Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 2:52 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 537 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2010 7:18 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 24, 2006 5:37 am
Viestit: 95
Paikkakunta: Forssa
makkarakalakeitto kirjoitti:
No mitä luulet? Päätänsä saa käyttää. Jos se on 500mm, niin se sopii.


Paitsi että M14-piiput eivät ole täysin samanlaisia kuin muut AEG-piiput. Ei vissiin mutuilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2010 9:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 6:32 pm
Viestit: 73
Paikkakunta: Kuopio
Joo, sori, en taas kattonu kunnolla. Ja sitten vähän vanhoja keskusteluja:
SpeedyPeach kirjoitti:
Doink kirjoitti:
Okei. Ja vielä sopiiko KM:n 500mm m14 tarkoitettu trk-piippu aseeseen PDI hoppiyksikön kanssa ?
Doink kirjoitti:

Ymmärtääkseni tuon M14:sta piipun kiinnitys on erilainen kuin muissa AEG piipuissa. Eli se ei välttämättä käy yksiin taroittamasi hoppiyksikön kanssa! Varmista asia liikkeestä, ennne tilausta.


EDIT: Ku alotettiin, nii mutuillaan vielä vähän lisää: Ei pitäis piipun kiinnitystavan vaikuttaa, ku tohon hexagoniin piippu kiinnittyy kolmelta puolelta ruuveilla, jotka painavat piippua niin kovaa, ettei se pääse liikkumaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Helmi 21, 2010 9:58 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 5:52 pm
Viestit: 7
Tietääkös kukaan että kestääkö suoraan Milgearin virityspaketin. Sisältää jousen (pitäis lähtee 150-160 m/s), alumiinisen jousenojaimen ja männän. Pitääkö ostaa muita osia ja jos tarvii niin mitä. Linkkiä en laita kun en osaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Helmi 21, 2010 5:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 7:08 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Laru
Uskonpa että ainakin uuden ja paremman liipaisinkoneiston tarvisit, että kestäisi kunnolla pitkään. Huono puoli siinä on se että, liipaisinkoneisto esim. PDI:n liipaisinkoneisto maksaa yhtä paljon kuin itse ase.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2010 1:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 9:16 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Oulu
Kurpittaja kirjoitti:
...PDI:n liipaisinkoneisto maksaa yhtä paljon kuin itse ase.

Onko tommonen nyt sitten markkinoilla? Näin joskus mainosbannerin PDI:n sivuilla Type96:n V-triggeristä, mutta se katos äkkiä niin luulin ettei sitä sitten tehtykkään. Eikä löytynyt x-firestä kun äsken katselin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2010 3:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 5:58 pm
Viestit: 114
Paikkakunta: kisko
Taisipa tulla ajatus virhe, laylax ainakin tekee kyseistä osaa, ja sitä saa suomestakin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Helmi 22, 2010 6:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 5:52 pm
Viestit: 7
Milgearissa osaa myydään, maksaa 149 euroo jos muistan oikein.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ti Helmi 23, 2010 5:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 5:59 pm
Viestit: 14
shooter kirjoitti:
Milgearissa osaa myydään, maksaa 149 euroo jos muistan oikein.


Nämä on loppu eikä kuulemma enään varastoon tule, koska ei enää ole valmistuksessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ke Helmi 24, 2010 11:27 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 5:52 pm
Viestit: 7
PCB-airsoftissa on kans. Maksaa 159 euroo.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Maalis 07, 2010 1:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 8:53 pm
Viestit: 6
Petsu kirjoitti:
shooter kirjoitti:
Milgearissa osaa myydään, maksaa 149 euroo jos muistan oikein.


Nämä on loppu eikä kuulemma enään varastoon tule, koska ei enää ole valmistuksessa.

Minulle Milgearista ilmoitettiin, että yritetään saada varastoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2010 5:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 2:22 pm
Viestit: 19
Oisko kellää kokemusta G&G:n 0.28g kuulista kyseisee aseeseen? Harkitsen kyseisten kuulien ostoa, mutta kun ovat niin kalliita (omasta mielestä) niin haluaisin kuulla jonkun toisen mielipiteen kuulista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Huhti 18, 2010 6:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 1:49 pm
Viestit: 13
Itse käytän niitä kyseisessä aseessa ja hyvin ovat tuntuneet toimivan. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Huhti 19, 2010 2:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 7:08 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Laru
Samat sanat, täydellisesti on toiminu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Touko 03, 2010 1:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 03, 2009 1:46 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Kouvola
Sopiikos muuten KM
KM 6.04mm TN Inner Barrel for Maruzen Type 96
PDI:n hoppiyksikköön ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Touko 06, 2010 6:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 29, 2009 5:46 am
Viestit: 2
Doink kirjoitti:
Sopiikos muuten KM
KM 6.04mm TN Inner Barrel for Maruzen Type 96
PDI:n hoppiyksikköön ?

