Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 4:12 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2006 6:59 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 07, 2006 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Oulu, maikkula
Minulla on ollut tuo akku ja se ei todellakaan ollut samankokoinen kuin ''mini akku.'' Kuitenkin se mahtui juuri ja juuri M733 commandon etutukkiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 01, 2006 11:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 6:29 pm
Viestit: 13
Itse olen kyseisen liikkeen postimyynnin hyväksi havainnut. Suhtkoht nopeasti tulee. Hyvä valikoima muihin suomalaisiin kauppoihin verrattuna.
Ainoa huono juttu on tuotteiden lisätiedot. Suosittelen !


Viimeksi muokannut Hurry_ päivämäärä Su Joulu 03, 2006 4:27 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 02, 2006 10:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 11, 2005 3:52 pm
Viestit: 413
Itse olen toistakymmentä kertaa kyseenomaisesta liikkeestä tilannut, joka kerta on luotettavasti tullut, postipaketti on yleensä lähtenyt samana tai tilausta seuraavana päivänä liikkeelle. Kyselyihin on vastattu hyvin, joskin joissain tapauksissa vähän ammattitaidottomasti. Takuupalautuskin toimi nopeasti, rahat akusta tulivat tilille samalla hetkellä kun paketti saapui kyseiseen raflaan perille (GP akku kun tekivät itse vahingossa vihreistä lussukennoista).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 03, 2006 7:55 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 7:17 pm
Viestit: 211
Paikkakunta: Rovaniemi
Minulla tuo kyseinen akku kyllä helposti menee m733 sisään. Kokoero johtuu vain muovin paksuudesta. Hyvä akku on. Kaverini GP:n saman tehoinen akku ei mennyt sig552 sisään. Hän joutui poistamaan muovin päältä ja kävi akkuliikkeessä vaihtamassa ohuemman muovin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 03, 2006 5:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 2:25 pm
Viestit: 160
Paikkakunta: Jyväskylä / Ähtäri
Itselläni on vähän poikkeavia kokemuksia tästä kaupasta. Asiakaspalvelu harvemmin toimii, kerran olemme tosin jopa onnistuneet lisäämään tilaukseen jälkikäteen äänenvaimentimen, kahdesti ei sähköpostiin ole vastattu eikä tuotetta ole lisätty. Edellinen palautuskin oli melko tuskainen kahden kuukauden ajan lähettelin kuukausittain viestejä, josko saisin palauttamastani väärästä akusta rahat takaisin, lopulta kun aloin kuluttajansuojavirkamiehellä (tms) uhkailla, rahat tulivat tilille.

Jollei pakko olisi, en tuolta tilaisi yhtään mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 04, 2006 12:44 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Ei pahemmin ole PCB:stä mitään isoa valittamisen aihetta minulla. Yksi kerta on käynyt tosin. Tilasin Starin tai minkälie AK74-tyylisen lippaan, mutta lähettivätkin 47-tyylisen lippaan, joten otin rahat takaisin. Rahojen palautus sitten kävi vissiin viikossa ilman mitään uhkailuita.

Sitten on vielä sellainen juttu, että tosi usein kun olen pyssyä koittanut tilata, niin ei ole kertaakaan ollut varastossa sitä. Tiedän, että kamat tulevat suoraan Redwolfilta, mutta voisivat silti tilata sieltä kaikkia kauppaamiaan kamoja paljon, eivätkä aina suoraan varastolta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 05, 2006 11:40 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
IHAN SAMA MITÄ TÄÄLLÄ VASTATAAN, SE EI LIITY TOTUUTEEN MITENKÄÄN, AINOASTAAN PCB-AIRSOFT TIETÄÄ

