Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 5:25 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: UHC vemput
ViestiLähetetty: To Helmi 03, 2005 7:31 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Viestit: 5
Onko kellään mitään käsitystä UHC (unicorn hobby company) vempuista? Halpahallit ja maxi makasiinit näyttävät myyvän niitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 03, 2005 8:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Eipä ole kovin paljoa hyvää kuulunut UHC:n vempuista, hajoavat Maruin vempuloita paljon aikaisemmin, joskus jopa uutena hajalla. Paskanakki että tuollaisissa paikoissa noita myydään. :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 27, 2005 7:44 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Minkähänlainen on UHC:n vemppu mp5 konepistooli, kun satuin kärkkäisellä näkemään sellaisen? Mikähän lähtönopeus?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 28, 2005 9:42 am 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 31, 2004 5:05 pm
Viestit: 28
Paikkakunta: Lohja
http://www.teraasekeskus.com myydään niitä UHC:n aseita.
No, olihan ensimmäinen ja toinenkin aseeni UHC:n.
Glock sylki hop-upin piipusta ulos ja Desert eaglessa se tuhoutui sylinterin terävyyden takia. :?

En suosittele UHC:tä. Niissä on enemmän maanantaikappaleita kun toimivia yksilöitä (tosin, eräälle ystävälleni sattui toimiva yksilö ja on edelleen hänellä harrastuskäytössä Maruin Glockin kanssa).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 13, 2005 12:15 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 27, 2004 11:40 am
Viestit: 82
Paikkakunta: Laukaa
Saattaa olla vähän vanha aihe mutta ei sillä väliä. Minusta UHCn aseet ovat ihan OK. Ei se haittaa mitään että kantomatka on pikkuisen lyhyempi ja tehot pienemmän. Itse pidän niistä vaikka eivät ole hyviä. Jos tämä viesti todetaan turhaksi niin poistakaa tämä. Halusin vain sanoa oman mielipiteen asiasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 13, 2005 1:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 31, 2005 2:05 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Kuopio
Minulla on uhc:n pistooli. Alussa ei ollut tehoja oikein riittävästi, niin lisäsin sylinteriin paperia, jotta jousi olisi jäykempänä. Mäntähän se sitten hajosi parin kuukauden käytön jälkeen. Onneksi isäni teki siihen uuden, joka on paljon kestävämpää ainetta. Nyt on siinäkin paperia sisässä, ja jousi kireämmällä. Piti myös vähän lisätä hoppia, joten pistin teipin palan sen alle. Nyt toimii ainakin hyvin kyseinen ase. Toivottavasti myös kestää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 13, 2005 2:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 01, 2004 8:59 am
Viestit: 122
Paikkakunta: Vantaa/Tikkurila
jarsson kirjoitti:
Minkähänlainen on UHC:n vemppu mp5 konepistooli, kun satuin kärkkäisellä näkemään sellaisen? Mikähän lähtönopeus?


Kyseessä on siis UHC Mp5sd3. Meidän porukalla on noita joskus ollut muutamakin kappale vempputaistoissa. Itse maksoin pyssystä maahantuojalle 50€. Hinta on ehkä vähän liian korkea, sillä jo parinkympin lisäyksellä saa jo kaasutoimisen pistoolin (ainakin käytettynä).

Perus-UHC:tä: normaalikäytössä alkaa vähitellen prakaamaan sieltä täältä. Tähtäimet löystyy, vaimennin hajoaa... Oli se kuitenkin joskus vemppupeleissä kova sana, yllättävän tarkka nimittäin ^^


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Kesä 12, 2005 5:23 am 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Minulla itselläni on myös UHC:n ase, Desert Eagle Mark I. Hyvin on toiminut ja kestänyt, mutta osasyynä siihen on voinut olla, etten ole pelannut sillä niin paljon. Hoppi tosin on sen verran järeä 0,12 g BB luodeille, että kuulat lähtevät suunnilleen 20m jälkeen aivan taivaisiin... Ainiin, onhan minulla vielä toinenkin UHC:n ase, Glock 17. Muuten samantyyppien ominaisuuksiltaan, mutta pitkä piippu tuo Deserttiin hiukkasen enemmän tarkkuutta. Eräs kaverini pelasi joskus UHC:n Glockilla eikä ase hajonnut vielä siitäkään, kun siihen osui kuula piipunkehykseen. Kehys halkesi, mutta ase toimi normaalisti. Nykyisin ase on kovan käytön seurauksena kaveriltani tosin hajonnut...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 13, 2005 8:13 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
jarsson kirjoitti:
Minkähänlainen on UHC:n vemppu mp5 konepistooli, kun satuin kärkkäisellä näkemään sellaisen? Mikähän lähtönopeus?


