Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:19 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 5:37 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 29, 2005 11:01 am
Viestit: 24
Paikkakunta: Oulu
Satutteko tietämään, löytyykö KSC:n Mk23 Socomille metalliluistia, piippua ja runkoa? Olen etsinyt ja löytänyt metalliluistin aseella mutten metallirunkoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 07, 2005 5:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 02, 2004 6:04 pm
Viestit: 264
Paikkakunta: Oulu
Oikean aseen runko on polymeeriä, joten miksi muovikuulapyssyn runko pitäisi olla metallia? Metalliluistien mukana tuppaa olemaan myös piippu, ainakin kun KSC:n pyssyistä on kyse.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 08, 2005 9:43 am 
Poissa

Liittynyt: To Syys 29, 2005 11:01 am
Viestit: 24
Paikkakunta: Oulu
JMies kirjoitti:
Oikean aseen runko on polymeeriä


Oikean aseen runko polymeeriä? Outoa...
Lähinnä ajattelin metallirunkoa realismin (tosin ei enään jos näin kerta on) ja kestävyyden takaamiseksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2007 7:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 9:51 am
Viestit: 422
Paikkakunta: Hanoi, Vietnam
Herätän tässä nyt kivikautisen aiheen henkiin.
Itse olen omistanut KSC:n mk23 socom hardkick 05 typen noin 10 kk. Muuten aivan toimiva ja tyylikäs ase, mutta ongelmana on se, että luisti liikkuu hitaasti. (hyvä pistooli matrixia ym. leikkiville, heh)
Olen hankkinut lippaaseen vaihtovirtaventtiilin, mutta ongelma ei ole korjaantunut. Ainoastaan kuula lentää hitusen pidemmälle. Kaasuna en uskalla käyttää muuta kuin hfc134a:ta, johon ase on tarkoitettu. (muut kaasut syövyttävät arvosteluiden mukaan aseen koneistoa...)
Koetteko itse, muut ksc:n socom 2005 hw mitälien omistajat, että luisti liikkuu hitaasti? Vai onko minulle sattunut joku maanantaikappale? Olen kyllä öljynnyt asetta, eikä lipas vuoda. Ongelma oli siis jo uutena.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 16, 2007 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Arnies Airsoftin foorumeilta muistan lukeneeni että erinäisiä jousia pitää aseeseen vaihtaa jotta saadaan se hardkick-ominaisuus esiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 6:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 9:51 am
Viestit: 422
Paikkakunta: Hanoi, Vietnam
Varmaan palautusjousi? Kumpaan suuntaan, kireämpään vai löysempään?
Vai joku iskurin jousi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 6:16 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 03, 2003 5:27 am
Viestit: 17
Paikkakunta: Hankasalmi
Itse omistin MK23 05 hard kickin aikoinaan. Sama ongelma, luisti liikkui todella aneemisesti 134-kaasulla. Kovempaan kaasun vaihdettuani luisti alkoi murtua useasta kohtaa takaosasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 10:27 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Hessu75 kirjoitti:

The KSC Mk23 has a weak spot and that is the blow back unit. If your gun is sluggish, I would bet that the unit is bogged. It has a inner tube, which is moved by a very small spring. When people use siliconespray to lubricate these parts, the silicone will in time stiffen to greasetype of substance. This will start to slow the blow back unit and thus give misfeeds and gas blowouts from mags. been there done that.
You need to take the whole unit apart and clean it very well. Only place, where you need to use silicone or very highgrade lithiumgrease is those few O- ringseals. You do not need to lubricate the innertube of the unit. it will work fine even with out lubrication. Really.


Lainaa:


There is a C-Clip on the head of the spring guide, and FYI I used a Guarder SV5 inch recoil spring on my Mk23 as the Guarder Mk23 set supplies you with the pre 05 type guide rod spring. It still woill work but the large diamter of the spring allows it to wobble alot while compressing.


Jäykempään ilmeisesti. Tuota Hessun neuvoa kannattaa myös kokeilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 9:51 am
Viestit: 422
Paikkakunta: Hanoi, Vietnam
Kiitos!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 29, 2007 10:15 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Socomin luistin jousenohjain sanoi sopimuksen irti. Katkesi juuri siitä Luistin lukitusvivun kohdalta.
Eipä siis KSCn metalliosat kestä yellow gasia, tiukkoja jousia ja avarrettuja venoja kovin pitkään.

