Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:17 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: WT-TAG
ViestiLähetetty: Ke Kesä 16, 2010 12:05 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 03, 2005 9:34 pm
Viestit: 321
Paikkakunta: Tampere
http://www.wttag.de/shop/

Onkos kyseisestä firmasta kokemuksia? Stefan kirjoitteli Punaliiton foorumeille kokemuksiaan pari vuotta sitten, mutta ajattelin kysyä, jos joku muukin olisi tuolta tilannut. Mukavasti ainakin näyttää itäkamaa löytyvän ja vielä varsin kohtuullisilla hinnoilla.

Ja Saksasta tilatessahan ei tule tulleja tai ylimääräisiä veroja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: WT-TAG
ViestiLähetetty: Pe Kesä 18, 2010 9:57 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 18, 2010 9:44 am
Viestit: 1
Lyhyesti: Vältä kuin ruttoa

Tilasin huhtikuun alussa sieltä venäläisen "digital flora"-kuvioisen maastopuvun, jonka väitettiin olevan varastossa, jolloin toimitusajaksi luvattiin n.viikko (tilauksen käsittely 1-3 pv. ja postitus 2-6 pv.).

Kun ei ollut kahteen viikkoon kuulunut mitään aloitin sähköpostirumban, johon he aina vastasivat että huomenna tehdään sitä ja tätä. Tätä mailien vaihtoa kestin kolme viikkoa, jonka jälkeen aloitin PayPalin valitusprosessin, joka sitten vihdoin johtikin tulokseen ja sain viimeinkin kamat n. kaksi kuukautta tilauksesta. Onneksi itse maastopuvussa ei ollut mitään vikaa, vaan se oli juuri minkä olin tilannutkin ja ihan uusi tehtaan muoveissa.

En usko että olisin ikinä saanut tuolta mitään ellen olisi maksanut PayPalilla - kaikki kunnia sinne siis, mutta itse WT-TAG lafka vaikuttaa pahasti huijaukselta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com