Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 9:29 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 236 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: KJWorks kaasupistoolit.
ViestiLähetetty: Ke Maalis 24, 2004 5:06 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 2:09 pm
Viestit: 12
Onks kenelläkään kokemusta näistä KJWorks kaasupistooleista kun ne on halpoja..

ESIM.
http://www.wargameclub.com/pcart/shoppe ... at_KJWorks Pistols :o


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 24, 2004 9:47 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Aserekisteristä löytyy KJW:n täysmetallisen Beretan arvostelu. Itse en sitä suosittele johtuen arvostelun lopussa mainituista vioista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 24, 2004 3:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 4:08 pm
Viestit: 69
Paikkakunta: Helsinki
Joo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: KJWorks kaasupistoolit.
ViestiLähetetty: Ke Maalis 24, 2004 9:40 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 13, 2003 4:19 pm
Viestit: 50
Paikkakunta: Mynämäki
SamSei kirjoitti:
Onks kenelläkään kokemusta näistä KJWorks kaasupistooleista kun ne on halpoja..

ESIM.
http://www.wargameclub.com/pcart/shoppe ... at_KJWorks Pistols :o


Minulla on juurikin tuollainen.

Hyvin toimiva peli on. Syö GreenGasia iloisesti ja ampuu tarkasti kauaskin. Hintaisekseen erittäin hyvä.

Olen ollut todella tyytyväinen tuohon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 25, 2004 9:26 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Itselleni tuli tuommoinen WGC:stä vähän aikaa sitten, mutta ampumaan en ole vielä päässyt.
Sen verran voin kuitenkin sanoa, että metalliluistin koettua ei tee vähänkään mieli pelata enää muoviluistivehkeillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 25, 2004 6:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni on tuollainen KJ:n Ruger MK1 kaasupistooli. Tälläinen Pyssy toimi erittäin hyvin, ja lähdöt olivat infernaaliset, kunnes purkaessani onnistuin hävittämään pikkuisen metallipalan piipun ympäriltä. Tarkkuus oli hyvä, hoppi vain todella surkea. Ampui lippaallisen, niin joutui säätämään uudestaan, lopussa koko muovipalikka, joka hoppikumia paikoillaan pitää, murtui.

Kuitenkin todella halvan hinnan vuoksi suosittelisin tämän pyssyn ostamaan, HFC134a kaasulla kestää todennäköisesti paljon pidempään. Mainitsemani viat olisivat myös korjattavissa, hoppikoneiston saisi kasaan todella helpostikin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 8:04 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Orivesi
Itselläni on käytettynä ostettu KJW G23, olen kuullut että olisi aika kova ase, mutta on pari ongelmaa sen kanssa:

1. Lipas ei aina syötä kuulaa, varsinkin kun padit ovat vähissä.

2. Kaasua tulee aseesta pihalle kun ampuu (luistin välistä)

3. Luisti ja ulkopiippu heiluvat melkoisesti, onko tämä normaalia?

Ja voivatko kohdat 1 ja 2 johtua siitä, että omistan metalliluistisen aseen, elikkä kylmenemisestä.

Olen pistänyt silikoni öljyä aseeseen, mutta sitä taisi mennä vähän liikaa, voiko se haitata jotain?

Olen aika nyyppä kaasuaseiden kanssa, jos joku vähän neuvoisi :wink:.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 4:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 6:21 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Joensuu
1. Johtuu luultavasti lippaan jousen kuoleentumisesta joka on luultavasti entisen käyttäjän aikaansaama.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 4:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 8:04 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Orivesi
Suatana kirjoitti:
1. Johtuu luultavasti lippaan jousen kuoleentumisesta joka on luultavasti entisen käyttäjän aikaansaama.


Auttasiko jos sitä jousta jotenkin yrittäisi venyttää ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 5:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:01 pm
Viestit: 291
Paikkakunta: Helsinki, Puistola
Onko teillä tuo G23:n ulkopiippu heilunut, itselläni se heiluu että itseäni heikottaa, samalla heiluu sisäpiippu joka aiheuttaa hirveän epätarkkuuden.

