Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 20, 2024 6:13 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: GBB Glocki
ViestiLähetetty: Ma Syys 08, 2003 1:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Moi, mulla on tässä viimeaikoina kasvanu himot jonkunnäköistä GBB asetta kohtaan. Eritoten mua kiinnostaa Glock sarja. En vain oikein tiedä näistä kaasu aseista, niin kysyn nyt neuvoa teiltä. Mikä Glocki kannattaisi ostaa? Kiitettäviä ominaisuuksia olisivat:

-Kestävyys (Yleisesti sekä Greengasin suhteen)
-Ulkonäkö (Näin niinkuin viimeistelyn kannalta, jne)
-Hinta (Alle 200e)
-Mahdollisuus saada metalliosia tarpeen vaatiessa (Tai voihan ne siinä olla valmiina :)
-Plussaa olisi jos sen saisi vielä suomesta.

En sitten halua ainakaan mitään, mikä ampuu sarjatulta, sillä ase tulee Back-upiksi, ja sähköllä sitä sarjaa ammutaan.

Ps: Oisko jollain tietoa KSC:n Glock 34:stä, tai kjw: G23:sta, molemmat on nimittäin tyylikkäitä.


Viimeksi muokannut Berkki päivämäärä Ma Syys 08, 2003 3:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 08, 2003 1:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Glockeista löytyy n+1 arvostelua netistä. Lue niitä ainakin osviitaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 08, 2003 3:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Olen kyllä niitä lueskellut, mutta nyt kaipaan lisäosviittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 08, 2003 4:51 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Luespahan kaikk Glock-viestiketjut tältä foorumilta sekä seuraava, niin tiedät aika paljon: http://www.varusteleka.fi/forum/viewtopic.php?t=6

KJW:n Glockeissa on kaikissa täysin sama koneisto joka taas on kopio Maruin Glock-koneistosta. KSC:n Glock-sarjan sisällä kanssa kaikissa sama koneisto, tosin sarjatuliaseiden sellainen on herkempi kuin puoliautomaattien.

Mitä pienempi Glock, sen jämäkämpi paketti. KSC:n G34 on kokonsa vuoksi jo aika muovinen ja tuntuu kevyeltä käteen, kun taas saman firman G26, vaikka rakenteeltaan täysin samanlainen samoilla metalliosilla, on tosi tiukka peli. Pikkuglockit eivät jostain syystä kovin paljoa jää tarkkuudessa ja kantamassa isompiaan jälkeen.

Käyttäjä tuskin huomaa kunnon eroja KSC:n, KJW:n ja Maruin G26/27:n välillä, mutta KSC:ssa on kuulemma parempi koneisto ja ainakin enemmän viritys- ja lisäosia tarjolla. Toisaalta KJW:n G27:n saa suoraan paketista metalliluisti asennettuna.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 09, 2003 1:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Okei, kiitoskia teille molemmille jotka vastasitte. Etin nimittäin vielä yhen arvostelun lisää ja siinä selitettiin jotain G18C:stä joka ei kiinnosta. Mutta kiitos silti. Ostan sitten ilmeisesti Jonkun G26:den tai G27:män. Niin, ja mikä on noitten kesto GG:n suhteen? Mikä osa pettää ensimmäisenä, ja miten sen voi estää?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 09, 2003 4:40 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
HFC22:lla luistin lukituskolo kuluu pyöreäksi eikä luisti siten enää lukitu taakse. Tämä on yleismallinen ongelma muoviluistisilla aseilla, mutta erityisesti olen kuullut siitä Maruin Glock- ja Beretta-pistooleista.

