Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 9:36 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 5:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 30, 2008 11:30 am
Viestit: 23
.


Viimeksi muokannut -Marski- päivämäärä Ma Loka 13, 2008 3:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 6:17 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Toimitusehdoista löytynee kirjoitusvirheitä kun ne lukee. Sivuista en muuta katsonut, kuin ton äsken linkitetyn WW2-osion, joka ei vastaa mun käsitystäni edes välttävästä nettikaupan ylläpidosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 6:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
Eikös nuo WWII tamineet ole, kuten jo aikaisemmin mainitsin, mm. Varustelekan alaa. Kyseisten tuotteiden postimyynti ei Muovisotilasta näyttäisi kummoisemmin kiinnostavan vaan tuotteet löytyvät, kuten myös kovemmin hinnoitellut tuotteet kuten PPSH, niitä harvoja varten jotka sen nyt jostain syystä väkisin tahtoo Muovisotilaalta ostaa. Muuten Muovimise jättää erikoiskaupankäynnin tiettyjen tuotteiden osalta muiden yritysten asiaksi.

Kirjoitusvirheitä? ----> Liitykää kamppaniaani ;_____;
Vara-agitaattorin paikka on vielä vapaana!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 6:58 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 30, 2008 11:30 am
Viestit: 23
.


Viimeksi muokannut -Marski- päivämäärä Ma Loka 13, 2008 3:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 10:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Jaahas. Nyt menee kryptiseksi. Olisin mielelläni lopettanut asian puimisen edelliseen viestiin, joka mielestäni oli aivan tarpeeksi tyhjentävä omalta osaltani. Nyt kuitenkin teit sen virheen, että epäilet yleisesti minun toimintaani ja pätevyyttäni luottamusvirassani. Mikä on minusta perusteetonta, sillä kuten edellä mainitsin, olen kirjoittanut tänne yksityishenkilönä, en yhdistyksen edustajana. En haluaisi puida yhdistyksemme asioita täällä, mutta koska tässä nyt on laitettu kovaa tekstiä, pitänee ainakin omalta osaltani kommentoida.

Olen PPA:n rahastonhoitaja, kyllä, mutta en ole hallituksen jäsen, joten en osallistu päätöksentekoon muuten kuin jäsenenä syys- ja kevätkokouksessa. Olen kyllä ollut satunnaisesti ja pyynnöstä hallituksen kokouksissa mukana, mutta en läheskään kaikissa. Yleensä olen mukana vain keväisin, kun käymme läpi yhdistyksen kirjanpitoa ja taloudellista tilannetta ja muodostamme kokonaisraporttia jäsenille edellisestä toimintavuodesta. Tällöinkin olen edelleen vain "kuuntelu"oppilaana kokouksessa, koska en ole hallituksen jäsen, minulla ei ole kokouksessa äänivaltaa. Näin ollen en ole oletusarvoisesti tietoinen siitä, mitä hallitus on päättänyt. Tiesin kyllä, että yrityksenne on lähestynyt lahjoituksen ja kannatusjäsenyyden pohjalta meitä, ja että banneri kävi sivuilla. Puheenjohtajamme, johon käsittääkseni olet ollut yhteydessä, saa siten itse kertoa, millä perusteella banneri otettiin pois. Käsittääkseni oletkin jo hänelle soittanut tänään, joten tiedät varmaan mistä on kyse. Satu tai ei, siihen en ota kantaa.

Olen myös tietoinen, minkä liikkeen kanssa olemme tehneet kaupat aseista, mutta en tiedä tarjouksista, koska en istu hallituksessa (kts. edellinen kappale). Uskon että hallitus on tehnyt päätöksen perustellusti. Ja vaikka mainitsemasi paikallisen yrityksen edustaja istuu yhdistyksemme hallituksessa, hän jäävää itsensä niistä kokouksista, joissa käsitellään yrityksensä tekemiä tarjouksia ja ehdotuksia. Kuten minusta on oikein. Eli en näe hänen kohdallaan tässä väärää toimintaa. En kertonut asiasta siksi, koska kuten edellä kerroin, hänen olemisessaan hallituksessa ei ole minun näkemykseni mukaan mitään epäilyttävää tai outoa, juuri siksi että hän toimii asioissa oikein. Hänet on hallitukseen valinnut jäsenistö, lähinnä kai niillä perusteilla, että hän on myös yksi alueemme pitkäaikaisia, pidettyjä ja vaikuttavia harrastajia.