Ihan kohtalaisen hyvä. Olen omistanut sellaisen vielä vahän aikaa sitten.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2005 8:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
maastonakki kirjoitti:
jarsson kirjoitti:
Minkähänlainen on UHC:n vemppu mp5 konepistooli, kun satuin kärkkäisellä näkemään sellaisen? Mikähän lähtönopeus?


Ihan kohtalaisen hyvä. Olen omistanut sellaisen vielä vahän aikaa sitten.


Vaikka itse ase onkin joku sekasikiö. Ei ole SD eikä tavallinenkaan.

Kummaa, Teräasekeskuksen aseissa on punaiset päät, kun ainakin minun omistamissani G17- ja CZ-75-aseissa ei ollut. Kelpo aseita aloittelijoille, kun se hintakin on niin alhainen (20 € paikallisessa halpahallissa). G17 oli kuitenkin parempi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 02, 2005 9:09 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 28, 2005 6:41 pm
Viestit: 5
Minua on nyt uskollisesti noin 2 vuotta palvellut UHC glock 17l jonka ostin Prismasta aikoinaan 25e. Se toimii vieläkin moitteettomasti, mutta hopin teho on heikennyt kun asetta melkoisen paljon käytetty. Nyt ase joutaa kuitenkin eläkkeelle kun on uusi ase tulossa.
Ps. Ennen (noin 2 vuotta) sitten me(minä plus kaverit) luultiin että aseen nimi on hop up. Sitten muistan:"nyt meil kaikil on hopapit" Ne oli kyllä silloin kova sana. "vähä toi hop up on kyl himo ase"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 07, 2005 8:11 am 
Poissa

Liittynyt: La Elo 06, 2005 6:51 pm
Viestit: 107
Paikkakunta: Orivesi
Joo oli mulla UHC Ruger. Se hajos suht äkkiä ku tungin siihen varakuulia :oops: mutta muut kokemukseni UHC:een aseista ovat positiivisia varsinkin ensimmäisenä aseena. Niissä on se vika että mäntä ( minä sanon pumppu :wink:) halkeaa. Viisaat korjatkoon virheeni.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: UHC
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 11:52 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 4:28 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Orivesi
Itselläni oli myöskin UHC:n Ruger joka päätti hajota kesken pelin. Joku tappi katkesi eikä se enää ladannut. Kun kotona avasin sen kaikki osat sinkoilivat ulos aseesta. Se siitä :|


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 3:07 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
Mun mielestä Uhc:n aseissa on munaa. Varsinkin Uhc:n sig sauerit on hyviä, vaikkakin kantaa vähän vähemmän niin ne on varsin halpoja ja varmoja. Mulla kestäny kohta puol vuotta, kamulla 2 vuotta ja toisella kamulla n. 2kk. Semmosella kantsii alottaa tai ostaa vaikka backupiksi jos ei ole varaa parempaan. Minun mielestä Uhc on ihan ok. Puhuin äsken sitten Sig Sauer sarjasta, en tiedä miten ne muut pislat kestää.

Poistettu turhan hymiöt.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 23, 2005 1:06 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 20, 2005 11:55 am
Viestit: 13
Minulla oli UHC:n glocki vara-aseena, se kesti uskollisesti vuoden ennenkuin jokin kaareva osa tipahti ulos kun otin lippaan pois. Sen jälkeen kun lataan aseen, jokainen lippaassa oleva kuula sinkoaa aseen sisälle :roll:

