Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 8:59 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Arvosteletko ihmisiä musiikkimaun perusteella?
Kyllä 46%  46%  [ 143 ]
En 54%  54%  [ 167 ]
Ääniä yhteensä : 310
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Arvosteletko ihmisiä musiikkimaun perusteella?
ViestiLähetetty: La Joulu 25, 2004 10:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 6:21 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Joensuu
Päätinpä tehdä kyselyn, kun tuolla näkyy vaan aikapaljon Hevimiehet vs teknomiehet yms. keskustelua. :) Omasta mielestäni musiikkimaku on oma mielipide, eikä sen perusteella pitäisi arvostella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 25, 2004 11:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Ihmistä arvostellaan hänen tekojensa perusteella, ei esimerkiksi musiikkimaun.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 25, 2004 11:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Vastasin, että en, vaikkakin luulen että aika moni täällä arvostelee ihmisiä ainakin jonkin tälläisen ominaisuuden perusteella. Musiikkimaku esimerkiski joissain tapauksissa näkyy vaatetuksessa ja tälläisiä ihmisiä tuomitsen, koska mielestäni on hölmöä oikein yrittää erottua sieltä massasta seuraamalla jotain tyylisuuntausta, jota tuhannet ympäri maailman jo seuraavat.

Itse musiikkimaun takia en tuomitse, varmasti paljon senkin takia etten ole mikään ehdoton hevi-piiskaletti itsekään. Kuuntelen melkolailla mitä vaan paitsi teknoa. Melkein mikä vaan menee, jos se on omassa lajissaan hyvää. Mitäs minä siinä muita tuomitsemaan alkaisin, kun itse kuuntelen vähän kaikkea laidasta laitaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2004 4:18 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Vastasin en, mutta toisaalta tuomitsen monet rappari-gangsta-pojat suoralta kadelta. Muuten en sitten oikeastaan ihmisten musiikkimausta jaksa pahemmin valittaa. Sen tosin olen huomannut, etta piiskalettipojilla tuntuu olevan useimmiten hirmuinen tarve tuomita muut musiikkilajit & niiden kuuntelijat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2004 9:58 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Olisi kiva saada tänne perusteluja myös niiltä, jotka ovat vastanneet myöntävästi.

Itse en missään nimessä arvostele ihmisiä heidän musiikkimakunsa tai vaatetuksensa tai minkään muunkaan perusteella. En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät musiikkia suorastaan uskontonaan ja tappelevat sitten näistä makuasioista muiden kanssa.

Itselläni on kaveripiirissä niin hopparia kuin teknoihmisiäkin, vaikka itse en kuulu mihinkään erityiseen ryhmään. Ehkä tästä syystä hyväksyn myös heidän tyylinsä, kun henkilökohtaisesti heidät tunnen, enkä ole heti ennakkoon tuominnut.

(kiesus mitä jeesustelua tuli! :roll: )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 26, 2004 11:17 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Miten olisi arvostelu järjenjuoksun perusteella?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 06, 2006 1:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 10:26 pm
Viestit: 47
Paikkakunta: Helsinki
Itse kuuntelen lähes kaikkea musiikkia, joten arvostelen vain musiikkirajoitteisia henkilöitä, jotka eivät voi sietää kuin sitä yhtä IHQbändiix.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 06, 2006 2:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Ei missään musiikkimauissa ole mielestäni tuomittavaa. Taasen sen puolesta pukeutuminen, taistelu ja muu tekeminen merkkaa paljon. Eli yks ja sama jos kuuntelee mitä vaan musiikkia, kunhan ei negatiivisella tavalla sitä osoita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 06, 2006 4:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:45 am
Viestit: 20
Paikkakunta: Turku
Itse arvostelen ihmistä musiikkimauna perusteella ja tiedän, että se on väärin. Silti aina niin teen. Mutta olen hyvää kauraa melkein kaikkien kanssa kunhan opin heidät tuntemaan, mutta räppärigangstapaskahousut ovat minulle jo liikaa. Minulla on vahvoja ennakkoluuloja heitä kohtaan, mutta muutaman tunnen melko hyvin ja ihan mukaviahan he ovat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 3:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Huono musiikki on niin paskaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 3:09 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
Huonon musiikin kuuntelijoista en pidä joten kyllä :) (en kyllä kannata mitään metalli vs. muut musiikki lajit tappelua).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 3:14 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 12, 2005 4:12 pm
Viestit: 54
Eihän makuasioista voi kiistellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 4:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Kampela kirjoitti:
Eihän makuasioista voi kiistellä.


