Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 06, 2005 4:24 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
ITse olen ainakin poikkeuksetta saanut nemesiksessä hyvää palvelua. Aina on tullut joku kysymään voiko auttaa jotenkin (ja aina olen vastannut että katselen vain ;)). Palvelu mielestäni on asiantuntevampaa ja mukavampaa kuin esim. prohobbyssä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 06, 2005 8:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
Kyllähän Nemen palvelyu pelaa hyvin. Ainakin silloin kun minä olen siellä käynyt. Myyjät ovat avuliaita ja hyvin palvelevia. Esim. Prohobbyn myynti on alaarvoista. Prohobbyn myyjät ovat aika anuksesta.
He ovat aika "aneemisia" esim. kaverini kysyi AK:47:n hintaa. Myyjä tokaisi siihen vain - No kato sieltä hyllystä.
Eli aika tympeää ja tylyä palvelua. Itselläni on ollut Nemesiksen palveluista vain hyviä kokemuksia.

Terveisin Solid


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 8:57 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
Saunuri kirjoitti:
Jaa-a...Siinä iskän kanssa mentiin kerran katselemaan vaan, mutta kun putiikin olisi pitänyt aueta, oli siinä neljä tyyppiä meidän kanssa odottamasta, että ovi avataan. Noh, kyllästyimme odottamaan ja missäs myyjä olikaan? Ulkona kaverinsa kanssa tupakilla.


Minulla on lakisääteiset 1x30min ruokatauko ja 2x12min virkistystauko. Minähän voin pitää ne koska tahansa, vaikka silloin kun esimerkiksi minulle itselle sopii (silloin kun tarvitsen ruokaa tai virkistystä).

*nyt kun löysin muokkaanappulan (sokeus yllätti), voisin puuskani loputtua hiukan hioa tekstiä. :) *


Viimeksi muokannut Gekkibi päivämäärä Ma Joulu 12, 2005 8:00 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 9:16 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Pitäs varmaan Gekkibin poltella ne tupakat siinä tiskillä niin olis isit ja pojat tyytyväisempiä. Itseasiassa piruakos sitä syömään kun ton 30 minsasen ruokatauonkin voi suorittaa siinä tiskillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 9:18 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
Flash kirjoitti:
Pitäs varmaan Gekkibin poltella ne tupakat siinä tiskillä niin olis isit ja pojat tyytyväisempiä. Itseasiassa piruakos sitä syömään kun ton 30 minsasen ruokatauonkin voi suorittaa siinä tiskillä.


Ja yleensähän minä syön tiskillä ja pidän ovet auki, että asiakkaat pääsevät sisään. Ja kyllä minä niitä palvelen lusikallisten välissä. Olisiko parempi että söisin tiskillä, mutta pidän kurko-mainoksesta tuttua "ei kiinnosta" kylttiä ovessa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 26, 2005 11:57 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 5:09 pm
Viestit: 18
Nemesis ei palvele hyvin, eikä NE HINNAT OLE OMAA LUOKKAANSA. Maksaa aivan liikaa. Pro Airsoft on paras: Halvempaa tavaraa ja parempi palvelu


