Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 9:08 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 339 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 26, 2006 7:07 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 27, 2006 1:39 pm
Viestit: 134
Paikkakunta: Espoo
Eikö kellään ole tietoa, että miten KSC:n USPi kestää kylmää? Laittakaa tänne vaan, jos sitä löytyy :wink:

p.s. Pahoittelut edellisestä viestistä, mutta en löytänyt säännöistä kieltoa myynti-ilmoituksia kohtaan :? Voihan olla, että olen vain sokea. Jos joku viitsisi lainata säännöistä sen kohdan jossa tämä kielletään niin ei jäisi epäilys silmien tarkistuttamisen tarpeellisuudesta kaivamaan :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 15, 2006 3:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 4:17 pm
Viestit: 38
Hmm... Nämä asiat ovat varmaan käyty läpi muutaman kerran, mutta nyt olen vihdoinkin saamassa GBB-pistoolia, ja olen vähän epävarma. Tässä kolme vaihtoehtoa, mitä suosittelette:

1) Joku KSC:n Glokki, varmaan Glock 26, Lekan arvostelussa melkein pelkkää hyvää.
2) TM Sig Sauer tai M9 "Taco". Tacosta ei niin paljon hyvää ole kuulunut, mutta Sig Sauerista en periaatteessa ole kuullut mitään.
3) KJ:n Glocki metalliluistilla. Metalliluisti plussaa, Lekan arvostelussa melkein täydellinen, mutta täällä foorumilla olen lukenut negatiivisia kokemuksia kys. valmistajan pistooleista.

Näistä kolmesta olen epävarma. Yksi tärkeä seikka olisi myös kokoamisen ja purkamisen helppous, koska olen nyt ensimmäistä GBB:tä ostamassa. Kiitos jo etukäteen.

- birdy


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 15, 2006 3:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 7:34 pm
Viestit: 173
Paikkakunta: Haapavesi
Noista suosittelisin eniten juurikin TM P226:sta tai Tactical Masteria. Molemmat Maruin aseita eli luotettavia. Itsellä on TM P226, eikä mitään valittamisen aihetta ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 15, 2006 3:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 4:17 pm
Viestit: 38
Tuon Tacon olen oikeastaan jo karsinut listalta kiinteän hopin takia. Lisäksi Softaajassa luki, että yhdellä kaasusyötöllä voi ampua 1,5 lippaallista (suunnilleen), kun KSC:n Glockin arvostelussa Lekassa luki että sillä voi ampua n. 4 lippaallista. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 15, 2006 3:57 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Kunhan sen yhden lippaallisen ampuu loppuun, niin millä mulla on enää väliä? Ei se ase pelkällä kaasulla frägää, jos lippaassa ei ole enää kuulia.

KJW:n Glockit ovat aluksi kivoja, mutta pidemmän päälle vikaa ja hajoamista näkyy luvattoman paljon.

Maruin P226 on aika saatanan hyvä pyssy.

Muokkaus: Lisätty linkki uuteen Lekan P226-artikkeliin


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 15, 2006 5:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 23, 2005 4:17 pm
Viestit: 38
Tuosta P226-pysytygistä olenkin suomenkielisiä arvosteluja etsinyt! Kiits. ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 05, 2006 12:04 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 12:40 am
Viestit: 143
Paikkakunta: Vantaa
Itse taas tahtoisin tietää tuosta erikoisemmanmallisesta Resident Evil aka Samurai Edge Standard Modelista. Käsittääkseni ase on täysin sama juttu kun normi Maruin M9 GBB, mutta joitain huhuja olen kuullut, joten joku pyssystä tietävä voisi kertoa enemmän, sillä olisisin asetta ostamassa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 22, 2006 1:24 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 24, 2006 6:05 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: Helsinki
Luinpahan tämänkin todella nopeasti läpi. Nyt redwolfin sivuilla pomppiessani huomasin Maruilta tulleen uutuuden Glock 17! Itse ainaki aloin puhallella lukiessani kauppiaan arvostelun aseesta. Kerrottiin mm. aseen saavuttaneen n. 100 metrin matkan GG:llä, joka on omaan makuuni törkeän paljon, toivottavasti ei softaajan metrejä. Kehuttiin myös aseen hoppia. Tuulettomassa testissä kuula lensi suoraan ja tarkasti todella pitkän matkan. Taas isku vyön alle Japanin jättiläiseltä. PS. hinta 110$ vertailuna colt .45 118$ =)

