Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 12:22 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 10, 2006 7:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 07, 2006 7:21 pm
Viestit: 22
Tilasin sunnuntaina ja nyt tilaus on lajittelussa = huomenna täällä :). Että kyllä pcb:llä ripeitäkin osataan olla, jos kamat löytyy varastosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 17, 2006 4:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 20, 2004 3:59 pm
Viestit: 79
Vähän alkanut ainakin minulle nyt syntyä negatiivinen kuva kaupasta. Aikaisemmin tilaukset ovat sujuneet hyvin ja sähköposteihin on vastattu, mutta viime aikoina kaikki kyselyt ovat jääneet ilman vastausta ja tilauksista ei pahemmin infoa ole tullut.

Vähän useammin voisivat sitä sähköpostiaan katsella, sillä rupeaa hieman ärsyttämään kun pitäisi tilauksesta perua guarderin C4-lasit, mutta sähköposteihin ei näemmä paljoa reagoida. Tiedä sitten mitä siellä ajatellaan, mutta kyllä itse keksisin esimerkkejä hieman paremmastakin asiakaspalvelusta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 17, 2006 6:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Lähettivät minulle systeman 7mm kuulalaakeroidun rataslaatikon tilaamani 6mm laakerittoman tilalta. Sain 6 millisen hintaan, eipä siinä mitään. :wink: En kyllä enään tilaa ellei ole tarvis juuri sieltä, koska todennäköisesti voivat lähettää huonompaakin kamaa, ja ei sitä jaksa alkaa vaihtamaan varsinkin jos on kiire.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 18, 2006 4:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Koittakaa ymmärtää, että kyseessä on postimyynti, jota pyörittää tod.näk vain muutama henkilö. Nämä muutamat henkilöt joutuvat lukemaan tilaukset, päivittämään tiedot asiakkaalle, pakkaamaan tilaukset, postittamaan tilaukset, tilaavat lisää tavaraa hong-kongista ja kaiken tuon ohella koittavat vastata maileihinkin. Joten suositeltavaa ainakin olisi, että jättäisitte ne turhat mailit lähettämättä. Näin he minulle sanoivat: "Jos haluaa tietää, onko tavaraa saatavilla, tai koska sitä tulee, kannattaa laittaa tavarat ostoskoriin ja "tilata" ne." Sitten he päivittävät tiedot asiakastilillesi, josta näet milloin mitkäkin tuotteet ovat saatavavilla. Näin ei tarvitse erikseen kysyä, että koska tuote nönnönnöö on tulossa. Ja jos toimitusaika ei miellytä, voit helposti peruutta tilauksesi.

Itse olen tuolta tilannut (noin kerran viikossa perkele :D ) ja valittamista ei ole ollut, ei niin mistään. Nyt odotellaan pre-orderattuja Maruin M1911:ä. Ja näistäkin he ilmoittivat ystävällisesti, että saattavat tuurilla ehtiä vlopuksi. Ilman kysymistä siis.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 18, 2006 8:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Windi^, tietääkseni PCB:n tavarat eivät tule Hong Kongista vaan RedWolfin euroopan varastolta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2006 4:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Smuffler kirjoitti:
Windi^, tietääkseni PCB:n tavarat eivät tule Hong Kongista vaan RedWolfin euroopan varastolta.


Joo, tiesin tuon, en tiedä miksi kirjoitin noin. Kai siksi, että Euroopan varaston tavarat tulevat alunperin honkkarista :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 20, 2006 1:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 19, 2006 6:21 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: Tornio
Windi^ kirjoitti:
Nyt odotellaan pre-orderattuja Maruin M1911:ä. Ja näistäkin he ilmoittivat ystävällisesti, että saattavat tuurilla ehtiä vlopuksi. Ilman kysymistä siis.


Wow...

