Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Huhti 25, 2024 7:43 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Alrsoft Finland
ViestiLähetetty: To Helmi 27, 2003 5:57 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 7:50 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Savonlinna
Eli tänne keskustelua kyseisestä kaupasta: Hyviä asioita, neutraaleja ja tietty huonojakin. Omasta puolestani voin sanoa, että toimitusajat firmalla ovat tuskastuttavan pitkät. Omaa ICS MP5SD5:ttä olen odotellut kohta 3 kuukautta, mutta lupasivat täksi viikoksi sen. Saapa nyt nähdä. Hyvänä puolena havaitsin halvat hinnat, mutta mitä niillä tekee jos ei asettakaan saa käsiinsä.. En maksanut etukäteen, joten mitään en menetä vaikka asetta ei kuuluisikaan. Myös akkujen kanssa tuli sählinkiä: tilausvaiheessa Joulukuussa tarjosivat Sanyon 1700mAh akkua 25e/kpl, mutta nyt ei kuulema saa muita kuin Maruin, tietenkin 65e/kpl. Tämä asia on hinnan suhteen vielä epäselvä, mutta kunnon soppa tästä varmaan tulee :(

Lisäys: Homma etenee -> Viesteihin ei ole vastattu ja foorumeiltakin katoaa aiheita joissa olen valittanut/kommentoinut firman toimitusaikoja ja asiakaspalvelua

[Muokkaus] Viestiketju siis käsittelee Alrsoft Finland-kauppaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 28, 2003 11:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
No niin sitä pitää af. Mutta kaverille tuli sieltä kyllä G36-C noin kuukaudessa. Tosin ymmärtääkseni af hävitti ekan G36-C ja pisti toisen tulemaan. Ja akku tuli sitten mukaan ton häslingin takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 01, 2003 3:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 12:43 pm
Viestit: 11
Paikkakunta: Espoo
Pitäshä ihmisten jo prkl ymmärtää, ettei AFstä tilata.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 01, 2003 3:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 7:50 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Savonlinna
Blackburn kirjoitti:
Pitäshä ihmisten jo prkl ymmärtää, ettei AFstä tilata.


Niinhän se pitäisi, omalta kohdaltani huomasin tosin nuo Tokyohobby-yhteydet liian myöhään. Tilaus oli jo tulossa ja alussa kaikki näytti ihan samalta kuin nemestä tilaillessa. Kuukauden odotuksen kohdalla aloin hermostua ja etsiä muiden kommentteja kaupasta ja lukea foorumeiden kaupoista kertovia alueita. Totuus tuli heti ilmi: Mikio on mokaillut aiemminkin. Viikon annoin heille vielä aikaa, jos ei tule asetta -> Ikuisesti nemen asiakkaaksi. Liikkeessä käydessäni sain muutenkin asiantuntevaa avustusta, siitä lisäpisteitä heille!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 01, 2003 6:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Joo no vaikka mun kaveri tilaskin sieltä sen G36-C:nsa, niin mä en Ikinä tule tilaamaan sieltä edes kuulia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 02, 2003 7:38 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 7:50 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Savonlinna
Noniin.. 3kk odotus on ohi, mutta asetta en saanut. Toisinsanoen peruutin tilaukseni ja siirryin nemen asiakkaaksi.. Se siitä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2003 9:40 am 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 11:15 pm
Viestit: 15
hra. hmm puhuu taas omia spekulaatioitaan. Varmasti kaverisi tietää paremmin asian.

BadBoylle osanottoni. Saimme ICS:ää varastoon torstaina. Viestejäsi poistettiin, kuten muidenkin samanlaiset viestit, yksinkertaisesta syystä jonka kerroimme foorumin ilmoituksessa: Tiedustelut sähköposteihin.

