Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ma Touko 06, 2024 4:14 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 4:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 2:20 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Helsinki
Tilasin itse PCB:stä Excelin kuulia. Ne olivat loppu, mutta sain heti informaatiota asiasta ja siitä, milloin kuulia pitäisi tulla varastoon. Kun niitä sitten tuli, tuli siitäkin ilmoitus. Mielestäni tämä on erinomaista toimintaa, koska asiakas ei jää pimentoon tilauksen kulusta. Sivuilla on mahdollisuus myös tilauksen seurantaan.

Propsit siitä heille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 5:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am
Viestit: 123
Paikkakunta: Kirkkonummi
Odeus kirjoitti:
Tää on aika tyhmä kysymys mutta kysyn silti:
Ko. kaupassa myydään G&P:n 55 kuulan lipasta VSR-10 sarjalle... sehän menee myös maruin versioon?
Jos menee niin ostan sen.


Nimenomaan Maruin pyssyyn se on tehty. Minulta tällainenkin löytyy. Hyvä ostos. Pari mainitsemisen arvoista seikkaa:
+kapasiteetti (55 ammusta tarkkuuskiväärissä tyhjenee siinä missä 300bb sähkössä, riippuen käyttäjästä)
+hinta
-Sopivuus itse aseeseen: vaikea työntää sisälle, vaikea ottaa ulos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 5:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Masse kirjoitti:
Odeus kirjoitti:
Tää on aika tyhmä kysymys mutta kysyn silti:
Ko. kaupassa myydään G&P:n 55 kuulan lipasta VSR-10 sarjalle... sehän menee myös maruin versioon?
Jos menee niin ostan sen.


Nimenomaan Maruin pyssyyn se on tehty. Minulta tällainenkin löytyy. Hyvä ostos. Pari mainitsemisen arvoista seikkaa:
+kapasiteetti (55 ammusta tarkkuuskiväärissä kestää yhtä kauan kuin 300bb hicu sähkössä)
+hinta
-Sopivuus itse aseeseen: vaikea työntää sisälle, vaikea ottaa ulos.

Mikä siinä sitten ottaa kiinni?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 5:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am
Viestit: 123
Paikkakunta: Kirkkonummi
Se on hitusen isompi, ja lipaslukitsin ei ota kiinni ennen kun painaa lippaan pohjasta kunnolla. Kun painaa lippaanvapautinta, ei lipas putoa kuten Marui, vaan se pitää vetää sieltä, ja se on hankalempaa koska lippaan pohjan kavennukset ovat pienemmät, eikä sormet mahdu niihin hanskojen kanssa.

Ei muuten ihan paras ketju ruveta kyselemään tällaisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 16, 2005 6:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Masse kirjoitti:
Se on hitusen isompi, ja lipaslukitsin ei ota kiinni ennen kun painaa lippaan pohjasta kunnolla. Kun painaa lippaanvapautinta, ei lipas putoa kuten Marui, vaan se pitää vetää sieltä, ja se on hankalempaa koska lippaan pohjan kavennukset ovat pienemmät, eikä sormet mahdu niihin hanskojen kanssa.

Ei muuten ihan paras ketju ruveta kyselemään tällaisia.
Mun piti kirjottaa muutakin tosta kaupasta tohon ekaan viestiin mut ei vaan muistanu . Ja tuota lipasta ei muissa suomalaisissa kaupoissa myydä niin päätin laitta tuohon viestiin sen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 20, 2005 11:06 am 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:48 pm
Viestit: 6
Tilasin nykyisen aseeni sieltä (g36c) ja tuli viikossa ja oli aika edullinenkin, niin että luotettava on...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 20, 2005 4:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 05, 2005 4:22 pm
Viestit: 58
Paikkakunta: Espoo
Pcb-airsoftin luetettavuutta tuskin on yhtään syytä enään epäillä, koska sieltä on niin useaan otteeseen jo tilattu ongelmitta. Niin että tulevaisuudessakin varmaan sieltä tilaillaan. :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 2:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 7:25 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: joensuu
Hei, uusi m4 on ilmestynyt juuri kyseiseen kauppaan ja ei hintakaan ole kummoinen! :o