Painostuksesta huolimatta en halua puida omia vaikuttimiani kuluttajana EDELLEENKÄÄN julkisesti, sillä minusta se ei ole tarkoituksenmukaista. Kuitenkaan en ole tietääkseni liittynyt mihinkään kampanjaan. En edes ole kuullut, että sellaista olisi täällä teitä vastaan masinoitu. Ikävää, jos olet saanut sen käsityksen että Oulusta tulee kaikki paha kirjoittelu. Siihen varmaankin on jokin muu syy kuin kilpaileva yritys. Sanotaanko näin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ehkäpä näillä henkilöillä, joilla on negatiivista sanottavaa, on myös jokin pätevä peruste siihen. Ja arvuuttelusta huolimatta uskoisin, että tiedät sen itsekkin.

On myös totta, etten ole asioinut kaupassanne, mutta omat syyt eivät tulekaan hinnoista, palvelusta tai webbisivujen oikeinkirjoituksesta. Ne ovat tottakai ne ensisijaiset asiat, joilla postimyyntifirmaa arvioidaan. Mutta minulle myös yritystoimintamalli, yleinen imago ja hyvät tavat ovat tärkeitä. Itseasiassa ne merkitsevät tässä tapauksessa jopa enemmän kuin ensin mainitut kriteerit. Mutta kuten edellä sanoin, jos yhdistyksemme näkee parhaaksi käyttää teidän palveluitanne jatkossa, hoidan oman tonttini tilauksen suhteen mukisematta.

Jos kauppanne olisi lähempänä, voisin tulla tottakai käymään paikan päällä. Mutta se todennäköisesti ei muuttaisi päätöstäni, sillä omat syyni eivät, kuten edellä olen kertonut, eivät johdu kaupan hinnoista, palvelusta tai webbisivujen/kaupan ulkonäöstä.

Nyt pyytäisin, että jättäisit ainakin minut, sekä minun luottamustoimen hoitamiseni tästä keskustelusta jatkossa pois. Olen mielestäni nyt vastannut kysymyksiin siltä osin, kuin pystyn. Varoitukset eivät liene tarpeellisia?

-Juha-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 1:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 30, 2008 11:30 am
Viestit: 23
.


Viimeksi muokannut -Marski- päivämäärä Ma Loka 13, 2008 3:30 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 1:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Minä en voi vastata "meidän" puolesta, vaan ainoastaan omista lähtökohdista. Jonka olen jo tehnyt.

Piste siis tälle. Kiitos. Ja hyvää syksyä ja vuodenvaihdetta sinnepäin myös!

Alleviivaan oman pointtini myös tällä toiveella; toivon myös menestystä yrityksellenne jatkossakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 3:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Hienoa, osaamme siis muokata viestejä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Säännöt kirjoitti:
10. Älkää ns. ninjamuokatko viestejänne. Tämä tarkoittaa sitä, että jos muokkaatte viestiä, niin älkää muokatko sitä niin paljon, että koko asiasisältö muuttuu. Jos on paljon lisättävää tai väärää tietoa korjattava, niin kirjoittakaa viestin loppuun tyyliin "Lisäys: Ei se ihan mennytkään noin." Kirjoitusvirheitä ja muita pikkujuttuja on ihan hyvä muokata suoraan. Erittäin paheksuttavaa on kirjoittaa jotain ja sitten poistaa koko teksti tyyliin "Ei sittenkään mitään..." Tästä seuraa auttamattomasti porttikielto.

Jjep. Eli Marskia tuskin näemme enää


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 3:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 30, 2008 11:30 am
Viestit: 23
Terve ja kiitos, en kirjoita enää tälle foorumille mitään koska näyttää siltä että, aina kun kirjoitan jotain asiat väännetään jotenkin kummallisesti ja sen jälkeen itketään vielä päälle, lisäksi asiassa pysyminen on todella vaikeata muutamille.

Olin ymmärtänyt että, tällä foorumilla käydään kehittävää keskustelua eikä vain heitellä hiekkaa silmille kuin lasten hiekkalaatikolla.

Toivon kumminkin että, ne jotka jatkavat kirjoittamista pysyvät asiassa eivätkä kuten nyt näkevät vain tehtäväkseen Muovisotilaan mollaamista, olisi ehkä hyvä hetki myös muistaa tämä toive muilla foorumeilla.

- Marski-

PS. Poistin viestit että, ei kukaan nyt missään tapauksessa voi ymmärtää väärin mitään. No oletan että, tämä poistokin ymmärretään väärin.