Mutta eipä tästä enempää täällä, pitäkääpä hauskaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2003 11:45 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:36 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Jyväskylä
Kuulia olen ostanut AF:ltä todella edulliseen hintaan. Ovat toimittaneet kuulat minulle Jyväskylään ilman erillistä veloitusta, joten hyvästä palvelusta kiitokset heille.
Vaikka varauksella tulen suhtautumaan aina kaikkeen, missä on jotain yhteyttä Tokyo Hobbyyn tai Mikioon, ei se tyysin silti minua estä kaupppoja heidän kanssaa tekemään. Silti, jos joksus uutta asetta hommaan, mietin varmasti ainakin kahteen kertaa haluanko ostaa sitä Mikion virmasta. Edelliselläkään kerralla eivät sitä pystyneet toimittamaan, vaikka useamman kuukauden auliisti odotin(talvella ei ollut kiirettä).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2003 6:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
No sori nyt vaan mutte AF:stä on puhuttu sen verran paljon pahaa että en ala tosta noin vain luottamaan, mutta jos negatiiviset ajatukset kääntyvät positiiviseksi niin saatanpa sittenkin tilata koska halpaa ainakin on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 07, 2003 8:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:26 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Kurikka
hmm kirjoitti:
No sori nyt vaan mutte AF:stä on puhuttu sen verran paljon pahaa että en ala tosta noin vain luottamaan, mutta jos negatiiviset ajatukset kääntyvät positiiviseksi niin saatanpa sittenkin tilata koska halpaa ainakin on.


Itse en ole AF;stä ole kuullut kovinkaan paljon pahaa. Sen sijaan Mikion aiemmista yrityksistä olen kuullut sitäkin enemmän pahaa.

Toki melkein sama asiahan mielestäni se on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 10, 2003 10:19 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:26 pm
Viestit: 52
Yritin aluksi tilata spetsnazia af:stä. Odotin pari kuukautta, ellen pitempäänkin en nyt muista. Asetta ei kuulunut, oli kuulema maahantuojalla lopussa. Sitten peruin tilauksen ja sama paketti marutasta tilaukseen. Meni viikko ja ihastelin jo omaa asettani. Lisäksi paketti tuli kympin halvemmaksi, kuin mitä se olisi ollut af:ssä, kiitos kevät alen. Alunperin hinta oli af:ssä noin 330 euroo, odotellessa hinta nousi 360:iin. Marutassa ase oli saman hintainen kuin af:ssä korotuksen jälkeen. En kuitenkaan kokonaan menettänyt uskoani af:ään, saattoihan siinä olla huonoa tuuria minun tilauksen ajankohdan kanssa. Kaverit on ostanut sieltä panoksia halvalla, että ainakin sillä saralla hyvä kauppa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 10, 2003 6:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 11:15 pm
Viestit: 15
Urg: Kiitos ymmärryksestäsi vaikka omalla kohdalla huonosti kävikin. Tuo Spetsnaz on IMHO pirullinen ase tilata, ei ole mikään maailman helpoiten saatava. (etenkin sen jälkeen kun AF:ssä pidettiin se alennus sivuston auetessa, jolloin kaikki vietiin mitä käsiin saatiin ko. mallia).

Mielestäni on aika sama mistä sen aseen tilaa, jos tuote löytyy varastosta tai varmalla toimitusajalla. Ellei kyseessä sitten ole harvinaisemmat tuotteet. Loppujenlopuksi paikan yleensä määrää hinta ja tuotteen saamisen kiirellisyys; rahaa ei monella ole liikaa, ja jos ase pitää saada heti, kannattaa maksaa extraa liikkeelle josta se löytyy varastosta. Toisaalta taas itse tilaan kesän aseet kauan etukäteen, jolloin ei tarvitse stressata kiireen kanssa ja saa myös sitä hieman omaperäisempää aseistusta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 12, 2003 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 02, 2003 9:51 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Uusikaupunki
luostari kirjoitti:
...tosin samalla periaatteella Nemesiksen postimyynninkin tulisi olla halvempi.