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2006 11:39 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 12, 2005 4:47 am
Viestit: 27
- Tilausten toimitus kestää noin kuukauden. (Eräs kaverini on odotellut omaa toimitustaan jo reilusti pidempäänkin)
- Sivuilla näkyvä kunkin tuotteen varasto tilanne ei pidä paikkaansa. (Tuote lopussa vaikka sivulla väitetään toista)
- Sivuilla oleva lähetysten seuranta toiminto ei toimi. (Näyttää pelkkää viivaa oli tilanne mikä tahansa)
- Lähetyksistä puuttuu tavaraa. (Mutta silti niistä on laskutettu postiennakkomaksussa)
- Tuotteissa on ilmennyt ulkoisia vikoja ja puutteita (mitkä kyllä pitäisi havaita jos lähetyksiä ei pakkaa sokea henkilö)
- Reklamaatioiden käsittely kestää. (Tälläkin hetkellä odottelen neljättä viikkoa tilauksestani puuttunutta tuotetta josta olen kirjoittanut heille yhteensä 7 kertaa ja saanut yhden vastauksen vastauksen jossa luvataan katsella asiaa jossain vaiheessa)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2006 7:24 am 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
En tiedä muiden kokemuksista, mutta itse olen ainakin saanut vain hyvää palvelua pcb-airsoftilta. Paketeissa on vaihtelevasti kestänyt tulla sellainen 1-4vko, mutta yleensä, jos paketissa on kestänyt yli viikon, on siitä ilmoitettu maililla minulle ja kerrottu milloin paketti mahdollisesti on tulossa. Ottaahan se välillä tietysti päähän kun saa odottaa 4 viikkoa hanskoja kaverin tilauksen takia, mutta kestäähän se aikansa ulkomailtakin.

Ainoana miinuksena tuotetiedusteluihin ei ole vastattu kovinkaan nopeasti, mutta ymmärtäähän sen, sillä kyseisessä kaupassa käy ilmeisesti kauppa aika tiuhaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 06, 2006 11:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 6:20 am
Viestit: 102
Paikkakunta: Klaukkala
Hyvin toimii...
Torstaina tilasin päivällä aseen varalippaineen ja perjantaina hain sen kotiin postista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 5:44 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 7:28 am
Viestit: 13
Aika sekalaisia kokemuksia näkyy ihmisillä olevan.

Itse olen asioinut ko. liikkeen kanssa kahdesti, toisella kerralla toimitus kesti 6 viikkoa, toisella 10. Jälkimmäisen mukana tosin tuli kirjallinen anteeksipyyntö, jos kohta moinen ele lähinnä lämmittää mieltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 10, 2006 2:15 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 01, 2005 6:24 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Tikkakoski
Itselläni on erittäin hyviä kokemuksia paikasta, erittäin hyvä asiakaspalvelu toisin kuin Proairsoftissa jossa minua suorastaan haukuttiin, nopeat toimitukset, halvat hinnat, sekä iso valikoima. En voi muuakun suositella kauppaa, ja he vastaavat ja pitävät ostajan ajantasalla, joka on parempi kuin hyvä asia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 12, 2006 10:30 am 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 16, 2003 8:09 am
Viestit: 102
Paikkakunta: Nurmijärvi
Cannonfodder kirjoitti:
- Tilausten toimitus kestää noin kuukauden. (Eräs kaverini on odotellut omaa toimitustaan jo reilusti pidempäänkin)
- Sivuilla näkyvä kunkin tuotteen varasto tilanne ei pidä paikkaansa. (Tuote lopussa vaikka sivulla väitetään toista)
- Sivuilla oleva lähetysten seuranta toiminto ei toimi. (Näyttää pelkkää viivaa oli tilanne mikä tahansa)
- Lähetyksistä puuttuu tavaraa. (Mutta silti niistä on laskutettu postiennakkomaksussa)
- Tuotteissa on ilmennyt ulkoisia vikoja ja puutteita (mitkä kyllä pitäisi havaita jos lähetyksiä ei pakkaa sokea henkilö)
- Reklamaatioiden käsittely kestää. (Tälläkin hetkellä odottelen neljättä viikkoa tilauksestani puuttunutta tuotetta josta olen kirjoittanut heille yhteensä 7 kertaa ja saanut yhden vastauksen vastauksen jossa luvataan katsella asiaa jossain vaiheessa)