Oma G23 on siis varustettu metallisella ulkopiipulla ja luistilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 6:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 8:04 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Orivesi
XMurmeli kirjoitti:
Onko teillä tuo G23:n ulkopiippu heilunut, itselläni se heiluu että itseäni heikottaa, samalla heiluu sisäpiippu joka aiheuttaa hirveän epätarkkuuden.

Oma G23 on siis varustettu metallisella ulkopiipulla ja luistilla.


Joo, metalliluisti ja ulkopiippu täälläkin, ja heiluu kyllä, mutta en ole sen tarkkuuteen huomannut vaikuttavan, siis tuntuu lentävän ihan tarkasti.

XMurmeli heiluukos sinulla tuo luisti paljoa aseessa? Ja miten on vähän kylmemmillä säillä pelittänyt ase?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 30, 2004 7:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:01 pm
Viestit: 291
Paikkakunta: Helsinki, Puistola
Luisti ei heilu kuin alle millin sivuttais suuntaan. Kylmillä säillä en ole vielä pelannutkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 06, 2004 4:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 8:04 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Orivesi
Noniinn.. sain taas aseen toimimaan, kun putsailin ja kiristelin ruuveja.

Tiedoksi muuten kaikille jotka avaavat luistia ensimmäisen kerran, siellä on aika pieni jousi, joka palauttaa kaasusylinterin paikalleen, itse en edes huomannut kyseisen osan hukkumista, ennen kuin kasasin taas luistia, onneksi osa löytyi lattialta.

Huomasin, että potkustakin tuli aika napakka nyt.

Mistä muuten (Suomesta) saa KJW:n G23:n lippaita?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 06, 2004 4:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Helmi 17, 2004 5:13 pm
Viestit: 122
Paikkakunta: Pori
Tätä (6.9.2004) kirjoittaessa täältä löytyy suht halvalla:

http://www.kimmonpeli.net/kauppa/produc ... ts_id=1938

Nopeat syövät hitaat!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 19, 2004 7:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 13, 2004 9:50 pm
Viestit: 48
Paikkakunta: Kuopio
Itse olen tilasin kanssa KJW:n aseen (Glock 27) juuri sen halvan hinnan ja.. halvan hinnan takia :wink:

Ja ei voi muuta sanoa, kun että ei ollut huono päästös. Pyssy maksoi kokonaisuudessaan n. 100e ja tuli metalliluistilla ja -ulkopiipulla.

Ase toimii. Ei mitään vikoja ilmennyt vaikka olen käyttänyt green gasiä, mutta sen olen huomannut että ei toimi alle 5 asteessa..

Kannattava ostos!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 19, 2004 9:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 6:52 pm
Viestit: 80
Paikkakunta: Helsinki
No ei mikään kaasuase toimi kylmällä. Ittelläni on kjw:n glock23 ja hyvä pyssy on ollut. Ääntäkin löytyy mukavasti kun käyttää green gasia. Itselläni on muoviluistilla varustettu versio kun en jaksanut veksistä rueta tilaamaan, mutta asiaa ase on silti. Ainut ongelma on, että jokainen tyyppi joka kokeilee asetta tahtoo heti ostaa sen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: ongelma
ViestiLähetetty: Ke Loka 20, 2004 9:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Loka 20, 2004 9:06 pm
Viestit: 1
Mulla on sellanen ongelma Glock 23:n kanssa, ett' se kuluttaa kaasun lippaasta todella nopeasti. (noin 10 paukkua). Mitä pitäisi tehdä?