Olet ehkä ymmärtänyt asian hieman väärin, Nemesiksellä on toki nettikauppa, mutta myös putiikki helsingissä, liikehuoneistot eivät tietääkseni ole ilmaisia. Marutalla sen sijaan on pelkkä nettikauppa.


Urg kirjoitti:
...Alunperin hinta oli af:ssä noin 330 euroo, odotellessa hinta nousi 360:iin...

Eikös yleisesti pitäisi toimia niin että hinta on se mikä se oli tilaushetkellä, kesti tilauksen toimitus kuinka kauan tahansa. Mielestäni tässä ei ole mitään faktaa, sinähän peruit tilauksen eikä AF koskaan sinua laskuttanut aseesta. Luultavasti AF olisi kuitenkin pyytänyt siitä tuon 330e vaikka hintaa oltaisiinkin jälkeenpäin nostettu, näin ainakin kuuluisi toimia. Mielestäni AF ei toiminut tässä mitenkään väärin, paitsi sen osalta että jouduit odottamaan tilausta enemmän kuin liikaa.

Ja Drazonille. Mielestäni olisi vähintään kohtuullista lisätä AF:n sivuille infoa varastotilanteesta, tai ainakin mainita että jos asetta ei ole varastossa sen toimitus voi venähtää hyvinkin pitkäksi eikä selittää kuinka vittumainen joku tietty ase on tilata. Jos se todella on vittumainen tilata ja saatavuus on luokkaa 0 niin miksei asiasta voi mainita sivuilla ja säästää asiakkaiden hermoja?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 12, 2003 4:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:34 pm
Viestit: 223
Paikkakunta: Kuopio (Puijonlaakso)
Hyvä Hevimies,

Olet ehkä ymmärtänyt väärin. Nykyään useammat puljut antavat alennusta netistä tilatuista tuotteista, koska täten säästetään henkilökunnan resursseja ynnä firman tiloja. Tälläinen käytäntö toimi ainakin kaukopalvelussa, jossa minä olin töissä vuodenpäivät. Ja siinä firmassa ne paketit olivat perillä viimeistään kolmen päivän sisällä tilaamisesta.
Ja tottahan toki marutakin joutuu varastoimaan kamansa jonnekin. Ainakin marutan kotisivujen mukaan heillä on varastossa huomattava määrä pyssyjä. Asepakkaukset vievät huomattavasti tilaa enkä ainakaan itse pyörittelisi sellaista määrää rojua kotonani.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 12, 2003 6:18 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 01, 2003 7:05 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Konnevesi/ Mikkeli-Karkialampi;)
luostari kirjoitti:
Hyvä Hevimies,
Ja tottahan toki marutakin joutuu varastoimaan kamansa jonnekin. Ainakin marutan kotisivujen mukaan heillä on varastossa huomattava määrä pyssyjä. Asepakkaukset vievät huomattavasti tilaa enkä ainakaan itse pyörittelisi sellaista määrää rojua kotonani.
Tottakai pitää olla varastotilat, mutta postimyynti yrityksellä ne voi olla jossain sivummalla kaupunkia, eikä kalliissa ydinkeskustassa niin kuin Nemesiksen tilat. Todennäköisesti saman kokoiset tilat jostain varastorakennuksesta mitä Nemesikesellä on keskustassa maksavat sivu kaupungilla paljon(ellei puolet) vähemmän siitä mitä ydinkeskustassa maksaisi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 12:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 02, 2003 9:51 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Uusikaupunki
luostari kirjoitti:
Hyvä Hevimies,

Olet ehkä ymmärtänyt väärin. Nykyään useammat puljut antavat alennusta netistä tilatuista tuotteista, koska täten säästetään henkilökunnan resursseja ynnä firman tiloja...