Kaikki Glockit kyllä kohtuuhyvin kestävät HFC22:ta. KJW:n pyssyissä ei edes ole tarkoitettu muuta käytettäväksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 09, 2003 6:15 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
KJW:n G23:sta on saatavilla versio, jossa on jo valmiiksi metallinen luisti ja ulkopiippu. Jos edullista Glockia kerta etsit, niin tätä kannataa harkita. Valitettavasti en ole kuullut aseesta yhtään mitään, joten paha sanoa on mitään hyvää/huonoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 09, 2003 6:51 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KJW:n G23 on ihan samaa kamaa kuin firman G27, kunhan G19-mallin mittainen. Oikea G23 on siis G19 isommassa kaliiberissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 10, 2003 3:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Ainiin, unohdin melkeenspä kysyä että onko noissa G26/G27 säädettävää hoppia? Eikös se ole hyvä olla säädettävä noissa kaasuaseissa, kun teho määräytyy lämpötilan mukaan? (Vai määräytyykö)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 10, 2003 5:36 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KSC:n, Maruin ja siten tietty KJW:n Glockeissa on kaikissa säädettävä hoppi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 10, 2003 5:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Sori nyt vaan kun kyselen koko ajan, en muista mitä kaikkea haluun tietää.

Kumpi kannattais ostaa, KJW G27, vai Marui G26. G27:skassa EI ole metalli luistia, mutta noin 30€ halvempi. Ajattelin että KJW olisi parempi vaihtoehto, kun se on kopio Maruista, mutta halvempi, ja suunniteltu GG:lle erityisesti (?). Ja onko G27:skassa parempi kestävyys sen luistin nypykän kanssa, joka sen jättää taakse?

Kyselen ehkä vielä lisää, mutta ymmärtäkää tämä: Haluan rahoilleni vastinetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 10, 2003 6:56 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Joissain KJW:n aseissa on suunniteluvirheitä (metallinen beretta), vaikka ne ovatkin kopioita Maruin vastaavista aseista, joten takuuvarma vaihtoehto olisi ehdottomasti Maruin valmistama ase. Maruin G26:een on myös saatavilla varsin paljon viritysosia ja Pro Hobbystä saa suht nopeasti Maruin aseiden yksittäisiä osia, jos on tarvetta.

Itse esim. tilasin Maruin MP5SD:n etukahvan Nemesiksestä, mutta kun siitä ei kuulunut tilasin saman osan PH:sta. Kesti 1½ kuukautta ja sain osan PH:sta 45 eurolla. Olin varsin yllättynyt, kun Nemesiksestä tuli lopulta soitto, että osa oli saapunut. Entistä yllättyneempi olin, kun he ilmoittivat osan hinnaksi 96 euroa :evil:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 10, 2003 7:08 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KJW on tosiaan halvemmalla tehty kopio Maruin vehkeestä. Muoviluistisessa lukituskolo kuluu aivan yhtä nopeasti ja muutenkin ase on kuin Maruin vehje, paitsi että lipasta on suorastaan unelma täyttää - japanilaisten aseiden venttiilit eivät ole täysin yhteensopivia taiwanilaisten HFC22-pullojen kanssa ja täyttäminen on pahimmillaan perkeleenmoista ylitsevuotoa.

Paljon juttua KJW:n vehkeiden sisuskalujen paremmuudesta on kuulunut etenkin brittipiireistä, että olisivat paremmin HFC22-sopivia. Kukaan ei kuitenkaan ole perustellut tätä ja veikkaan että juttu perustuu sille olettamukselle, että kun kerta Taiwanissa ei muuta kaasua käytetä, olisi KJW tehnyt asian hyväksi jotain. Epäilen, kun firman Beretta ei ainakaan loista Maruin vastaavaan nähden vaikka siitä kopio onkin. Lippaissa tosin on tosiaan parannusta.

Toisaalta, kukaan ei ole koskaan haukkunut KJW:n G27-mallia, vaikka Beretassa onkin suunnitteluvirhe. Veikkaan ettei siinä ainakaan perustavanlaatuista vikaa ole, eikä Maruikaan mikään Asahi ole vaikka nykypäivänä loistaakin tuotevalvonnassa ja tuotteiden tasaisen hyvässä laadussa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 11, 2003 6:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Joo, tänään tuli käytyä Pro-Hobbyssä, ja testailin muutamaa eri Glokkia käteen.