Faktoistako sitten?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 6:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 10:26 pm
Viestit: 47
Paikkakunta: Helsinki
Se, joka tuon "makuasioista ei voi kiistellä" -lauseen alunperin sanoi, oli kyllä niin väärässä kuin vain olla ja voi. Makuasioista jos mistä voi nimenomaan kiistellä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 6:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Sgt.Wulf kirjoitti:
Faktoistako sitten?


Teorioista ja epävarmasta tiedosta voi kiistellä, faktojenkin välillä ehkä hieman, mutta makuasioista kiistelyllä ei ole minkäänlaista arvoa, eikä se vaikuta mihinkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 7:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Leksas kirjoitti:
mutta makuasioista kiistelyllä ei ole minkäänlaista arvoa, eikä se vaikuta mihinkään.



Juuri niistä kistelemällä saadaan näkökulmaa myös toisen mielipiteeseen ja ajatusmaailmaan. Minun mielestä on typerää julistaa, että ''mun mielestä se on näin, ja nyt kaikki hiljaa''.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2006 10:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Voi olla, mutta olen käsittänyt että tämä foorumi ei ole sitä varten. Korjatkaa toki jos olen väärässä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 09, 2006 11:06 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Esim. oman musiikkimaun perusteleminen on aika vaikeaa, jolloin keskustelu siirtyy helposti juupas eipäs -linjalle.

Mutta olen Kaljun Sian kanssa samaa mieltä, huono musiikki on perseestä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 10, 2006 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 6:17 am
Viestit: 55
No kyllä sitä joutuu vähän kuulemaan noottia musiikkimausta.

Gospelia kuunnellessa pidetään hippinä, tai jonain pahana hellari-hihhulina.
Reggaen kuuntelijana taas saa kuulla jatkuvasti kehotuksia vähentää ruohonkäyttöä, vaikka ei mitään käytäkään.

Itse olen vähän epäluuloinen rankimman hevin kuuntelijoita kohtaan. Ei vain tajua mitä hienoa on kuunnella hirveää örinää, varsinkin jos siinä kuvataan jotain norjalaista kirkonpolttoa. Hevibänditkään ei tee kotikaupungissa mitään järkevää kokonaisuutta, vaan biisit koostuu vain joukosta erilaisia sooloja.

Mutta kai he siinä jotain näkevät. En hauku heviä, enkä sitä varsinkaan näillä foorumeilla lähtisi tekemään. Sen verran tulisi takaisin 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 11, 2006 4:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 07, 2003 9:37 am
Viestit: 283
Paikkakunta: Kuopio
Muutan hiukan kantaani. Popedan, Yön ja Klamydian fanittajat eivät voi olla sivistyneen valtion kansalaisia. Gospel- musiikki rassaa myös aina. Varsinkin ne ylijulistavat jeesustelut. Todella ärsyttävää.

EDIT: Vielä yksi "ryhmä". Nää glamrock huivipäät, joilla silmät maalattu mustaks kun lepakon pers´reikä. Voi elämää!

ps. Onpas minussa tänään paljon vihaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 11, 2006 5:05 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Aluksi mietin, että minun vastaukseni olisi heti myöntävä. Sitten katsoin pari kommenttia, että ei nyt noin sovi ihmistä tuomita, ja rupesin siinä sitten harkitsemaan. Tarkan harkinnan tulos on, että jos joku kykenee nauttimaan radion kuuntelusta (pl. ehkä radio helsinki ja erikoisohjelmat), ja paljastaa sen mulle, en kyllä millään kykene pitämään sellaista ihmistä mitenkään välkkynä. Ei sillä, ettäkö olisin huonoa musiikkia kuuntelevalle vihainen - eihän se kenenkään oma vika ole, jos on hölmö.