Kuva kertoo tuhat sanaa: http://liveu-67.vo.llnwd.net/vidilife/i ... 14267L.jpg

Nyt tulee sitten tämä varsinainen asia.
Kävin teettämässä Haagassa ilmailutekniikka M Lehtisellä uuden jousenohjaimen työkaluteräksestä. Siis, todella jykevää kamaa. Pitäisi kestää vaikka RS aseessa nyt.
Lehtinen sanoi suoraan, että tällainen KSCn vakio-osa ei saisi missään nimessä olla näin heppoisesta valumurometallista tehty.
Toisekseen nyt uuden osan myötä ei enää tule laadukkaan teräksen kohdalla kulumaa. Rikki mennyt osa oli jo todella kulunut, kun on hangannut ulkopiippuun.
Veikkaan että uuden osan jälkeen tulee aseesta vähemmän syöttövirheitä tekevä.

Hinta ei päätä huimannut, kun katsoo esim Guarderin, Shootersin tai vastaavien valmistajien ohjaimia. Muutama kymppi päälle, niin sain tämän billettiosan.

Nyt näyttää siltä, että seuraava osa on sitten ulkopiippu, joka yksinkertaisesti kuluu rikki.

Mutta, on tämä Mk23 rahan tuhlauksen väärtti. Ääni on jotain orgastista, kun ampuu 8)

Korjasin myös yhden pitkään vuotaneen KSC Mk23 lippaan.
Luulin sen vuotavan ensin täyttöventtiilistä, mutta lavuaarissa veden alla lipasta pitäessäni huomasin ,että lipas vuoti pohjalevyn kodalta, yhdestä reunasta.
Siispä, vinkiksi kaikille Mk23 vuotavan lippaan omaaville harrastajille. Ei heti kannata tunkea sikafleksia lippaaseen, vaan ottaa sen pohjalevyn irti. kaksi tappia lippaan sivusta katsottuna alhaalla. Saat pohjan irti. Pohjalevyssä on kaksi kumitiivistettä.
Ota tiivisteet irti varovasti. Tarkasta kunto. Jos on ehjät, mutta tuntuu sormien välissä ns korpuilta, niin laita ne yön yli silikoniin uimaan. Paras purkki on sellainen, missä on korkki/ kansi.

Toinen tiivisteistä on puolikolmion muotoinen. Tämä tiivisteen voi kääntää vastakkaiseen asentoon, mitä se oli irroitettaessa.

Kokoa lipas. Huomaat, että kaasut pysyvät sisällä. Ei tarvitse tilata kallista tiivistettä kaukoidästä.
Samalla voit huoltaa täyttöventtiilinkin.

-H-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 13, 2007 4:46 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 04, 2006 10:46 am
Viestit: 41
Paikkakunta: Ranua
Mitenkäs tuo sisäpiippu lähtee irti ulkopiipusta? Olen ottanut irti sen jousikuormitteisen messinkipalan sekä sen kuusiokulma-avaimella irroitettavan ruuvin etummaisesta reiästä. Nyt sisäpiippu tulee ulospäin n. 2cm, muttei enempää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 14, 2007 4:02 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Sitten vaan rohkeasti nykäiset koko sisäpiippukokonaisuuden pois sieltä ulkopiipusta.
Juuri se isompi kuusiokoloruuvi, pieni jousi, messinkiholkki ja etummainen pidempi kuusiokoloruuvi pitää sisäpiipun paikoillaan.

Nyt muistutan sinua, että katsot tarkkaan, miten homma purkautuu. Muuten sen kokoaa helposti väärin ja ase ampuu swiduix.

Kun se sisäpiippu tulee ulos, niin näet sen muovisen U- muotoisen osan. Tämä loppupeleissä pitää sisäpiipun ulkopiipun sisällä.
Siihen U- muotoiseen osaan ottaa tämä pidempi kuusiokoloruuvi.

Jos sinulla on näppärä pikku valo, niin katso ennen purkaamista sinne ulkopiipun ja sisäpiipun väliin, siitä hopin "alapuolelta", niin näet sen etummaisen ruuvin, miten se pitää sitä kokonaisuutta paikoillaan. Näin ymmärrät, miten se pitää olla.

Jos olet asentamassa metalleja Socomiisi, niin käytä ihmeessä sitten ruuvilukitetta näissä ulkopiipun ruuveissa. Muuten ne nousevat ylös ammuttaessa ja vahingoittavat ulkopiipun liukuja, sisäpiippua ja hoppia.

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 7:43 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
No niin,

Taas löytyi jotain uutta KSC Mk23 socomiin.

Airsoft Surgeonin joku FPS kitti: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/a ... odID=20837

Nyt kysymys kuuluu:

Tuo blow back koneiston suutinputki, joka on kuvassa avarrettu vakiosta huomattavasti, on yksi osa, mitä minulla ei ole.
En viitsi ostaa koko settiä tuon osan takia.

Jos avarran vakion noin, niin mihin tuo osa vaikuttaa kaasun virtauksessa. Ei ymmärrä??? Apuja, kiitos.

