Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:34 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Aserekisteristä
ViestiLähetetty: Su Elo 14, 2005 6:08 am 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Eli täällä Stewart taas vaivaa Lekan johtoa kysymyksillään. Anteeksi siitä. Ja sitten asiaan:

Kuulin muistaakseni joskus Lekan erittäin hyvässä Maruin Desert Eagle Hardkickin topicissa (joka tosin hävisi mystisesti, enkä ole vieläkään saanut siihen mitään järkevää selitystä), että Jaakonpoika olisi hankkinut kyseisen Desert Eaglen. Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää, niin onko siitä tulossa artikkeli aserekisteriin? Olisin vain kovin kiinnostunut tietämään, mitä Lekan artikkeli sanoisi Desert Eaglesta, muualta kun en ole suomenkielistä artikkelia löytänyt ja englanninkielisetkin ovat lähestulkoon kiven alla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 14, 2005 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Jos olen oikein ymmärtänyt, sinulla on ko. ase. Rikasta siis suomeksi kirjoitettujen asearvosteluiden joukkoa ja kirjoita aseesta arvostelu. Kokemusta sen käytöstä ja tavoista sinulla kuitenkin on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 14, 2005 6:57 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
No ase on ollut minulla muutaman kuukauden ja olen melko kokematon kuula-aseharrastaja, mutta voisinhan jonkun ajan kuluttua yrittää. Olen muista Maruin GBB-pistooleista vain Berettaa päässyt kokeilemaan, mutta onhan sekin jo alku. Kiitos ideasta! Haluaisin kuitenkin ensin kuulla, mitä Jaakonpojalla tähän on sanottavaa, jos nyt kerkiää vastaamaan.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com