Nopein tapa saada tilauksesi on venata ihan rauhassa. Foorumien tukkiminen näillä turhilla viesteillä on turhaa, PCB:lle asiasta vinkuminen taas aiheuttaa enemmän työtä, jolloin työaikaa jää vähemmän tilausten lähettämiseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 05, 2006 12:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
No mutta kyllähän se syö kun kenellekään ei voi valittaa hitaasta palvelusta. Itse olisin tilaamatta sieltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 05, 2006 12:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 03, 2006 8:26 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Rovaniemi Rock City
Jaakonpoika kirjoitti:
IHAN SAMA MITÄ TÄÄLLÄ VASTATAAN, SE EI LIITY TOTUUTEEN MITENKÄÄN, AINOASTAAN PCB-AIRSOFT TIETÄÄ

Nopein tapa saada tilauksesi on venata ihan rauhassa. Foorumien tukkiminen näillä turhilla viesteillä on turhaa, PCB:lle asiasta vinkuminen taas aiheuttaa enemmän työtä, jolloin työaikaa jää vähemmän tilausten lähettämiseen.

Mutta eikös olisi mukavaa tietää toisten kokemuksista asian suhteen, eikä odotella toimituisajoista tietämättömänä asetta seuraavana viikonloppuna järjestettävän peliin. Ja nakertaa kynsiä hermostuneena.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 05, 2006 2:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Jokainen tilaus on aina yksilöllinen. Ja varsinkin tässä tapauksessa, listaa kauppa hirveät määrät kamaa sivuilleen, ja suurinta osaa ei ole koko suomen maalla. Sitten he tilaavat sydeemin HongKongista, ja siinä onkin muutama viikko vierähtänyt, kun paketti saadaan postiin. Eli jos kamaa ei ole varastossa, on turha odottaa saapuvaksi viikon sisällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 04, 2005 2:10 pm
Viestit: 2
EDIT: 11.12. Tilaus löytyi ja etenee. Kovasti pahoittelivat viivästystä.

Itse odottelen ekaa tilaustani saapuvaksi. Tilattu, 27.10. eikä tilauksen statukselle ole tapahtunut vielä mitään. Olen Lähestynyt myyntiä nyt jo useampaan otteeseen, jotta tietäisi että tilaus on vielä prosessissa (haudanhiljaista). Ekan tilauksen menin perumaan, kun suurinta osaa tuotteista ei olisi saanut ja en halunnut lähteä tilaamaan niitä yksittäin, koska osalle tuotteista ei helposti löydy korvaavaa ja MC-settiä on haastellista muutinkin saada kasaan.

Nyt pahoin pelkään olevani mustalla listalla kun näkivät ensin "vaivaa" nopeasti päivittäen ensimmäisen tilauksen saatavuuden ja nyt kun olen valmis odottamaan uutta toimitusta pitkänkin tovin, en saa minkäänlaista vastausta myynnistä. Jo vastaamalla: "tilaus odottaa vielä muutamaa rompetta, elä huoli, on tulossa", riittäisi aivan hyvin.