Ymmärsin viestisi sisällön näemmä hieman väärin, pahoittelen väärinkäsitystä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 5:28 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:01 pm
Viestit: 291
Paikkakunta: Helsinki, Puistola
ei se minua ainakaan haitannut vaikka aseessani kesti hiukka kauan koska:

1. Ei ollut pelejä silloin!

2. Ase oli halpa joten sitä kannatti odottaa!

3. Sain akun ilmaseksi kaupanpäälle!

Uusi tilaus on jo menossa AF:lle ja sitä tässä odotellaan! :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Itse pysyn niin hemmetin kaukana Airsoft-Finlandista kun voi pysyä seuraavista syistä.

1. Yhteydet Tokyo Hobbyyn. Ei oikein ole luottamusta näiden sähläämisten jälkeen.

2.Eikös se Mikiokin ole etsintäkuulutettu Suomessa?

2. Liian sotillaallinen meininki. Sivuilla on kaiken maailman Kuulasoturi jäsenyys sähläyksiä, tosin tämä on jakanut airsoft-kansan mielipiteet (suurin osa kyllä vastaan). Tuossa kuulasoturiudessakin on näköjään joitain Kenraaliksi ja kaikenlaisiksi ylenemistä. Vieläkin pistää naurattamaan nuo muutamat lauseet, mitä tuolla kuulasoturiuden yhteydessä sanotaan.

Minä vedin omat johtopäätökseni, ja ne saattavat muuttua, mutta jos ei toiminta selvästi ole parantunut Tokyo Hobbyn ajoista, mitä ei aiempien viestien perusteella näytä tapahtuneen, kierrän sen edelleenkin kaukaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 8:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 19, 2003 8:38 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Tampere
Tikka- kirjoitti:
Itse pysyn niin hemmetin kaukana Airsoft-Finlandista kun voi pysyä seuraavista syistä.

1. Yhteydet Tokyo Hobbyyn. Ei oikein ole luottamusta näiden sähläämisten jälkeen.

2.Eikös se Mikiokin ole etsintäkuulutettu Suomessa?


Aika perustelemattomia väitteitä, yhteydet Tokyo Hobbyyn, mitä sitten, annetaan ihmisille vielä mahdollisuus, teet virheen ja kaikki hyljeksivät sinua sen jälkeen?

2. Jos olisi, kuinka se hoitaisi nämä hommat? Vankilasta? Tietysti voisi olla mahdollista että kukaan ei olisi saanut häntä kiinni :wink: mutta todella järjettömältä väitteeltä kuullostaa.

Annan luottamuksen AF:lle siihen asti, kunnes he jotakin todella radikaalia ja tyhmää tekevät, esim. vievät rahat mutta tuotetta ei kuulu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 8:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:52 pm
Viestit: 82
Paikkakunta: Kausala
kutter kirjoitti:
Tikka- kirjoitti:
2.Eikös se Mikiokin ole etsintäkuulutettu Suomessa?

2. Jos olisi, kuinka se hoitaisi nämä hommat? Vankilasta? Tietysti voisi olla mahdollista että kukaan ei olisi saanut häntä kiinni :wink: mutta todella järjettömältä väitteeltä kuullostaa.


Niin no. Vaikken ehkä ole kaikkein paras tähän asiaan vastaamaan, niin sellaisen kuvan olen saanut, että kyseinen herra on AF:n kaukotiedustelija kaukoidässä, eikä siis asustele Suomessa. Sitäpaitsi.. Luulisnpa että vaikkei Suomen poliisi miestä etsisikään, useat vihaiset isät ja pojat varmastikin sitäkin hanakammin haluaisivat hänet käsiinsä.

-Lt.Kamikaze


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 13, 2003 10:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 11:15 pm
Viestit: 15
Nyt alkaa jo menemään naurettavuuden/säälittävyyden rajoille tämä 'keskustelu' (lue: surkea spekulointi).

Tokihan tuota TH-juttua on tullut kuultua aiemminkin, mutta yhä näyttää siltä että nämä tietyt, samat jampat purkavat pieniä turhautuneita sydämiään.

Eipä se mitään. Jos ei ole parempaa tekemistä niin ei sitten ole.

