Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:14 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kawi-airsoft lopettaa
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 4:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 10, 2006 3:35 pm
Viestit: 3
Hei,
Olen lopettamassa Begadi tuotteiden maahantuonnin ja myynnin,mutta ei hätää "uusi" yrittäjä on löytynyt jatkamaan Begadi tuotteiden myynnin.Uusi yrittäjä toimii Joensuusta käsin ja on monelle varmaan jo tuttu, Hiflow.org on yrityksen nimi ja vetäjänä toimii Arto Laatikainen.Etsin jo jonkun aikaa sopivaa jatkajaa maahantuontiin ja kun Arto oli ilmaisut kesällä 2007 että olisi kiinnostunut ostamaan kaasuja ja muita tuotteita jälleenmyyntiin ehdotin hänelle tässä kevällä 2008 yksinmyynti oikeuden siirtämistä hänelle ja minä lopettaisin.Tämä tuntui parhaalta ratkaisulta ja siten on myös suosittujen kaasujen ja raskaiden kuulien myynti turvattu tästä eteenpäinkin.
Arto ei vielä ole saanut päivitetty Hiflow.org sivustoija uuteen kuosiin ja pyysi että olisitte kärsivällisiä, mutta tiedusteluita voitte jo laittaa arto@hiflow.org.
Haluan kiittää kaikkia asiakkaita ja airsoftharrastajia tästä ajasta ja on ollut erittäin mukavaa kun olen saanut tutusta moneen nuoreen ja miksei myös vanhempaan harrastajaan, toivon teille ja uudelle yrittäjälle menestystä ja antoisia hetkiä hienon harrastuksen parissa.
Kiitos ja terveisin,
Kari
Kawi-airsoft


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com