Miten? Ainakaan mä en tommosta löytänyt kys. lafkan sivuilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 20, 2006 9:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 05, 2004 7:08 pm
Viestit: 261
Paikkakunta: Salo
Ei kai, kun niitä ei siellä ole, koska eivät ole edes saapuneet vielä. Mutta ne siis tilattiin rw:stä pre-orderina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 04, 2006 2:21 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Mitenkäs tuo PCB:n seuranta systeemi toimii?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 04, 2006 2:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Kysy sieltä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 05, 2006 9:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 3:25 pm
Viestit: 24
Joidenkin tuotteiden kohdalla lukee esim. "Varastossa 3" ja joidenkin kohdalla ei mitään, eli silloinko ei ole tuotetta varastossa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 05, 2006 9:22 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 7:56 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Lempäälä
Silloin sitä ei ole varastossa vaan he joutuvat tilaamaan sitä päämieheltään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 05, 2006 9:24 am 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 11:44 am
Viestit: 31
Paikkakunta: Elimäki
En tiedä onko noilla jotakin kesätyöläisiä töissä, kun tilasin Phantomin M9 lipastaskun niin sain Phantomin M16/M4 lipastaskun. Ja samassa tilauksessa tilasin myös viisi pussia Exelin 0,2g kuulia niin sain viisi pussia G&P:n 0,2g kuulia eli missä vika? Sitten kun yritin valittaa tästä tilauksesta, niin vastausta vaan ei ole kuulunut vaikka odotettu on jo muutama viikko. :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 05, 2006 9:36 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
PCB:n sivuilla ei enää näy olevan Excelin kuulia, joten se todennäköisesti on vaikuttanut siihen, että sait G&P:n kuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 3:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 3:25 pm
Viestit: 24
"Älkää lähettäkö "missä tilaukseni" -viestejä sähköpostiosoitteeseen. Teille vahvistetaan tilaus josta ilmenee koska tuotteet saapuvat."

Minulle ei ole tullut mitään vahvistusta josta ilmenisi milloin tuotteet saapuvat. Kaksi viikkoa tilauksen tekemisestä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 3:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Tähän sopisi "mitäs tilaat sieltä", mutta jos tilaus on avoin, odota vielä pari viikkoa, ja sen jälkeen laita liike boikottiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 5:14 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Näin kauppiaana huomaan, että aika helvetin moni kirjoittaa sähköpostiosoitteensa väärin - joskus niin, että sen arvaa, ja joskus niin, että ainostaan osoitteen omistaja itse huomaa, ettei juttu toimi. Usein näkee myös täyttyneitä sähköpostilaatikkoja tai lukkiutuneita tunnuksia. Moni myös unohtaa/jättää tahallaan mainitsematta sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron (suoramyynnin pelosta tai ehkä vain varmuuden vuoksi), ja siinäs sitten olet, jos tilauksessa on jokin epäselvyys, eikä sitä kehtaa lähettää ilman yhteydenottoa.

En tiedä mikä PCB:llä on systeemi, mutta oman firman pyörittämisestä sanon kaksi asiaa: a) alle viikon, tai jos ruuhkasta on ilmoitettu, pidemmän ajan, sisään tilauksen perään vinkuminen hidastuttaa kaikkia tilauksia - ei ehkä se yksi vinkuminen, mutta jos puoli tuntia päivässä menee vastata sellaisiin maileihin, on se jo muusta työnteosta iso osa pois. Toisaalta jos asiakas ei ole saanut automatisoitua tilausvahvistusta (ainakin meillä sen lähettää ohjelma itsestään, ja sellaisen käsityksen sain tästä PCB-lainauksesta), sopii ainakin Varustelekaan ottaa yhteyttä, mielellään sähköpostitse, sillä silloin todennäköisesti syystä tai toisesta sähköpostiyhteys on asiakkaan ja kaupan välillä poikki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 9:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Lainaa:
Olemme suljettu 9. - 14.8.
Koko henkilökunta on tällöin lomilla, joten emme toimita tilauksia tällä aikavälillä. Palaamme töihin ti 15.8.


