Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 4:27 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: MIKSI MINUN TOPICCINI AINA POISTETAAN?
ViestiLähetetty: Su Marras 16, 2008 11:51 am 
Poissa

Liittynyt: La Marras 15, 2008 7:49 pm
Viestit: 20
Miksi mun topicit aina poistetaan tästä osiosta!!!!!? Vaikka käytin HAKUA en löytänyt yhtään topiccia MP5 SD6 aseen ostamisesta fullmetallina ja osina! Te modut vaan katsotte topicin AIHEEN ja poistatte sen koska luulette että kysyn jostain (ruma sana) virityksistä! PRKL.
Jos muka itse "löydätte" sellaisen topicin jossa EI puhuta VALMISTAJIEN MP5 SD6:sesta niin linkkiä vaan. Voisitte edes lukea topicit ennen kuin poistatte... :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: MIKSI MINUN TOPICCINI AINA POISTETAAN?
ViestiLähetetty: Su Marras 16, 2008 12:18 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Oot niin huono. Tämänkin laitoit väärälle alueelle.

Tänne ei haluta "kumpi on parempi"-ketjuja. Ketjusi olis käytännössä ollut sellanen. Ymmärrän kyllä, että kysymykseen ei oo helppo saada vastausta nykyisillä ketjuilla, mutta whatthefuck, foorumin selkeys on tärkeämpi kuin yksittäisen ihmisen hetkellinen tiedonjano. Lähde avaamaan ongelmaa joko perustamalla malli- ja valmistajakohtaisia ketjuja tai kysymällä jo valmiiksi löytyvistä sellaisista vertailutietoa. Tämä tietysti edellyttää myös vähän oma-aloitteisuutta, mutta ei ole mahdottomuus selvittää olemassaolevia kriteerit täyttäviä MP5-malleja ja muodostaa jo pelkästään kaupallisen nettisivutarjonnan perusteela jonninmoisia olettamuksia, joita sitten testata foorumilla.

Kysymyksesi virityksestä taas oli tosi tyhmä. Vastaus löytyy jo suoraan M120-viri-ketjusta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com