Käytä muokkaustoimintoa sen sijaan, että lähettäisit uuden viestin. Olisi myös syytä opetella kirjoittamaan.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: ongelma
ViestiLähetetty: To Loka 21, 2004 7:51 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 7:34 am
Viestit: 17
Paikkakunta: Alajärvi
Laqunalle kirjoitti:
Mulla on sellanen ongelma Glock 23:n kanssa, ett' se kuluttaa kaasun lippaasta todella nopeasti. (noin 10 paukkua). Mitä pitäisi tehdä?[/i]


Ongelma on ratkaistu kun katsoo viestisi päivämäärää. Olettaen olet sillä jokin aika sitten ampunut...
Metalliluisti ja lippaat varaavat niin paljon kylmää, ettei ampuminen onnistu 2-5 kuulaa enempää.
Kaasujen tämänvuotinen käyttöaika alkaa olla ohi, joten suosittelen "talviteloille" pistämistä. Ampumisen yrittäminen on vain kaasun tuhlausta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 21, 2004 7:59 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 08, 2003 4:13 pm
Viestit: 459
Nimi: Sampsa K.
Itelläni on henk. koht. ollut KJW:n G23 (metalliluisti, painavampi runko, metallinen ulkopiippu kierteillä, guarderin lippaanvapauttimella) ja hyvin pelasi. Ainoastaan kaasun ollessa erittäin vähissä alkoi luistin liike pienentyä, ja näin ase ei joskus ottanut uutta kuulaa piippua, vaan aseen joutui virittämään saadakseen kuulan taas piippuun. Tämän lisäksi muutamalla kaverillani on ollut KJW:n Beretta, jokainen on hajonnut tai vähintäänkin toiminut huonosti.

Suosittelen KJW:n valmistamaa Glock-sarjaa erittäin kovasti. Beretat ovat toimivia ainoastaan paperinpainoina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: KJW G23
ViestiLähetetty: To Loka 21, 2004 5:33 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 13, 2003 4:19 pm
Viestit: 50
Paikkakunta: Mynämäki
Minulla oli KJW:n G23:ssa (metalliluistiversiossa) aikaisemmin pieni ongelma - ei ampunut kuulaa, koska luisti ei mennyt tarpeeksi taakse. Virittyi kyllä, mutta ampui tyhjää.

Ongelma ratkesi aseen totaalisella purulla ja kaasusylinterin ja vastaavien osien puhdistuksella. Olin suihkutellut liikaa silikonia, joka oli sitten ajan kuluessa muuttunut tahmeammaksi.

Itse purku KJW:ssä on suhteellisen helppo, mutta kootessa ärsyttäväksi osaksi osoittautui pieni palautusjousi, joka on luistia vasten kaasusylinterin ja luistin välissä - se luiskahti helposti väärään paikkaan. Pieni paperipala apuna toimi selvitti tuonkin jousiongelman.

Nyt ase toimii erittäin moitteettomasti sisätiloissa, mutta ulkona on jo useimmiten liian kylmää...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 30, 2004 1:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 6:21 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Joensuu
Veikatkaapa et kummassa on enemmän tehoa ja tarkkuutta, vakio G23:ssa vai G27, jossa on tarkkuuspiippu. Kun kuitenkin tuntus saavan enemmän kaikkia lisäosia tohon g27:n ja aserekisterissäkin tais lukea, että mitä pienempi glocki sitä jämäkämpi paketti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Loka 30, 2004 3:30 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
No älkää perkele veikatko! Mitä hyötyä on järjettömässä liudassa viestejä tyyliin "Perseeni kertoo minulle, että tarkkuuspiiputettu olisi kovempi" kun joka tapauksessa tiedetään, että varmaa tietoa ei ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 04, 2004 6:11 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 24, 2003 12:58 pm
Viestit: 8
Suatana kirjoitti:
Veikatkaapa et kummassa on enemmän tehoa ja tarkkuutta, vakio G23:ssa vai G27, jossa on tarkkuuspiippu. Kun kuitenkin tuntus saavan enemmän kaikkia lisäosia tohon g27:n ja aserekisterissäkin tais lukea, että mitä pienempi glocki sitä jämäkämpi paketti.