Samoja kokemuksia nyt myös minulla.

Olen tässä odotellut melkein kuukauden KA G27 kahvaa Colttiin sekä TW:n metallirunkoa AK:n. Sanoivat että menee 2-3 viikkoa saada tavaraa varastoon. Mutta kun 3 viikkoa kului, mailasin kaksi kertaa ja kyselin milloin tavaraa saapuu, enkä ole vieläkään saanut vastausta.

Aikaisemmissa tilauksissa ei ole ollut mitään ongelmia, info puuttuvista tavaroista tai viivästymisestä on tullut lyhyessä ajassa. Kyllä tämä hieman luotettavuutta horjuttaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 14, 2006 2:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 6:18 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Haapavesi
Itsekkin olen tilannut tavaraa kaupasta kaksi kertaa. Toinen tilaus tuli noin viikossa, toisen tilasin n. 15.1., ja odotan sitä vieläkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 14, 2006 2:45 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 20, 2005 9:06 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Sodankylä
Jos noin nyppii, niin ottakaapa puhelin kauniiseen käteen ja soittakaa liikkeeseen jos mahdollista.

EDIT: Ja sehän ei edes ole mahdollista, paitsi jos kaivaa numeron jostain....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 14, 2006 3:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 4:39 pm
Viestit: 248
Paikkakunta: haukipudas
Ei sinne tarvi välttämättä soittaa. Kysyt sähköpostitse. Minulle vastasi aika nopeasti. Ja sohtaaja, jos näet niin kiinassa on ollut uusivuosi ja lähetykset viivästyvät. Voit odotella varmaan tavaroitasi tänä- tai ensiviikolla


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 3:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 6:18 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Haapavesi
Eipä siellä sivuilla puhelinnumeroa näkynyt.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 20, 2006 6:05 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 12:45 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Tampere
PCB:n netti sivut on uudistettu ja sinne on tullut kaikkea kivaa!
King Armsin Dragunov
TOPin aseet takaisin
Starin kootu aseet
Lisää liivejä ja kypäriä
MP7
CA:n aseita lisää
G&P: aseita lisää
Ja kaikkea muuta kivaa!


Käykää ihmeessä katsomassa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 20, 2006 4:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
On muuten paljon paremmat sivut, hyä juttu peeseppo


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 24, 2006 6:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 10:29 am
Viestit: 44
Itse olen erittäin tyytyväinen PCB-Airsoftiin. Halvat hinnat useimmisa tuotteisa, erittäin laaja valikoima, nopea toimitus. Itselläni tuli kahdessa päivässä G36C +kamat.

Lähetyksissä ei ole ikinä puuttunut mitään, eikä ole laskutettu ikinä liikaa.
Kun olen lähetellyt kyselyitä, on vastaus tullut erittäin nopeasti.
Sidut uudistuivat ~1vk sitten. Hieno ulkonäkö.

Suosittelen erittäin lämpimästi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 24, 2006 8:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 4:39 pm
Viestit: 248
Paikkakunta: haukipudas
Palautetta vähän minulta.

