Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Touko 03, 2024 8:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 10, 2006 1:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 4:39 pm
Viestit: 248
Paikkakunta: haukipudas
Mites nämä US viidakkomaiharien koot, meneekö ne ihan samallain, entä jotkut suomalaiset kengät, vai onko ne koostaan vähän isommat. Olisi hankinnassa, mutta koot olisi ongelma. Milloin tulee lisää isompi numeroisia ko. maihareita Varustelekaan?

(Anteeksi väärään aiheeseen laitetusta kysymyksestä)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 10, 2006 7:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 18, 2005 9:27 pm
Viestit: 356
Mondopoint-koot olisivat nettikenkäkaupassa hieno juttu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 11, 2006 8:23 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Varustelekan kokotaulukot vastaavat normaaleita suomalaisia kokoja. Lisää kokoja kaikkiin kenkiin tulee näillä näkymin ensi viikon maanantaina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 07, 2006 9:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 18, 2005 9:27 pm
Viestit: 356
Suomalaiset koot? :D Eurooppalaisittain kokovalinnoin: M/91 41, Magnum 42, Haix 43, Adidas 44. :) Siinä on jo miettimistä miten koot heittelevät, jalkateräni pituus on 270 mm pisimmillään ja erittäin antieskimomainen (uppoan siis lumihankeen jalkojen kapeuden takia). Kyllä minä olen sitä mieltä, että kunnon kenkänkokotaulukko olisi tarpeen, vaikka sitten testaten ja jalkaterän pituutta käyttäen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 07, 2006 9:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 6:35 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Tampere, Hervanta
Myös minun mielestä olisi mukavaa jos pystyisitte ilmoittamaan kengän pituuden. Oikean koon löytäminen olisi helpompaa kun netin välityksellä kenkiä ei pääse koittamaan. Homma hoituisi helposti jos kengissä on irroitettava sisäpohja, sitä vaan mittaa.
En oikein luota noihin eurooppalaisiin kokovalintoihin, sillä minulla on Catepillarin kengät kokoa 46 ja Globen skeitikengät 49. Kummatkin uppoavat jalkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 10:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Itselläni on helppo asioida kenkien kokojen kanssa jopa amerikkalaisilla kooilla, koska muistan, että 42/43 = 9 jenkkikooissa.

Itseäni lähinnä kiinoistaisi nuo Mil-Tecin Jungle Bootsien kestävyys. Jotain juttua olen kuullut, että nailonista(?) tehty varsi lähtee purkautumaan helposti, eli jos joku kenkiä testannut tai käyttävä voisi jotain infoa iskeä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 1:14 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 16, 2006 5:48 am
Viestit: 48
Noin puoli vuotta ollut käytössä ja hajoamisen merkkejä ei vielä ole näkyvissä. Talvella varmaan todella vittumaiset niiden venttiilien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 24, 2006 1:19 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Yhdestä sain kannan rikki vuodessa todella aktiviisessa käytössä, toinen pari ei ole nyt puoleen vuoteen näyttänyt mitään hajoamisen merkkejä. Talvella (pakkasella) ovat oikein toimivat, pohja pitää yllättävän hyvin liukkaalla, eikä lumi tule venttiileistä läpi. Märällä ja kylmällä kelillä sitten eri asia.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com