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 26, 2005 12:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
Esim. Classic armyn aseet ovat nemesiksessä n. 100€ halvemmat kuin WGC:stä tilattuna.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 26, 2005 5:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 2:37 pm
Viestit: 63
Paikkakunta: Espoo
Nemesiksellä taitaa mennä aivan saatanan hyvin kun on varaa vittuilla asiakkaille. Itse menin kysymään SG5:n tapaista maskia, jossa kumminkin olisi pleksi, sillä 300% aseesta voi huono kuula tullessaan "siivilöityä" verkon läpi, jolloin on pölyä silmissä --> todella ikävää. No anyway äijä rupesi huutamaan, että petusteluni oli TÄYTTÄ PASKAA ja ettei kukaan ikinä ammu toista maskiin (mistä helvetistä se sen tietää?). Kysyin, että onko mitään muuta takatukkki-ystävällistä maskia, jossa olisi pleksi. Myyjä kieltää kaiken ja lähden pois. Matkalla ovelle huomaan JT Deltan ja kysyn hintaa, ja että saisinko kokeilla jonkun tukin kanssa maskia. Kysyn, että miksei myyjä kertonut mitään tästä maskista, niin eikös tämä kusipää rupea tilaamaan omaan vesuriinsa tarkkuuspiippua kun minulla on kysymys vielä kesken. PASKAT Nemesiksestä!!! Jotenkin tuntuu, että siellä ei ole yhtään normaalia ihmistä töissä. Aina kun olen käynyt on vittuiltu päin naamaa. Asetta vuokratessani kysyin, että kuinka hyvin vuokra-aseen kantama on verrattavissa uuden aseen kantamaan (eikös lähtönopeus alene aseen ikääntyessä?), että en muodostaisi käsitystäni tästä lajista vain huono yksilön perusteella. Kusipää-myyjä vastaa:" No se kuula lentää niin pitkälle kun sä jaksat sitä heittää".
Paskaa palvelua, asiakkaille vittuilua. Nemesikseen en mene, oli millainen tarjous tahansa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 27, 2005 7:44 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 25, 2005 4:02 pm
Viestit: 1
Paikkakunta: Mynämäki
Olen itse joskus tilannut nemesiksestä pari asetta ja ne tulivat ihan neljässä päivässä.

Kaverini tilasi viime talvena kaasupistoolin ja se ei ole vieläkään tullut.
Kun kaverini soitti tossa pari kolme kuukautta sitten nemesikseen ja kyseli sitä tilausta niin sieltä vaan sanottiin että ¨joo niitä oli tossa maanantaina et tänään laitoin postiin juu...¨ Ja ei sitä ole kuulunu.

Itse en ainakaan tilaa enää sieltä. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Juu
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 12:49 am 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
Vain kerran olen sinne Helsingin Nemeen paassyt, Ja silloin siina kassalla oli joku poika joittenkin pikkusiskojensa kanssa katselemassa puukkoja ja lippaita. No mina katoin hyllyille etta nakisinko kiikaritahtaimia, ja siina myyja naki etta etin jotain ja sanoi: Sano rohkeesti vaan.

(Ihmettelin vaan etta sanoikohan se ihan varmasti mulle sen haiska katto lattiaan pain)

No, Mina kysyin taihtamesta ja kysyi mika ase minulla on. Kerroin aseen ja mies vastasi etta: Et saa tuota kiikaritahtainta siihen mitenkaan kiinni, ellet jotain jeesusteippi tai epoksi viritelmia aio kokeilla... No siina meni kaikki innokkuus ja loppupaivan tuntu etta "taytyy varmaan hankkii uusi ase kun ei saa mitaan kiinni..."

Jotenkin madalsi airsoftin tunnelma vahaksi aikaa. :|

[Muokkaus] Foorumi rivittää automaattisesti! Rivinvaihtoa ei tarvitse käyttää kuin kappaleenjakotarkoituksissa! -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Juu
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 6:02 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 22, 2005 8:24 am
Viestit: 38
Paikkakunta: Kerava
Harge kirjoitti:
Jotenkin madalsi airsoftin tunnelma vahaksi aikaa.


No eipä tuo niin kauhean "huonolta palvelulta" kuullosta, mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mikä oikea tilanne on ollut, mutta näkisin tämän näin että mitenkäs, olisiko kenties sellainen että sieltä sellaisen kalliin kiikarin olisit ostanu ja lopulta joutunu itse toteamaan sen että sitä tosiaan ei saa siihen aseesesi kiinni, olisiko se madaltanu airsoftintoa sitten?

