Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Joulu 03, 2011 10:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 7:32 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Elias T.
Miksei Marski kommentoi näitä julmia väitöksiä? Eikö sitä vielä kannattaisi kauppansa mainetta puolustaa pahan akselilta..

E: Niin.. tosiaan. Nappasiko kukaan talteen näitä Marskin juttuja ennen kuin se ne muokkaili veks?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 04, 2011 12:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 12, 2010 2:44 pm
Viestit: 21
Musta tuntuu, että Marski ei enää kykene puolustautumaan. Eiköhän homma ole jo ihan selvä monelta osin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 04, 2011 5:47 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Onkohan sillä nyt muutenkaan hirveesti mitään puolusteltavaa - ei Muovisotilas oo mitään laitonta tehnyt. Se, että tavaramerkkejä käytettiin just siihen, mitä varten koko tavaramerkkijärjestelmä on olemassa, ei varmaan voinut yllättää ketään ajattelevaa ihmistä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 04, 2011 6:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 7:32 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Elias T.
Olishan se kiva jälleen kuulla Marskinkin kanta tähän liittyen. Varsinkin noihin kahteen kirjeeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2011 2:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2011 8:51 pm
Viestit: 3
Tavaramerkkiriidat kuuluvat käräjäoikeudessa käsiteltäviin asioihin, samoin epäillyt kunnianloukkausasiat. Kummatkaan näistä eivät siis kuulu tänne foorumille. Marski hoitanee asiat lain mukaisesti, ei täällä foorumilla huudellen?
Jaakonpoika jo hyvin sanoi, ettei Marski ole mitään laitonta tehnyt vaan käyttänyt noita tavaramerkkioikeuksiaan siihen mihin ne on tarkoitettu. Asian pitäisi olla nyt kaikille selvä eli tän paskan jauhamisen täällä voisi jo lopettaa? :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2011 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Niin, ois luullu näin 18 sivun jälkeen huomanneen, et ehkä ei se laittomuus ole se pahin kyrsä tässä?

Mut ollaan vaan hiljaa. Ku se ois Marskille ikävää.

Odotan innolla lisää uusia keskustelijoita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2011 10:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2011 8:51 pm
Viestit: 3
No, minä odottaisin Sinulta Roska kunnon Suomen kieltä, turhaan...

Mikä on sun ongelma? Lekan työntekijänä oleminen? Tai Japanissa piileskely? Ihan sama tuo, jos toisit jotain uutta tähän keskusteluun, kiitos.

Tosiasiat on faktoja ja ne ratkotaan käräjäoikeudessa aikanaan, ei täällä "roskalaudalla", sorry.... :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Joulu 10, 2011 11:30 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 23, 2010 1:57 am
Viestit: 126
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Josif
Musta aika koomista että tullaan julkisille laudoille selittämään ettei asiasta X saa puhua enää ilman minäänlaista asianmukasta valtuutta (eg. moderaattori) mut se on jo melko huippu että sitten vielä kehdataan haukkua lautaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 7:56 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 30, 2011 8:51 pm
Viestit: 3
Saahan täällä puhua ihan mitä vaan ilman että tän laudan sääntöjä edes tarttis noudattaa (eipä Marskia bannitettu viimeisestä 'ninjapoistotempusta' eli ei siis tartte noudattaa mitään sääntöjä?), sen oon huomannut. Puhua pörpöttää saa ihan vapaasti kunhan ei riko Suomen lakia eli mene sinne kunnianloukkauksen puolelle mistä puhetta on tässkin laudalla ollut. Sananvapautta en oo estämässä, enkä pystykään, eikä ees kuulu mulle.

Mielipide mielipiteenä kunhan perustelee sen. Lakiasiat hoidetaan käräjäoikeudessa. Ei siin sen ihmeempää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 7:59 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 16, 2005 11:22 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Milfgeartown, Oulu
Roska, nää oot kyllä varsinainen. Oot vissiin käyny suututtamassa ihmisiä kunnolla ympäri Suomea, kun kaikkia uusia kommentoijia yhdistää palava viha sua kohtaa. Pakkohan tässä on kohta uskoa, että oot kätyri ja ajojahdin johtaja. ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 9:21 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Mä annoin nyt ihan vittuillakseni porttikiellon Coloelle. Mä en vittu tajua, että mikä saatanan tarve tänne on tulla ihan vaan vittuilemaan mulle jostain porttikieltokäytännöstä. Jos joku ei muista, niin Roskakin on ollut tältä laudalta porttikiellossa vaikka kuinka monta kertaa.