Jos Nixon olisi vaikka lukenut tuonkin uutisen niin saattaa ymmärtää miksi mitään ei ole kuulunut :wink: PCB lähettää heti tilauksen jälkeen automaattisen vastauksen että tilaus on vastaanotettu. Sähköposti tulee muistaakseni myös silloin kun tilaus on käsitelty. Ja kun se on lähetetty, tulee sähköpostiviesti jossa kerrotaan mm. tilauksenseurantanumero. Voin uskoa että poikien lomien aikana on hitusen jonoa ehtinyt kertyä. Joten maltti on valttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 19, 2006 9:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 5:47 pm
Viestit: 6
Itse tilasin viime sunnuntaina virinpoikasta ja vasta sitten huomasin sen loman. No eilen tuli viesti, että on toimitettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 20, 2006 7:19 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 27, 2006 2:07 pm
Viestit: 7
Tuleeko Tokyo Marui SPAS-12 / M3 hylsyt (A-SHEL004) (http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... .php?p=602) tossa kolme vai yks hylsy?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 20, 2006 7:50 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Kolme


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: PCB-Airsoft
ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2006 6:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 7:05 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Hämeenlinna
Itselläni on vain positiivista kokemusta kyseisestä kaupasta. Molemmat kaksi tilaustani ovat tulleet muutamassa päivässä, ja sähköpostiviesteihin on vastattu. Tänään viimeksi tilasin täältä, ja aion tilata jatkossakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 12:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Minulla keitti PCB:n osalta yli. En tilaa sieltä enää ikinä mitään.

Ensimmäisessä tapauksessa sain viritilauksestani vahvistuksen, jossa sanottiin akkujen olevan loppu, vastasin siihen että vaihtaisivat akun toiseen ja toisivat paketin PFOR5:een. No, pelissä menin kyselemään pakettia pojilta eikä sitä pakusta löytynyt. Selittivät jotain että sähköpostiohjelmansa tulkitsee viestejä roskapostiksi. No, sanoin että lähettäisivät paketin sitten postilla. Eipä ole kuulunut.

Toisessa tapauksessa kun tilasin kavereiden tilauksessa CamelBakin, tilaus toimitettiin kuulemma Riihimäen sijasta Kajaaniin! :x Saas nähdä tuleeko ikinä tänne..

Itse olen tehnyt tilauksia muutaman, ja niistä vain yksi on tullut ongelmitta perille. Pikkusen rupeaa nakertamaan..

Eli: ehdottaisin yleistä boikottia; siis kukaan ei tilaa mitään PCB-Airsoftista ennenkuin saavat tilaukset kulkemaan kunnolla ja lopetettua jatkuvat mokat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 1:50 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Postimyyntifirmaa kolme vuotta pyörittäneenä olen huomannut, että vaikka kuinka hyvin ja tosissaan yrittää mahdollisimman parhaalla tavalla palvella asiakkaita, mokia tulee, ja monesti käy niin valitettavasti, että yhteen tilaukseen tulee ryppäänä niitä sitten vähän enemmänkin.

Peleihin tilausten toimittaminen on ainakin oman kokemukseni mukaan aika hankalaa - jotenkin joka kerta on useampi etukäteen tilattu homma jäänyt pakkaamatta tai lastaamatta autoon, ja kyllähän asiakas on siitä sitten vihainen, ja minkäs teet siellä paikanpäällä paitsi levität käsiäsi. Varusteleka ei noita ennakkotilauksia peleihin toimittaisi, ellei niitä aina niin pirusti kyseltäisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 2:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 4:09 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Kangasala
Muuten on tullut kohtuu luotettavasti tilaukset perille PCB:stä, yhtä tapausta lukuun ottamatta; tilasimme kaverini kanssa tavaraa PCB:stä.
Kolme viikkoa odotettuamme lähetimme sähköpostia liikkeeseen kun tavaraa ei näkynyt. Vastaus tuli vasta viikon kuluttua(!).
Sähköpostissa sitten sanottiin, että tilaamaani tarkkuuspiippua ei ollut ollenkaan varastossa ja sanoivat kestävän pari viikkoa, ennen kuin seuraava lähetys tulee.
Viestin saatuamme lähetin takaisin s-postia jossa sanoin vaihtavani varastosta loppuneen trk-piipun toiseen piippuun.
Tuosta en minkäänlaista vahvistusta saanut, mutta lähettämäni viestin jälkeen paketti kolahti postiin alle viikossa.

