Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Huhti 19, 2024 7:39 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 25, 2003 6:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Ajattelin tilata AFK:sta 700e kimppatilauksen kavereideni kanssa, kannattaako, samat tavarat maksaa reeeiiilluuustt yli tonnin suomesta hommattuna.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 25, 2003 6:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
SturmGewehrMaster kirjoitti:
Ajattelin tilata AFK:sta 700e kimppatilauksen kavereideni kanssa, kannattaako, samat tavarat maksaa reeeiiilluuustt yli tonnin suomesta hommattuna.


Onko tuohon hintaan laskettu tulli+ALV+toimituskulut?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 27, 2003 5:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Wilzu kirjoitti:

Esmes. Bundeswehrin tai Brittiarmeijan puvut eivät todellakaan ole mitään halpahalli-pukuja, vaikka edellämainittu suhtkoht heikko )pikkuveliltä ratkesi BW housut polvista, kun hän raapaisi ne johonkin pelissä) onkin. Ne ovat sentään oikeiden joukkojen käytössä, toisin kuin Propperin puvut, jotka ovat (hyvä laatuisia) replikoita oikeista jenkki BDU:ista. Muutkin kuin jenkkien kamat ovat laadukkaita.

Ota myös huomioon, että RED1:n "listahinta" Propper woodland-BDU:n hinnalla saa jo aidon uuden Bundeswehr Goretex-maastopuvun.
Tuossa kuva käytetystä: http://www.flecktarn.co.uk/flcgs1ua.html




Hyvä Wilzu.

Propper on todellakin yksi US:n armeijan varustetoimittajista. Eli he ovat toimittaneet Yhdysvaltain kenttäarmeijalle, laivastolle jne. jo 60-luvulta (Vietnam, Korean sota ....) asti erilaisia tekstiilejä.
Eli nämä Red1:n edustamat Propperin tuotteet ovat kyllä ihan 'aitoja'. Asia on tosin aika monimutkainen mutta näin se vaan on.

Tuohon brittiläisen Flektarn -firman pukuun kommentoisin sen verran että jokaisella on mielihalunsa. Jos BW:n maastokuvio (varsin tehokas sellainen) miellyttää niin tuo on varmasti _erittäin_ hyvä puku. Mielenkiintoinen tapa vertailla UUTTA ja käytettyä suoraan. Propperin puvuthan ovat uusia EIVÄT käytettyjä. :?

Noissa teknisiä kuituja sisältävissä tekstiileissä on myös se että (mm. Goretex-asut) ikä ja kuluminen heikentävät huomattavasti, joskus jopa 'tappavat' noiden teknisten ominaisuuksien (mm. Goretex) toiminnan. Tällöin puku toimii kuten normaali vaate.

Yllättävän moni on kuitenkin mieltynyt jenkkien vermeisiin niiden helpon saatavuuden, yleisyyden ja (media)seksikkyyden takia. Itsekin voin tunnustaa että pidän woodlandista ja M4:sta ;)


Ystävällisin terveisin
Lauri, Red1


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 27, 2003 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
hillbilly kirjoitti:

Hyvä Wilzu, Propper on todellakin yksi US:n armeijan varustetoimittajista. Eli he ovat toimittaneet Yhdysvaltain kenttäarmeijalle, laivastolle jne. jo 60-luvulta (Vietnam, Korean sota ....) asti erilaisia tekstiilejä.
Eli nämä Red1:n edustamat Propperin tuotteet ovat kyllä ihan 'aitoja'. Asia on tosin aika monimutkainen mutta näin se vaan on.

Tuohon brittiläisen Flektarn -firman pukuun kommentoisin sen verran että jokaisella on mielihalunsa. Jos BW:n maastokuvio (varsin tehokas sellainen) miellyttää niin tuo on varmasti _erittäin_ hyvä puku. Onko se muuten UUSI? Propperin puvuthan ovat uusia EIVÄT käytettyjä. :?


OK, sain vain sellaisen kuvan, ettei Propper olisi "aito" valmistaja, kun osa tuntuu olevan jostain syystä kiinnostuneita ostamaan rapakon takaa "aitoja" pukuja. Mutta uskon sinun tietävän tällaiset asiat paremmin, itse kun en ole Proppereihin tai jenkki vermeisiin yleensäkään, kovin perehtynyt. Pahoittelen :? .

Niin ja tuosta BW Goretex-puvusta. Flecktarn.co.uk:ssa ei todella, kuten mainitsit, myydä uusia BW Goretex-pukuja. Viittasin itse kuitenkin saksalaiseen ranger-shop:iin (http://www.ranger-shop.de) , jossa sai uutta BW Goretex takkia hintaan 69,5€ ja -housuja hintaan 49,5€. Puhuinkin kokoajan _uudesta_ puvusta, mutten vain löytänyt muuta linkkiä tuolle puvulle :wink:

Ja ymmärrän kyllä että suurin osa airsoftaajista on mieltynyt jenkki vermeisiin. Niin itsekkin olen, ja tarkoituksenani olisikin alkaa ensi vuoden loppu puolella alkaa hiljalleen kasaamaan Woodland-maastopuku+LBV-88+PASGT+M16A2/M733- Grunt-yhdistelmää BW-varustukseni rinnalle :) .