Kyse ei ole musiikista, jota en ymmärrä siksi, että se on niin outoa. Kyse on sellaisesta musiikista, joka on niin tyhjää, tavanomaista ja typerää, että vain suurin osa kansasta voi tykätä siitä. Jälkimmäinen siis markkinamiesten arvioiden mukaan. Suurin osa kansasta on vissiin varsin typerää porukkaa, mutta se on ollut ihmiskunnan ongelmana ihan aina.

Kysymys on sinänsä hankala, että aika harvoin tutustuu ihmisiin niin, että ensivaikutelma tulee nimenomaan musiikkimaun mukaan - eihän ketään esitellä niin, että tässä on Mirja, Mirja tykkää huonosta musiikista. Tätä asiaa tarkemmin ajatellen selkenee kuitenkin, että mikäli musiikkimaku on tullut selville ja osoittautunut huonoksi, on viimeistään siinä vaiheessa ilmennyt myös, ettei olla tekemisissä fiksun ihmisen kanssa. Aina.

Oma asiansa ovat tietysti myös ne, joille musiikilla ei ole niinkään väliä, minkä ansiosta sietävät sitten vaikka mitä paskaa. Kohdehenkilön täytyy oikeasti tykätä, jotta hänet pääsee leimaamaan.

Jotkut aiempien viestien kirjoittajat ilmeisesti potevat huonoa omaatuntoa, kun leimaavat ihmisiä, ja kokevat sen olevan periaatteellisella tasolla väärin. Minun tapauksessani näin ei ainakaan ole, jos minä leimaan ihmisen musiikkimaun perusteella, on perusteena, kuten aikaisemmin vihjasin, tähän mennessä pettämätön empiirinen kokemus, ja siten leimaaminen on täysin oikeutettua. Eri asia on sitten, että miten tätä tietoa käyttää.. Kuten myöskin aiemmin hienovaraisesti annoin ymmärtää, rupeavat jotkut kohtelemaan typeräksi osoittautuneita henkilöitä huonosti, tai jopa vittuilemaan. Eihän nyt niin saa tehdä, päin vastoin, hölmöjä sopii kohdella varovasti, on niillä ihan riittävän vaikeaa muutenkin. Sama juttu kuin Jehovien ja muiden hihhuleiden kanssa, jotka yrittävät kovasti levittää uskoa; jos jonkun sielu on niin huonolla tolalla, että sitä pitää pystyssä vain vankka mielikuvitus, niin tarviiko sitä nyt enempää kiusata, saati sitten ruveta viemään sitä ainutta pohjaa pois väittämällä, ettei jumalia ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 16, 2006 8:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Jokainen ihminen tuomitsee toisen musiikkimaun perusteella. Se on ihmisen geeneissä. Ainoa kysymys on se että myöntääkö sen vai eikö. Jotkut ihmiset ovat olevinaan niin hurskaita etteivät oikeasti huomaa käyttäytyvänsä näin. Tosin ihmiset tuomitsevat toisensa myös monen muunkin asian perusteella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 18, 2006 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Aijaa, missäs ja minkäs kromosin alleelissa se "musiikkimaun perusteella tuomitseminen" sijaitsee, jos se kerran on geeneissä?

On kyllä näitäkin henkilöitä, jotka eivät toisen musiikkimausta tiedä mitään, joten sen perusteella ei voida tehdä yhtään tulkintaa. Kyllä se on se ensivaikutelma, minkä perusteella tuomitaan, ei se musiikkimaku. Minä kehtaan väittää, että en ole ketään, lukuunottamatta kaikkia massateinejä massateinibändeistä, tuominnut musiikkimaun mukaan. Se on se ulkoasu ja käyttäytyminen, mikä vaikuttaa enemmän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 18, 2006 5:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Eli toisin sanoen sinäkin tuomitset ihmisiä musiikkimaun mukaan. Hurskastelu pois, ei meitä kukaan tunnista nimimerkeistä (toivottavasti).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 18, 2006 10:47 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Niin, kun ette uskalla seisoa sanojenne takana oikeilla nimillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 19, 2006 7:07 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 4:59 pm
Viestit: 118
NecroCuolema kirjoitti:
Jokainen ihminen tuomitsee toisen musiikkimaun perusteella.