Ihan hyvä kauppa, vaikka kesti aika kauan tilauksessa. Ymmärrän sen, kun Kiinassa uusivuosi niin kestää.
Elikkä ihan tyytyväinen olen kauppaan.
Suosittelen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 25, 2006 8:54 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Olen tilannut muutaman kerran kuulia ja toiminta on todella hidasta.
2 viikkoa saa yleensä odotella virallista tilausvahvistusta. Pro airsoftista tai Nemesiksestä kun tilaa niin muutama päivä niin kamat ovat perillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 25, 2006 8:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 2:20 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Helsinki
Tilasin toisen kerran kyseisestä kaupasta. Tällä kertaa tuote oli G&P:n lipas kalassiin. Lähetin tilauksen perjantaina ja hain tuotteen postista maanantaina.
Itsellä siis vain hyviä kokemuksia kyseisestä puljusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 25, 2006 2:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
maastonakki kirjoitti:
Olen tilannut muutaman kerran kuulia ja toiminta on todella hidasta.
2 viikkoa saa yleensä odotella virallista tilausvahvistusta. Pro airsoftista tai Nemesiksestä kun tilaa niin muutama päivä niin kamat ovat perillä.


Ja varmistit että tuotetta on varastossa? Kuten kymmeniä kertoja varmasti mainittu, he joutuvat tilaamaan tavaran idästä jos varastosta sitä ei satu löytymään. Virallinen tilausvahvistus PCB-Airsoftista tulee vasta kun tuote on postissa, joka on hyvä juttu.

Itselläni on vain hyvää kokemusta PCB-Airsoftista, kyselyihin vastataan salamannopeasti ja tavara lähtee eteenpäin heti kun mahdollista, Proairsoftista ja Nemesiksestä poiketen asiakkaalle annetaan seurantakoodi. Suosittelen siis täydestä sydämestäni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 25, 2006 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Silloin kun tilasin niin tavaraa näytti olevan varastossa. Nyt siellä lukee että tuote on loppu varastosta. Mitään ilmoitusta en tästä saanut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 26, 2006 9:20 am 
Poissa

Liittynyt: La Elo 20, 2005 9:06 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Sodankylä
Itselläni kaikki on tullut ajallaan, kerran ei ollut noita ritilä maskeja, mutta ilmoitus siitä tuli melkein samantien ja vaihdoin tilattavani toiseen :) Ei ole muutakuin hyvään palautetta liikkeestä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 25, 2006 8:03 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 5:53 pm
Viestit: 21
Mielestäni paras liike koko Suomessa. Todella kattava valikoima, nopea toimitus ja halvat hinnat! Palautteeseenkin he vastaavat nopeasti. Sivut ovat todella selkeät ja toimivat, tavaran löytää helposti.

AK:n regukin maksaa "vaivaiset" 13 euroa vähemmän kuin Nemesiksessä.

Olen tilannut 3/4 Airsoft-tarvikkeistani täältä. Suosittelen todellakin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 26, 2006 1:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 5:48 pm
Viestit: 279
Paikkakunta: Espoo
Minä ja kaverini tilasimme juuri MP5-lippaita, kaverille yks MAG ja minulle G&P ja Maruin regu, toimitus kesti n. viikon. Ainoa valituksen aihe on se etteivät MAGin ja maruin lippaat tulleet paketeissaan joten jouduimme arvaamaan kumpi on marui ja kumpi MAG. Tuossa olisi parantamisen varaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 26, 2006 2:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 6:19 pm
Viestit: 68
MAG:n lippaihin menee selvästi enemmän kuulia kuin normaaleihin reguihin. Eli olisitte katsoneet kuulamäärästä ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 29, 2006 11:53 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 16, 2006 5:48 am
Viestit: 48
Tilasin eilen CA870 sawed offin ja nyt sitä ei enää ole pcb:n sivuilla :shock:


Toivotaan, että minä sain viimeisen Ca870:n :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 30, 2006 8:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 7:54 am
Viestit: 14
Terosu kirjoitti:
Lainaa:
Toimitusaika
Toimitusaikamme on kolmesta (3) päivästä kolmeenkymmeneen (30) päivään. Jos tuotetta ei enää ole saatavilla tai se on loppunut päämiehemme varastosta, lähetämme asiakkaalle tiedon tilausvahvistuksen yhteydessä.