Viimeksi muokannut aaltomar päivämäärä Ma Joulu 11, 2006 3:53 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 09, 2006 6:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 06, 2006 8:47 am
Viestit: 17
Paikkakunta: Kokkola
Itselläni kesti sieltä paketin tulo ainakin kuus viikkoo, oli kait tuotteita loppunu varastosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 09, 2006 9:02 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 07, 2006 2:17 pm
Viestit: 183
Paikkakunta: Turku
Itselläni paketti meni postiin seuraavana päivänä tilauksesta, ja sitä seuraavana sen hain.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 09, 2006 2:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:45 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Turku
Itslläni on ollut vain kerran ongelmia tavaroiden saannin kanssa. Tilasin jotain random kamaa ja odottelin sitten, että paketti tulisi. Kahden viikon päästä muistin taas tilaukseni ja lähetin postia liikkeeseen. Tavarat olivat varastosta loppuneet. Ihme etteivät itse ilmoittaneet. Mutta kuitenkin olen ollut hyvin tyytyväinen tämän liikkeen toimintaan ja tilaan kamani sieltä tulevaisuudessakin. sillä hintataso on alempi kuin muissa liikkeissä ja palvelukin on parempaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 31, 2007 6:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 20, 2006 5:11 pm
Viestit: 288
Paikkakunta: Espoo
HITTO
Opetelkaa odottamaan ihmiset :evil:. Ja ihmiset; oletteko koskaan ajatelleet sitä, että kun lähetätte sähköpostia ihan mihin tahansa asiakaspalvelu liikkeeseen, että vastaus riippuu ihan siitä miten olette kyseiseen liikkeseen kirjoittaneet :x? Esim. jos kirjoitatte kahden ihmisen yritykseen niin mielummin he varmaan vastaavat viestiisi jos se on kirjoitettu esim. tähän sävyyn:
"Anteeksi mutta tilasin aseeni (TM AK-47) kaksiviikkoa sitten (1.1.2007) eikä aseeni ole vieläkään saapunut niin olisiko teillä tietoa että milloin mahdan saada aseeni? Ystävällisin terveisin Matti Meikäläinen" kuin jos heille saapuu viesti joka on tätä sävyä: "v*ttup*rkeles*atana missä mun ase on? s*atanav*ttu h*lvetin p*skapäät :twisted: ". Että siitä vaan miettimään millaiseen viestiin itse vastaisit mielummin. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 31, 2007 6:19 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 08, 2003 4:13 pm
Viestit: 459
Nimi: Sampsa K.
Pyh, hyvää asiakaspalvelua on se, että ymmärtää asiakkaan mieltä. Ihan sama, vaikka asiakas vittuilisi päin naamaa, on naamalla kumminkin aulis ja ihanan söpö hymy. Paska liike se sellainen on, joka vastaa mainitsemasi kaltaiseen viestiin hitaammin kuin "parempaan" viestiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 31, 2007 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 3:12 pm
Viestit: 46
Paikkakunta: Kemi
Softapyssyilia, ei täällä kukaan ole tuollaisia "piiphöpöhöpöpiipvattu" esimerkkejä maininnutkaan. Ainakin suurin osa on maininnut asiallisesti, jos paketti on esim. ollut myöhässä. Viestisi oli täysin turha, eiköhän kaikki (tai vähintään suurin osa) tajua, että älykkäämpää ottaa yhteyttä hillitysti, kuin kirvaten ja manaten liikkeen työntekijät/omistajat syvimpään helvet*iin.

Sitten omiin kokemuksiini, jotka ovat olleet usein melko hyviä. Ainoat valittamisen aiheet löytyivät kun ostin G&P:n sähköaseen PCB:stä. Ensimmäinen G&P:n ase tuli aivan normaalisti, n. viikon sisällä lähipostiin. Noh, hain sen, pelasin yhden pelin, ase meni rikki (en tiedä miksi), lähetin takaisin, tilalle laitettiin "uusi", joka paljastuikin vanhan sarjan aseeksi. Enpä sitten alkanut taas lähettelemään takaisin, vaan vaihdoin aseen pois. Sähköpostilla mainitsin asiasta tosin, he pahoittelivat asiaa, ja lupasivat kyllä vaihtaa aseen halutessani uuden sarjan aseeseen.

Mutta, yleensäkin kokemukseni PCB:stä ovat olleet hyviä, paketit ovat tulleet ajoissa, ja kerran pakettiin eksyi vahingossa yksi ylimääräinen setti Maruin rattaita. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 31, 2007 6:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 5:48 pm
Viestit: 279
Paikkakunta: Espoo
Nyt tuli tilattua kolmas paketti PCBstä.

Nettikauppa bugasi ja näytti että tuotetta on varastossa, jouduin venamaan 3 viikkoa. No viikolla 4 luvattiin paketin lähtevän ehti tulla vielä viikon perjantaiksi. Keskiviikkona taisi lähteä, eli nopeaan tuli.