Siistitty viestiä varsin reippaasti.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 22, 2006 1:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Approx 100m. Vahvasti epäilen että tämä on aivan paskaa. Kun miettii että m170 kiväärikään ei välttämättä lennä sinne asti. 100 jalkaa ois jo uskottava.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 22, 2006 2:02 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ehkä 45 asteen kulmassa ilman hoppia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 22, 2006 2:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 10, 2004 8:25 pm
Viestit: 405
Paikkakunta: vantaa
Kyllähän siellä sanotaan että maksimikantama 0.2 kuulalla green gasilla tuulettomassa(ts. sisätiloissa) ilmassa on 100m(300 jalkaa) oikeilla hoppiasetuksilla. Tuntuu kyllä vähän liialta optimismilta myyjän puolesta(aasialaiset osaa sen puolen).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 02, 2006 1:21 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 02, 2006 11:51 am
Viestit: 6
Onkos tuossa KJW:n M8000 tai M9:sissä hop-upia? Nemesis ei antanut tietoa.

E: M9:siin löysin vastauksen, mutta en M8000:n.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 02, 2006 1:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 07, 2006 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Oulu, maikkula
Kuka osaa kertoa KWA(KSC) M9 GBB:stä jotain? Onko luisti metallinen? Kestääkö AE:ta ja GG:tä hyvin? Onko kova ääni? ;) Ja muutenkin aseen yleinen kestävyys ja toimivuus. Miten paljon kaasua tämä kuluttaa? Kiitos-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 05, 2007 9:21 am 
Mitä mieltä olette tästä aseesta: KJ USP Compact? Nemessä myydään hintaa 95e? Onko luotettava? :) Tai onko KWA:n Glock 26c parempi? Mitä mieltä olette pcb:ssä halvalla myytävästä KJ G32C OD Metal Slide:stä? Jaksaako toimia gas champerilla? :o


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 18, 2007 12:14 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 19, 2006 6:21 pm
Viestit: 37
Paikkakunta: Tornio
Kellään tietoja J-Armoryn M1911A1 Springfield Mil-Spec" -aseesta?
PCB:ssa on nytten tarjouksessa. Kestääkö AE:ta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 18, 2007 8:59 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 04, 2006 8:16 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Pori
Lainaa:
Eikö kellään ole tietoa, että miten KSC:n USPi kestää kylmää? Laittakaa tänne vaan, jos sitä löytyy


Itellä on ko. ase ja voin kertoa, ettei kestä kylmää kovinkaan hyvin. Alle +10 asteen keleillä ei kannata lähteä pelailemaan, saa muuten olla aina lisäämässä kaasua. Kaasullakin voi olla osuutta asiaan(ite käytän AE-talvikaasua). Lämpimillä keleillä yhdellä täytöllä ampuu 2-3 lippaallista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 13, 2007 4:27 pm 
Saako alle 100e:llä hyvää gbb:tä,tai mainitkaa ainakin parhaat vaihtoehdot? :)


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 13, 2007 4:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Stormi kirjoitti:
Saako alle 100e:llä hyvää gbb:tä,tai mainitkaa ainakin parhaat vaihtoehdot? :)


Katso linkkilistan kaupat läpi, löydä pyssy, etsi arvostelu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 23, 2007 5:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:13 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Helsinki
Itse olen ajatellut hankkia tuon kj M93R pyssyn, mutta en oo oikeen löytäny tietoo siitä. Jos joku tietäisi siitä ,että onko kannattava ostos ja onko samoja vikoja kun kj m9 pyssyssä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 8:38 am 
Minulla on sellainen ongelma, että lippaassa oleva kaasu ei riitä koko lippaan tyhjentämiseen. Ase on eilen hankittu TM Beretta M92f ja käytän Ultrair Airsoft-kaasua, Suomen versio. Noin kymmenen lipasta olen ampunut ja joka kerta lippaaseen jää 12-7 kuulaa, vika ei johdu ainakaan siitä että kaasua olisi liian vähän lippaassa. Mikä on ongelma vai onko se vain aseen "uutuudenjäykkyyttä"?