Ikävä kyllä (AF:n kannalta), negatiivinen palaute saa aina mainetta, ja nämä henkilöt jotka ovat 'vannoutuneita' yhden firman asiakkaita, ostavat hymyssäsuin tavaransa, mutteivat pidä siitä mekkalaa. Näin asiat ovat aina menneet, ja jokainen yritys on saanut oman osansa tästä 'luonnonlaista'.


Lakiasioista: Jos tuote on tilattu hintaan 330e, niin se myös myydään siihen hintaan, vaikka korotus tulisi jälkikäteen. Tämä on nyt ihan maalaisjärkeä, ja lakitietoa. Kuka ostaisi mitään mistään muutakuin kädestä-käteen, jos hintoja voitaisiin mielipuolisesti muutella? Ajatelkaa hieman.

Mutta se tältä erää. Eipä varmaan pidä mennä liikaa näitä asioita puimaan Lekan (yrityksen) foorumilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2003 4:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 23, 2003 8:59 am
Viestit: 71
Paikkakunta: Suomi
Todellakin esimerkiksi AF:n oma foorumi olisi siihen huomattavasti parempi jos esimerkiksi sanat Tokyo Hobby ja Mikio eivät olisi bannattu ;)

-Anssi Leskinen


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2003 10:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 7:19 pm
Viestit: 9
No vaikka Mikio ei nyt olisi mitenkään lainvoimalla etsitty Suomessa, ei ehkä kannata naamaansa näyttää, varsinkaan missään softaajien keskustelussa, tai se kyseinen ruumiinosa voi saada uudelleenmuotoilua....

Ihmettelin tuota kommenttia, notta "perustelemattomia väitteitä"...en nyt tiedä...kuinka moni luottaisi Peter Fryckmanin perustamaan rakennusyritykseen? Varsinkin jos se vaihtaisi nimeä ja toimi "täysin uudistettuna"?
Kuten Vilperin Perikunta legendaarisessa Piirimyyjä-kipaleessaan hyvin laulaa "firmani mun ei konkkaan mee, nimi vain sen vaihtuu".

Virheistä sakotetaan. :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 14, 2003 10:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 19, 2003 8:38 pm
Viestit: 25
Paikkakunta: Tampere
Kyllä kyllä, mutta eihän Mikio koko AF:ää hoida?
Eikös siellä ole aivan eri myyjät ynnämuut hoitamassa kauppaa?
Tuomitsette kaupan, koska olette ehkä kuulleet mahdollisia huhuja Mikion mahdollisesta yhteyksistä AF:ään. Hassua, mutta antaa olla, väitelkää siellä AF:n foorumeilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 15, 2003 7:49 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 3:37 pm
Viestit: 77
Paikkakunta: Tampere / Turku
kutter kirjoitti:
Tuomitsette kaupan, koska olette ehkä kuulleet mahdollisia huhuja Mikion mahdollisesta yhteyksistä AF:ään.


Asiaan sen kummemmin kommentoimatta, eiköhän tämä "mahdollinen huhu" ole kuitenkin fakta Mikion nimenkin seisoessa AF:n etusivulla? ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 15, 2003 12:43 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 12:40 pm
Viestit: 24
Paikkakunta: Lapinlahti
Paras kohta Mikion 'profiilissa' AF:n sivuilla on ehdottomasti:

"Vuonna 2000 yritys oli kasvanut kahteen myymälään Helsinkiin ja Jyväskylään, joten Mikio lähti uudestaan Japaniin katsastamaan tuotevalikoimia, mutta tällä kertaa matkasta tulikin pysyvä ja mies on edelleen samalla ”matkalla” :=O "

Hmm... miksiköhän näin kävi...? =)
Mutta, onhan Mikio saanut jotain hyvääkin aikaan; #airsoft IRC-kanavan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 15, 2003 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 7:11 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Petäjävesi
Voi perkele miten porukka jaksaa jauhaa samaaasiaa ja täyttä paskaa.
Kannattaa hankkia omiakokemuksia kaupasta ja vuodattaa niitä äitille.
Vanhemmista Mikio duuneista mulla ei ole hajuakaan (paitsi mitä siitä voi lukea erilaisista paikoista). Johtuen siitä kuinka uusi olen tässä airsoftskenessä. Eikös tässä topicissa ollut kyse tuosta AirsoftFinlandin touhuista?