Ketäköhän tuo päämies mahtaa olla?

Varmaan samaa maata tämä kanssa:
"Joudumme peruttamaan tilauksesi koska tuote on loppu toimittajaltamme. "
-Juu, kiitos vaan kauheesti, eihän siellä olis ollutkaan mitään tärkeetä... :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 30, 2006 9:34 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Niin, Sika, tuo on sellainen asia johon jälleenmyyjä, eli PCB ei voi vaikuttaa edes Pyhällä Hengellä, vaikka varmasti haluaisivat. Se nyt vaan on niin, että kun itse he eivät tuotteita tee, ovat he riippuvaisia niistä jotka sitä tekevät. Ja tavara tulee PCB:n varmaan useamman firman kautta, joten olisin aika hämmästynyt jos heillä olisi mahdollisuus saada Just Nyt sitä mitä Mä Haluun.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 30, 2006 10:46 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Suunilleen koko Redwolf-airsoftin valikoima on saatavilla, että sieltä saa kymmeniä eri tuotteita mitä sivuilla ei ole. Ehkä joukossa se, mitä Sä Jut Haluut. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 30, 2006 3:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
Konsta kirjoitti:
Tilasin eilen CA870 sawed offin ja nyt sitä ei enää ole pcb:n sivuilla :shock:


Toivotaan, että minä sain viimeisen Ca870:n :P


Melko reaaliaikaisesti tuntuvat muuttuvan varastotiedot, omalla kohdallani viisi minuuttia tilauksesta oli sivuiltakin tavaramäärä vaihtunut tilaukseni verran.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 30, 2006 4:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 22, 2005 7:43 am
Viestit: 45
Paikkakunta: Riihimäki
Sivuilla onkin kaiketi automaatinen päivitys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Ihmeellistä
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 11:40 am 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 15, 2006 11:31 am
Viestit: 3
Teillä on tullut tuotteeet noin nopeasti. :shock: Olen saanut sieltä kolme viestiä: 1. Aihe:Tilaus vahvistus 2. Aihe tilauksen seuranta 3. Tilauksen seuranta, kerrotaan että tuotetta ei ole varastossa.
Ja lähetin sinne sähköpostia kun halusin lisätä tilaukseen lippaanlataajan, he eivät ole vieläkään vastanneet, kun sain tuon kolmannen viestin vastasin siihen että miten sen lisätilauksen kanssa menee, eivät ole vastanneet.
Kyllä kauan kestää vastata kun teille vastattiin parissa tunnissa.
:?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 3:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
No näin pääsiäisenä lienee ihan turha odottaa nopeaa palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 15, 2006 6:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 29, 2003 2:09 pm
Viestit: 188
Paikkakunta: Lahti
Itselläni on kanssa ollut huonoa tuuria. Viime vuonna tilasin kolme artikkelia, joista yhtä oli tulossa muutaman viikon päästä. Nyt aivan sama juttu. Jotenkin näytän tarvitsevan niitä tuotteita, joiden saatavuudesta ei ole mitään tietoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 9:18 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 1:45 pm
Viestit: 34
PCB:stä tavarat tulevat välillä todella nopeasti ja vastapainoksi välillä todella hitaasti. Tilasin kuulia kesti noin 4 päivää, että ne tulivat. Sitten tilasin HurricanEn viri-setin sen tulo kesti noin 2kk.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 16, 2006 9:26 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 18, 2005 6:12 pm
Viestit: 40
Johtuu edelleen siitä että niitä ei ole varastossa ja joutuu tilaamaan lisää ulkomailta ja se siinä kestää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 24, 2006 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 24, 2006 3:06 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Pöytyä
miksköhän kestää 1kk aseen tulla jos sitä ei oo varastossa? :|


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com