Jotenkin suuttimen "aukioloaikaan"? Virtaus kovempi?

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 12:16 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Mulle on vieläkin vähän epäselvää, että onko tuosta aseesta mihinkään ilman viritysosia, tai onko edes muutenkaan? "Maruin kaasua" en viitsi käyttää kun siitä ei ole yhtikäs mihinkään, eli uskaltaako American Eaglea käyttää tässä ollenkaan vai hajoaako se mistä ja milloin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 12:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Se perus socomi on muoviluististaan heikko ja vahvemmalla kaasulla se luisti halkeaa.
Taas heavy weight kestää enemmän rankaisua.

Kyllä uskaltaa AEta käyttää.

Joo,

Ase tuntuu kokoonsa nähden lussulta vakiona.
Vähintään avartaa lippaan venan ja laittaa iskurin jousen tiukemmaksi. Saadaan enemmän potkua ja lähtöjä.

Toinen heikko kohta on huollon puute. Tarvitsee hyvää puhdistusta koko ajan.
Muuten ase on mahtava ja oikuistaan huolimatta minä itse pidän omista kolmesta socomista tosi paljon.

Ensi kesää odotellessa ja kahdella socomilla peleistä unelmoidessa 8)

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2007 7:37 pm 
Joskus pelkkä jäykempi iskurijousikaan ei ole tarpeeksi vaan sitä pitää jäykistää entisestään esim. 2-4mm paksulla prikalla tai mutterilla.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 10:48 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Eli siis, tuohon vehkeeseen saa hankkia ainakin metalliluistin, paremmat venttiilit ja jäykemmän iskurijousen ennenkun sillä voi edes harkita ampuvansa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 11:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 8:51 am
Viestit: 0
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sampo S.
Mielestäni siihen ei pidä hankkia mitään, olette kaikki hullunkurisia! Pyssy toimii todella hyvin vakiopalikoilla kunhan muistaa Red-Gasia tai vastaavaa käyttää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 12:12 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Red-gasia? Epäilen jos luisti kuulemma rikkoo itsensä jo Green Gassilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 2:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 1:15 pm
Viestit: 555
Paikkakunta: Hell Bent for Baby Poop
Nimi: Stefan M.
Juu, ei se Rockarolla oikeasti noin hassu ole, minä vain vitsailin hänen kustannuksellaan hänen nimissään, anteeksi jos nyt joku meni pyssynsä rikkomaan takiani. Olen tyhmä ihminen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 3:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:25 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Grand Turkey (Anus Mundi)
Nimi: Ossi H.
WeedMeister kirjoitti:
Olen tyhmä ihminen.


Eka kerta, kun tämä jätkä sanoo jotain fiksua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 3:08 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Teillä on paska huumorintaju.

Takaisin aiheeseen, onko noilla HW malleilla mitään konkreettista eroa tavalliseen malliin? Sama Hard Kick -version kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 05, 2007 7:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 9:51 am
Viestit: 422
Paikkakunta: Hanoi, Vietnam
Tuska kirjoitti:
Teillä on paska huumorintaju.

Takaisin aiheeseen, onko noilla HW malleilla mitään konkreettista eroa tavalliseen malliin? Sama Hard Kick -version kanssa.


Mun käsitys on että näissä hw-versioissa luistin materiaali on abs/metalli-seosta. Siis tavallisissa pelkkä abs. Ite omistin hw-version joskus, vaihdoin pois, kun ei sopinut settiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 06, 2007 7:41 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Jeps,

HWn luisti on juuri tätä metallimuoviiseos- jutskaa.

Hard kick versio ei ole avautunut mulle ainakaan. Sen kaikki osat ovat aivan samanlaiset kuin normi socomin.
Voiskohan olla sitten toi iskurin jousi tms tiukempi HK versiossa? Mene ja tiedä.

Ei, ei tarvitse mitään metalleja, jos sinulla on tuo HW versio. Siihen vain iskurin jousi ja avarrat vaikka venan vielä. Toimii.

Jos laittaa metallit, niin ne vain herkistää hyvin metallisen ulkopiipun kanssa ja sitten voisi lisätä vakio luistin palautusjousen sisään yhden, esim TMn 5.1 capan luistin vakiojousen.
Näin tein mun HW 2005 versiossa. Tuli hyvä luistin palautus metallien kanssa.

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 06, 2007 10:36 am 
KSC:n HK-systeemi on käytössä käytännössä kaikissa firman aseissa, pl. Glockit. Kyseessä on siis se metallinen latausuutinhärdelli, joka on kohtalaisen epäluotettava kovemmilla kaasuilla.