Perseeni kertoo että molemmissa aseissa on enemmän tehoa ja tarkkuutta kuin käyttäjässään peliolosuhteissa.

Itse omistan KJW:n G23 HW, eli metalliluistisen aseen.

Ase on itselleni ollut täysin kiitettävä jämäkyydeltään. En oikeasti näe mitä lisäarvoa pienempi ase voisi tällä mittarilla tuoda.

Keliolosuhteet, aseen huolto, säädöt, kuulien laatu ja varsinkin käyttäjä vaikuttavat varmasti todellisuudessa enemmän kuin aseiden piippujen halkaisijasta tai pituudesta johtuva teoreettinen tarkkuus- ja lähtönopeusero. En itse asiassa edes halua softispistooliini liian suurta antoenergiaa koska haluan aseen olevan turvallinen kosketusetäisyyksiltä.

Voinkin sanoa etten itse ainakaan osu kovin tarkasti yli kymmeneen metriin paineen alla. Sisätiloissa ase pystyy peilikirkkaalla piipulla kymmenestä metristä n.5cm halkaisijalta olevaan kasaan.

KJW:n metalliglockit ovat siitä harvinaisia airsoft-aseiden joukossa että ne ovat sekä halpoja, kestäviä, helppohuoltoisia, toimintavarmoja että riittävän tarkkoja. Suoraan paketista.



-Mikko/BMF


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 12, 2004 10:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 10:32 pm
Viestit: 25
Mites noihin KJ:n aseisiin viriosat? Missään en ole nähnyt KJ:lle tarkoitettuja viriosia eli käykö Maruin osat näihin? Tai no mitä tuossa aserekisterissä oli sen M9:n arvostelussa että aiheuttaa ongelmia maruin osat KJ:n pyssyjen kanssa, mutta mitenkä on tarkkuuspiipun laita? Käykö tämä piippu KJ:n M9 sarjoihin? Hi-Flow venttiilejä ei taida olla sopivia KJ:n aseisiin? Mitenkä jos venttiiliä varovasti itse viilaisi isommaksi? Näin olen muutaman kuullut saavan lisää potkua koneeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 5:36 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Aserekisterin arvostelussa on sanottu varsin selkeästi, että jotkut viritysosat vain haittaavat aseen toimintaa. Sen kummempaa kokemusta tuskin on, koska ase on Suomessa varsin huonossa valossa. Itse jättäisin koko aseen ostamatta. Toivottavasti myös juoksuhauta.netissä olevasta ketjusta on apua tähän päätökseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 10:30 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 08, 2003 4:13 pm
Viestit: 459
Nimi: Sampsa K.
Itselläni oli tuollainen "paranneltu" KJW:n G23. Aseessa oli siis raskaampi runko, metalliluisti, metallinen ulkopiippu kierteillä sekä guarderin lippaanvapautin. Hyvin se toimi (CDS 3 + mutapaskakahlaukset todistivat, että ase toimii erittäin paskaisenakin) ja kesti.

Suosittelen KJW:n Glock-sarjan aseita, mutta Beretoista olen kuullut vain huonoa (joutuu viilailemaan, jottei osat paukkuisi rikki).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 2:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 10:32 pm
Viestit: 25
Selevä. Kiitos avusta. Kattelen siis noita glockeja ja siihen tarkkuuspiippu.

EDIT: Päädyin ostamaan tämän ja KM:n tarkkuuspiipun. Pitäisi olla ihan toimiva yhdistelmä.