LEKA BANNED :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 4:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Minusta tuntuu, että teet juuri korvaamatonta markkinointityötä kilpailijoillesi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 5:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 11:10 am
Viestit: 396
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Kylläpä yhdellä jos toisellakin on nyt elämä vaikeaa...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 7:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 7:47 am
Viestit: 6
jdoe kirjoitti:
Minusta tuntuu, että teet juuri korvaamatonta markkinointityötä kilpailijoillesi.


Totta maar. Tää se on sitä mainosta, mitä rahalla ei saa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 6:44 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
Cammer kirjoitti:
Säännöt kirjoitti:
10. Älkää ns. ninjamuokatko viestejänne. Tämä tarkoittaa sitä, että jos muokkaatte viestiä, niin älkää muokatko sitä niin paljon, että koko asiasisältö muuttuu. Jos on paljon lisättävää tai väärää tietoa korjattava, niin kirjoittakaa viestin loppuun tyyliin "Lisäys: Ei se ihan mennytkään noin." Kirjoitusvirheitä ja muita pikkujuttuja on ihan hyvä muokata suoraan. Erittäin paheksuttavaa on kirjoittaa jotain ja sitten poistaa koko teksti tyyliin "Ei sittenkään mitään..." Tästä seuraa auttamattomasti porttikielto.

Jjep. Eli Marskia tuskin näemme enää


Voisitko ystävällisesti kertoa minulle mistä nämä kerpeleen säännöt löytyvät. Ei näyttäisi olevan hirveän helposti löydettävissä. Täytyy kyllä todeta että aika naurettavaa. Kiusata nyt vanhaa setää tuolla tavalla, häpeäisitte.

Te airsoftin kuvitteelliset 1337istit taidatte tykätä toisistanne niin paljon että pelkkä huhu riittää nostatamaan agressioita ilman minkään sortin selvittelyä siitä mistä koko paska on peräisin. Tai... no paska tulee yleensä perseenrejistä, en vaan ymmärrä miten joiltakin on se pieni yksityiskohta jäänyt huomaamatta.

Pahoittelen jos laudan johonkin nurkaan piilotetu säännöt kieltävät myös kiroilun. >___<

Ladidaa... Dont fuck your pets (hamsteriliiton puolesta)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 7:00 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 02, 2005 3:38 pm
Viestit: 196
Keskustelulauta -> Sivusto -> Keskustelupalsta

Keskustelupalstan sisällössä löytyypi kaikki Säännöt, Banni käytännöt jne. jne.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 7:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
Taupila kirjoitti:
Keskustelulauta -> Sivusto -> Keskustelupalsta

Keskustelupalstan sisällössä löytyypi kaikki Säännöt, Banni käytännöt jne. jne.


Kiitos ja kummarrus, eri hankalasti ne kyllä on sinne laitettu yleisen foorumi käytännön olessa: ensimmäisen osion ensimmäinen posti stickynä säännöt. Ei searchkään halunnut auttaa.

Isoilla laudoilla sääntöjen tuollainen siottelu on kyllä harvinaisen huonoa sillä uudet rekisteröityneet käyttäjät eivät yleensä kolua kaikkia alueita saati sitten ketjuja läpi.

Lisäys: Ei näytä kieltävän kiroilua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 8:05 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 8:12 pm
Viestit: 52
Paikkakunta: Somero
Ootteko ajatellu ostaa painavempia kuulia, laadukkaita sellaisia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 8:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
jdoe kirjoitti:
Painostuksesta huolimatta en halua puida omia vaikuttimiani

Anteeksi mitä?

jdoe kirjoitti:
Varoitukset eivät liene tarpeellisia?

Ole ystävällinen ja selvennä.

Voisit ihan muutenkin ottaa sen tikun pois sieltä takamuksesta niin saaisit ehkä hengen kulkemaan vapaamin, silloin puhuminenkin saattaisi olla helpompaa. Tuollainen naurettava "kryptinen" kirjoittelu jota näytät harrastavan, ja huvittavasti vielä syytät muita samaisesta, on täysin käsittämätöntä käytöstä. Jos et osaa puhua suutasi puhtaaksi on turha tulla aukomaan leipäluukkua jostain nimeämättömistä "tosiseikoista" joita et edes näytä itse pystymään selittämään.

Aivan naurettavaa mustamaalamista.
Omasta mielestäni pidän naurettavana että sinun edes sallitaan kirjoittaa tuollaista hevonpaskaa täällä (pahoittelut suorasanaisuudestani). Mutta kai se vain niin on että kaverille kumarretaan vaikka muille pyllistettäisiin niin että pöksyn liitokset paukkuvat.