Mutta mitä jos yksi näistä "jokaisesta" ei välitäkään siitä, mitä musiikkia toiset kuuntelevat? Pidän aika hyvänä esimerkkinä sitä, että kuuntelen toki itse musiikkia, mutta en oikeastaan tiedä laisinkaan minkälaista musiikkia lähipiirini, perhettä nyt lukuunottamatta, kuuntelee. Mielestäni se on hyvä näin.

Musiikkimaun perusteella ihmisen arviointi kuuluu aika jyrkkään kategorisointiin. Onhan se kiva luokitella ihmisiä, mutta onko se kaikissa tilanteissa aina tarpeellista?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 22, 2006 6:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 05, 2006 9:13 am
Viestit: 38
Paikkakunta: Karkkila
Vastasin kyllä koska pyrin olemaan rehellinen. En tarkoita että tuomitsen ihmisen musiikkimaun perusteella idiootiksi tai jotain sellaista, mutta kyllä se varmastikin jollain tapaa vaikuttaa ensivaikutelmaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 26, 2006 5:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Itse en arvostele musiikkimaun perusteella idiootiksi, vaan jos hän pukeutuu musiikkimakunsa/makujensa tapaisesti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 26, 2006 7:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Ite pidät linkin park hupparia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 29, 2006 4:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Kalju Sika kirjoitti:
Ite pidät linkin park hupparia.


Todista!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 29, 2006 5:20 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
http://www.leka-airsoft.fi//forum/viewtopic.php?p=56911#56911

Repolainen kirjoitti:
Linkin Parkin huppari unohtu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 29, 2006 6:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 29, 2005 5:36 pm
Viestit: 2037
Nimi: Eric A.
Roska tekikin tuon puolestani.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 29, 2006 9:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 6:17 am
Viestit: 55
No nyt vähän pohtinut asiaa tarkemmin.. Ehkä eniten kritiikkiä tulee gospelin kuuntelijoille.
Esimerkkinä rakas Irc-Galleria

Muilla musiikkilajien kanavilla ei ole juurikaan muuta kritiikkiä, kuin ehkä joku yksikkäin sana..
Mutta gospel yhteisöissä joka kolmas lause on varmaan "hahahaha jotain saatanan jeesustelua!" Ja juuri jeesustelijaksi leimataan aika ankarasti.

Tosin normaalin gospelin kuuntelijana dissaan itse worship-gospelin eli ylistyksen kuuntelijoita..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 6:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
En kyllä tarkottanu itteäni, vaan ennen viestiäni postannutta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 30, 2006 7:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Peter kirjoitti:
Tosin normaalin gospelin kuuntelijana dissaan itse worship-gospelin eli ylistyksen kuuntelijoita..


Niin, gospelhan juuri alunperin oli uskonnollista sanomaa levittävää laulua, sana gospel tarkoittaa englannin kielessä evankeliumia ja nykyisellään montakin eri musiikkilajia voi kuulua gospel-ilmaisun alle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Gospel


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 15, 2007 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 11:37 am
Viestit: 98
Paikkakunta: Espoo
Minä ainakin ensi alkuun arvostelen ihmisiä musiikkimaun perusteella, johtuen mm. siitä etten ensi alkuun (välttämättä) tiedä ihmisestä mitään muuta. Joskus en edes tiedä musiikkimakuakaan. Alimpaan kastiin kuuluvat räppärit (gangsta tai ei), sitten teini ihq popparit, mutta nämä popparit ovat alhaalla vain jos tiedän että mokomat valitsevat musiikkinsa yksinomaan muodikkuuden ja listojen perusteella. Kolmanneksi alinna ovat ihmiset jotka eivät juuri musiikista välitä. Muut ovatkin tulevatkin sitten enemmän tai vähemmän sekaisin, mutta ainoat musiikkilajin/ alakulttuurin edustajat joita katson positiivisella silmällä ovat teknomiset, hevarit ja gootit. Hevareistakaan eivät kelpaa ihan mitkä tahansa pouserit.