Itse en ole nemesiksessä varsinaisen paljoa asioinut, mitä nyt joskus jonkun vemppupistoolin-lasit-kommandopipo-läjän kävin ostamassa ja antoi heppu vielä 1000 kuulan kuulapurkin kaupan päälle kun "vaati". Että ei valittamista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 2:35 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Eilen kaveri tilasi nemesiksestä aseen ja mullekkin tulee tavaraa. Saas nähdä miten tilaus tulee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 2:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
gua_rana kirjoitti:
Se K-18 on vain kuluttajaviraston suositus jota Nemessä yritetään noudattaa jotenkin.


Offtopic: Itseasiassa se lukee lakikirjoissa.

Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja neuvoja ja vinkkejä Nemesiksen myymälöistä. Jatkakaa näin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 5:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Kerran vanhempieni kanssa kävin Nemesiksessä ja myyjä hyvin ystävällisesti kertoi sen lajista mitä vanhemmillani oli kysyttävää. Toisen kerran olin vain kuulaostoksilla, ja heti kuin edessä oleva henkilö oli saanut ostokset tehtyä, sain kuulapurkin kassan takaa kouraan, rahat kassaan ja ei kun kotimatkalle. Hyvää palvelua, sanoisin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 10:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
ASKenguru kirjoitti:
Nemesiksellä taitaa mennä aivan saatanan hyvin kun on varaa vittuilla asiakkaille. Itse menin kysymään SG5:n tapaista maskia, jossa kumminkin olisi pleksi, sillä 300% aseesta voi huono kuula tullessaan "siivilöityä" verkon läpi, jolloin on pölyä silmissä --> todella ikävää. No anyway äijä rupesi huutamaan, että petusteluni oli TÄYTTÄ PASKAA ja ettei kukaan ikinä ammu toista maskiin (mistä helvetistä se sen tietää?). Kysyin, että onko mitään muuta takatukkki-ystävällistä maskia, jossa olisi pleksi. Myyjä kieltää kaiken ja lähden pois. Matkalla ovelle huomaan JT Deltan ja kysyn hintaa, ja että saisinko kokeilla jonkun tukin kanssa maskia. Kysyn, että miksei myyjä kertonut mitään tästä maskista, niin eikös tämä kusipää rupea tilaamaan omaan vesuriinsa tarkkuuspiippua kun minulla on kysymys vielä kesken. PASKAT Nemesiksestä!!! Jotenkin tuntuu, että siellä ei ole yhtään normaalia ihmistä töissä. Aina kun olen käynyt on vittuiltu päin naamaa. Asetta vuokratessani kysyin, että kuinka hyvin vuokra-aseen kantama on verrattavissa uuden aseen kantamaan (eikös lähtönopeus alene aseen ikääntyessä?), että en muodostaisi käsitystäni tästä lajista vain huono yksilön perusteella. Kusipää-myyjä vastaa:" No se kuula lentää niin pitkälle kun sä jaksat sitä heittää".
Paskaa palvelua, asiakkaille vittuilua. Nemesikseen en mene, oli millainen tarjous tahansa!


Monesti en näitä kahta termiä käytä, mutta nyt voisin harjoitella niitten oikeata käyttöä.

a) TROLLI!
b) stfu noob

Pakko vain todeta että teksti vaikuttaa tekaistulta. Minä haluaisin tietää koska, missä ja kenen toimesta noin on käynyt... Ja millainen sinä olit ansaitaksesi kaiken tuon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 10:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 10:22 pm
Viestit: 131
HöNö kirjoitti:
Olen itse joskus tilannut nemesiksestä pari asetta ja ne tulivat ihan neljässä päivässä.

Kaverini tilasi viime talvena kaasupistoolin ja se ei ole vieläkään tullut.
Kun kaverini soitti tossa pari kolme kuukautta sitten nemesikseen ja kyseli sitä tilausta niin sieltä vaan sanottiin että ¨joo niitä oli tossa maanantaina et tänään laitoin postiin juu...¨ Ja ei sitä ole kuulunu.