Lisäys: pahoittelen että kaivan tämän keskustelun edelleen esille mutta asia on kaikkea muuta kuin loppuun käsitelty


Viimeksi muokannut Muovisotilas/Lärry päivämäärä Ti Loka 14, 2008 8:44 am, muokattu yhteensä 4 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 8:35 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
AIR kirjoitti:
Ootteko ajatellu ostaa painavempia kuulia, laadukkaita sellaisia?

Muovisotilaan omia 0,28g kuulia löytyy jo varastosta, muita merkkejä meillä ei tällä hetkellä ole, tosin pyrimme hommamaan.

Jos painavammalla kuulalla tarkoitat yli 0,30g kuulia ovat ne suht kiven alla tätänykyään joten niitä emme oleta edes pystyvän hankkimaan kovinkaan piakoin.


;____; E-kyynel marskin vapauden puolesta osana e-kyynel maailman pahuutta vastaan kamppaniaa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 10:03 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Muovisotilas/Lärry kirjoitti:
Omasta mielestäni pidän naurettavana että sinun edes sallitaan kirjoittaa tuollaista hevonpaskaa täällä (pahoittelut suorasanaisuudestani). Mutta kai se vain niin on että kaverille kumarretaan vaikka muille pyllistettäisiin niin että pöksyn liitokset paukkuvat.


Mulla ei ole ennenkään ollut tapana lähteä sensuroimaan toisten riitelyä. Jos koet, että foorumin linja on juuri teidän tapauksessanne muuttunut, ja että minä olisin jotenkin saanut itseni osalliseksi tähän tappeluun ihan vaan sillä, etten ole lähtenyt mukaan puolelle tai toiselle, niin ole hyvä, ja etsi foorumilta ennakkotapaus, jonka valossa olis oikein, että nyt oltais lähdetty vielä ylläpidon puolesta sotkeutumaan tähän. Ei ole mitään järkeä paisuttaa riitoja ja yrittää etsiä lisää osapuolia ihan vaan sillä, että "varmaan sekin on meitä vastaan, kun on ton kaveri".

Marski sai porttikiellon riitaan liittymättömästä asiasta: sääntö on ollut esillä pitkään ja samoin perustein on annettu rutkasti porttikieltoja ennenkin. Jos tuli yllätyksenä ja ollaan sitä mieltä, että nyt on koettu vääryyttä, niin ei muuta kuin niitä kyyneliä vuodattamaan. Kyllä te varmaan saatte asianne sanotuksi yhdellä käyttäjätunnuksellakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 10:16 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 27, 2008 6:02 pm
Viestit: 40
Mä tykkään tosta tavasta miten Larry kirjoittaa. Propsit siitä. Mukava lukea välillä jotain muutakin kuin sanakirja.comista köpypastetettuja netologiviisasteluja. Impulssiivinen kirjoitus kunniaan! On varmasti turha viesti, mutta niin on 70% kertjun muistakin viesteistä. Jotta viesti ei olisi aivan turha, laitetaan hiukan psygologiaa mukaan:
Kun ihmisellä on pahamieli, tuntuu että koko maailma on häntä vastaan, vaikka näin ei olisikaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 10:38 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 8:12 pm
Viestit: 52
Paikkakunta: Somero
Muovisotilas/Lärry kirjoitti:
AIR kirjoitti:
Ootteko ajatellu ostaa painavempia kuulia, laadukkaita sellaisia?

Muovisotilaan omia 0,28g kuulia löytyy jo varastosta, muita merkkejä meillä ei tällä hetkellä ole, tosin pyrimme hommamaan.

Jos painavammalla kuulalla tarkoitat yli 0,30g kuulia ovat ne suht kiven alla tätänykyään joten niitä emme oleta edes pystyvän hankkimaan kovinkaan piakoin.


;____; E-kyynel marskin vapauden puolesta osana e-kyynel maailman pahuutta vastaan kamppaniaa
Kyllä tarkoitin siis yli 0,30g kuulia. Tuli nytten mieleen, voisitteko tehdä niitä omia kuulianne painavempina? Olen samaa mieltä MilsimFreekin kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 10:52 am 
Poissa

Liittynyt: La Loka 27, 2007 10:35 am
Viestit: 46
Paikkakunta: huittinen
-Marski- puhui, että on tulossa jotkut testit LIPO akuista joskus. Koskahan nämä mahtavat tulla?

