Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 12:52 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Aseessa ärsyttävintä on?
Nitinä ja natina 12%  12%  [ 85 ]
Heikko kestävyys 26%  26%  [ 180 ]
Epätarkka 14%  14%  [ 101 ]
Tehoton 13%  13%  [ 90 ]
Huono ergonomia 1%  1%  [ 10 ]
Epäluotettava 18%  18%  [ 130 ]
Lisäosien puute 2%  2%  [ 14 ]
Viritysosien puute 1%  1%  [ 10 ]
Huono tulinopeus 1%  1%  [ 6 ]
Akun koko 4%  4%  [ 25 ]
Aseen koko 2%  2%  [ 15 ]
Jokin muu, mikä? 6%  6%  [ 39 ]
Ääniä yhteensä : 705
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Aseessa ärsyttävintä on?
ViestiLähetetty: Ke Loka 15, 2003 5:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Elikkäs mikä ärsyttää aseessa eniten?

Itse vastaisin heikko kestävyys. Itse olen onnistunut rikkomaan lähes kaikki 11 asettani, yhtä lukuun ottamatta, joka myytiin kaksi viikkoa ostamisen jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 15, 2003 5:58 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Ehdottomasti "heikko kestävyys"!

Aivan tarpeeksi monta kertaa on tullut nähtyä kun ihmisten aseet, niin coltit kuin kalashnikovit, ovat menneet keskeltä kahtia, tai jollain muulla irvokkaalla tavalla hajonneet. Tätä on tapahtunut myös itselleni ja tällaisina hetkinä muistelee armastani, Rk62:sta, joka kesti kaiken rääkkäyksen kadottamatta edes maalia pinnastaan.


Viimeksi muokannut Bergman päivämäärä To Loka 16, 2003 7:40 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 5:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Pieni koko. MP5 ei houkuttele juuri surkean pienen kokonsa ja painonsa takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 8:03 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Kyllä aseen kestävyys on ehdottomasti se minkä perusteella arvostan aseita. Toinen puoli on myös luotettavuus. Viritetty PSG-1 ei vaan yksinkertaisesti toimi.

Itse olen katkaissut yhden M16A1:n ja APS-2:sta ja M4A1:sta sain lukuisi kierteitä piloille. Loppupeleissä oma APS-2 pysyi kasassa naamiokankaan avulla, joka puristi tukkia itse aseeseen. M4:stä meni juurikin se kierre piloille, jonka ruuvia kiristämällä olisi tarkoitus vähentää piipun heiluntaa.

Itse olen yllättynyt nykyisen CA:n MP5SD2:n kestävyyteen, joka on mm. lentänyt käsistäni hienossa kaaressa kivikkoon ja jäälle, mutta mitään ei ole hajonnut. Tämänhetkisenä päänsärkynä aseessa on sähkövika, jonka takia ase ei edes hiiskahda. Pitänee varmaan ostaa Systeman liipasinkoneisto ja asennuttaa se asiantuntijalla :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 4:59 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Kestävyys se mullakin on, mikä vie pelinautintoa. Heti kun olen saanut aseen ulkoisesti kasaan, hajoaa se sisältä.

Surkeinta mitä voi kentällä tapahtua on omata ase, joka ei välttämättä ammu, tai jota pitää varoa ettei hajoa. Sama koskee varusteita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 17, 2003 12:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 03, 2003 2:44 pm
Viestit: 228
Aseen ulkoisenkin kestävyyden heikkouden vielä jotenkin kestää, mutta sisäosien hajoaminen syö miestä.