Voin kuitenkin sanoa että tämä asteikko pätee vain ensivaikutelmaan, ja siihenkin vaikuttaa moni muukin asteikko. Sitä mukaan kun tutustun ihmisiin niin nuokin ennakkoasetelmat murenevat (sekä hyvään että huonoon suuntaan). Tämä johtaa aina siihen etteivät nuo ennakkoasetelmat ole ollenkaan niin rajuja kuin miltä ne kuulostavat.

Sinänsä hassu aihe, sillä psykologisten tutkimusten mukaan lähes jokainen tuomitsee muita ihmisiä musiikkimaun perusteella. Näin siis ainakin meille kerrottiin psykologian tunnilla. Ja jos nyt rehellisiä ollaan, niin uskon enemmän omaa suhtautumistani sekä psykologian opettajaani, kuin random foorumi häröilijöitä. Enkä viittaa tällä kehenkään tiettyyn henkilöön.

Edit: Hups! Olinkin jo vastannut tähän. Noh, kertaus on opintojen äiti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 8:55 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Euroneekereitä ei tueta. Oikeasti. Hirveää katsella valkoisia wnb-räppäreitä. Mustat räppärit ovatkin ihan eri juttu, he oikeasti saattavat osatakin jotain (en tiedä, pelkkä oletus).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 9:36 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 05, 2007 5:05 pm
Viestit: 287
Paikkakunta: Juuka
Tottakai arvostelen... :D

Juuri kaikki hipeiksi pukeutuneet, polviin asti hiukset, hirveät morat päässä kuuntelee jossain juhlassa hevimetallia niin että raikuu kaikkialle. Helvetin huvittavia jätkiä (ei pahalla jos täällä sellaisia on).
Samoten jotkut wnb räppärit, todella huvittavia, varsinkin Galleriassa. :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 12:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Yritän kyllä olla suvaitsevainen, mutta 15wee räppärien kohdalla valtaavat itkunsekaiset naurukohtaukset tilaa päässäni.

Sitä enemmän itkettäänaurattaa, mitä vanhempi jannu on.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=D ... d=49559802


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 1:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 02, 2005 3:38 pm
Viestit: 196
:) Sgt.Wulf puhuu asiaa. Itse arvostelen luultavasti kaikille jotka ovat vähänkin erilaisia ja tuntemattomia minulle. Tietysti itse kun kuuntelen Metalli musiikkia, tämän musiikki lajin edustajat tietysti tulee ystävystyttyä helpommin ja muutenkin tulee hyvin juttuun. Välillä silti kovimmat "keskustelut" tulee siltikin Metalli miesten kesken, toiset kun tykkäävät Blackistä, Thrashista, Death jne. Sitten on nämä RÄP/HipHop kaverit jotka ovat alusta asti jo niin kovia Gangstereita, että huh huh. Eli näille en paljon sano muuta kuin "Jou mään, Räppi on hyvää." Tietysti on myös nämä Gospelin kuuntelijat joita en noteeraa mitenkään.

Eli aluksi arvostelen kovastikkin, oli musiikkimaku mikä tahansa, pienen juttu tuokion jälkeen sitten näkee että onko hepusta mihinkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 2:45 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Luuletteko te sitte, ettei kukaan naureskele teille? ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 6:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 7:27 pm
Viestit: 335
Totta helevetissä! Mitä pitempi tukka, sen asiallisempi tyyppi. Mitää **tun räppiä! \m/


Viimeksi muokannut Sfll päivämäärä Su Kesä 24, 2007 8:04 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com