Mutta pointtini olikin, että vasta-alkajalle tai taloudellisesti heikommassa tilanteessa olevalle BW-vermeet, jos ei nyt oteta huomioon ulkonäköä, ovat yksi kustannustehokkaimmista Lookeista. Parempi valinta sentään, vaikka joidenkin mielestä paskalta näyttääkin, kuin Halpa-Halli puvut :)

Terveisin,

Wilzu, AST Keitto


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 27, 2003 5:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 27, 2003 12:41 am
Viestit: 180
Paikkakunta: Åbo
Wilzu kirjoitti:
Niin ja tuosta BW Goretex-puvusta. Flecktarn.co.uk:ssa ei todella, kuten mainitsit, myydä uusia BW Goretex-pukuja. Viittasin itse kuitenkin saksalaiseen ranger-shop:iin (http://www.ranger-shop.de) , jossa sai uutta BW Goretex takkia hintaan 69,5€ ja -housuja hintaan 49,5€. Puhuinkin kokoajan _uudesta_ puvusta, mutten vain löytänyt muuta linkkiä tuolle puvulle :wink:


Jeps, mites on rangershopin toimitusaikojen tai asiakaspalvelun laita? :) Ainakin henk.koht. on ko. lafkasta helvetin huonoja kokemuksia. Asiasta voi lukea lisää Juoksuhauta.net :in foorumista.

Wilzu kirjoitti:

Mutta pointtini olikin, että vasta-alkajalle tai taloudellisesti heikommassa tilanteessa olevalle BW-vermeet, jos ei nyt oteta huomioon ulkonäköä, ovat yksi kustannustehokkaimmista Lookeista. Parempi valinta sentään, vaikka joidenkin mielestä paskalta näyttääkin, kuin Halpa-Halli puvut :)


Tässä olen sinun kanssasi _täysin_ samaa mieltä. Jos sen oksennuskamon vaan kestää niin saa kyllä rahalleen hyvää vastinetta BW-BDU:n muodossa. ;)

Terveisin
Lauri, Red1


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 27, 2003 6:10 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
hillbilly kirjoitti:
Jeps, mites on rangershopin toimitusaikojen tai asiakaspalvelun laita? :) Ainakin henk.koht. on ko. lafkasta helvetin huonoja kokemuksia. Asiasta voi lukea lisää Juoksuhauta.net :in foorumista.


Ranger-shopista en itse uskaltaisi tilata mitään, mutta saahan tuon puvun Armee-centeristäkin luullakseni n. 5€ haarukalla samaan hintaan. Armee-centeristä AST Korpin kanssa tekemämme tilaus on saapumassa par aikaa postissa, ja näyttäisi siltä, että tavarat tulevat aikataulussa. Ja kaipa sen varustelekastakin saisi, jos oikein Jaakonpoikaa kiusaisi :twisted:

hillbilly kirjoitti:
Tässä olen sinun kanssasi _täysin_ samaa mieltä. Jos sen oksennuskamon vaan kestää niin saa kyllä rahalleen hyvää vastinetta BW-BDU:n muodossa. ;)

Terveisin
Lauri, Red1


Ja eipä nuo muutkaan tavarat niin kauhean kalliita ole, esmes. BW tetsarit varustelekasta käytettynä á 25€ :D . Itse asiassa, jos vielä halvemmalla haluaisi päästä, eikä laadusta viitisi kuitenkaan tinkiä, olisivat RU ylijäämäkamat paras ratkaisu, joskaan en miellä kovinkaan mielekkääksi pelata rajanaapurimme varustuksessa :wink:

PS. Tuleeko Red1 myymään MARPAT-camoisia pukuja lähitulevaisuudessa? Olisi kuitenkin ainakin hetken aikaa melko persoonallinen ilmestys tuollainen, vaikkakin niitä ainakin ASM:n pojilla jo on :roll: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 25, 2003 1:50 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Urg kirjoitti:
Pro hobbystä en enää tilaisi mitään. Siellä on kallista ja jos hajoitat aseesi ei ne osaa sitä korjata.

Pro Hobby on itse asiassa kaikkein halvin suomalainen kauppa, jolla on oma liikekiinteistönsä.

Liikkeen korjaamistaidoista olen minäkin kuullut huonoa, mutta jos takuu on voimassa, on kauppa velvollinen hankkimaan sinulle toimivan aseen. Tavalla tai toisella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 9:23 am 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Kannattaa todellakin tilata Marutasta. Itse olen tilannut sieltä montakertaa ja aina on tullut alle neljässä paivässä. Itselläni ei ole hyviä kokemuksia Nemestä. Olen tässä 1.5 kk:ta ootellu tilausta sieltä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com