Tyytyväinen olen yhäkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 24, 2007 11:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Ovatkohan nuo nuo PCB:n äijät koskaan vastanneet emaileihinsa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 25, 2007 6:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 5:48 pm
Viestit: 279
Paikkakunta: Espoo
Kyllä minulle ainakin kun kysyin mitä maksaisi jos tilaisi KWCn kaasuaseiden lippaita PCBn kautta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 25, 2007 9:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 3:12 pm
Viestit: 69
Itsellekkin ovat vastanneet aina samana päivänä kun olen mailia laittanut.
Yhdesti ovat vain tilauksen kanssa töpänneet, mutta tuotteen vaihtokin tapahtui vaivattomasti ja nopeasti.
Paras kotimainen AS-kauppa ehdottomasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 25, 2007 4:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 23, 2006 6:49 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Utajärvi
Tietääkö joku kuinka paljon noissa PCB:ssä myytävissä GP:n kuulapusseissa niitä kuulia on?

ps. Mielestäni ihan hyvä kauppa, kohta tilaan sieltä toisen akun, pikalaturin ja kuulia, eli jos joku tietää noiden laadusta niin voi kerota... :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 25, 2007 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 03, 2006 8:26 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Rovaniemi Rock City
2200 kuulaa on .25g ja .20g pusseissa. .28g pusseissa 1800.
Mutta Guarderin laadukkaat kuulat ovat reippaasti halvempia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 26, 2007 7:03 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 23, 2006 6:49 pm
Viestit: 16
Paikkakunta: Utajärvi
wuther kirjoitti:
2200 kuulaa on .25g ja .20g pusseissa. .28g pusseissa 1800.
Mutta Guarderin laadukkaat kuulat ovat reippaasti halvempia.

Ok, tilaanpa sitten Guarderin kuulia. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Helmi 26, 2007 8:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 03, 2006 8:26 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Rovaniemi Rock City
Paitsi .20g kuulien osalta G&P:n tuotokset ovat halvempia. (vrt. Guarder .20g 5000 kpl 14e, G&P 3500 kpl 10e)
Tosin vasta tänään nuo tiedot tuli PCB:n sivuille, ja nuo painavampien kuulien pussimäärän ongin Redwolffista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 27, 2007 9:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Lauri_ kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin kun kysyin mitä maksaisi jos tilaisi KWCn kaasuaseiden lippaita PCBn kautta.


Whitehawk kirjoitti:
Itsellekkin ovat vastanneet aina samana päivänä kun olen mailia laittanut.
Yhdesti ovat vain tilauksen kanssa töpänneet, mutta tuotteen vaihtokin tapahtui vaivattomasti ja nopeasti.
Paras kotimainen AS-kauppa ehdottomasti.


What the shit? Ilmeisesti sitten tollaset kyselyt menee tilaamiseen koskevien ohi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 29, 2007 3:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 22, 2006 11:22 am
Viestit: 72
Paikkakunta: Salaisuus.
Kuinka kauan teillä on mennyt kun olette tilanneet tuotetta jota siellä ei ole tälä hetkellä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 29, 2007 3:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Itselläni kesti VSR-10 osien, joita ei ollut varastossa, kanssa 29 päivää.


Viimeksi muokannut rcmasta päivämäärä To Maalis 29, 2007 6:08 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 29, 2007 3:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 8:29 am
Viestit: 21
Paikkakunta: Polvijärvi
Sotamuumi kirjoitti:
Kuinka kauan teillä on mennyt kun olette tilanneet tuotetta jota siellä ei ole tälä hetkellä?


Itse tilasin viime syksynä Maruzenin APS sarjalaisen, joita ei tuolloin ollut varastossa. Saapumisessa kesti sellainen kolmisen viikkoa.

Ainahan noissa tuo tilausaika on yksilöllinen.
Se toimitusaikahan riippuu täysin siitä miten hyvin sillä liikkeellä tavaraa on varastossa, miltä pcb-airsoft hommaa tavaransa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 29, 2007 3:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Omiin viesteihini on vastattu korkeintaan parin päivän viiveellä. Ja jos ette osaa lukea toimitusehtoja niin oma on häpeänne, siinä sanotaan selvästi että
Lainaa:
Normaali toimitusaikamme tuotteille varasto (heti) - 4 viikkoa tilauksesta.