Idea on sinällään kopioitu WA:n Magnasta, eli sylinteriventtiili tulee lataussuuttimen ulkopuolelle ja avautuu vasta kun kuula on poistunut patruunapesästä. KSC:n järjstelmä virtaa paremmin kuin WA:n, mutta esim. männänpään tiiviste on huonompi.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 13, 2007 4:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 11:54 am
Viestit: 55
Saakos näitä Socomeja enää mistään? Olisin ostanyt kiinteäluistisen, mutta kun se oli... kiinteäluistinen. :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 13, 2007 8:22 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 27, 2006 1:39 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Espoo
Hiukkasen oma-aloitteisuutta, kiitos. Pcb-airsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 14, 2007 6:19 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 11:54 am
Viestit: 55
Kiitän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 27, 2007 3:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
No niin,

Onko kukaan paneutunut tähän minulle uuteen viripalikkaan. En löydä nyt linkkiä tähän hätään, mutta se liittyy tähän blow back koneistoon.
Tarkemmin ottaen se on se sisempi putki, joka liikkuu suuttimen sisällä.
Tämä on jotenkin avarrettu isommaksi vakiosta.

Pystyykö vakiota suurentamaan samalla tavalla?

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 27, 2007 5:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Minä voisin esittää omaa filosofiaani asiaan. Eikös vakiossa ole 3 vai peräti 4 aukkoa tässä osassa? Ja taasen tässä viri osassa on 2 pitkää aukkoa. Koska nämä muutamat ylimääräiset aukot on jätetty pois on saatu lisää materiaalivahvuutta osalle ja se kestää kovempaa menoa. Minulla ainakin jäi huono kuva noista KSC:n koneistoista juuri tämän osan takia, joka katkesi aivan liian herkästi tehden aseesta kelvottoman koristeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: Ti Maalis 25, 2008 7:08 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 27, 2006 1:39 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Espoo
Hardkick versiolla ja tavallisella ei tän ketjun perusteella oo eroa, mutta mitenkäs tavallinen vs. 2005 versio. Justpistolsin mukaan palautinjousta ja sen ohjainta on hiukan muutettu sekä lipasta ja blowback koneistoa parannettu, mut se ei käytännössä näy.

Tässä nyt pari kysymystä:
Mites tää vastaa teiän, joilla kyseinen tykki on ollu pitempään, kokemuksia?
Ilmeisesti myös -05:een kannattaa pistää tiukemmat jouset?
Lekan aserekisterin mukaan osa numero 66 pitää uusia, onko tälle tarvetta näissä uudemmissa versioissa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: Pe Touko 30, 2008 5:26 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
No niin,

Mä sain viimeinkin yhden ylimääräisen blow back koneiston modattua tällä Clarence Lain tekemällä tavalla.

Eli, se lataus suuttimen sisempi putki irti koneistosta ja Dremelillä jatkaa niitä kahta pientä reikää melkein kokonaan sen sisäputken matkalta suuttimen kärkeen.
Nyt tämä modaus on vieläkin mulla auki, että mitä se tekee lisää aseen suorituskykyyn. Ainut mitä mä huomasin on, että se suutin alkoi liikkumaan aivan sika herkästi verrattuna originaaliin.

Sitten mä myös modasin sen ulomman suuttimen putken, mitä CLn versiossa ei ole tehty, jossa on ne reiät, minkä kautta kaasu kulkee piippuun. Mä Dremelöin nämä reiät niin isoiksi kuin mahdollista ja muokkasin ne neliöiksi ja sain tällä tavalla lisää virtausta, mutta pidin osan kestävyyden hyvänä, koska en katkonut väliseiniä pois, niin kuin esim lippaan venttiilin modauksessa tehdään.

Näkökulmia nyt kaivataan tälle ekalle modille, kiitos.

Kronotetaan vakio blow back koneistolla oleva ja sitten tämä mun modaama. Kerron miten kävi ja myös teen kestotestin tämän kesän pelejä seuraten.

-Hessu-
Wannabe kaasuase expertti äh eiku -jorma


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: Pe Touko 30, 2008 7:17 am 
Jos nyt oikein muistan niin sisemmän putken reikiä suurentamalla saa ainakin teoriassa lisää lähtönopeutta koska kuulalle menee enemmän kaasua.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko: Re: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: Pe Touko 30, 2008 7:20 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Dänx Carssu,

Mä en vain oikein ymmärrä, että miten sen kaasun määrä lisääntyy, kun se sisempi putki kumminkin liikkuu rajoitetussa ympäristössä, siellä ulomman suutinputken sisällä. Noh, änyhoo mä testaan kronossa asiaa.

-Hessu-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KSC Socom Mk23
ViestiLähetetty: To Helmi 03, 2011 2:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Mitenhän paksu aseen luisti on paksuimmasta kohdastaan? Jos joku viittis mitata.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com