Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 4:25 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vsr-10 hopissa vika?
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2007 5:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 24, 2007 5:34 pm
Viestit: 15
Minulla on vakio vesuri ja siinä on sellainen ongelma, että kun sillä ampuu 0,25g kuulia vaikka millä hopilla, kuula ei nouse lainkaan vaan lähtee kuin hoppia ei olisi lainkaan. Mistähän tämä johtuu?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 25, 2007 11:24 am 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 22, 2004 9:11 am
Viestit: 190
Paikkakunta: Lah-ti
Tjoo, aika samalta kuulostaa ku mulla, hoppi ei oikee ragoinu vakiona kuulaan. Iskin 250% jousen inee ni kuula reagoi pirun herkästi hoppiin.
Hoppi muutenkin pelittänyt mainiosti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 25, 2007 5:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Hoppikumi ja/tai sen painaja on kulunut/löystynyt. Tämän takia hoppia ei saa enään niin paljoa mitä ennen. Uusi hoppikumi auttaa asiaan, mutta halvempi ratkaisu on hopin painajan vaihto johdonpätkään tai yksinkertaisesti hoppikumin päälle pikkuisen teippiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 25, 2007 6:51 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 13, 2006 6:14 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Vaasa
Onko se aina ollut tuollainen että ei antanu kierrettä tarpeeksi? Ittelläni on vsr-11 ja siinä oli sellanen vika, että siellä ei ollut ollenkaan hopin painajaa, jonka takia ei antanu kierrettä tarpeeksi.

Edit: Itselläni on nyt niiden väkästen välissä kuumaliimaa. Se käy myös hyvin, jos ei laita johdon pätkää. Liimaa on hyvä lisätä, muokata ja poistaa, jos on tarvetta. :)


Viimeksi muokannut Sukka päivämäärä To Tammi 25, 2007 7:56 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 25, 2007 7:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 12, 2005 11:08 am
Viestit: 54
Paikkakunta: Juva
Itsekin vasta tuon vian korjasin juurikin sähköjohdon palalla. Homma ei kovin vaikea ole toteuttaa, vaikkei kovin kokenut aseenkorjaaja olekkaan. Kuolion artikkelista saa päteviä ohjeita. Jos joku viitsisi sen linkittää, kun itse en ehdi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 27, 2007 4:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 24, 2007 5:34 pm
Viestit: 15
Aseessani ei ole ollut ikinä mitään niiden kahden väkästen välissä, jotka on siinä hoppia painavassa vivussa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 28, 2007 12:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Ei välttämättä kuulukkaan olla. Itse olen huomannut että marui tekee niitä 2 mallisena. Sellaisena missä nuo hoppia painavat väkäset ovat kiinteät(g-spec yleensä ja joskus pro sniperissäkin olen nähnyt olevan) ja niitä on 2 kpl painamassa hoppikumia molemmilta reunoilta, joka kuulemma tekee hopin toiminnasta paremman ja tarkemman. Toinen malli on ollut aivan AEG tyyppinen, ura missä on pala johtoa josta puuttuu johtimet, tätä olen nähnyt kaikissa muissa paitsi g-spectissä. Eli jos sinulla ovat ne kiinteät, eikä välissä mitään niin tuota hopin kulumista ei pitäisi tapahtua niin paljoa, mutta tarpeeksi kun on ammuskellut niin alkaa senkin toiminta hiipumaan. Tätä voi korjata tuolla mainitsemallani teipinpalalla hoppikumin päällä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 29, 2007 2:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 24, 2007 5:34 pm
Viestit: 15
Laitoin sitä teippiä ja ase toimii loistavasti! Kittos neuvosta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com