiteeni asiasta on se että and nothing of value was lost.

Et ole ainoa. Evoluutiota käytännössä.

Xapanthen kandeis olla vaikee ja vittumainen vast siinä vaiheessa, ku on monopoli tai muuten vaan niin hyvin asiat, et ihmiset ei mee muualle. Airsota on yleensä perseestä, ja sitäkin useammin pelipaikat ovat kehnoja. Ei saa ihmetellä, miksi kummassa jotkut eivät jaksa samaa pientä mestaa koluta innoissaan kerrasta toiseen. Etsikää toinen, leikkikää siellä tovi, siitä seuraavaan ja niin. Vaikka kuinka olis hyvä leffa, ei sitä samaa voi jeesuksen tulemiseen saakka näyttää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 10:57 am 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 10:40 pm
Viestit: 106
Sgt.Wulf kirjoitti:
Lainaa:
Mielipiteeni asiasta on se että and nothing of value was lost.

Et ole ainoa. Evoluutiota käytännössä.

Xapanthen kandeis olla vaikee ja vittumainen vast siinä vaiheessa, ku on monopoli tai muuten vaan niin hyvin asiat, et ihmiset ei mee muualle. Airsota on yleensä perseestä, ja sitäkin useammin pelipaikat ovat kehnoja. Ei saa ihmetellä, miksi kummassa jotkut eivät jaksa samaa pientä mestaa koluta innoissaan kerrasta toiseen. Etsikää toinen, leikkikää siellä tovi, siitä seuraavaan ja niin. Vaikka kuinka olis hyvä leffa, ei sitä samaa voi jeesuksen tulemiseen saakka näyttää.


Vielä ku Roska heittäis jotain hauskaa kommenttia niin on koko vitun trio kasassa. Suomalaisten airsoftaajien asenne on niin ihailtavaa, että mä en ihmettelekkään tän lajin vetäytyneen pikkusiin kuppikuntiin nurkkaan hieromaan toistensa vehkeitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 11:51 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Meinasin, mutta enpä sitten viittinyt. Osaat itekin hoitaa homman ilman mun apua.

Lohja CQB näyttää hoitavan ihan kivasti hommaansa. Eikä niiden ketjua lukiessa tule sellaista "vittu oon huono ihminen kun en käy airsotaamas tuolla :<<< kaikki on mun vika :<<<" -oloa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 1:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 2:25 pm
Viestit: 160
Paikkakunta: Jyväskylä / Ähtäri
Roska kirjoitti:
Lohja CQB näyttää hoitavan ihan kivasti hommaansa. Eikä niiden ketjua lukiessa tule sellaista "vittu oon huono ihminen kun en käy airsotaamas tuolla :<<< kaikki on mun vika :<<<" -oloa.


Vaikka yleensä olen Roskan ja varsinkin Pompan kanssa kaikesta eri mieltä, nyt allekirjoitan.

Sääli siitä huolimatta että pelit loppuivat Siilolla, tarkoittaahan se nyt kuitenkin yhtä pelipaikkaa vähemmän lähialueen pelaajille. Ja tähän ei nyt enää tarvita mitään "vittu, järjestä itte pelis" -tyylistä kommenttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 1:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Nii just.
Lainaa:
Vielä ku Roska heittäis jotain hauskaa kommenttia niin on koko vitun trio kasassa. Suomalaisten airsoftaajien asenne on niin ihailtavaa, että mä en ihmettelekkään tän lajin vetäytyneen pikkusiin kuppikuntiin nurkkaan hieromaan toistensa vehkeitä.



"Tuu tänne pelaa tai oot vitun mulkku."
Mikä järki on olla niin vihamielinen potentiaalisia pelaajia kohtaan? Tätä olen jo kysynyt ennenkin, en ole saanut vastausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Pe Syys 04, 2009 9:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 10:59 am
Viestit: 9
Paikkakunta: Espoo
Me ollaan tätä pyöritetty mallilla harrastajilta harrastajille. Näin saadaan kustannukset pysymään kohtalaisen alhaalla. Jos tässä businessiä tehtäis niin hinnat olis ihan toista. Mut ei tässä olla sponssaamassa rahallisesti muiden harrastamista, joten nyt lyödään pillit pussiin.

Meidän porukka siirtyy nauttimaan muiden kovalla vaivalla järkkäämistä peleistä. Jos semmosia jossakin vielä näkis luvallisilla paikoilla. Mullakin on kyll aika kyyninen käsitys meidän harrastuksen tasosta ja tulevaisuudesta. Eduskuntahan tuonkin kohta kieltää kun se mikä on vierasta, on tietenkin pahaa ja väärin. Elä ja anna toisten elää. Kiitos ja näkemiin tältä illalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2009 6:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 16, 2009 11:32 am
Viestit: 6
Täytyy kyllä ihan kysyä, että mitähän helvettiä tänään tapahtui Siilon järjestelyissä? Kotisivuillanne ilmoititte että seuraavat pelit ovat Siilolla 20.9., kymmenen ihmistä odottaa ovien ulkopuolella, eikä organisaattoreita kuulu vielä kello 13 mennessä...

Ymmärrän, että suljette paikat ja näin pois päin, mutta jos ilmotatte että pelit pidetään niin tulisitte edes avaamaan ovet!

Itseäni kyllä ihmetyttää tämä tämän päiväinen kokemus, ja en ole varmasti ainoa jota kiinnostaa miksei organisaattoreita näy eikä kuulu.

-Spectre


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Ma Syys 28, 2009 12:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 23, 2009 5:26 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Helsinki
Noni. Nyt se siis on ohi..
R.I.P. Siilo CQB Airsoft..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Siilo CQB airsoft - 2009 ketju
ViestiLähetetty: Ma Syys 28, 2009 5:41 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 04, 2009 3:52 pm
Viestit: 25
Eipä tältä suunnalta mitään haittoja siilolle heti keksi, restinpeace vaan :D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 230 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com