Itse en ainakaan tilaa enää sieltä. :|


Hmm. Jos menee pitempään, kun toimitusajat ja järki sallii, kanattaa soitta heti perään, eikä tosiaan kuukausien kulutua. Jotenkin koko juttu kuulostaa hieman oudolta, että sieltä oltaisi suraan muistettu tilaus jostain kuukausien takaa.

Yleisesti kannattaa pitää tilauksistaan itsekkin huolta. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 7:13 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 1:03 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
I have said it once, and I'll say it again:
Lainaa:
Jos pitää valittaa palvelusta ja tahtoo että tilannetta korjataan voi kanssa laittaa meille sähköpostia saamastaan huonosta palvelusta että se menee johtoportaankin tietoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 11:54 am 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 2:37 pm
Viestit: 63
Paikkakunta: Espoo
Gekkibi kirjoitti:
Pakko vain todeta että teksti vaikuttaa tekaistulta.

Miksi ihmeessä rupeaisin tekaisemaan ja mustamaalaamaan jotain liikettä ilman syytä? Näin minulle kävi ja tuollaista kohtelua siellä sain. Jos jotakuta kohdellaan paremmin niin sitten kohdellaan. On liikkeen oma asia miten asiakaspalvelunsa hoitaa. En tullut tänne valittamaan, jos haluan valittaa jollekulle otan yhteyttä liikkeeseen. Kirjoitin kokemuksistani tänne sen takia, että tällainen topicci on perustettu ja jos jollekkin muulle käy samalla tavalla ettei joku loukkaannu/pelästy/reagoi huonosti, vaan voi lukea, että samalla tavalla on käynyt jollekkin toisellekkin.
Gekkibi kirjoitti:
b) stfu noob

Jos ei kokemukseni lukeminen miellytä ei tarvitse niitä lukea. Olen noob ja se ei muuta asiaa miksikään. Turha olla minulle vihainen jos Nemesiksen asiakaspalvelu takkuilee. Jos on asiakas joka kysyy jotain typerää niin eikö asiakkaalle tulisi vastata joka tapauksesa ilman mitään typerää vittuilua?
Gekkibi kirjoitti:
Ja millainen sinä olit ansaitaksesi kaiken tuon.

Se, olivatko kysymykseni myyjän mielestä kuinka typeriä tahansa EIVÄT NE OIKEUTA MINKÄÄNLAISEEN VITTUILUUN!!! Myyjän ammatti on palveluammatti, eli kun menen jonnekkin erikoisliikkeeseen odotan saavani hyvää palvelua (ohjataan varusteiden ostossa, annetaan neuvoja, vastataan kysymyksiin, eikä anneta väärää tietoa tai johdeta harhaan).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 2:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
No eiköhän Nemesikseen valita myyjät aika saman kaliiberin mukaan kuin omistajansakin. Noin luonteeltaan. Palvelu ei siellä ole niin tärkeätä, kunhann ihmiset ostaa :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 2:38 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Aika paljon mustamaalataan Nemeä tässä, mutta väliin pieni puolustuspuhe:

Mietippä minkälainen olisi om asenteesi jos joutuisit katselemaan 14 -vuotiaita pikkumiehä ynnä naisia siinä heilumassa ja vonkaamassa "mä haluun ton äiti saaks mä ton??" Sitten pitäisi jaksaa vielä hymyillä koko saatanan päivän.
Että eiköhän k-0ne ja kumppanit nyt sen saatanan sätkätauon ole ansainnut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 3:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
ASKenguru kirjoitti:
Se, olivatko kysymykseni myyjän mielestä kuinka typeriä tahansa EIVÄT NE OIKEUTA MINKÄÄNLAISEEN VITTUILUUN!!! Myyjän ammatti on palveluammatti, eli kun menen jonnekkin erikoisliikkeeseen odotan saavani hyvää palvelua (ohjataan varusteiden ostossa, annetaan neuvoja, vastataan kysymyksiin, eikä anneta väärää tietoa tai johdeta harhaan).