Ja Lärrylle ja Jdoelle: voisitte jatkaa keskusteluanne yksityisviesteillä, koska kaikki järkevä mitä mitä joku oikeasti haluaa tietää hukkuu tuohon teidän höpötyksiinne.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 11:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Muovisotilas/Lärry kirjoitti:
Ole ystävällinen ja selvennä.


Olen selventänyt asian Marskille yksityisviestein ja olemme keskustelleet siellä aivan riittävästi aiheesta. En näe tarpeelliseksi alkaa sitä puimaan sinun kanssasi, varsinkin kun näen millaista tekstiä sieltä tulee.

Minun osaltani aihe on loppuunkäsitelty.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
Älä saatana ala selittelemään vaan puhu nyt suoraan suomea ja lopeta tuo naurettava häiriköintisi ja vielä naurettavampi tyhjillä sanoilla tärkeilysi. Nytkin vain yrität viellä viimeiseen vääntää jotain perättömiä syytöksiä säälittävässä yrityksessä nostattaa muita ihmisiä Muovisotilaan toimintaa kritisoimaan. Kukaan ei jaksa tätä pelleilyä kohta.

Jos sinun henkilökohtaiset, sekä sen yhdistyksen johon kuulut, sidokset meidän kanssa kilpailevaan yritykseen ovat niin tärkeät kuin annatte vaikuttaa toivon että käytätte enemminkin energianne meitä kilpailevan yrityksen edistämiseen, vaikkapa menemällä oravatarhaan apulaiseksi, sen siaan että pyritte torpedoimaan toisten yritysten toimintaa.

Vaikka sinua ei kiinosta keskustella luulen että muut haluavat kuitenkin tietää asioiden oikean kulun.

Elikkä: Marski luovutti PPAlle aseita lahjotuksena yhdistytoiminnan tukemiseksi, PPA puolestaan tarjosi banneria sivuillen kiitoksena tästä. Jostain syystä, olettettavasti johtuen sidoksista yritykseen jota yksi hallituksen jäsenistä pyörittää, PPA päätti poistaa bannerin syyttäen samalla Muovisotilaan henkilökuntaan erään heidän jäsenen, luultavasti viitaten yrityksen omistaneeseen henkilöön, törkeästä haukkumisesta. Marski yritti selittää heille että kyseessä oli joko väärin käsitys tai sitten puhdas yritys mustamaalata Muovisotilaan toimia mutta sai vastaukseksi pelkkiä ympäripuyöreitä selityksiä. Nämä selitykset päätyivät lopulta siihen että PPAn hallitus päätti lähettää saamansa lahjotukset takaisin, tämä puolestaan oli Muovisotilaalle täysin käsittämätön tempaus sillä minkään sortin pyyntöä tällaisesta ei oltu edes tehty. Marski yritti toistamiseen kertoa PPAlle että aseita ei tarvitse lähettää takaisin mutta samat syytökset sekä ympäripyöreät väitökset jatkuivat. Hieman tämän jälkeen alkoi tähän viestiketjuun ilmestyä jälleen kerran negatiivisia viestejä koskien Muovisotilasta, ja kas kumma, pienen tutkinnan jälkeen ilmenikin viestit PPAta lähellä olevien henkilöiden kirjoittamiksi. Erityisesti silmään tunkivat jdoen pitkät mutta täysin naurettavan ympäirpyöreät viestit jonka ympärille sittemmin koko tämä farssi rakentui.

Lopputuloksena on Marskin bannit, suuri määrä hämmästyneitä ihmisiä, ihmisiä joita koko paska ei jaksa enää kiinostaa puolen puupennin vertaa sekä hyvin närkästynyt minä. Leka puolestaan on taas näyttänyt hyvää esmierkkiä ymmäryksestä ja eivät ole edes viitsineet vastata Marskin kyselyihin hänen banneistaan yritti hän ottaa yhteyttä puhelimitse taikka mailitse (Marski kun ei ole IT sukupolven sankareita oli hänen vaikea ymmärtää bannien syytä). Nostankin heille hattua maailman parhaan suomenkielisen kuulapyssysivuston ylläpitäjinä, helppoa han se on viitata kintaalla kun maailman paras suomenkielinen kuulapyssysivusto on myös maailman ainut kunnollinen sellainen.

Suosittelen että kaikki Marskin takaisin haluavat liityvät kamppaniaani ehkä näin kommunikoiden lekalle sen mitä he eivät muuten tahdo ymmärtää.

