Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:11 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: LEKA Mirc kanava...
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 7:28 am 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 25, 2007 4:23 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Espoo
En löytänyt kyseistä topikkia mistään (kertokaa jos olen väärässä), niin ajattelin kysyä että onko tällä paikalla omaa mirc (chat ohjelma) kanavaa. Jos ei niin onko tulossa koska olisi paljon helpompaa jutella yms siellä :). Siellä voisi mainostaa vaikka pelejä yms jotka ovat tulossa. Helpommin ja vaivattomammin. Ajatuksia ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 7:36 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei ole tulossa, eikä tule. Pyydän myös, ettei kukaan keksi "auttaa" ja luoda sellaista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 8:46 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Suomalaisille on ihan oma #airsoft -kanava Quakenetissä, jonne liittyäkseen täytyy olla todentanut itsensä ("Authata"), mikä on helppo ja ilmainen toimenpide. Pistivät authivaatimuksen muistaakseni spammereiden ja virusmainostajien takia. Miksipäs tuolla ei voisi mainostaa pelejä? Kyllä siellä muistaakseni joskus oli jotain keskustelua peleistä, tiedä sitten mihinkä keskustelut ovat nykyään ajautuneet.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 7:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 25, 2007 4:23 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Espoo
Jaakonpoika kirjoitti:
Ei ole tulossa, eikä tule. Pyydän myös, ettei kukaan keksi "auttaa" ja luoda sellaista.
Siksi kysyin. Ei millään pahalla kenelle, oli vain tiedettävä, itse käytän paljon, ja yritin päästä tonne quakenetin airsoftiin muttei päässyt
rcmasta kirjoitti:
Suomalaisille on ihan oma #airsoft -kanava Quakenetissä, jonne liittyäkseen täytyy olla todentanut itsensä ("Authata"), mikä on helppo ja ilmainen toimenpide. Pistivät authivaatimuksen muistaakseni spammereiden ja virusmainostajien takia. Miksipäs tuolla ei voisi mainostaa pelejä? Kyllä siellä muistaakseni joskus oli jotain keskustelua peleistä, tiedä sitten mihinkä keskustelut ovat nykyään ajautuneet.
Onko mahdollista että rcmasta kertoisi privassa miten tuonne pääsee, olisi erittäin mukavaa :).. Kiitäs jo etukäteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 8:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Itse en enää muista Quakenetin Q-botin komentoja, mutta muistaakseni koko auth systeemin ohjeet ovat MotD:ssa (Message of the Day). Kannattaa kokeilla mitä "/msg Q hello" tekee, muistaakseni tuolla koko prosessi aloitettiin. Itse olen tosiaan koko irkkauksen jättänyt ajoittaisen vajokkiuden takia, netistä kun löytyy meitä moneen junaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2007 8:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 4:17 pm
Viestit: 97
Paikkakunta: Nurmijärvi
Tässä auttaa selkeä Lautatarhan AUTH - ohje.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com