Se, mihinkä toivoin eniten vastausta, oli että missä, koska ja kenen toimesta nämä mollaukset tuli. Tähän väliin voisin lainata lordi Kelviniä:

Jos pystyt mittaaman sen mistä puhut ja ilmaisemaan sen numeroin, tiedät siitä jotakin. Mutta jos et pysty mittaamaan sitä, jos et voi ilmaista sitä numeroin, tietosi on vähäistä ja epätyydyttävää laatua: se saattaa olla tiedon alku, mutta tuskin olet ajatuksissasi päässyt tieteelliselle tasolle, olipa asia mikä tahansa. (Lordi Kelvin 1824 - 1907)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 3:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 3:48 pm
Viestit: 39
Mä en polta ja olen harvemmin liikkeessä töissä. Joten ohi mun osalta. Lisäksi en oikeen tosta roskan kommentista perusta. Lähinnä mua vituttaa tommonen sanominen ja loukkaa. :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 5:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 5:21 pm
Viestit: 59
Paikkakunta: Vantaa
Aina kun olen itse käynyt nemessä palvelu on ollut mukavaa ja jos jotain tiettyä varustetta ei siolloin ole ollut, myyjä on ystävällisesti ilmoittanut, koska kyseistä tuotetta saapuu lisää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 08, 2004 10:48 am
Viestit: 256
Paikkakunta: Rauma
Oma kokemukseni Tampereen myymälästä oli oikein mukava pari kesää sitten. Palvelu saapui heti, ja myyjä jopa jutusteli kanssamme eri aseiden eri käyttötarkoituksista. Helsingin liikkeessä en ole sitten käynytkään. Mutta luulen että ovat aika moisia kalajuttuja nämä vittuilu jutut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 6:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 11:46 am
Viestit: 49
Paikkakunta: Jyväskylä
Laitetaan nyt sitten minunkin kokemukseni listalle:
Ensimmäinen kosketukseni Nemppariin tapahtui Tampereella, myyjänä Mikko, olisin halunnut nähdä/fiilistellä Maruin P90tr:ää koska kys ase oli ostolistalla keulilla. Ei löytynyt hyllystä/varastosta, joten se jäi fiilistelemättä. Mikko kuitenkin pisti käyntiin melkoisen kattavan ja hyvän esitelmöinnin fiilistelyineen päivineen muista vastaavan kokoluokan kapineista. Pointsit Mikolle siitä ... ja huom! olen ammatiltani myyntimies ja olin Tampereen suunnalla työreissulla ja "työtamineissa" eli ylläni suorat housut, pikkukengät ja pinkki kauluspaita (en muista oliko vielä melakin kaulassa), silti palvelu oli korrektia vaikka putiikissa asioi samaan aikaan muitakin. Myös toisella asiointikerrallani palvelu oli ymmärtävää, neuvovaa ja asiallista vaikka liikkeessä asioi samaan aikaan muitakin.

Toinen Nempparin myyjistä jonka kanssa asioin oli Gilven, paikkana Helsingin myymälä. Sisään astelin naispuolisen ihmisen seurassa, vieläpä Ruotsalaisen. Sain hankittua juuri ne tavarat mitä varten paikalle tulinkin ja rabattiakin irtosi hyvän huulenheiton kera. Viimeksi tämä jantteri myi minulle Systeman FTK:n jota ei edes ollut sillä hetkellä liikkeessä, tämänkin asian saimme järjestymään aivan kivuttomasti.

Kolmas perkele onkin sitten Gekkibi, mutta häntä en kommentoi koska olemme nykyisin samassa tiimissä.

K-0ne ja joku muu, en tiedä kuka palvelivat auliisti ja asiallisesti Syys-Kotvassa, jälleen irtosi rentoa jutustelua kaupanteon lomassa ja tietysti hieman rabattiakin.