;____; E-kyynel Marskin rehabilitoinnin sekä vapautuksen puolesta maailman pahuutta vastaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
ipeee kirjoitti:
-Marski- puhui, että on tulossa jotkut testit LIPO akuista joskus. Koskahan nämä mahtavat tulla?

Ja Lärrylle ja Jdoelle: voisitte jatkaa keskusteluanne yksityisviesteillä, koska kaikki järkevä mitä mitä joku oikeasti haluaa tietää hukkuu tuohon teidän höpötyksiinne.


Akku testi tulee kunhan kelit saadaan keskusteltua pakkasukon kanssa viielämmiksi. Jää ämpäri kun ei luonut tarpeeksi luotettavaa pohjaa kyseiselle testille.

Pahoittelen että ylläkäyty keskustelu häiritsee ketjua mutta haluamme putsata pois mahdolliset väärinkäsitykset joita keskustelua seuranneet ihmiset ovat saattaneet saada.


;____; E-kyynel Marskin rehabilitoinnin sekä vapautuksen puolesta maailman pahuutta vastaan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:13 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 08, 2003 4:13 pm
Viestit: 459
Nimi: Sampsa K.
Vaikka tää röhnän kikkare onkin ihan hupaisaa seurattavaa, niin ihan oikeasti tollanen henkilöiden välinen riitely on turhinta tässä maailmassa. Tapelkaa asioilla, älkääkä sortuko noin perustason argumentointivirheisiin ja alkako aukomaan henkilöille päätä.

Tulee vaan paha mieli, kun ette selvästikkään ymmärrä toisianne.

Marskin bänneistä on ainakin turha alkaa itkuilemaan tai vetelemään mitään johtopäätöksiä, kun ne tulivat ihan keskustelun ulkopuolisista asioista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 1:15 pm
Viestit: 555
Paikkakunta: Hell Bent for Baby Poop
Nimi: Stefan M.
*Hei, olen yksityishenkilö, en ole minkään firman asialla tässä!*
Itseäni kyllä tämä paska jaksaa kiinnostaa, on meinaan hauskin keskustelu ikinä!
Ymmärrätteköhän te siellä Muoviairsotaajassa että olette varsin kurjia monella osa-alueella? Nettisivunne ovat kuraa, vaikkakin lapsille leluja myytte, niin pitää ulkoasusta kumminkin huolta pitää. Tuotteista kerrotaan vaikka mitä tarinoita, eikä edes näitä huijauksia kunnolla osata kirjottaa.
Myöskin käyttäytymisenne täällä foorumilla on varsin kummaa, jos täällä ihmiset kommentoivat mielestänne hassusti firmanne toimintaa nii ei herranlettas sentään tarvitse itse lähteä lapsellisesti leikkiin mukaan. Esim. Jdoe on ainakin tässä ketjussa todella asiallisesti ja harkitsevasti ilmaissut mielipiteensä, myöskin sen ettei häntä täällä kiinnosta teidän kanssa tappeleminen. Silti vain puskette päälle kiukkuisen kakaran tavoin. Ihan oikeasti, eihän nyt herranenaika aikuisten ihmisten pitämä ihan oikea firma voi näin käyttäytyä! Oletteko te nyt ihan oikeasti sitten Pahojen puolella?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: SGS-custom. (Harvinaisuuksia, kuten mosin-nagant ja ppsh41)
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
jdoe kirjoitti:
Mitä tulee tuohon lahjoitusasiaan, en ole aivan 100% varma, mutta minun tietääkseni ette ole lahjoittanut meidän yhdistykselle aseita.


Sen verran vielä laitan keskusteluun asiaa, koska kyseessä on henkilökohtainen virhe, jonka haluan korjata.

Eli kuten ylläkin totesin, en ollut 100% varma asiasta, koska en kuulu hallitukseen eivätkä pelivälineet ole minun toimialaani yhdistyksessä, joten en ole niitä käsitellyt, mutta totta on, että Muovisotilas lahjoitti aseita yhdistyksellemme. Minä en tästä aiemmin tienny, ainoastaan bannerista ja että siihen liittyi jonkinlainen etuisuus liikkeessä. Kuten yleensä on tapana. Edun laadusta ja tyypistä minulla ei ollut tietoa. Nyt on.

Sinänsä toki lahjoitusaseista olisi ollut kovastikkin iloa, jos ne olisivat edes toimineet. Tämä lienee myös yksi käytännön syy palauttamiseen.

Mutta nyt olen korjannut aiemman lausuntoni. Ja se siitä.