Ulkoinen heikkous vaikuttaa taas suoraan pelituloksiin; asetta kun pitää varoa joka välissä. Siksipä kierränkin Coltit kaukaa :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 17, 2003 2:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:37 pm
Viestit: 99
Paikkakunta: Seinäjoki
Nitinän ja natinan sain aakoostani pois puu- ja metalliosilla, mutta silti saa aina pelätä josko ase ei ammukaan kuulaa, kun painaa liipaisinta tai sitten poksi rävähtää paloiksi tai jos vaikkapa kaatuu aseen päälle ja se menee halki, poikki ja pinoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 17, 2003 6:06 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 14, 2003 9:47 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Varkaus
Kestävyys ja luotettavuus. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin aseen hajoaminen tai jumiutuminen kentällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 18, 2003 12:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Sanon että pääsäännöllisesti heikko kestävyys. Omaa AK-kaunokaistani en ole vielä ssaanut edes kunnolla naarmuille, vaikka olen sillä innokkaasti pelaillut jo puoli vuotta. Mutta lippaat ovat hirvittävässä kunnossa. Ääni voisi olla kyllä mieluisampi, eikä viuviuviu-tyyliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 14, 2003 11:01 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 6:07 pm
Viestit: 70
Paikkakunta: Rautalampi
Akkutila perkele!!! SIG 552:ssa ei pahemmin vakioakkua isompaa laiteta sinne kahvan sisään ellei sitte rouhi siihen reikää dremelillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 14, 2003 12:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 8:07 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Riihimäki
Mun Kurz on vielä niin ehjä, että pistin ''jokin muu, mikä'' kohtaan ääneni.
siinä ei ole mitään vialla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 15, 2003 12:05 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 05, 2003 4:35 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Pieksämäki
Hihihihihi te olette hirveitä täystuholaisia :P
Minulla on Car-15 ja nitinä häiritsee vain silloin kun hiplailee sitä kotona. Omasta mielestäni piippu heilui hirveästi, mutta kun näin m16a2:n piipun ei oman aseeni piippu tuntunut enää heiluvan kovin yhtään.
Vastasin epätarkkuus. Omassa pyssyssäni kuulat lentelivät minne halusivat ja tämä vitutti välillä aika ankarasti. Nyt on tarkkuuspiippu kiinni niin pitää katsella kuinka sitten pelaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 15, 2003 6:41 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Jep, helvetin tuholaiset täältä tulee torjuja! :lol:

Minä pistin nitinä ja natina, jota sitäkin tapahtuu aseessani silloin kuin ei ole akku sisässä. Omaa SIGiäni en ole paskaksi saanutkaan. Kerran kolautin jo perän aika vauhdikkaasti tosin se ei haljennut mistään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 17, 2003 12:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Itse äänestin epätarkkuutta, koska PSG:lläni ei osu mihinkään ellei vieressä ole ja se syö vähän sitä "snaipperi" fiilistä.

BTW vakio kurzini peittosi PSG:ni :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 14, 2004 3:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 7:25 pm
Viestit: 111
Paikkakunta: Ivalo
Tässä teille opettavainen tarina.
Kun eräässä metsässä kaukana kaukana pohjoisessa, pelattiin airsoftia oli niin saa*anan pimeää ettei nähnyt aseesta mitään muuta kuin takatähtäimen. Käveli eräs urhea soturi vihollisia kohti, hän tiesi että viholliset olivat siellä mutta ainoatakaan ei näkynyt.
Kuului sarja! Ja toinen! Urhea soturimme kerkesi kuitenkin ampua takaisin reilun sarjan, ennenkuin kuulat iskeytyivät hänen maskiinsa!
Eikä aikaakaan, kun sankariamme ampunut vihollinen jo kiroili osumasta!

Mitä tästä opimme? Jos etäisyyttä on reilu kymmene metriä voit vielä suojautua kuullessasi sarjan, kiitos maailman kovimpien lähtönopeuksien.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 14, 2004 7:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Laitoin "lisäosien puute" koska omaan AUG Military Versioon en ole löytänyt mistää kiikarin "etulaseja" (veli ampui ne rikki).

Lisätty iso alkukirjain.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 16, 2004 8:09 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 15, 2004 6:41 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Kemi
Bergman kirjoitti:
Ehdottomasti "heikko kestävyys"!

Aivan tarpeeksi monta kertaa on tullut nähtyä kun ihmisten aseet, niin coltit kuin kalashnikovit, ovat menneet keskeltä kahtia, tai jollain muulla irvokkaalla tavalla hajonneet. Tätä on tapahtunut myös itselleni ja tällaisina hetkinä muistelee armastani, Rk62:sta, joka kesti kaiken rääkkäyksen kadottamatta edes maalia pinnastaan.


Mä toivon että sä liiottelit tossa, koska en itse ainakaan tähän hätään keksi mitään, väkivallatonta keinoa saada kalashnikov keskeltä kahtia... On se sen verran tukeva vehje...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 16, 2004 11:19 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Alsshon kirjoitti:
Bergman kirjoitti:
Ehdottomasti "heikko kestävyys"!

Aivan tarpeeksi monta kertaa on tullut nähtyä kun ihmisten aseet, niin coltit kuin kalashnikovit, ovat menneet keskeltä kahtia, tai jollain muulla irvokkaalla tavalla hajonneet. Tätä on tapahtunut myös itselleni ja tällaisina hetkinä muistelee armastani, Rk62:sta, joka kesti kaiken rääkkäyksen kadottamatta edes maalia pinnastaan.


Mä toivon että sä liiottelit tossa, koska en itse ainakaan tähän hätään keksi mitään, väkivallatonta keinoa saada kalashnikov keskeltä kahtia... On se sen verran tukeva vehje...

