Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:47 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mistä se lähti?
ViestiLähetetty: Ke Touko 25, 2005 7:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 3:40 pm
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Mistä lähti tämä Varusteleka sivusto, tiimi ja kauppa? Näistä sivuista olen aina lukenut ase arvostelut ennen uuden aseen ostoa. Aina kun avaan koneen katson onko tullut jotain uutisia ja selaan foorumin läpi. Miten sinulla Valtteri riittää intoa ja aikaa yllä pitää nämä sivut, kirjoittaa arvosteluita, korjailla foorumeiden kirjoitus virheitä ja kaikkea muuta tähän sivustoon liittyvää? Täytyy kyllä nostaa hauttua että jaksat uurastaa näiden sivujen parissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 25, 2005 11:13 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Lekan sivusto lähti siitä, kun kirjoittelin aktiivisesti uutisryhmiin. Jonninajan kuluttua alkoi tympimään, kun aina esitettiin samat kysymykset. Ensialkuun asioista tietävät jaksoivat vastailla niihin, mutta kun sama kysymys tuli uudestaan ja uudestaan, hiipui into asiasta tietäviltä ja mutu astui kehiin. Kun kukaan muu ei tuntunut tekevän asian eteen kummempia, aloin kirjoittamaan usein kysyttyjä kysymyksiä, ja koska useimmat kysymykset tuntuivat koskevan pyssyjä, alkoi myös aserekisterin kasaaminen. Näin sitten 2000-2001 vuodenvaihteessa julkaisin työni senhetkisen tuloksen ja olen jatkanut sivuston kehittäjän muutaman muun artikkelinkirjoittajan avustuksella tähän päivään saakka.

Tiimi lähti siitä mistä muutkin, eipä siinä sen ihmeellisempää. Pelinjärjestys alkoi siitä, kun kaveriporukasta Arto Luostarinen (jolla jo aikaisemmin oli tapahtumien järjestämisestä kokemusta) pisti homman pyörimään.

Kauppa taas sai sykäyksensä siitä, että kaupan pito (kunhan pidän itsekin tuotteita tarpeellisina ja kiinnostavina) on aina kiehtonut minua, ja tällaiselle oli juuri sopiva markkinarako.

Intoa on siksi, että sivuston ylläpito ja pelien järjestäminen on mun harrastukseni, kaupan pito nykyään jo leipätyökin. Olen aina ollut kiinnostunut asiallisen tiedon keräämisestä ja aina myös sitä mieltä, että sitä pitäisi levittää tehokkaasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 26, 2005 11:39 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 1:21 pm
Viestit: 366
Paikkakunta: Kuopio
Tuolla ase rekisterissä ei ole G&P ja G&G:een aseita. Voisiko joskus laitella niitäkin tuonne?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 26, 2005 1:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 8:25 pm
Viestit: 405
Paikkakunta: vantaa
Arvosteluita tulee sitä mukaa kun niitä kirjoitetaan, mikä ei ole ihan helppo homma. Aserekisterin etusivulla lukee mitä artikkeleita olisi työn alla ja saa omiakin kunnollisia arvosteluita laittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 26, 2005 5:34 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
G&P:n ja G&G:n aseista on muuten arvostelut jo Juoksuhaudassa[/ul] ja [url=http://www.airsoftcentteri.com]Airsoftcentterissä. Tosin jälkimmäsestä löytyvä G&G:n aseen arvostelu on varsin kehno.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com