Oma palaute kaupasta: Tuotteeni myöhästyi n.1 viikon alkuperäisestä kaavasta. Johtuen kuljetuksesta suomeen tai näin minulle sanottiin. Alennukset (Vertaan hintoja suomessa oleviin muihin kauppoihin) huimasivat päätäni niin, että tuo viikko ei tuntunut missään. Kädestäkäteen bisnes jkl-seudulla tuotti myös ison+. Suurinosa ostoksistani tapahtuu tänne. Ellei mitää järkyttävää mokaa tapahdu.

Saa nyt nähä kuinka moni tästä minulle vaahtoaa, mutta tässä yksi mielipide.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 15, 2003 4:05 pm 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 15, 2003 3:48 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Petäjävesi
Omat muovikuulani ostan aina AF:stä, siellä on mielestäni halvimmat hinnat, etenkin kun ei tarvitse tilata niitä postin kautta.

Yhden aseen olen AF:stä tilannut ja se tuli ajallaan ja hintakin oli kohdallaan.

Minulla ei ole varsinaisesti mitään valittamisen aihetta AF:stä. Kavereiden kokemuksista puhuttaessa on ongelmana ollut viivästyneet toimitukset.

Kyllähän tuo Mikion edelliset "tapaukset" vähän syövät liikkeen luotettavuutta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 21, 2003 10:41 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 3:34 pm
Viestit: 223
Paikkakunta: Kuopio (Puijonlaakso)
Aluksi minulla oli huonoja mielikuvia airsoft-finlandista, mutta heidän edulliset hinnat saivat minut kokeilemaan onneani. Pyysin että ase toimitettaisiin seuraavan viikon perjantaiksi, mutta tilaus tuli vieläkin nopeammin - alle viikossa!

Loppujen lopuksi koko paketti tuli halvemmaksi kuin hong kongista tilattaessa. Olen tyytyväinen as-finlandin toimintaan, ja saatanpa tilata sieltä tulevaisuudessakin jos heillä on edullisia tarjouksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 08, 2003 2:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 26, 2003 12:06 pm
Viestit: 2
Meikäläinen tilasi Maruzen CA 870 vempun ja kuulia ko. paikasta ja erehdyin maksamaan etukäteen. Sain kohta tilaukseni jälkeen ilmoittelua, että pari viikkoa menee, ennenkuin saan paketin. Reilun parin viikon kuluttua ase jopa tulikin, mutta se oli tulossa postiennakolla :shock: . Kaiken lisäksi kuulat oli loppu ja ne oli jätetty tilauksesta pois. Pienen sähköpostirumban jälkeen jätin myyjän käskystä lähetyksen lunastamatta ja odotin seuraavaa lähetystä, joka saapuikin kohta perässä.
Plussaa oli se, että kauppiaan kanssa oli helppo kommunikoida, mutta jäi kyllä aikamoinen säheltämisen tuntu tuosta hommasta. Nyt muistiini välähti myös se, että en ole tainut saada niistä kuulista rahojani takaisin. Helkkari. Pitääpä tarkastaa saldot.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 09, 2003 6:21 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Itse tilasin AF:stä vastikään akunpurkajan, mutta aseiden tilauksessa luotan vankasti Marutaan. Nemesis on turhan kallis ja Campobasessa tulee aseen mukana ihan ilmainen tullileima.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 12, 2003 7:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Mulperius kirjoitti:

Itse en ole AF;stä ole kuullut kovinkaan paljon pahaa. Sen sijaan Mikion aiemmista yrityksistä olen kuullut sitäkin enemmän pahaa.