G27 meni aika tiukoille, mutta kyllä sitä varmaan käyttää voisi. Sitten kokeilin myös tota KWJ:n G23, josta olen myös ollut kiinnostunut. Se sopi käteen mainiosti.
Onko kellään tietoa siitä aseesta? Eikös noissa G27/G23 oo molemmissa sama koneisto? Aattelin vaan että onko sillä yleisesti hyvä maine, vai onko tunnettu siitä miten (Till exempel) luisti lohkeaa kauniisti kahtia, kun on ampunut parisataa kutia?
Meinaan vaan että se olisi myös mainio vaihtoehto ulkonäkönsä perusteelta. Eli jos jollain on tietoa G23:sta, niin sitä voi kirjoittaa tähän. (Muoviluisti kylläkin):

Edit: Olen lukenut AC:n arvostelun G23:sta metalliluistilla. Saattaa olla hankintalistalla uus luisti siihen, jos ostan. (Jos semmonen löytyy)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 12, 2003 7:39 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Jaakonpoika kirjoitti:
KJW:n G23 on ihan samaa kamaa kuin firman G27, kunhan G19-mallin mittainen. Oikea G23 on siis G19 isommassa kaliiberissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 12, 2003 5:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 24, 2003 12:58 pm
Viestit: 8
Kaasuaseissa kaikki on hyvin pitkälti kiinni tiettyjen aseiden ominaisuuksista enemmän kuin valmistajakohtaisista eroista. Tämä näkyy varsinkin KJW:n Glockeissa ja Beretoissa.

Omistan KJW:n Glock 23:n metalliluistisen version ja olen ollut todella tyytyväinen varsinkin hinta-laatusuhteeseen.

Kuvia: http://www.bmf-tiimi.cjb.net/kjwg23.html

Ase on ulkoisilta ominaisuuksiltaan kohtuullinen, ainoana ikävänä puolena on lippaiden pohjalevyissä oleva KJW:n logo. Luistin metalli ei yllä täysalumiinisen vastaavan tasolle ja etutähtäin on muovia. Luistissa on muutenkin kohtuu hyvin väljyyttä suhteessa runkoon, joten se pääsee pikkaisen (ei haittaavasti) heilumaan. Itse polymeerirunko on erinomaisen tuntuinen ja luultavasti todella lähellä oikeaa Glockia, ei mitään metallihiutalevirityksiä kuten KSC:issä.

Aseen sisuskalut ovat liipasinta ja suutinta lukuunottamatta täysin metallia. Tosin metallin laatu voisi olla parempikin. Aseessa on liipaisinvarmistuksen lisäksi KSC:n aseista puuttuva varmistin joka kytkee liipasimen täysin pois toiminnasta.

Tähtäimiä ei valitettavasti voi säätää, mutta ne tuntuvat osoittavat hyvin kohdilleen käytännöllisille ampumaetäisyyksille. Erityistä huomiota vaatii hyvä kenttäpurettavuus ja hopin helppo säädettävyys.

Oma aseeni antaa lähtönopeudeksi lämpimillä keleillä ja Greengasilla (yli 20C ja auringossa) n. 0,95J eli n. 97m/s ja kylmemmillä (n.10-15C) 0.76 eli 87m/s. Toisin sanoen 0.25g kuula lentää piipusta noin 35m ja aseella osuu miehen kokoiseen kohteeseen luontevasti 20-25m etäisyyksiltä (ja tulitikkuaskiin seitsämästä metristä). Ase häviää tehossa ja tarkkuudessa sekä WA:n aseille, että viritetylle KSC:n G17:lle.

(huom. nämä tiedot ovat tietysti subjektiivisia ja rajoittuvat ainoastaan tuolla omalla aseellani tehtyihin kokeiluihin, eivätkä ne luultavasti kerro millään varmuudella miten kaikki aseet ampuvat.)

Olen käyttänyt aseessa ainoastaan GG:tä, eikä suurempia kulumisen jälkiä ole vielä ainakaan ilmennyt, mitä nyt koneiston liikkuvista osista on maalit kuluneet. Takatähtäintä olen aika-ajoin kiristänyt ja asetta muutenkin hoitanut silikoonilla.

Lippaat ovat imeneet kaasua todella mallikkaasti ja täyteen täytetyllä tankilla ampuu 1½-2 lipasta kuulia. Huonona puolena vertailussa KSC:n lippaisiin on helposti halkeavat pohjalevyt ja muoviset syöttöleuat.