Muut tilaukset ovat tulleet kyllä mutkattomasti ja ajallaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 4:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Jaakonpoika kirjoitti:
Postimyyntifirmaa kolme vuotta pyörittäneenä olen huomannut, että vaikka kuinka hyvin ja tosissaan yrittää mahdollisimman parhaalla tavalla palvella asiakkaita, mokia tulee, ja monesti käy niin valitettavasti, että yhteen tilaukseen tulee ryppäänä niitä sitten vähän enemmänkin.
Varusteleka vaan on siitä parempi firma, että ongelmatapauksissa ainakin minulle on soitettu henkilökohtaisesti, ja asia on selvitetty. Minusta ainakin on tärkeää että kauppaan voi luottaa, ja tavarat tulevat perille.

Pcb:ltä tilaaminen on vähän arpakauppaa, ja kyllähän niille varmaan tulee sähköpostia sumaksi asti, kun ei kaikista tuotteista voi tietää onko niitä varastossa ja tilattavissa. Varastonimikesysteemi on perseestä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:38 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Varustelekassa on yhden työntekijän ensisijainen homma vastata kaikkiin sähköposteihin ja ihan vaan hoitaa hommat pyörimään. Tämmöinen riittävän taitava työntekijä maksaa kaikkine kuluineen (joita palkan lisäksi on aika läjä) tsabaut 3000 euroa kuussa. Kannattaa ottaa PCB-airsoftin kanssa huomioon, että ko. firma on aivan älyttömän halpa, eikä Varustelekan tasoista asiakaspalvelua varmasti voitaisi pyörittää noin pienillä katteilla.

Eri asia on sitten firman markkinointi ja tuotteiden esitystapa, josta minä ainakin olen harmissani, sillä ei pelkästään se, että se varmasti tuottaa aika läjän "turhia" sähköposteja, mutta myös se, että koska PCB airsoft ei kerro tuotteesta muuta kuin ulkomaankielisen nimen ja yhden pikku kuvan, täyttyvät keskustelulaudat erittäin turhanpäiväisillä viesteillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:44 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Tilasin kaverin kanssa tavaraa 320e edestä, eikä saatu yhtään alennusta, se vähän harmitti. Muuten tuli ihan hyvin perille, sähköposteihin vastataan nopeaa, siitä plussaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:52 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Noilla hinnoilla en yhtään ihmettele, ettei saa yhtään alennusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 5:59 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Jaakonpoika kirjoitti:
Noilla hinnoilla en yhtään ihmettele, ettei saa yhtään alennusta.
Niin, noh, olen tottunut parempaan :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2006 8:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Jos paljon ostaessa saa alennusta, se kertoo suoraan että kauppias ottaa itselleen normaalia enemmän voittoa/tuote (tai normaalin verran, en ole niin hyvin perehtynyt yleisiin hintoihin). Pcb ei anna paljon ostettaessa alennusta, mutta he eivät myöskään ota itselleen yhtä paljon voittoa, millä puolestaan lisätään myyntiä. Ja kun on vähemmän henkilöitä jakamassa voittoa, niin jonot kasvavat ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 26, 2006 9:16 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 7:58 am
Viestit: 5
Paikkakunta: Punkalaidun
Minun PCB tilaukseni ovat tulleet aika hyvin kun tuotteita on ollut varastossa. Jos tuotteita ei ole ollut varastossa on kestänyt pitenpään.
Minusta tuo kauppa on varsin toimva ja hyvä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2006 4:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 20, 2005 9:06 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Sodankylä
Nyt tuli vastaan ensimmäinen negatiivinen asia tästä kaupasta.