Olisiko nyt niin, että nämä ihmiset jotka ovat kovin kiukkuisia palvelun suhteen, ovat joko kovin ahdasmielisiä huulenheiton suhteen, tai eivät sitten osaa käyttäytyä asiallisesti kalustetussa huoneessa? Sananlaskunkin mukaan: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 8:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
k-0ne kirjoitti:
Mä en polta ja olen harvemmin liikkeessä töissä. Joten ohi mun osalta. Lisäksi en oikeen tosta roskan kommentista perusta. Lähinnä mua vituttaa tommonen sanominen ja loukkaa. :(

Sä olet poikkeus, ja ne pari muuta. Välillä vaan tuntuu että jotkut henkilöt sinne on pomonne malliin otettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 8:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 5:22 pm
Viestit: 37
Hassua, itse olen aina saanut mallikasa palvelua Helsingin Nemesiksessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 8:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
ReInforcer kirjoitti:
Olisiko nyt niin, että nämä ihmiset jotka ovat kovin kiukkuisia palvelun suhteen, ovat joko kovin ahdasmielisiä huulenheiton suhteen, tai eivät sitten osaa käyttäytyä asiallisesti kalustetussa huoneessa? Sananlaskunkin mukaan: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".


Ei, ne v-mäiset myyjät haetaan takahuoneesta vain kun herkkähipiäiset ja muutenkin sellaiset jotka kirjoittelevat palavilla kirjaimilla tekstiä eri foorumeihin saapuvat liikkeeseen. Turhaan niille nyt palkkaa on maksaa siitä että he suututtavat muita asiakkaita. Jos joku ei huomannut sarkasmia, suosittelisin hommaamaan "vihjeen".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 8:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 3:59 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: tampere
En mä ainakaa ikinä oo saanu huonoa palvelua Nemesiksestä, vaikka Tampereen liikkeessä viikoittain käynkin :)
Helsingissä tuli käytyä ennen kuin Tampereen liikettä oli pystyssä, sielläkään ei palvelussa ollut moitittavaa :)
Kysymyksiin tulee aina asiallinen vastaus.
Tuote-esittelyn saan kun sitä kysyn.

Asiakaspalvelun tasosta kertoo varmaankin se, että olen saanut jopa hampurilaisia nemesiksen tampereen liikeestä kun tulin nälkäisenä ostelemaan :)

Jos haluat muutoksia asiakaspalveluun, pistä viestiä mielummin nemesiksen palautelaatikkoon. Ei tästä mitään hyötyä ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 8:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
k-0ne kirjoitti:
Mä en polta ja olen harvemmin liikkeessä töissä. Joten ohi mun osalta. Lisäksi en oikeen tosta roskan kommentista perusta. Lähinnä mua vituttaa tommonen sanominen ja loukkaa. :(


Itseasiassa tälläinen kuva on syntynyt selkeästi harrastajille, :(
egoillaan tauoilla ja sillä milloin ne pitää, että ne olisivat mahdollisimman paljon haitaksi. Syntyy sellainen kuva, että olisitte ylimielisiä muita kohtaan. Pyydän anteeksi, jos loukkaan jotakuta, mutta näin on asia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 9:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Kivaa yleistämistä. Jos yksi tai kaksi henkilöä sanoo jotain pahaa nemestä niin sillleinhän sen asian täytyy olla? Niillä tuhannella tyytyväisellä asiakkaalla ei ole merkitystä kun joku taholatvalan mätitahna kertoo oman mielipiteensä siitä kun joutui odottaamaan 5 min oventakana että pääsee sisään?