-Juha-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
pullonpoh kirjoitti:
Vaikka tää röhnän kikkare onkin ihan hupaisaa seurattavaa, niin ihan oikeasti tollanen henkilöiden välinen riitely on turhinta tässä maailmassa. Tapelkaa asioilla, älkääkä sortuko noin perustason argumentointivirheisiin ja alkako aukomaan henkilöille päätä.


Viisaita sanoja... tosin et ottanut huomioon tekstinpätkää jossa mainitsin että Muovisotilas ei siirtänyt näitä henkilökohtaisia asioita foorumeille vaan lähinnä vain vastasi tänne ilmestynyeeseen ilmiöön joka johtui juuri näistä henkilökohtaisista asioista.

Noh sainpahan puhuttua närkästykseni pihalle kun kerran olin aikaisemmin vain tyytynyt seuraamaan sivusta.

Jatkakaamme siis ketjun keskustelua normaaliin mallin kunnes taas jokin kikkare pulpahtaa esille jostain.
OHOH! Taisipa pulpahtaa jo ennenkuin viestini kerkesin lähettämään - weedmeisterin viestin muodossa nimittäin.
Taidankin kuitenkin ottaa viestistäsi tilapäisen vaarin itselleni ja jätän penskanpyllyn (ruotsiksi barnrumppa) omaan arvoonsa kun kerran kyseisen henkilön teksti näytti olevan puhdas leimahdus.

jdoelle voin viellä heittää sellaisen pienen pointin että nuo lahjoitukset olivat tietääkseni sovitusti juuri sellaisa joita tiedän olisi tullut itse korjata, eihän yritys kuitenkaan altruismia voi harrastaa... no, mukava kuitenkin kuullaa että sinuakaan ei enää jaksa tämä paskan kääntely kiinostaa.

Pahoittlen viestin sekavuutta mutta viestejä ehti pulpahdella pari väliin ennenkuin ehdin omani kirjoittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 12:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Jaha.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 1:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 05, 2003 9:12 pm
Viestit: 383
Paikkakunta: Helsinki
Kuten vissiin jo muutama on huomannut, on tuonne viestien väliin eksynyt jo ihan oikeitakin kysymyksiä liikkeelle. Tästä eteenpäin jatketaan niin, että henkkoht. riitelyt hoidetaan joko a) puhelimella b) sähköpostilla c) nenät vastakkain tai d) yksityisviesteillä. Jos ei, niin pistetään ketju umpeen ja jatketaan puhtaalta pöydältä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 1:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Eikö kannattaisi keskittyä muutamaan seikkaan Muovimiehen kotisivuilla:

a.) Sekavat tuotetiedot ruotuun. Mieluummin ei mitään informaatiota, kuin täyttä hupun puppua.

b.) Jättäkää pliis varusteiden myynti osaavimmille kaupoille, kuten esim. Varustelekalle.

c.) Tilaustiedot ym. kuntoon. Nyt ne ovat vielä turhankin sekavat.

d.) Ruotsinkielen voi ottaa kokonaan pois. Ei niitä softaavia ruottalaisia Suomenmaassa kovinkaan montaa ole.

---------------

P.S. Muumilimppa litran pullohin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 2:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 4:39 pm
Viestit: 248
Paikkakunta: haukipudas
Otacon, älä enää tänne jatka tuota hössötystä vaan kirjoita sinne Muovisotilaan omaan palautteeseen nuo asiat.

Ja uskon että kyseinen liike yrittää kehittää sivustojaan ja tuotekuvauksiaan kokoajan. Ei sitä yhdellä entterin painalluksella sivustoja tehdä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 3:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:41 am
Viestit: 390
Paikkakunta: Lappeenranta
Otacon kirjoitti:
d.) Ruotsinkielen voi ottaa kokonaan pois. Ei niitä softaavia ruottalaisia Suomenmaassa kovinkaan montaa ole.