Eli paketti pistetään tulemaan viimeistään(ellei ole toisin informoitu) silloin 4 viikon kuluttua tilauksesta. Että turha mennä kyselemään kun paketti on viikon ollut tulematta. Tuonhan nyt tajuaa tyhmäkin että jos toimitusajaksi sanotaan heti tai 4 viikkoa että minkä ajan jälkeen sitä pitää vasta alkaa kyselemään. Kaikki turhat "missä tilaukseni, viikko jo mennyt???" viestit voi jättää laittamatta, tämä hidastaa vain asiakaspalvelua, kun pitää joka sällille vastailla tollaisiin kysymyksiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 5:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 07, 2007 6:28 pm
Viestit: 10
Joo ei se pcb aina oo kovin nopeakaan mulla kesti paketin tulo reilu kuukauden. Et ihme sinäänsä yleensä tuolta on paketit tullu viikon sisällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 6:44 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 29, 2006 6:20 pm
Viestit: 46
Paikkakunta: Porvoo
Erittäin hyvä kauppa, paras valikoima ja halvat hinnat. Siis pyssy liikkeeksi.
Paketit ovat tulleet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta nopeasti. Sähköposteihin ei pahemmin vastailla, mutta toisaalta en tiedä miten paljon heillä on väkeä töissä, ja mitkä ovat prioriteetteja. Ensiluokkaista palvelua kaikin puolin. Ainoa valittamisen aihe on se, että saattaa tulla eri tuote kuin on tilattu, siis eri valmistajan. Omalle kohdalle on sattunut pari väärän merkkistä tähtäintä ja tutulle tuli Sanyon tilalta porakoneen akku tai ainakin näin ymmärsin. Tuotteiden vaihto kävi kuitenkin vaivattomasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 7:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 3:47 pm
Viestit: 42
Paikkakunta: Rovaniemi
Itse tilasin kuukausi takaperin VSR:ni mount basen (en nyt tiiä mikä on suomeksi) ja jalakset. Ilmoittivat seuraavana päivänä että jalaksia ei ollut varastossa, no oli sitten hyvät pelit tulossa ja asialla oli kiire, joten lähetin sähköpostia ja kysyin josko voisivat vaihtaa jalakset toisiin, vaihdosta ilmoitettiin reilu 5h myöhemmin ja paketissa tuli juuri mitä pyysinkin.

Tämä nyt on mielipiteeni ja myös tyhmä sellainen mutta omasta mielestäni vituttais palautella rahoja kenellekään sen takia että joku valitsi väärän akun oma virhehän se on. Kieltämättä tämä sitten kyllä kituuttaa kun vahingossa väärän akun osti mutta myös firman pitää ajatella tulojaan.

-552


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 7:27 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 29, 2006 6:20 pm
Viestit: 46
Paikkakunta: Porvoo
552 kirjoitti:
Tämä nyt on mielipiteeni ja myös tyhmä sellainen mutta omasta mielestäni vituttais palautella rahoja kenellekään sen takia että joku valitsi väärän akun oma virhehän se on. Kieltämättä tämä sitten kyllä kituuttaa kun vahingossa väärän akun osti mutta myös firman pitää ajatella tulojaan.

-552


Tilaus oli kyllä tehty oikein, pakettiin oli vahingossa pistetty kaupassa väärä akku.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 7:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 3:47 pm
Viestit: 42
Paikkakunta: Rovaniemi
Ai, jäi tosiaan lukematta sen tarkemmin, mutta tarkoitin että jos itse tilaa vääränlaisen akun.¨

-552


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 19, 2007 8:15 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jos asiakas tilaa väärän tuotteen, on asiakkaalla sen 14 päivää aikaa palauttaa se, kunhan palauttaa samassa kunnossa, kuin sen saikin. Tämä koskee kaikkia postimyyntifirmoja, eikä liikkeellä ole mitään oikeutta kieltäytyä vastaanottamasta palautusta siksi, että asiakas itse tilasi väärän tuotteen.