Voi kiisus! Toivottavasti muutkin tajuavat mitä paskaa tämä on! Lainatakseni Reinforcerin lausahdusta : niin puska vastaa kuin sinne huhuilee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 10:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Eiköhän tämä ala mennä jo liialliseksi väännöksi. Huonosta palvelusta kannattaa tehdä ilmoitus itse liikkeelle, mutta mielestäni ei ole reilua ruveta lyttäämään niitä, jotka tähän ketjuun ovat valituksia kirjoittaneet. Luulisin kuitenkin täällä valittaneista ainakin useimpien tehneen myös valituksen itse liikkeeseen. Ymmärrän Nemesiksen väen harmistuneisuuden, mutta mielestäni siinä ei ole mitään väärää, jos uskaltaa toisille kertoa saaneensa huonoa palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 12:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 07, 2003 10:13 am
Viestit: 3
Olisi se mukava saada enemmänkin palutetta, sillä valitettavan moni tyytyy vain itkemään foorumeilla ja ei tuo sitä palautetta sinne minne se kuuluu.

Positiivisia palautteita tulee välillä ja niitä on tosi mukava lukea.
Negatiivisiä palautteita ei kauheasti tule oikeaan osoitteeseen (palaute lomakkeemme), mutta niitäkin olisi hyvä saada sillä miten muuten voimme oppia virheistämme, jos niitä virheitä ei meille kerrota.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 12:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 5:21 pm
Viestit: 59
Paikkakunta: Vantaa
Gilwen kirjoitti:
Olisi se mukava saada enemmänkin palutetta, sillä valitettavan moni tyytyy vain itkemään foorumeilla ja ei tuo sitä palautetta sinne minne se kuuluu.

Positiivisia palautteita tulee välillä ja niitä on tosi mukava lukea.
Negatiivisiä palautteita ei kauheasti tule oikeaan osoitteeseen (palaute lomakkeemme), mutta niitäkin olisi hyvä saada sillä miten muuten voimme oppia virheistämme, jos niitä virheitä ei meille kerrota.


Tai sitten nämä foorumeilla itketyt tapahtumat ovat niin ronskisti väritettyjä, ettei niitä kehtaa suoraan liikkeeseen lähettää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 2:03 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Tai sitten on koettu niin huonoa palvelua, ettei yksinkertaisesti kiinnosta edes kertoa liikkeelle? Noh, en tiedä, eikä kyllä minua koske. Hyvää palvelua olen aina saanut, jopa nuorena nassikkana k-0ne kertoi kaikenmaailman juttuja pyssyistä sun muuta ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 4:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 12:18 pm
Viestit: 242
Paikkakunta: Geneve
Tutkimusten mukaan kuluttajabisneksessä alle 5% negatiivisista kokemuksista johtaa asiakkaan puolelta toimenpiteisiin (valitus netissä tai muuten, palautus, yms) - loput ilmenevät yksinkertaisesti siten, että asiakas vaihtaa myyjää tai enintään kertoo siitä kavereilleen. (Kotler & Keller, Marketing Management 12th Ed.)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 7:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 8:54 am
Viestit: 8
Paikkakunta: Tampere
Jahas, kirjan nimestä päätellen joku muukin täällä opiskelee markkinointia/tuotantotaloutta. Se on hyvä.

Muistui mieleen "3-11"-sääntö. Eli Jos asiakas saa hyvää asiakaspalautettta, kertoo hän siitä kolmelle kaverilleen, mutta jos saa huonoa palautetta, kertoo hän siitä yhdelletoista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 12:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 12, 2005 5:00 pm
Viestit: 409
Paikkakunta: Espoo
No yleensähänne asiakkaat ei vain saa huonoa palvelua, vaan repäisee pöntöstö kaiken.
Nyt jonkin aikaa sitten lokakuussa kaverini sanoi "Ku mun kamu meni nemesikseen ostaan jotain asetta ja siel ei ollu sitä niin se sano myyjälle et lähtee prohobbyyn ja myyjä vastas: "no lähe vittu saatana sinne prohobbyyn! ". Tuskin tätä on edes tapahtunut, moni vaan ei suosi nemesistä parin euron kalliimpien hintojen vuoksi, sen takia haukkuu ja keksii siitä juttuja, sekä "ylistää" prohobya.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 1:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
aeolus kirjoitti:
No yleensähänne asiakkaat ei vain saa huonoa palvelua, vaan repäisee pöntöstö kaiken.
Nyt jonkin aikaa sitten lokakuussa kaverini sanoi "Ku mun kamu meni nemesikseen ostaan jotain asetta ja siel ei ollu sitä niin se sano myyjälle et lähtee prohobbyyn ja myyjä vastas: "no lähe vittu saatana sinne prohobbyyn! ". Tuskin tätä on edes tapahtunut, moni vaan ei suosi nemesistä parin euron kalliimpien hintojen vuoksi, sen takia haukkuu ja keksii siitä juttuja, sekä "ylistää" prohobya.