Ostin pari päivää sitten uuden UHC:n varavempun, P228:n. Tähän mennessä toiminut hyvin, mitä nyt pieniä tarkkuusvirheitä lyhyen piipun vuoksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: UCH vemput
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 6:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 15, 2006 6:33 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Jyväskylä
Uch vemput ei oo nii huonoja kun puhutaan! Lämpimässä ne lentää mukavasti ja tehotkin on paikalaan. Mutta en sano että ne huippuluokaa olisivat mutta aloitelijoille mainioita ja backupiksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 7:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 24, 2005 4:36 pm
Viestit: 154
Paikkakunta: Nivala
Mitenkäs tuo lämpötila vaikuttaa lentomatkaan? No ehkä hoppi saattaa tosin jäätyä yms. kylmässä. Saahan näillä uhc:n aseilla airsoftiin "ensikosketuksen".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 15, 2006 7:06 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Kannattaa myös perustella omia näkemyksiään, koska muuten tulee turpaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 16, 2006 9:07 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 30, 2005 10:37 am
Viestit: 106
Paikkakunta: Elimäki
Minulla oli aikoinaan UHC Glock 17, mutta se hajosi ladatessa. UHC:n ainoa hyvä ase on P228 sillä se on kestävä ja varmakäyttöinen ainakin sen mitä itse tiedän. Kaverilla on kestänyt se jo yli kolme vuotta. Tehot tosin on mitä on.

UHC:n ase on yleensä se mikä ostetaan ensimmäiseksi aseeksi halvan hinnan ja helpon saatavuuden takia.

Itseäni UHC aseet ei ole säväyttänyt heikon tehon ja kestävyyden puolesta. Osasta lentää jousi ladatessa pellolle tai kuula jää sisään. Kantama on heikko ja aseella on miltein mahdoton osua 20m päässä olevaan miehen kokoiseen kohteeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 02, 2006 9:30 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 7:30 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Parkano
Itse olen omistanut kyseisiä vemppuja n 4 kpl ja voin sanoa, että en suosittele kellekään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 10, 2006 3:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 27, 2004 7:29 am
Viestit: 6
Paikkakunta: Tampere
Itse olen omistanut UHC D-E:n ja olihan se mukava vemppupeleissä :)

Ase oli tarkka, kestävä (ihmettelen tätä) ja munakkaan tuntuinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2006 12:26 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 11:44 am
Viestit: 31
Paikkakunta: Elimäki
Itselläni on ollut tuo UHC:n Sig P228 ja ampuu se vieläkin kuulia noin neljän vuoden käytön jälkeenkin, tosin aseessa ei enää ole luistia ja ase pysyy teipillä kasassa. :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2006 3:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 07, 2006 9:10 am
Viestit: 204
Paikkakunta: Oulu, maikkula
Itselläni on UHC M92f ase. Ase on toiminut täydellisesti aina. Bäck uppina se kylläkin toimii. Ase on tehokkaampi kuin maruin pistoolit, jos sain sitten jonkun speciaali yksilön... ? Käytän siinä 0.25 kuulia, koska 0.2 lähtevät ylöspäin.
Ase on helppo ja löysä ladata. Kenttäpurku on mainio, sillä voi purkaa aseen ja pestä aseen esim. hiekasta kovan rymyn jälkeen.

En nyt sitten osaa suositella, mutta omani on mainio.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2006 4:35 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 05, 2005 6:17 pm
Viestit: 41
Paikkakunta: Kaunianen
Oli minullakin joskus aikoina UHC:n Glocki joka kesti kyllä oikein hyvin, taisi mulla samainen pyssy olla jonkun kolme vuotta. Lopulta se antoi periksi pännänpään tullesas ulos lipaskuilusta, että semmosta. Ei mutta, olihan se ihan hyvää vastinetta silloin rahoille. Taitaa olla nyt niin että jos lähtee UHC pyssyä ostamaan niin voi se jännittäväksi mennä. Mulla henkilökohtaisesti ei ole ollut huonoja kokemuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 25, 2006 2:57 pm 
Mikä on paras uhc-vemppu? Onko laatueroja?