Viimeksi muokannut Puzkis päivämäärä Ma Joulu 13, 2004 7:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 3:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 6:21 pm
Viestit: 171
Paikkakunta: Joensuu
Onkos kellään kokemusta KJ:n para-ordnance-sarjasta? Olen yhden arvostelun lukenut ja se kehui asetta kyllä, mutta olisi hyvä lukea useampiakin, kun laadunvalvonta Taiwanissa on vähän huonompi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 13, 2004 8:10 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KJW:n Para-Ordnance on kopioitu pirun hyvästä pyssystä, WA:n vastaavasta. Jenkit kertovat, että toimivat ihan hyvin, mutta aika moni on vaatinut pikkuviilailua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Joulu 15, 2004 7:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni oli myös tuollainen KJW:n G23 metalliluistilla. Aluksi pyssy pelitti loistavasti, mutta n. 20 lippaallisen jälkeen sillä pystyi yhdellä kaasutäytöllä ampumaan enää n. 10 kuulaa.

Ongelmana oli myös se, että luisti ei ensimmäisen viiden laakin jälkeen enää mennyt tarpeeksi taakse, jolloin kuula ei enää päässyt piippuun. Tällöin piti odottaa puolisen minuuttia, jonka jälkeen pyssy jälleen toimi.
Minkäänlaista järjellistä selitystä ei siitä löytyny, joka tälläisen toiminnan olisi aiheuttanut. Lippaan kylmenemistä mietittiin, mutta kaverin pyssyssä toimi ongelmitta.

Lopulta pyssystä kului/katkesi eräs metallitappi koneistosta, jonka jälkeen pyssy ampui sarjaa yms. Siinä vaiheessa meni hermo, ja möin sen varaosiksi kaverille. Jotenkin tuntuu, että KJW:n laadunvalvonta ei vieläkään ole kovin hyvä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:46 am
Viestit: 287
Paikkakunta: Rauma
Mulla olisi kiikarissa käytetty KJ M9, se lähes kokometallinen. Eräs aloitteleva jenkki, jolle olen kaikenlaisiin kysymyksiin vastaillut netin välityksellä, kertoi kuulleensa, että aseen lippaissa on jotain häikää, alkavat kuulemma ajan kanssa jotenkin helistä ja samalla lakkaavat toimimasta. Pystyykö joku valaisemaan asiaa vähän? Mahdollista korjata, kuinka?

Aseen myyjällä on kaksi lipasta, toinen hajalla, helisee kuulemma eikä toimi. Tämä kanssa laittoi vähän ihmettelemään, kun aseella kuulemma ammuttu vain 200 kuulaa, mutta lipas jo paskana :?. Onko aseessa muita suuria heikkouksia, kuin se luistin ohjurikiskojen lyhyys?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 6:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 5:39 pm
Viestit: 5
Omassa ingramissa ilmeni kerran helinää lippaassa. Lippaasta oli sisältä lähtenyt joku putki paikaltaan, joka ilmeisesti ohjaa kaasut oikein tjsp.
Ongelma korjaantui laittamalla putki takasin paikalleen liiman kera.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2005 8:17 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
Tikka- kirjoitti:
Itselläni on tuollainen KJ:n Ruger MK1 kaasupistooli.


Minäkin omistan kyseisen aseen. Ase on todellakin äärettömän tehokas noin yksinkertaiseksi kapistukseksi. Ykkösaseenakin sitä kelpaa käyttää, kun vain hankkii pari ylimääräistä lipasta. Todellakin aseen hoppi on aika epävarma. Kun ampuu monta laukausta, niin vasta viimeisissä alkaa näkyä hopin vaikutusta. Useimmiten hoppi ottaa liikaa tai ei ollenkaan(itse en käytä sitä ollenkaan). Kestävyydestä en paljon osaa sanoa, koska ase ei ole ollut minulla vuotta pitempään. Green gas:n kanssa mitään ongelmia ei ole ilmennyt ja ase kestänyt useammankin lattialle pudottamisen hajoamatta ja osia hukkaamatta. Tästä ei hinta- laatusuhde parane, suosittelen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 13, 2005 7:45 am 
Poissa