a) Muovisotilas-ketjua ei poisteta, koska missään ei ole yhtä kattavaa puolueetonta keskustelua. En myöskään nää mitään hyvää syytä poistaa sitä. Kaikki kritiikki, minkä Muovisotilas on saanut, on ansaittua. Se, ettei lakia olla rikottu rekisteröimällä yleisesti käytössä olevia merkkejä omiksi tavaramerkeiksi, ei tarkoita sitä, että tavaramerkkijärjestelmää olisi käytetty siihen, mihin se on tarkoitettu, tai että olisi toimittu lain hengen mukaan. Tavaramerkin määreenä on, että merkki ei ole ollut käytössä muilla ennen sen rekisteröimistä ja että rekisteröidyn merkin tarkoitus on erottaa omat tuotteet muiden myymistä samanlaisista (ei samoista) tuotteista. Nää ehdot eivät ole täyttyneet, mutta PRH on päästänyt merkit läpi, koska siellä ei jakseta tehdä duunia liian tarkkaan.
b) En antanut banneja Marskille, koska vaikka jätkä teki tyhmästi, tässä ketjussa on sen verran paljon kritiikkiä sitä kohtaan, että sillä saa nyt olla oikeus puolustautua
c) Mä en ohjaa mun työntekijöideni mieliä, ne saavat ihan rauhassa olla ihan mitä tahansa mieltä ja kirjottaa ihan mitä huvittavaa. Mun firmani ei myöskään kilpaile Muovisotilaan kanssa. Mulla vissiin 3000 tuotetta, joista kaks on samoja kuin Muovisotilaalla. Näiden myynti ei muodosta kummankaan firman liikevaihdosta paljoa mitään. Jos joku Varustelekassa oleva ihminen on puhunut negativiisesti Muovisotilaasta, johtuu se siitä, että firman toiminta on ihan yleisellä tasolla moraalitonta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 11:36 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Rectunator kirjoitti:
Roska, nää oot kyllä varsinainen. Oot vissiin käyny suututtamassa ihmisiä kunnolla ympäri Suomea, kun kaikkia uusia kommentoijia yhdistää palava viha sua kohtaa. Pakkohan tässä on kohta uskoa, että oot kätyri ja ajojahdin johtaja. ;)

Paljastuin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 6:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 27, 2008 7:54 am
Viestit: 127
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa, Suomen Alabama
Coloe kirjoitti:
Tavaramerkkiriidat kuuluvat käräjäoikeudessa käsiteltäviin asioihin, samoin epäillyt kunnianloukkausasiat. Kummatkaan näistä eivät siis kuulu tänne foorumille. Marski hoitanee asiat lain mukaisesti, ei täällä foorumilla huudellen?


Ja tällä viitataan varmaankin viitataan siihen, että monelle tänne laudalle kirjoittaneelle tipahtelee ilmoitusta käräjistä pelkästään sen takia, että asioista on keskustelu julkisesti ja pohdittu asiaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Joulu 11, 2011 7:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 23, 2010 1:57 am
Viestit: 126
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Josif
Täytyy sanoa että itekkin vähän otin noi käräjäoikeuspuheet jonkunlaisena uhkauksena.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2011 11:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 5:48 pm
Viestit: 15
Nimi: Ville Laakso
Täällä laudalla annetaan kai bannit kaikille, jotka on Muovisotilaasta edes jotenkin puolustavalla kannalla?

Mullekin varmaan tulee bannit, kun kyseenalaistan tän "puolueettoman" keskustelun täällä LEKA:n hallinnoimalla laudalla?

NL, KGB, Stasi jne... :cry:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2011 1:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 13, 2009 6:35 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sauli L-M
tuskis kirjoitti:
Täytyy sanoa että itekkin vähän otin noi käräjäoikeuspuheet jonkunlaisena uhkauksena.

Oikeustoimilla uhkaaminen ei ole kuitenkaan laiton uhkaus. Yleensä ottaen puheet oikeusjutuista voi ottaa huumorilla, koska harvemmin niissä on mitään pohjaa. Jos taas epäilee että pohjaa on, kantsii miettiä onko ite tehnyt ja sanonut kaiken oikein.

Navane: Onhan esim. Jaakonpoika moneen otteeseen sanonut, ettei Muovisotilas ole tehnyt mitään laitonta. Lisäksi hän on taivuttanut foorumin sääntöjä antaakseen Marskille mahdollisuuden kommentoida asiaa. Pitäiskö hänen Muovisotilas-myönteisyydestään nyt antaa bannit? Mainitse yksikin nimimerkki, joka on saanut banaania pelkästään siitä, että on esittänyt Muovisotilasta puolustavia kantoja. Mä en oo huomannut yhtäkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ke Joulu 14, 2011 2:25 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Mä annoin Coloelle bannit siksi, että sitä harmitti, etten antanut banneja Marskille. Koska aikaisemminkin on kitisty foorumin säännöistä jotain, halusin näyttää, ettei tämä ole mikään vitun demokratia, ettei mun oo mikään pakko noudattaa omia sääntöjäni, ja että mä voin antaa banneja ihan vaan koska mulla on paha päivä. Jos joku ei huomannut, lekafoorumilla ei keskustella nykyään enää siihen tahtiin, ettäkö tän erityisen aktiivinen moderointi olis järkevää ajankäyttöä. Mä en esimerkiks enää jaksa patistaa jengiä parempaan kirjotusasuun.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com