Toki melkein sama asiahan mielestäni se on.[/quote]
_____________________________________________________________

http://www.juoksuhauta.net/forum.php?init=2&msgid=155


Kaikki vois lukea ton niin oottte kuullu _kauheuksia_ Airsoft-finlandista. Tosin jotkut, tai monetkin on varmaan jo lukeneet tuon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2003 6:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
No okei kai mä oon vähän liiotellu, ihan ok kauppahan toi on. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 05, 2003 11:11 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 8:32 am
Viestit: 26
Siirryin AF:n asiakkaaksi kun kuulin että voi tehdä erikoistilauksia japanin maalta joten vaiva säästyy itseltä, toki hintaa tulee mutta SILTI paljon halvempi kuin suomessa. Eikä se kuulasoturi jäsenyys ole kallis 3kk. Myös loistavia tarjouksia, esim. M733 commando 280 postimaksuineen. Muutenkin asialliselta liikkeeltä tuntuu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 11, 2003 8:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:14 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Hausjärvi
Itse en vielä ole AF:ltä tilannut, johtuen osittain ennakkoluuloistani, sekä osittain rahatilantestani, mutta kyselyihini on vastattu nopeasti, sekä selkeästi, ystävällisesti. Uskoisin ettei tuo Tokyo hobbyn luoma maine ainakaan kovin suurta kynnystä tule minulle tekemään AF:ltä tilaamisen suhteen...

Mutta tosiaan jää vielä nähtäväksi tuo käytännön puoli, mutta luottavaisin mielin tässä odotellaan palkkapäivää ja sitä myötä tilaamista AF:ltä...
Hieman kuitenkin tuo Mikin liittyminen AF:n häiritsee mieltäni... (Ja miksikä ei häiritsisi kaikkien näiden kuulemieni juttujen jälkeen...)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 14, 2003 5:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 10:51 am
Viestit: 2
Impact Store oli aikoinaan se ainoa ja oikea airsoft-liike, etenkin postimyynti hoitui aina näppärästi ja tyytyväinen sai olla. Sähköpostitiedusteluihin vastailtiin innokkaasti (paitsi välillä oli joku vastaamiskatkos, mutta siitäkin ilmoitettiin). Sivuilla oli aika paljon tavaraa (siihen aikaan se oli paljon). Siellä käytiin aina yläaste aikana haaveilemassa sähköaseista ja suunniteltiin vemppujen ostoa. Luettiin innolla SAR '00:sta ja SAR '01:sta haaveiltiin että jospas päästäis ensi kesänä mukaan. Suomen Airsoft rintamalla mikio ja pasip ym., olivat silloin kovia sanoja

Nimi vaihtui tokyohobyksi, mutta aluksi se ei suuria muutoksia tuonut. Sitten suomenkieliset sivut katosivat, ja hitaasti latautuvilta englanninkielisiltä sivuilta löytyi halpaa tavaraa. En tilannut. Onneksi maksu etukäteen ei innostanut, eikä englannin kielisyys. Jälkeen päin on kuulunut ikäviä huhuja lähetetyistä rahoista ja saapumattomista tilauksista.

Voitte arvata miten innostuin kun näin ensimmäistä kertaa airsoft-finlandin kotisivut. "Impact Store" oli tullut takaisin! Jes!
Mutta ei se nähtävästi ihan niinkään ollut, Tokyo Hobbyn tauti riivaa ilmeisesti vähän sitäkin. Joissain tuotteissa on vielä jotain ALV+tullit juttuja (esim G36, kun se ilmestyi). Minun mielestäni kaikista tuotteista pitäisi sanoa rehdisti mitä se maksaa. Nyt kaverit ovat tilanneet yhteensä kolme asetta. Ensimmäinen Maruzenin CA870, tuli n. viikossa. Nyt olisi tulossa Beta Spetsnaz ja M733. (tilattu viime viikon alussa) odotamme jännityksellä. Spetsnazin tilaaja soitti Airsoft-finlandiin maanantaina (mistä lie numeron sai). Ase kuulemma laitetaan PERIAATTEESSA huomenna tai ylihuomenna. Juuri tästä A-F saa kovat miinukset,(foorumissa ja sähköpostilla) vastaukset ovat yleensä vältteleviä (ja aina niitä ei edes saa). Mutta ainanhan voi parantaa. (Terkkuja vaan A-F:n porukalle!)