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 9:38 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Loka 09, 2006 1:18 pm
Viestit: 213
Paikkakunta: Turku
Jos lipas ei vuoda ja tosiaan kunnolla on täynnä, täytyy vian olla aseessa. Sitä, onko aseessa vain voitelun tms. tarvetta, vai varsinainen vika, en osaa sanoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 9:46 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Täytithän lippaaseen kaasua siten, että lipas on ylösalaisin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 10:51 am 
Jep, ohjeiden mukaan.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 12, 2007 1:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 07, 2006 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Oulu, maikkula
Ultra air on temppuillut muittenkin aseissa. Kyseessä ilmeisesti vain paska kaasu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 6:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 17, 2006 2:59 pm
Viestit: 267
Paikkakunta: Haapavesi
Olisin etsimässä asetta, joka on GBB ja mieluiten Navy Sealsien käytössä. Mitä suosittelisitte? Käykö esim. Glockit seal-varustuksien kanssa? Tietääkseni Marui ei valmista USPia kaasutoimisena, joten minkä valmistajan olisi hyvä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 17, 2007 7:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Ei Maruin P226 käynyt mielessä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Touko 21, 2007 4:15 pm 
Onko maruin krominen beretta paljon hienompi(ostamisen arvoinen) verrattuna perusmustaan? :? Onko ulkoisesti hienompi,kuluuko se"kromi" jne..?


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 20, 2007 1:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 11:03 am
Viestit: 53
Paikkakunta: Ylivieska
Joskus pitäisi ostaa kaasuase bäck-upiksi. Onko Tokyo Marui Hi-Capa 4.3 tai Tactical Master hyviä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 20, 2007 6:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Stormi kirjoitti:
Onko maruin krominen beretta paljon hienompi(ostamisen arvoinen) verrattuna perusmustaan? :? Onko ulkoisesti hienompi,kuluuko se"kromi" jne..?


Jos kromi on mielestäsi ulkoisesti hienompi, se on hienompi. Jos taas et välitä kromista, ase on aivan turha ostos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 20, 2007 6:28 pm 
Onko tuo kromipinnoite helposti kuluvaa?


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 23, 2007 4:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 11:03 am
Viestit: 53
Paikkakunta: Ylivieska
Jepuliz kirjoitti:
Joskus pitäisi ostaa kaasuase bäck-upiksi. Onko Tokyo Marui Hi-Capa 4.3 tai Tactical Master hyviä?
Voittepa laittaa muitakin vaihtoehtoja. Hintaraja pysyy 150eurossa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 5:48 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Löytyisikö Maruin Hicapaan suomenkielisiä arvosteluja täältä netin syövereistä, kun ei ainakaan täältä lekan sivuilta sattunut silmään?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 7:25 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Täs olis yks:

+ Pyssy on pirun tarkka ja ampuu pitkälle
+ Luotettava
+ Lisä- ja varaosia helposti saatavilla

- Ei esitä oikeaa pyssyä
- Se kuviteltu pyssy, jota vehje esittää, ei ole tarkoitettu ihmisten ampumiseen
- Niinkuin kaikki isokokoiset nelivitoset, ei sovi isoon osaan moderneille itselataaville tehdyistä yleiskoteloista


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 7:39 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Jaakonpoika kirjoitti:
Täs olis yks:

+ Pyssy on pirun tarkka ja ampuu pitkälle
+ Luotettava
+ Lisä- ja varaosia helposti saatavilla

- Ei esitä oikeaa pyssyä
- Se kuviteltu pyssy, jota vehje esittää, ei ole tarkoitettu ihmisten ampumiseen
- Niinkuin kaikki isokokoiset nelivitoset, ei sovi isoon osaan moderneille itselataaville tehdyistä yleiskoteloista


Näin hieno ja kaikenkattava arvostelu auttoi jo vähän, kiitos :P
Käykös pyssy esimerkiksi BW P8 pikavetokoteloon (Siis malli 4.3, elikkä pienempi) kun tuo tulisi kuitenkin vain vara-aseeksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 8:51 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Mulla ei tota nimenomaista mallia ole, mutta nelivitoset ovat nykyisiin palveluspyssyihin verrattuna pidempipiippuisia ja toisaalta solakampia, mistä johtuen joka kotelo pitäis aina testata erikseen. Oma nelivitonen kuulapyssy on tietysti Maruin M1911A1, enkä vois kuvitella käyttäväni sitä muussa kotelossa kuin nahkaisessa jenkkiarmeijan mallissa M1916.