Liittynyt: To Touko 20, 2004 3:59 pm
Viestit: 79
Osaako kukaan tota KJ Elite IA:sta mitään sanoa? Jenkit tuntuvat tykänneen, mutta arvosteluista ei ihan kaikkea selvinnyt. Onko aseessa hoppi ja jos on niin kiinteä vai säädettävä? Ja ilmeneekö siinäkin samoja kylmenemisongelmia kuin muissakin KJW M9 sarjan aseissa? Ja vielä se että imeekö ase sisäänsä KJ valmistamia M9 lippaita vai onko sille omansa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 12:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 07, 2005 11:57 am
Viestit: 3
Osaisiko kukaan sanoa sopiiko (KSC Extra Barrel for M9 Series [wgc]) KJW:n M9 full metalliin? tai elite IA:han [FM] kts. WGC...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 12:21 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
KJW:n Beretta on kopio Maruista, KSC:n taas aivan oma mallinsa. On suuri ihme, jos ovat yhteensopivia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 12:48 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 07, 2005 11:57 am
Viestit: 3
hei btw, laurille kymysys, siis laurille joka kirjoitti KJ M9 FM arvostelun, niin että mistä sait tuon aseen, sattuisitko tietämään paikkaa mistä sen saisi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 1:09 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
1. Suoraan yhdelle ihmiselle osoitetut viestit suoraan sille ihmiselle.
2. "Mistä saa" -kysymyksiä ennen sopii kattoa linkkilistan kauppojen tarjonta läpi. KJW:n M9:n tapauksessa se löytyi heti ensimmäisellä katsomalla sellaisen melko uuden ja vielä tuntemattoman kuulapyssyliikkeen sivuilta kuin ProHobby ja täysmetalliversio vielä tuntemattomammasta liikkeestä nimeltään Nemesis Airsoft.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 1:14 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 07, 2005 11:57 am
Viestit: 3
Kyllä nämä liikkeet on katottu moneen kertaan läpi ja soitettukin mutta kummassakaan niitä ei ole vaikka netti sivustot niin väittävät, Nemesiksessä olen käynyt 2pv sitten paikan päällä kahtomassa mutta sanottiin että on väärllä tuote nimellä ja kuvauksella. Valitettavasti. Ainoa jonka olen suomen maasta löytänyt on vain viitteellinen käytetty ase airsoft centterissä... Eli näin...

[Muokkaus] Lause ja erisinimet alkavat isolla kirjaimella


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 07, 2005 4:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 10, 2004 10:01 am
Viestit: 30
Paikkakunta: Vaasa
Sanokaas joku, sopivatko Maruin Beretan kaasulippaat KJ:n berettaan? Noita on kaapissa muutama joten voisi ostaa niille kaveriksi halvemman KJ:n Beretan

Kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 10, 2005 8:19 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 5:23 pm
Viestit: 40
Paikkakunta: pori
Minulla on ongelma omassa glock 27:ssä, siis kjw:n valmistamassa, siinä on sellainen ongelma että, ihan sama kuinka paljon kaasua laittaa, niin silti ampuu vain 3-4 kuulaa :? Ja lipas ei vuoda.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 15, 2005 8:17 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
Tiukka kysymys tiukoille sälleille.
Mikäköhän Kjn glockin kuvatus minulle rantautui.
Kyseinen kapistus on moviluistimella. Lippaassa on erillinen " lisäkoroke" joka pitää aina lipastavaihtaessa siirtää toiseen lippaaseen. Olen koittanut löytää vastaavaa, mutta kun ei löydy. Ostin aseen omasta mielestäni edullisesti (n 70 eetua), siinä uskossa että kyseessä olisi juuri tuo samaa malli mistä tälläkin puhutaan.

Ohessa on linkki kyseiseen aseeseen. Voisiko joku kertoa että mikä helv.. n mikämikämaa versio on kyseessä? Toki OVH hintakin kiinnostaa.
http://194.251.244.158/auctionimages/6/ ... f-orig.jpg


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 236 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com