No nytten sinä sen sanot! Menit tekemään Nemen foorumeille aiheen missä kerroit tuosta mutta silooin oli toinen kello kaulassa. Silloin olit kaverisi puolella. Aeolus, kannattaisiko päättää joskus.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 2:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
Suoraan sanottuna itseäni ärsyttää tuo motkottaminen huonosta palvelusta. Eikö kannattaisi tosiaankin laittaa sitä sanaa sinne mieluummin kuin tänne? Jos kyseisessä kaupassa yhtään asiakkaista välittävät, luultavasti myös he asiakkaita hyvin palvelevat. Ja jos yhtään omistajaa sattuu kiinnostamaan niin luultavasti tämäkin mieluummin tulisi tunnetuksi liikkeen hyvästä asiakaspalvelusta kuin vittuilevasta työntekijäjoukosta.

Toisekseen myyjillä ja muilla kaupoissa työskentelelvillä henkilöillä on oikeus pitää ne tauot missä vaan ja miten vaan haluaa, kunhan ollaan ajoissa takaisin. Ja järkikin sanoo, että jos ovessa on lappu, jossa lukee palaan hetken kuluttua niin myyjä luultavasti hetken päästä on paikalla, tai sitten voi suorittaa muut tehtävänsä ensin ja palata.

Kolmanneksi henkilökohtaisesti on hankala uskoa tuota ASkengurun tarinaa. En väitä sen olevan valetta, mutta se vain kuullostaa mielestäni oudolta jos vertaan siihen palveluun mitä itse olen aina nemessä saanut. Tuo, että tokaisee myyjälle menevänsä mieluummin prohobbyyn on mielestäni tyhmää. Ei myyjää luultavasti kiinnosta saada tietää kyseisestä asiasta, eikä se mielestäni anna kovinkaan hyvää kuvaa ostajasta. Kannattaa itsekin muistaa kaupoissa asioidessa, että kun on itse kohtelias saa yleensä myös kohteliasta palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä nämä jutut. En kyllä hirveästi ole nemen palveluja käyttänyt, mutta kaverin kanssa tilattiin tavaraa kaupasta. Tavarat tulivat nopeasti tai oikeastaan odotettuakin nopeammin :) . Nyt on toinenkin tilaus minulle tulossa. Koittakaa nemen porukat nytkin yllättää :wink: .
Positiivinen kuva minulle tuli kaupasta. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2005 7:19 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 1:03 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
EMT Kyllä astkengurun tarinassa varmasti on totuuden siemen. Esim tuota "kyllä se lentää niin pitkälle kun jaksaa heittää" on naureskeltu pidemmän aikaa. Kun tiettyä kysymystä tulee tarpeeksi usein niin siihen oppii vastaamaan tietyllä tavalla. Useimmin olen kuullut tuohon vastattavan noin ja sitten kerrottavan aseen kantomatka. Tällätavoin opetetaan huumorin kautta oikea tapa puhua oikeista asioista.
Tämä ei tarkoita sitä että asiakkaalle voisi vittuilla, vaan kyse on siitä, että nyt ehkä joku on ottanut vitsin vittuiluna. Tietysti kysehän on siitä millä tavoin ko. asia on sanottu.
Pitäisikö meidän sitten aloittaa työskentely täysin vailla huumorintajua ja pysyä asialinjalla ja puku päällä?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com