Pitäisi käydä jos Warriorissasi on PDI HOP-UP Chamber for Maruzen Type 96. MUTTA, EN TIEDÄ asiaa. Kuten oon ennenkin sanonut, niin paras tapa tämmöisten asioiden kanssa on kysyä suoraan myyjältä, oli se sitten suomalainen tai ulkomaalainen myyjä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 1:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 9:16 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Oulu
SpeedyPeach kirjoitti:
MUTTA, EN TIEDÄ asiaa.

Sillon just kannattaaki vastata.

Tuo piippu on vakiohoppiyksikköä varten. PDI:n hoppiin menee sähköpyssyjen piiput.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 3:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 6:32 pm
Viestit: 73
Paikkakunta: Kuopio
Doink kirjoitti:
Sopiikos muuten KM
KM 6.04mm TN Inner Barrel for Maruzen Type 96
PDI:n hoppiyksikköön ?

Jos aseessasi on tuo PDI:n hoppiyksikkö niin kannattaa ainakin harkita AEG piipun ostamista (G36). Taitavat olla halvempia ja ainakin omalla kohdalla toimivat vallan mainiosti.
Erzengel kirjoitti:
Tuo piippu on vakiohoppiyksikköä varten. PDI:n hoppiin menee sähköpyssyjen piiput.

Mitenkäs vakioyksikköön sitten menee sähköaseiden piiput? (Sähköaseiden hoppikumit eivät mene.) E:Niin siis, mulla on AEG piippu vakiohoppiyksikössä.


Viimeksi muokannut makkarakalakeitto päivämäärä La Touko 08, 2010 5:23 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 6:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 7:08 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Laru
Mulla on meni muistaakseni AEG piippu siihen vakio yksikköön.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Touko 14, 2010 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 5:59 pm
Viestit: 14
Millaista jousta pitäisi käyttää, että saisi nuo lähdöt siihen 170ms paikkeille? Itse en ainakaan nopealla vilkasulla läytänyt muita kuin tuon pcb:n 210sp jousen jotai ei ole varastossa :/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Touko 20, 2010 10:12 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 9:16 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Oulu
Itse sain PDI SPR 380% -jousella ja alkuperäisellä (ei-niin-tiiviillä) piippukokonaisuudella noin 175m/s lähtöjä. Mututuntumalta heittäisin että hyvällä voitelulla ja tiiviillä hopilla M170-tason saavuttaisi 300-prosenttisella SPR:llä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Touko 28, 2010 10:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 28, 2010 9:54 pm
Viestit: 5
moro! Ostin Warrior Special Power SR:än pari päivää sitten ja ensimmäisten säätöjen jälkeen ase ei suostunut ampumaan suoraan: kuula kiersi alkumatkan ja n.30 metrin kohdalla se "suoristui".
Tänään purin aseen, putsailin ja säätelin jonka jälkeen aseella osui satunnaisia laukauksia 50metrin päästä 30cm leveään puuhun.
Tämä satunnaisuus jää vaivaamaan joten kävisivätkö seuraavat osat aseeseen ja yhteen?

http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.s ... 0249631398
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.s ... E-RED-ASCP
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.s ... -AEGBRL595


