Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 4:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 138 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2008 7:57 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 12:19 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Pieksämäki
Uskoni kauppaan alkaa hiipua kun kimppatilauksen lähtö on viivästynyt jo viikkotolkulla ilman selitystä tai perustelua. Taidan tehdä jatkosta kimppatilaukseni muualta.
Lisätäkseni viellä, sähköpostiinkaan ei viikossa näemmä keretä vastaamaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 12:57 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Mun luottamus tähän puljuun on kadonnut kokonaan, viime kuukauden kimppatilaus on näköjään jätetty kokonaan väliin, tai ainakin se on yli 20 päivää myöhässä ja sähköpostiin ei ole vastattu... Hetkeen en kyllä enää edes harkitse ostavani liikkeen kautta mitään, jollei nyt sitten tule jotain järkeenkäypää vastausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 3:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
Itsekkin olen todennut tämän kaupan varsin leväperäisesti hoidetuksi. Ensin tavarani olivat kuukausikaupalla myöhässä, eikä kauppaan saanut yhteyttä soittamalla, sähköpostilla, foorumiviestillä, tai ylipäätään millään järkevällä viestintämuodolla. Sitten kun vihdoin sai yhteyden, pyysi kauppias minua soittamaan soittamaan jonkin ajan kuluttua ja sopimaan silloin toimituksesta paremmin. Tämän jälkeen ei sitten yhteyttä saanut taaskaan millään, eikä oikeestaan enää kiinnostanutkaan saada. Hankkikaa tavaranne nopeammin, halvemmin, luotettavammin muualta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 3:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
PerPer kirjoitti:
viime kuukauden kimppatilaus on näköjään jätetty kokonaan väliin, tai ainakin se on yli 20 päivää myöhässä


Eihän toi ole aika eikä mikään, mun kimppatilaus oli 3 vai 4 kuukautta "tulemassa". Mutta asiasta soiteltiin kyllä jotenkuten aikoihinsa jne. Myös pariviikkoa venähti kuukaudeksi, mutta sain tavarani loppujen lopuksi. No saipa tästä odottelusta sitten muita etuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 7:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 12:19 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Pieksämäki
PerPer kirjoitti:
Mun luottamus tähän puljuun on kadonnut kokonaan, viime kuukauden kimppatilaus on näköjään jätetty kokonaan väliin, tai ainakin se on yli 20 päivää myöhässä ja sähköpostiin ei ole vastattu.


Kuulin ircinpuolella eräältä taholta että kimppatilaus olisi lähtenyt jo ajat sitten vaikka sivusto antaa ymmärtää aivan muuta. Tieto oli saatu kuulemma paikanpäältä myymälästä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 7:52 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Asia selvä, hyvä näin jos pitää paikkansa. Asiakkaita voisi silti informoida asiasta sähköpostilla tai puhelimitse.


Viimeksi muokannut PerPer päivämäärä Su Touko 18, 2008 9:24 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 18, 2008 8:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Mä kuulin pataljoonan hevosmiehiltä, et meidät siirretään varuskunnaksi Helsinkiin!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Ke Touko 21, 2008 8:57 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Hei asiakkaat,

meidät tavoittaa 100% varmasti näiden yhteystietojen kautta: http://www.fairsoft.fi/index.php?page=10 Pyydänkin ottamaan suoraan yhteyttä meihin jos teillä on mitä tahansa epäselvää tilauksenne suhteen.

WGC:n tilaukseen tuli muutaman päivän viive johtuen WGC:n laajennustöistä jotka tulivat meille vähän ns. 'puun takaa'. Tilaukset etenevät tällä hetkellä taas normaalisti.

Toimitusajoissa ja tuotteiden saatavuudessa olemme ymmärrettävästi valmistajien ja tukkureiden 'armoilla' koska monet suositut tuotteet ovat olleet pidemmän aikaa loppu.