Itse voin kyllä tilata airsoft-finlandilta, jos vain saan halvemmalla kuin muualta.

Ja sitten tässä vielä yksi nostalginen linkki :)
http://www.edut.net/valtakunnalliset/impactstore/lohko0.jpg

P.S. Olikohan vähän offtopiccia kirjoittaa Impactista ja TH:sta? No sama firma kait se PERIAATTEESSA on.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 21, 2003 2:25 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Eli ihan (vasta)vittuilun vuoksi pistin Alrsoft Finlandin sanasensuuriin kun sielläpäin on vastaava Lekasta. ;)

Ilmeisesti Drazon on kovasti pelästynyt että vien siltä markkinat vaikka en kauppaa olekaan ehtinyt saada pystyyn..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 22, 2003 8:20 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 11:15 pm
Viestit: 15
Jaakonpoika: Jos se minusta olisi kiinni, ei tätä sivustoa tarvitsisi bannia AF:n foorumissa.

Arvostan kyllä itse varsin kattavaa sivustoasi (etenkin uusi linkitys sivustoille joissa noita monien kaipaamia tietoja on hyvä idea.).

Enemmän syynä on se 'virallisen linjan' noudattaminen mainostuksen suhteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 23, 2003 4:13 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
No kukin itse määritelköön rajan mainostuksen ja tiedon välittämisen välillä. Leka-sivusto on ja pysyy kaupallisesti sitoitumattomana, vaikka pistänkin firman pyörimään. Pistäisin jopa eri domainille, mutta mielekkäitä Leka.* -domaineja ei ole enää vapaana.
Päälle vielä, mun firmani myy sellaista tavaraa joka ei kuulu teidän valikoimaanne lainkaan.

Teillä on varmaan bannilistassa myös "Prisma", "Hong Kong", "Biltema", "Suomen Ev. Lut. Kirkko" jne. Minkäs sille voi, virallista linjaa on toki pakko noudattaa vaikka hautaan saakka.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 16, 2003 2:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Ei Airsaoft-finlandista mitään ulos saa, Glockit ovat tulematta ja kohta vissii jo 3 ja puol kuukautta menny, ja sitten kun valitin asiasta, ne potki mut pihalle!

[muokkaus]Olin maksanu väärälle tilille vahingossa joten eihän ne voinu lähettää aseita.


Viimeksi muokannut Berlusconi päivämäärä Ma Heinä 07, 2003 12:52 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 16, 2003 5:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Itse olen ollut varsin tyytyväinen saamaani palveluun maruin Glock 26:sta tilatessani. Drazon vastaili viesteihini ihan ystävällisesti ja toimitusaikakin oli _erittäin_ hyvä; tilasin aseen torstai aamuna ja seuraavana perjantaina iltapäivällä pitelin asetta kädessäni!

Postiennakollakin kun pystyy tilaamaan, niin mikäs siinä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 18, 2003 11:26 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Osa tilaajista saa tavaransa, osa ei - no tietysti.

Kun valitaan satunnaisesti ihmisryhmästä ne jotka saavat tavaransa pysyy edes jonkinlainen luotto yllä. Loput jäävät paitsioon, rahattomina ja vastarannan kiiskinä joiden argumentit ko. yritys ampuu alas toteamalla "useat muut asiakkaat ovat saaneet tuotteet ajallaan."

..vai?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com