Jos ei keskeltä, niin tukkeja menettäneitä Kalashnikoveja on tullut tavattua. Siinä on yksi tämän aseen heikkouksista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 17, 2004 7:03 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Kalashnikoveilla on tosiaan sellainen tapa, että tukista murtuvat mutterit irti, jos ruuveja ei pidä tiukalla. Omasta repäisin tukin irti kuitenkin niin, että mukana tuli iso pala runkoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 17, 2004 3:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 4:52 pm
Viestit: 95
Paikkakunta: Teuva
Heikko kestävyys! AUGini opetti minulle aivan liiallisen varovaisuuden. Joskus aina peleissä päästän välillä kuulia ja kokeilen toimiiko. AUGini koneisto hajosi melekin koko ajan, ulkoisesti en mitään saanut hajalle.

Nyt en ole saanut mitään tehtyä AK:lleni, paitsi, että olen poistanut hienovaraisesti siitä perän. Ase puretaan varmaan kerran kahdessa viikossa ja kaikki osta putsataan ym. Esim. peleihin lähdettäessä pyrin pistämään jonkinlaisia pehmusteita autoon jopa asepussin ympärille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 17, 2004 4:08 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 11, 2003 2:52 pm
Viestit: 204
Paikkakunta: Salo
Onko mitään tietoa miksi AUGisi hajosi koko ajan? Kuulostaa aika oudolta...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2004 7:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 4:52 pm
Viestit: 95
Paikkakunta: Teuva
Koneisto hajosi lähes koko ajan johtuen entisen omistajan viritystaidoista. Vuoden aikana sitä piti korjata varmaan 6-kertaa, joidenkin mielstä vähän, minun mielestä paljon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 10, 2004 2:59 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 15, 2004 6:41 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Kemi
Jaakonpoika kirjoitti:
Kalashnikoveilla on tosiaan sellainen tapa, että tukista murtuvat mutterit irti, jos ruuveja ei pidä tiukalla. Omasta repäisin tukin irti kuitenkin niin, että mukana tuli iso pala runkoa.


Ookkeeei....... :? Ei kuitenkaan ihan koneistoon saakka revennyt?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 10, 2004 5:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 10:48 am
Viestit: 334
Paikkakunta: Oulu
Nimi: J-P Heikkinen
Eihän nämä puhkupyssyt loputtomia kestä, se on tullut todistettua. Spetsuani olen kuitenkin onnistunut pitämään aika hyvin eikä siinä mitään vikaa olekkaan, perän alkuperäiset ruuvit sain tiputettua metikköön mutta pulttiliikkeestä uudet ja hieman pidemmät tilalle ja lukitetta perään. Syssymmällä saatan laitella sitten täyspitkän AK:n metalliosilla, puuosilla ja 120% FTK:lla ihan vain ulkopelejä ajatellen niin ei tarvi ihan niin paineessa tetsailla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 10, 2004 5:24 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Alsshon kirjoitti:
Ookkeeei....... :? Ei kuitenkaan ihan koneistoon saakka revennyt?


Maruin sähköissä koneisto on omassa laatikossa, eli sisuskaluja ei tullut näkville. Laatikko kylläkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 10, 2004 5:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 2:58 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Jyväskylä
Inhottavinta on heikko kestävyys ja epäluotettavuus, mutta onneksi en omista asetta joka omaa nuo puolet...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 12, 2004 5:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 2:00 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: forssa
Varaosien puute. Kun jotain menee hajalle, ei Suomesta meinaa löytyä millään korvaavaa osaa. :cry:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 12, 2004 9:44 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
smickell kirjoitti:
Inhottavinta on heikko kestävyys ja epäluotettavuus, mutta onneksi en omista asetta joka omaa nuo puolet...


Et siis ilmeisesti omista airsoft asetta? :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 13, 2004 7:49 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Coltin natina vituttaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 13, 2004 10:52 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 5:55 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Loppi
Heikko kestävyys tietenkin. Oman aseeni rataslaatikkoon tuli halkeama juuri muumama päivä sitten. Ja sitten ärsyttää kun toinen akuistani ei meinaa mahtua aseeseen. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 13, 2004 11:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Marras 10, 2003 2:58 pm
Viestit: 81
Paikkakunta: Jyväskylä
hrotten kirjoitti:
smickell kirjoitti:
Inhottavinta on heikko kestävyys ja epäluotettavuus, mutta onneksi en omista asetta joka omaa nuo puolet...


