Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 9:40 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kannattaako ostaa jousitoiminen rynnäkkökivääri?
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 1:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 1:51 pm
Viestit: 14
Olen tässä miettinyt vähän aikaa, että kannattaako ostaa eka aseeksi esim. jousitoiminen XM177E2 tai M16A1?
Olen aloittelija enkä haluaisi mitään jousitoimista pistoolia kun lentävät huonosti ja lyhyen matkan päähän.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 1:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
Tuota, pistooli on tietysti kompaktimpi, mutta on kiväärissäkin puolensa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 1:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 9:27 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: Tornio
Ei mitään järkeä ostaa vemppukivääriä. Ostat ennemmin Maruin G17 ja vuolet puusta rynkyn, niin tulee parempi mieli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 1:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Lekan vemppukivääriarvostelussa on tehty tästä asiasta yhteenveto. Tee oma päätelmäsi.


Viimeksi muokannut JT päivämäärä Su Tammi 01, 2006 1:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 1:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 30, 2005 10:37 am
Viestit: 106
Paikkakunta: Elimäki
Osta jos haluat, mutta ei se vemppurynkyn kantama ole kuin muutamaa metriä pidempi kuin pistoolissa. Vemppurynkyt on ylihinnoiteltu laatuunsa nähden minun mielestäni. Jos et pistoolia halua, suosittelen Maruin Scorpion Vz61 ja MP5 vemppuja. Kuten jo mainitsin, osta vemppurynkky jos välttämättä haluat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 9:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:27 am