Vaikka tämmönen toiminta tietty aiheuttaa firmalle turhia kuluja, on niiden perään turha itkeä - sellasta sattuu postimyynnissä, joten se pitää kestää. Myymälämyynnistä tulee kyllä omat, erilaiset kulunsa. Palauttelun hoitaminen niin, että asiakas tulee tyytyväiseksi, tuottaa pidemmällä kaavalla enemmän, kun ei tule asiakkaalle pelkoa postimyynnin käyttämisestä.

Väärän tavaran pakkaaminen paketteihin nyt vaan on sellanen, että kun tilauksia on paljon, niin sitä sattuu. Ihmistä ei saa täysin virheettömäksi ja pakkausrobotit ovat liian kalliita tälle alalle. Nämä virheet tietysti aina korvataan kaupan piikkiin, jo lainkin mukaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 20, 2007 6:24 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 07, 2006 2:17 pm
Viestit: 183
Paikkakunta: Turku
Nyt tilattiin tiimin kanssa kolmatta kertaa sälää PCB:stä, ei taaskaan mitään valittamista, päinvastoin, sähköposteihin vastattiin kuuden aikoihin illalla vartissa, tilauksen tuotteiden vaihto onnistui yhdellä sähköpostilla, lisäksi ilmoittivat samana päivänä tilauksesta ihan omatoimisesti (ei siis tarvinnut kysellä) että eräs tilattu tuote viivyttää lähetystä jopa neljällä viikolla, kysyivät vielä halutaanko odottaa, vai vaihdetaanko tuote johonkin muuhun.
Loistava kauppa, loistava palvelu ja hyvä hintataso. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2007 4:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 07, 2006 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Oulu, maikkula
''HUOM!
Sähköaseiden valmistajat suosittelevat käyttämään aseissaan jännitteeltään 8.4V olevia akkuja. Viritysakun (=jännitteeltään 9.6V ja sitä suuremmat) käyttö evää takuun aseesta.''

Tämä teksti on ilmestynyt PCB:n sähkötoimisten osaston yläosaan. Eli nykyään pcb:n sähköaseistakin lähtee takuu, jos käyttää 9.6v akkuja. Ennenhän yläraja oli tosiaan 9.6v. Harmi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2007 5:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:27 am
Viestit: 266
Paikkakunta: Kuopio
Kuinkas he voivat tietää, että onko vai eikö ole käyttänyt 9,6v akkua?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2007 6:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 06, 2006 4:21 pm
Viestit: 165
Paikkakunta: Hämeenlinna
Itse olen tilannut tuosta kaupasta... hmm... kait nyt 5 kertaa, joka kerralla on tavaran tulo kestänyt 2-3 viikkoa. Miks muille on tullut aiemmin? Kun kuitenkaan ei ole ole tullut sieltä esim. sähköposti tms että tuotetta ei olisi varastossa tai mitään muutakaan. Mutta silti tavarat on aina tullut perille saakka.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2007 6:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Sitä voisi kysyä vaikka isältä tai äitiltä jos he vaikka osaisivat selittää tämän lauseen sinulle, kun se tuntuu niin vaikeaa olevan. PCB sanoo selvästi että: "Normaali toimitusaikamme tuotteille varasto (heti) - 4 viikkoa tilauksesta." Eli tilauksesi toimitetaan tuon 4 viikon sisällä, ellei toisin mainita. Eli ihan hyvin ne voi tulla vasta 2 viikon päästä tilauksesta, tai vaikka samana päivänä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 28, 2007 7:48 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
**suomipoika** kirjoitti:
Miks muille on tullut aiemmin?


Ehkä ne vihaa sua?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 308 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com