-Mikko / BMF


Viimeksi muokannut edustaja päivämäärä Pe Syys 23, 2005 6:02 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 25, 2004 3:43 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Onko nuo KJW:n Glockit joita myydään prohobbyssä metalliluisti versioita ja onko tuossa KJW:n M9 Metal Black aseessa metalliluisti?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 25, 2004 7:16 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
haatzi kirjoitti:
Onko nuo KJW:n Glockit joita myydään prohobbyssä metalliluisti versioita ja onko tuossa KJW:n M9 Metal Black aseessa metalliluisti?


Glockit eivät ole metallisia ja Beretan nimi on hieman epäselvä. Jos nyt tekisit niin kuin aikasemmin on neuvottu ja soittaisit liikeeseen. Pullikointia ei siedetä. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 28, 2005 12:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:05 pm
Viestit: 1
haatzi kirjoitti:
Onko nuo KJW:n Glockit joita myydään prohobbyssä metalliluisti versioita ja onko tuossa KJW:n M9 Metal Black aseessa metalliluisti?


Mielessäni on ollut kysymys jo pitkään että mistä saa KJW:n glock 23:n erikseen metalli luistin?

Monta tuntia olen etsinyt tuloksetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 07, 2005 8:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 4:49 pm
Viestit: 7
Mihin KSC:n Glockiin olisi eniten härpäkkeitä kuten viriosia tarjolla? Eli missä olisi eniten potenttiaalia? Minua eniten kiinnostaisi G17 ja G19.
Ja mitä eroa on KSC:n japanissa ja taiwanissa valmistettujen aseiden välillä? Ovatko nämä aseet aivan eri tasoisia kun hinnat ainakin ovat?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2005 6:04 am 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
KSC:n Taiwanissa tekemät Glockit ovat ilmeisesti ainoastaan halvempia, eikä muita eroja juurikaan ole (jos olen väärässä korjatkaa joku). KSC:n G19 mallia on myös kehuttu muoviluistin kestävyydestä GG:lla. Luistista kyllä kuluu todellakin ensimmäiseksi se kulma, jonka tulisi jättää luisti paikalleen. Muuten en ole kuullut yhtäkään haukunnan sanaa aseesta. Itse olen tuollaisella aseella joskus pelannutkin ja täytyy sanoa, että jos jonkun pistoolin ottaisin käytännöllisyyden takia, olisi se KSC:n G19.

Eräät pelikaverini olivat vertailleet KSC:N Glockia ja WA:n Berettaa, ja todeneet, että pelillisesti Glock vei voiton. Tämä ase on myös erinomaisen edullinen, 550HKD Guns´n´Guys nimisestä Honkongilaisesta kaupasta. Veroineen, tulleineen ja toimituskuluineen hintaa tulee kimppatilauksessa sellainen 100e.

KJW:n aseista minulla ei ole juurikaan mitään tietoa. Eräällä pelikaverilla oli G23, mutten oikein saanut selkoa oliko ase hyvä vai huono. Maruin G26:lla on tullut pelailtuakin joskus. Tukeva vempele ja yllättävän tarkka. Lipaskapasiteetti vaan pääsi noissa lyhyissä Glockeissa minulta loppumaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2005 6:06 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 15, 2004 7:30 pm
Viestit: 97
Paikkakunta: Helsinki
KSC:n Glockeihin on todella runsaasti viritysosia. Käytännössä mallista riippumatta saman verran. Itselläni on KWA:n (=KSC) Glock 19 metalliluistilla ja muilla virityksillä.