Jos ihan vaan hyvää pyssyä haet, on nykyään tarjolla Maruilta myös P226, joka perustuu samaan tekniikkaan, mutta on parempi teknisesti, ergonomisesti ja koteloihin sopivuuden osalta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 8:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Jaakonpoika kirjoitti:
Jos ihan vaan hyvää pyssyä haet, on nykyään tarjolla Maruilta myös P226, joka perustuu samaan tekniikkaan, mutta on parempi teknisesti, ergonomisesti ja koteloihin sopivuuden osalta.


Itse kun silitin pyssyjä kaupassa, sopi Hicapa 4.3 tassuuni paremmin kuin P226.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 8:39 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Ergonomisuus ja se, miten se käteesi sopii, eivät ole sama asia.
Ergonomiaan kuuluu hallintalaitteiden sijoittelu, tähtäiden asettelu ja niin edelleen. Jos hallintalaite on nopeasti saatavilla vaikka peukulla, sekä on siitä helppo painaa, on se todennäköisesti ergonominen. Jos taas sinulla on huono käsi, eikä ase oikein sovi käteesi, ei tällä ole mitään tekemistä ergonomian kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 9:11 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 3:48 pm
Viestit: 48
Sgt.Wulf kirjoitti:
Ergonomisuus ja se, miten se käteesi sopii, eivät ole sama asia.
Ergonomiaan kuuluu hallintalaitteiden sijoittelu, tähtäiden asettelu ja niin edelleen. Jos hallintalaite on nopeasti saatavilla vaikka peukulla, sekä on siitä helppo painaa, on se todennäköisesti ergonominen. Jos taas sinulla on huono käsi, eikä ase oikein sovi käteesi, ei tällä ole mitään tekemistä ergonomian kanssa.


Jaa, olen ymmärtänyt sanan merkityksen väärin. Olen aina luullut, että ergonominen tarkoittaa mukavaa eli tässä tapauksessa omaan tassuuni hyvin sopivaa asetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 9:14 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Nyt mennään vissiin vähän turhan tarkaksi sananvääntämiseksi, emmä ainakaan tollasta tarkottanut. Jos joku tykkää että HiCapa on mukavampi kädessä, niin mikäs siinä. Itse olen pelleillyt paljon sekä nelivitosten että P226:n kanssa (airsofteina) ja todennut, että P226 on paljon helpompi oppia käyttämään tehokkaasti kaksikätisesti. Nippeleiden käyttö onnistuu myös ilman käden asentoa vaihtamalla, mutta toisaalta en muista, milloin viimeeksi olis ollut lippaanvaihdon nopeus mikrosekunneista kiinni, eikä varmistinta taas tartte pelikentällä käsitelläkään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 1:46 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 30, 2006 6:30 am
Viestit: 332
Paikkakunta: Tampere
Tulipas tässä nyt tuoreena ensimmäisen kaasupyssynsä (TM P226) omistajana lukaistua Lekan huolto-ohje läpi ja yksi asia jäi mietityttämään. Eli mitä vaikutusta on sillä, että pitää kaasusäilössä pikkiriikisen kaasua aina? En huonona Fysiikassa ja kemiassa keksinyt tähän syytä, kertokaa viisaammat jos tiedätte.


Viimeksi muokannut Mahahalkoja päivämäärä To Joulu 13, 2007 3:17 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 2:03 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 16, 2007 6:47 pm
Viestit: 8
Stormi kirjoitti:
Onko tuo kromipinnoite helposti kuluvaa?


jos se on oikeasti kromattua _METALLIA_ nii ei se kromi siitä helpolla lähde, mutta kun se yleensä on maalattu muovin päälle nii saa siitä vain huonon mielen. Kromi-maali lohkeilee ja himmenee (niin kyllä oikeakin ilman hoitoa...)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 04, 2007 2:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 9:47 pm
Viestit: 586
Paikkakunta: Vantaa
Pieni määrä kaasua lippaassa pitää tiivisteet voideltuna.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 339 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com