Hei Otacon satuitko olemaan tietoinen siitä, että ruotsi on Suomen toinen virallinen kieli, joten periaatteessa kaikissa kaupoissa tulisi olla saatavilla palvelua ruotsiksi. Omasta mielestäni Muovisotilas on ollut varsin esimerkillinen tässä asiassa ja muut voisivat ottaa Muovisotilaasta mallia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ti Loka 14, 2008 7:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 5:57 am
Viestit: 645
Säilyttäkää ihmeessä ruotsi sivuillanne jos on mahdollista.
Tälläkin seudulla on paljon kaksikielisiä harrastajia, ja voihan sitä samalla koittaa tehdä kauppaa länsinaapuriinkin. Ruotsinkieliset toimitusehdot ym. ovat hirveän sekavat ja niitä on vaikea lukea, mutta tästä olen jo ko. lafkalle maininnut ja asialle on "tehty" jotain, tai ainakin on tekeillään, mikäli joku (minä) ehtisin nostaa luuria.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: La Loka 18, 2008 7:40 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 18, 2008 6:59 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: espoo
Mikä helvetti tuota muovisotilaan tyyppiä vaivaa?

Etkö tajua että tuommoinen käytös vain pilaa ja saa muovisotilaan näyttämään naurettavalta, kun tuommoista tekstiä suolletaan. Etkö osaa puida asiaa järkevästi ja kiroilematta vai onko se liian vaikeaa! Katsojien silmin (ainakin omasta miellestäni) ainoa asia mitä saat aikaan on paheksuntaa tuommoisella käytöksellä. Herää pahvi!

t: vierestä katsoja...

Muista virkkeiden alkuun iso alkukirjain ja foorumisofta osaa hoitaa rivinvaihdon itse, joten älä paina turhaan rivinvaihtoa, kun tekstikenttä näyttää loppuvan kesken. Käytä sitä vain kappalejakoihin.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Loka 19, 2008 4:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Komppaan punkerbusteria. Ei myyjältä soisi odottaa tuollaista kommentointia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Loka 19, 2008 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 11:10 am
Viestit: 396
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Antakaa jo olla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Loka 19, 2008 5:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 8:12 pm
Viestit: 52
Paikkakunta: Somero
Lainaa:
Tuli nytten mieleen, voisitteko teettää niitä omia kuulianne painavempina?
Samaa mieltä setämiehen kanssa, turhaan itkette. Täytyy muistaa, että ihmisiä ne myyjätkin on. Itse herkkähermoisena ihmisenä ymmärrän hyvin lärryä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Su Loka 19, 2008 9:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 27, 2008 6:02 pm
Viestit: 40
Kuin myös. Vanhentunut "asikas on aina oikeassa" termi voitas kyllä jo unohtaa, koska jotkut, suoraan sanottuna mulkut ihmiset käyttää tätä väärin. Ihmisbisnes. Sympatiat menee kyllä muovisotilaan suuntaan täältäsuunnalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Muovisotilas
ViestiLähetetty: Ma Loka 20, 2008 3:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 8:36 am
Viestit: 23
AIR kirjoitti:
Tuli nytten mieleen, voisitteko teettää niitä omia kuulianne painavempina?


Taisi tuo alkuperäinen viesti tuonne mylläkään kadota, hyvä että poimit sen uudelleen esille. Meillä ei tällä hetkellä ole tietoa jos kyseisiä kuulia, ainakaan biona, voidaan tuottaa 0,30 taikka raskaampana mutta viesti on laitettu eteenpäin ja toivomme tietenkin että se olisi mahdollista. Ainakin normi kuulana (ei siis Bio) on nuo 0,30 kuulat kyllä mahdollisia ja hankkinemme niitä heti kun pystymme.

Kiitokset muuten kaikille teille hieman fiksumille kundeille siellä päätteiden toisissa päissä, on kiva välillä saada vähän muutakin kommenttia kuin itkuparkuvaikerrusta ja samalla nähdä että typeryys ei ole ainakaan kokonaan kävellyt näiden keskustelulautojen ylitse vaikka se jo pieniä jälkiä onkin jättänyt. Pienehkön kiitoksen annan myös niille ketkä viitsivät olla kommentoimatta käytyä keskustelua vaikka hinku tukea liekehtiöitä olisikin ollut kova. Tosiseikkahan se on että minäkin olen vain ihminen ja näin ollen omaan mielipiteitä, nämä mielipiteet eivät ole yrityksen vaan yksin minun omiani. Tästä syystä käyttäjätilissäni lukee sekä nimimerkkini että yrityksen nimi, toivon että ihmiset osaavat erottaa nämä kaksi asiaa.

Jos jokin toinen kysymys on minulta jäänyt huomaamatta tehkää kuten air ja tuokaa se uudestaan esille.

Edit, Lisäys: Ruotsin kieltä emme todellakaan ole poistamassa, kuuluuhan se hyvään palveluun ja jopa hyviin tapoihin tarjota palvelua asiakkaalle hänen suosimallaan kielellä, jos vain mitenkään mahdollista.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com