Eilen hain postista pakettia, jossa tuli tavaraa minulle ja muutamalle ystävälle. Tilauksessa piti myös tulla lipastasku, mutta kuinka ollakkaan sitä lipastaskua joka oli alunperin tulossa ei ollut, joten vaihdettiin tasku kalliimpaan. Paketin saatuamme avasimme sen ja huomasimme, että eipä ollut tasku tullut, hinta tietenkin oli nostettu.

Lähetin eilen sähköpostia firmalle ja kyselin, että mitäs tehdään. Eipä ole vastausta kuulunut, vaikka yleensä olen saanut vastauksen nopeasti PCB:stä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2006 4:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 7:06 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Rajamäki
Itselläni PCB-airsoft on vakio kauppani, josta on tullut tavaraa jo reilu 1000€ edestä, joskin olen käynyt Varustelekassa myös. ;) En tiedä miksi, mutta käyn Varustelekassa aina paikan päällä. Joshtuu varmaan siitä, että siellä on aina kaikkea kivaa roipetta, toisin kuin PCB:llä ei ole kiinteää kauppaa. :(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2006 5:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Yleensä suosin PCB:eä mutta nyt tuli postissa paketti jota ei ole lainkaan tilattu. Ja mikä parasta kyseistä tuotetta ei edes PCB/Redwolfissa ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 14, 2006 6:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 10, 2006 10:55 am
Viestit: 38
Paikkakunta: Kerava
Itse olen tilannut tuolta varmasti ainakin viisi kertaa ja jokaisella kerralla on tullut paketti kolmen päivän sisään. Nopea palvelu,halvat hinnat mitä muuta suomalainen softaaja tarvitsee? Luotettava kauppa, eiku ostamaan vaan ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 21, 2006 4:10 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 21, 2006 4:04 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Hollola
Mahtava kauppa. Tilaan tuolta kaiken aseisiin liittyvän. (Ja muut varusteet lekasta. :wink:)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 21, 2006 4:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 11, 2003 3:37 pm
Viestit: 153
Paikkakunta: Svalbard and Jan Mayen Islands
Itse olen, vaikka en henkilökohtaisesti enkä yksin tilannutkaan, kypsynyt näihin kotimaan liikkeisiin.
Kokemuksella on ainakin tullut todettua, että kaukoidästä kamat saapuvat puolet nopeammin kuin kotomaan postiliikkeistä. Kummallista, mutta totta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 21, 2006 7:02 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 01, 2006 8:30 pm
Viestit: 86
Nemestä tuli pari varaosaa ja lipaskotelo ajallaan. PCB-comppi jätti piru pahainen yhden mp5-lippaan ja n.1000 kuulaa toimittamatta ja sanoin että lähettäkööt perässä ei ole mitään kuulunu ja kesän alusta asti ollu aikaa. PRO on toimittanu dessut aina ajallaan(nyt jo 4. menossa).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2006 6:23 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 22, 2006 11:22 am
Viestit: 72
Paikkakunta: Salaisuus.
PCB-Airsoft kauppa:

- Paljon varusteita, aseita ja lisäosia. +

- Tulee todella nopeaa tai hitaasti kamppeet jos on tilannut. -/+

- Ei ole kauppaa, vaan toimii noutona tai postilla. -

Juu, menin tilaamaan yhden akunkin, katsotaan nyt koska tulee..
http://www.pcb-airsoft.com/kauppa/produ ... php?p=3055

Meneekö muuten tälläinen akku CA36C tai G&P M4 Commandoon?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2006 6:47 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 6:51 pm
Viestit: 4
Olen tilannut todella paljon viriosaa sun muuta kampetta PCB:stä, ja joka kerralla tullut seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. Suosittelen, että rekistöröidytte kaupan sivuille. Nopeuttaa ostamista huomattavasti ja tiedot ovat jatkossa aina oikein, jolloin ei tule noita sähköposti typoja tjms.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2006 6:48 am 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Tuo on täysin saman kokoinen kuin ''tavallinen'' mini akku joten menee.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com