Et siis ilmeisesti omista airsoft asetta? :P

Mistäs ihmeestä tuon päättelit? Siis minä omistan sähkö aseen, M733Commandon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 14, 2004 12:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 19, 2004 2:04 pm
Viestit: 21
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Ööö... olikohan se vaikka vitsi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 14, 2004 2:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 29, 2004 6:33 pm
Viestit: 93
Paikkakunta: Nivala/Kajaani
Heikko kestävyys ja luotettavuus ovat minusta sama asia, koska jos ase menee helposti hajalle niin eihän se silloin voi olla luotettava. Eli siis vastasin luotettavuus. Kun mulla oli vielä Sig552 pelkäsin aina sitä, että kun nyt painan liipasinta niin mihin kuulat lähtee. Nyt vaihdoin sen M4A1 niin ainakin tiedän sen, kun tähtään kohdetta kuulat osuu myös siihen vaikka kestävyydeestä en ole yhtä varma.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 19, 2004 10:20 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 08, 2004 10:48 am
Viestit: 256
Paikkakunta: Rauma
On pirun ärsyttävää sellainen natina ja nitkunta, sellaista ei yksinkertaisesti kestä. :evil: Minulla ei sitä kuitenkaan ole ollut, koska MP5:ssä oli metallirunko ja M15 sama juttu, niin en ole sitä itse kokenut.

Esimekiksi kun nostaa fa-massin yhdellä kädella kahvasta niin sitä pelkää että siitä jää pelkkä kahva käteen.

[Muokkaus] "Metalli runka".. Ja pilkkuvirheet kans. -Jaakonpoika


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 6:47 am 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 22, 2004 9:11 am
Viestit: 190
Paikkakunta: Lah-ti
Tehot voisi olla vakioissa M110 luokkaa, tehot rupevat loppumaan välillä kesken kun pelaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 10:35 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Jos ne olisi, pitaisi taas jonkun ajan kuluttua kitista M170 vakioksi, kun meinaa tehot loppua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 10:42 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Wilson kirjoitti:
Tehot voisi olla vakioissa M110 luokkaa, tehot rupevat loppumaan välillä kesken kun pelaa.


Mahtaisiko olla enää kaikissa maissa laillista enää? Miten on Japanin lainsäädäntö tässä kohtaa?

Itse en vielä äänestänyt, mutta kaiketi tämän postauksen jälkeen menee tämä ääni sille heikkoudelle. Omassa aseessani on metallirunko ja se on kestänyt, saumastaan haljennutta tukkia lukuunottamatta. Mutta jonkun vuoden vanha M16 oli metalliseen aseeseen tottuneena kammottava pideltävä, sitten vasta naurut irtosi kun kyseinen M16 halkesi jokaisesta mahdollisesta paikasta aivan palasiksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 6:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 20, 2004 3:59 pm
Viestit: 79
Ärsyttävintä on kyllä se miten helposti kuula muuttaa suuntaansa pienistäkin oksista. Aina niin mukavaa kun juuri odottanut että vastustaja tulee hyvälle ampumalinjalle niin kuula osuukin puolimatkassa pari milliä paksuun oksaan ja muuttaa juuri sen verran suuntaa, että osuu vastustajan päänviereen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 03, 2005 6:39 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Huhti 01, 2005 6:28 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: Rauma City
Nysse kirjoitti:
Ärsyttävintä on kyllä se miten helposti kuula muuttaa suuntaansa pienistäkin oksista. Aina niin mukavaa kun juuri odottanut että vastustaja tulee hyvälle ampumalinjalle niin kuula osuukin puolimatkassa pari milliä paksuun oksaan ja muuttaa juuri sen verran suuntaa, että osuu vastustajan päänviereen.


Aivan. Tuo on niin pahuksen ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä-ä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 03, 2005 8:46 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Heikko kestävyys se taitaa olla. Crokolta vaihdossa saatu M4 on nyt saatu vihdoin elvytettyä metallirungolla, uudella rataslaatikolla ja Krylonin OD-maalilla. Hintaahan tuolle tuli mukavasti, mutta tukevuus nousi aivan uusiin ulottuvuuksiin. Nitinä ja muovin kiilto hävisivät uuden maalipinnan ansiosta, 10e/pullo oli mielestäni halpa hinta tästä huvista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 03, 2005 10:32 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:01 pm
Viestit: 291
Paikkakunta: Helsinki, Puistola
JMies kirjoitti:
Nitinä ja muovin kiilto hävisivät uuden maalipinnan ansiosta, 10e/pullo oli mielestäni halpa hinta tästä huvista.


Mistäs hankit tuota Krylonin OD:ta maalia? Kyseessä on ilmeisesti spray?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 03, 2005 1:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Tämä voi kiinnostaa muitakin, joten vastaan tähän. Teekkari kertoi tästä paikasta kun kysyin mistä hän osti omansa. Maalia on useissa väreissä, purkin kyljessä mainitaan Black 8140, Khaki 8141, Brown 8142, Olive 8143, White 8144, Dark Gray 8146, Medium Brown 8147, Sand Dune 8148, Light Gray 8149. Kysymällä varmaan selviää mikä tuo välistä puuttuva 8145 on.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 104 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com