Omaan käteeni tuo on hieman liian pieni joten suosittelen mieluummin G17.
Japanissa ja Taiwanissa valmistettujen aseiden erona on se että KSC:n pyssyt on tarkastettu paremmin valmistusvirheiden takia. Oma KWA:ni on toiminut täydellisesti, joten suosittelen ostamaan sen halvemman. Saapahan silläkin rahalla vaikka kebabin. ;P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2005 7:41 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Ainakin aikaisemmin KSC:n ja KWA:n G17, G18C ja G34 malleissa oli muovinen kuularamppi, joka saattaa hajota varsin nopeasti ja metallista varaosaa on hieman hankalaa nykyään saada. Muissa malleissa osa on vakiona metallia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 3:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 10:09 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Ylitornio
Itse olen kuullut todella hyvää kommenttia KSC:n G19:sta. Itse olen katellut WGC:stä ja olen kyllä kohta tilaamassa kyseisen aseen valmiiksi viritettynä. Hintaa viritetylle aseelle löytyy hieman alle 230 euroa tilattuna WGC:stä. Aseessa on valmiina laitettu metalliluisti, metallinen ulkopiippu, Hi-flow-venttiili, metallinen jousenohjain ja parempi iskurijousi. Tällainen paketti kestää varmasti, jos joku haluaa todella kestävän aseen. Hintaan sisältyy tietenki se, että aseeseen on laitettu jo siellä kaikki viriosat paikalleen. TODELLA NAMU!
Itse olen pelaillut parissa pelissä TM:n G26:lla ja se on toiminut hyvin, pieni, mutta silti tehokas, aivan varteenotettava vaihtoehto.


Viimeksi muokannut Gunnar päivämäärä Su Kesä 12, 2005 7:15 am, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 3:49 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Poistettu väärää tietoa.


Viimeksi muokannut Stewart päivämäärä Ma Maalis 06, 2006 1:21 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 5:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 10:09 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Ylitornio
Stewart kirjoitti:
Minä ainakin suosittelisin Maruin Glock 17:a, sitä aitoa oikeaa Glockia. Maruin aseet nyt on muutenkin kuulemani (ja lukemani) mukaan suht idioottivarmoja aseita. Itse kiinnostuin Glockista kun ostin ensimmäiseksi aseekseni UHC:n Glock 17 vempun. Nykyisin puikotan KWC:n Colt Pythonia, joka myös on varma ase, mutta ihan sikahidas ladata...


No jos olisit lukenut kunnolla otsikon, tässä haettiin Blowback-kaasupistoolia, ei mitään vemppuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 6:13 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Poistettu väärää tietoa.


Viimeksi muokannut Stewart päivämäärä Ma Maalis 06, 2006 1:21 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 7:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 10:09 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Ylitornio
Stewart kirjoitti:
Anteeksi, viestini sisältö oli hiukan epäselvä... Ehdotin siis kysyjälle GBB Glockiksi Maruin Glock 17 GBB:tä. Se vemppujuttu oli siinä ihan muuten vaan.



Kerroppa minulle sellainen paikka, missä myydään nuita Maruin Glock 17:sta? Itse en ole koskaan nähnyt missään myytävän. Jos et tiedä asiata mitään niin pidä suusi kiinni.(ihan vain vinkiksi)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 7:19 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Poistettu väärää tietoa.


Viimeksi muokannut Stewart päivämäärä Ma Maalis 06, 2006 1:21 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2005 7:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Nyt. Ne, kenellä asiasta ei ole minkäänlaista kokemusta, vaan ainoastaan kuulopuheita, suut kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 12, 2005 8:30 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
WGC:n valmiiksi viritetyt paketit eivät aina aloittelijalle ole mikään fiksu asia - eivät nimittäin läheskään aina tule hyvin toimivana kokonaisuutena.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Moro
ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2005 11:53 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 4:33 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Orivesi
Lokki kirjoitti:
KJW:n G23:sta on saatavilla versio, jossa on jo valmiiksi metallinen luisti ja ulkopiippu. Jos edullista Glockia kerta etsit, niin tätä kannataa harkita. Valitettavasti en ole kuullut aseesta yhtään mitään, joten paha sanoa on mitään hyvää/huonoa.