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 26, 2006 8:59 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 12, 2006 3:24 pm
Viestit: 32
Paikkakunta: Janakkala
Tarjoustalossa oli myynnissä tavallisten pislojen lisäksi "heavy weight" -malleja. Kellään tietoa onko ne tavallisisa tehokkaampia, vai onko niissä vaan enemmän rautapainoja (joita on myös niissä tavallisissa)? Kahella kaverilla oli Rugerit, kummatkin hajosi muutamassa kuukaudessa, itselläni, ja yhellä kaverilla oli Sig Sauer p228:sit, omani kesti kolhuja ja viritys-yrityksiä yli kolme vuotta. Kaverin yksilö eksyi mettään :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 26, 2006 11:53 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:17 pm
Viestit: 22
Ainakin se HW usp "tomb raider", on sama kuin normaali usp, mutta siinä on se compensaattari jossa on pari lisäpainoa. (Tämä tekee aseesta etupainoisen ja compensaattori estää kenttäpurun, sillä luistia ei saa liikuitettua eteenpäin. :? )

Itselläni on kyseinen ase ja otin sen comp. pois siitä, jotta kenttäpurku onnistuu. Viat/ongelmat:
Ulkopiippu lähtee irti sisäpiippusysteemistä (se minkäsisällä sisäpiippu on, missä on "hoppikoneisto" sun muut)->Liima
Sylinterinpään ja hoppikumin väli ei ole tiivis ->Hoppi ja piippu hieman taakse päin tai sitten tiiviste sylinterin päähän
Kenttäpurku estetty ->Avaa kaksi ruuvia comp. oikealla puolella ja ota se osa missä ruuvit ovat, pois. Näin saat otettua myäs toisen puolen pois
Ilman comp. 3-4cm ulkopiipusta törröttää ulkona -> Joko sahaa sen pois tai kenttäpurkaa aseen ja vääntelee ja kääntelee sen ulkopiipun jatkeen irti (Omalla vastuulla, voi olla että ulkopiipun muovi ei kestä)
Varmistin on heikko-> ???? En vielä tiedä mitä teen sille


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 21, 2006 4:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 5:37 pm
Viestit: 29
Paikkakunta: Oulu
Minulla on uhc:n vemppu mp5 ja ihan hyvä ase se on. Pistooli tosin on mennyt rikki, mutta se sentään kesti lähes kaksi vuotta! Onhan näistä uhc:n aseista paljon pahaa kuultu, mutta minulle on sattunut pelkkää hyvää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 21, 2006 5:32 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 21, 2006 4:04 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Hollola
Itselläni oli joskus vuonna peruna & pihvi UHC:n CZ-75, ja ei kovin kauaa käyttöä kestänyt. Maruin vemppupistoolit kestää, kestää, ja kestää. UHC:N ei. :| Kyllähän nuo vasta-alkajille käy, koska silloin ei vielä tarvitse mitään kovin tehokasta asetta, ja hintakin on halpa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 11, 2006 6:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 29, 2006 6:43 pm
Viestit: 158
Paikkakunta: Tuusula
No itelläni on varmaan pari vuotta vanha UHC.n SG Polizei P228, ja toimii vieläkin. UHC:n Glockit eivät minulla ole kestänyt, kaksi meni varsin nopeasti rikki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 01, 2006 3:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 29, 2006 3:47 pm
Viestit: 42
Paikkakunta: Rovaniemi
Itselläni on UHC USP backuppina ja tähän mennessä sillä on tyhjennetty pari pussia kuulia (n. 5000). Lipas heiluu sisäisesti jotenkin mutta muuta vikaa ei ole


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 01, 2006 7:58 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 28, 2006 5:39 am
Viestit: 16
Paikkakunta: Mietoinen
Onhan mulla UHC m92f. Hyvin on toiminut, mutta kaipaili vähän sisäosien tuunailua, jottai sain tehoja irti aseesta. Pistin mm. silikonia hoppiin. Kaverin SIGP on toiminut hyvin ja tehot ovat hyvät!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: UHC
ViestiLähetetty: Su Kesä 10, 2007 9:19 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 5:52 am
Viestit: 15
Paikkakunta: Tornio
Omistan UHC:n P228 -pistoolin ja voin sanoa että se on pirun tarkka ja lentää pitkälle. Halpaa vemppua kaipaavalle suosittelen. (19,90)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 12, 2007 9:29 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 02, 2007 11:51 am
Viestit: 12
Paikkakunta: Kuopio
Tietääkö joku miten tuollainen ase kootaan? Siis UHC:n UA-956, eli HW usp. Kiitos vastauksista.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com