Kiitos,

Terveisin
Lauri, fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Su Touko 25, 2008 9:38 am 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 29, 2006 8:38 pm
Viestit: 339
Paikkakunta: Laihia City
Pakko kai sitä on täälä kysyä, kun ei ole tullut sähköpostiin vastausta. Onko sivuillanne joku vika, kun minulla näyttää edelleen että tuotteet ovat vasta alkuvaiheissa eli "Tilattu"? Tilauksen olen lähettänyt ennen kuin huhtikuun kimppatilauksen oli määrä lähteä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: Pe Kesä 27, 2008 2:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Tiedotetaanpa kuulumisistamme myös täällä.

1) Turun myymälän osalta olemme kesälauantait kiinni ajalla 1.6 - 30.8. Arkisin olemme kuitenkin avoinna normaalisti. Espoon myymälä on auki myös kesälauantaisin.

2) Fairsoft huoltopalvelu (vain Turku) lomailee myös heinäkuussa, tähän mennessä toimitetut huollot tehdään kuitenkin normaalisti. Uusia tilaustöitä otamme vastaan taas elokuun alusta lähtien.

3) Toukokuun ja kesäkuun kimppatilaukset ovat nyt käsitelty ja toimitettu asiakkaillemme. Seuraavan tilauksen koostamme elokuussa. Tilauksia meille voi jättää jo nyt, tilaukset käsitellään&koostetaan elokuun alussa.

Turun myymälän varastossa tällä hetkellä erittäin kattava setti laadukkaita viritysosia, nyt kannattaa tuunata ase parhaaseen mahdolliseen iskuun!

Hyvää kesän jatkoa!

Terveisin
Lauri, Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Tmi Fairsoft?
ViestiLähetetty: To Loka 30, 2008 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 3:37 pm
Viestit: 14
Itsekkin voisin antaa pientä palautetta. Hyvä palvelu ja sähköpostivastaukset tulevat tosi nopeasti perille. Tuossa omat Intellect-akut menivät rikki ja seuraavana päivänä, kun akut olivat sinne saapuneet, niin lähti minulle tulemaan takaisin tavaraa. Nopeaa, asiallista ja ystävällistä palvelua ja toimintaa. Toisin kuin Proairsoftissa: kestää sähköposteissa ja turhaa on edes ne postit laittaakkaan, kun ei tule sellaista hyvää vastausta. Eikä muutenkaan taida olla ihan tietoisia Airsoftista muutenkaan ProAirsoftin henkilökunta. Mutta tätä Fairsoftia suosittelen ehdottomasti, itse en ole ostoksia monia kertoja tehnyt täällä, kun aina ei ole ollut sitä mitä itse haluaisin. Lisää tuotteita sivuille, niin sitten voi minua jo sanoa Fairsoftin kanta-asiakkaaksi, ehkä. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Marraskuun kimppatilaus ja muutto uusiin tiloihin
ViestiLähetetty: To Loka 30, 2008 3:44 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Hei kaikille!

Teemme marraskuun alussa isot tilaukset saman aikaisesti WGC:lle ja Redwolfiin.

Kanta-asiakkaillemme tarjoamme nyt parempia hintoja hopea ja -kultatasojen muodossa, tämä tarkoittaa selvää säästöä!
Kanta-asiakkaaksi pääset tilaamalla vähintään 300USD edestä marraskuun kimppatilauksessa.


Tilauksia otamme vastaan 6.11. torstai asti.

Tervetuloa mukaan!

Turun myymälä muuttaa marraskuun ensimmäisellä viikolla täysin uusiin myymälätiloihin. Saamme uuden myymälän myötä runsaasti lisää esittelytilaa ja valikoimamme laajenee samalla voimakkaasti.
Näillä näkymin avaamme uuden myymälän 4. marraskuuta. Tiedotamme muuttuneista yhteystiedoista ja käyntiosoitteesta nettisivuillamme.

http://www.fairsoft.fi

T: Lauri / Fairsoft


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 138 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com