Olen itse myös kiinnostunut kyeisestä aseesta ja haluaisin tietää mistä tuota kyseistä mallia saa metalli luistilla?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2005 12:02 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
KJW:n aseista on jo oma ketju ja asetta saa ulkomailta vaikka Fairsoftin kautta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 20, 2005 1:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 18, 2005 9:27 am
Viestit: 12
Paikkakunta: Jokioinen
Itsekkin menin tilaamaan KJW:n G27 ProAirsoftista. Tähän mennessä olen ollut vähintään tyytyväinen aseeseen. Ase on kompakti joka on todella upea sisäpeleissä, ergonomia on hyvä, mutta isokätisille ase voi olla liian pieni. Yksi loistava puoli on mielestäni lippaat. Ne on valmiiksi tiivistettyjä eivätkä päästä yhtään kaasuja pihalle lipasta täyttäessä. (=Kaasu kustannukset pienenee huomattavasti) Tähtäimissä maalattu valmiiksi valkoiset pisteet, joka nopeuttaa tähtäämistä paljon. BlowBack on yllättävänkin napakka GG:tä käytettäessä. HFC22 sietokyky on suuri +.
Tässä on omia mietteitä aseesta. Mielestäni tämä on vähintää harkinnan arvoinen vempele. Hinta/laatusuhde on juuri kohdallaan, ellei jopa hieman halpa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 29, 2005 6:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Lokki kirjoitti:
KJW:n G23:sta on saatavilla versio, jossa on jo valmiiksi metallinen luisti ja ulkopiippu. Jos edullista Glockia kerta etsit, niin tätä kannataa harkita. Valitettavasti en ole kuullut aseesta yhtään mitään, joten paha sanoa on mitään hyvää/huonoa.

Olen omistanut kyseisen pyssyn ja se olikin varsinainen murheenkryyni. Parin kuukauden käytön jälkeen ase meni käytännössä korjauskelvottomaan kuntoon ilman mitään järkevää syytä. Lisäksi kylmenemisongelmat ovat huomattavia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 03, 2005 12:55 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 8:07 pm
Viestit: 109
Mikäli Glockkia ostat, niin voin suositella TM:n G26:sta. Omistan itse kyseisen aseen, ja todella hyvin on pelannut. Tiimikaverillanikin on kyseinen ase, ja mainiosti on pelittänyt. Suurin plussa aseessa on sen pieni koko, se menee hyvin tetsarien taskussa ilman mitään erikoisempia koteloita. Tehotkin ovat back-up aseelle riittäviä, mutta miksei ihan pääaseeksikin, vaikka se tietty jääkin alakynteen verrattuna sähköaseisiin. Ainoa miinus minun mielestäni on (kaikissa Glockeissa) varmistin. Se sijaitsee hiukan hankalassa paikassa piipun alla, ja sen saa kyllä helposti varmistetuksi, mutta varmistamattomaksi saattaminen onkin hiukan hankalampaa nopeissa tilanteissa.

Kaikenkaikkiaan voin suositella TM:n G26:sta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 21, 2005 7:49 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 18, 2005 9:27 am
Viestit: 12
Paikkakunta: Jokioinen
Voih... En tiedä onko valmistusvika tai vastaavaa, mutta tuli pieni ongelma G27:n kanssa. Ongelmana on luisti; se ei aina lennä kokonaan taakse, vaan jää noin keskiväliin. Tämän pystyy ihan työntämään eteen, mutta on minusta aika häiritsevää. Osaisiko joku sanoa missä on vika, ja miten sen voi korjata?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 25, 2005 5:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 06, 2005 2:41 pm
Viestit: 42
Paikkakunta: Hamina
Kaverin aseessa oli vastaava vika, kun huolto oli jaanyt valiin liian monta kertaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 23, 2006 8:48 am 
Poissa

Liittynyt: To Elo 10, 2006 10:55 am
Viestit: 38
Paikkakunta: Kerava
Mulla on tilaus menossa Pro hobbyyn ja sieltä tulee KWA/KSC G19 ja pari pulloa Maruin lussukaasua :oops: Kuinkas monta lippaallista voi suunnilleen ampua yhellä täytöllä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 23, 2006 9:05 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Sitten kun olet saannut tavarasi, niin kokeile ja kerro meille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 23, 2006 9:07 am 
Poissa

Liittynyt: To Elo 10, 2006 10:55 am
Viestit: 38
Paikkakunta: Kerava
Lokki kirjoitti:
Sitten kun olet saannut tavarasi, niin kokeile ja kerro meille.

'
Et sitten viitsinyt vastata. ;) Sanotaan sitten kun paketti tulee, mutta hakluan tietää , mitä tuo "railed frame" meinaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 23, 2006 9:09 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Paha sanoa vastausta, jos en tiedä. Railed Frame tarkoittaa sitä, että rungossa on raide, johon saa esim. lampun kiinni.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com