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 6:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 16, 2009 7:08 pm
Viestit: 26
Paikkakunta: Laru
Ainakin PDI:n hoppiyksikkö menee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 1:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 4:06 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Tuusula
Hard type kumi on ihan kuraa. Osta ihmeessä joku ihan perus hoppikumi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 28, 2010 9:54 pm
Viestit: 5
Tietoa käykö toi piippu sitten tohon hoppiyksikköön? :) ja jos kertta on kuraa toi hoppikumi, ni mitäs sitten suosittelet? ja miksi? (oon ihan ulkona virittämisestä ni auttakaa hölmöö hädässä) :oops:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 2:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 4:06 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Tuusula
Käy. DeepFiren on ihan ok. M16 piippu olis tietty sopivamman mittanen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 2:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 28, 2010 9:54 pm
Viestit: 5
juu kiitos. Eli se vajaa 10cm ei tuo niin kauheesti lisää tarkkuutta et ois kannattavaa tehä ulkopiippuun pidennystä? :shock:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 2:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 4:06 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Tuusula
Eipä oikeastaan. Näyttää vaan hölmöltä. Tosin tuo M16 piippukin on sentin kaks liian pitkä ja pilkistää ulkopiipun sisältä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Touko 29, 2010 2:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 28, 2010 9:54 pm
Viestit: 5
kiitos neuvoista! noi auttaa jo vähän vaihtoehtojen karsimista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Kesä 05, 2010 3:33 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 2:22 pm
Viestit: 19
Mites olette L96:sen kiikarin säätäneet? Pitääkö hoppi ensin saada säädetyks? Vinkkejä?

Mites sais aseen kantomatkaa parannettua? Jos haluan parantaa lähtönopeutta jousella, niin kestääkö ase vakiona?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: La Kesä 05, 2010 4:18 pm 
Poissa

Liittynyt: To Tammi 31, 2008 8:56 am
Viestit: 177
Paikkakunta: Espoo
Säädät hopin semmoseksi kun sitä pelissä käytät. Sitten ammut sarjoja johonkin pahviin vaikka 20 metrin päästä. Kiikarin ristikon pitäisi aina osoittaa pahvin keskelle samaan kohtaan, joten piirrä siihen tussilla joku iso piste. Ammut vaikka 10 laukauksen sarjan, katsot mihin pallot osuivat, ja säädät kiikaria sen mukaan. Tätä niin kauan kunnes pallot osuvat ristikon keskelle. Voit myös ampua eri etäisyyksiltä. Säädä kiikari sen mukaan, millaisia etäisyyksiä pelipaikallasi yleensä on.

Mun vinkki on, että hommaat aseeseen kunnon hoppiyksikön (PDI on käsittääkseni paras), piipun ja hoppikumin. Noilla osilla tarkkuus muuttuu erittäin hyviksi, ja kantomatka paranee samalla. Virityksiä kannattaa harkita vasta noiden jälkeen. Ei sillä lähtönopeudella tee mitään, jos kuulat lentävät sinne tänne.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Su Kesä 06, 2010 4:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 6:32 pm
Viestit: 73
Paikkakunta: Kuopio
Erzengel kirjoitti:
Näkönsä puolesta tuo MilGearin hoppiyksikkö voisikin itse asiassa olla Hexagonin palikka, jota on kovasti arniessin foorumeilla kehuttu, ja joka on PDI:n yksikön tapaan yhteensopiva AEG-hoppien ja piippujen kanssa. HP Hop up unit for Well MB-01 series
(Se on hexagonin palikka.)
Hena kirjoitti:
(PDI on käsittääkseni paras)
No mitens tuo on, onko PDI sit kuitenkin paras? Pitäis saada vielä vähän lisää tarkkuutta tuohon tussariin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ma Kesä 07, 2010 6:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 2:22 pm
Viestit: 19
Kiitti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ti Kesä 08, 2010 10:08 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 9:16 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Oulu
Lainaa:
No mitens tuo on, onko PDI sit kuitenkin paras? Pitäis saada vielä vähän lisää tarkkuutta tuohon tussariin.

Nyt kun on kertynyt pitemmän aikavälin kokemusta PDI:n hoppiyksiköstä, oon vähän sitä mieltä että ei. Teoriassahan PDI:n yksiköllä on paremmat mahdolllisuudet absoluuttiseen tarkkuuteen kun sivuttaiskierrettä voi säätää, mutta jostain syystä sitä ei vain tunnu koskaan saavan kohdilleen. Mulla oli jatkuvasti pikku häikkää yksikön antamissa kierteissä, hoppikumista riippumatta, ja samaa olen lukenut Arniessin foorumilta. Loppujen lopuksi olen käyttänyt warriorissani vakiohoppia ja -piippua, ja jättänyt PDI:n pölyttymään hyllylle.
Tietenkin voi olla että tämä omani on vain huono yksilö.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ti Kesä 08, 2010 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 2:22 pm
Viestit: 19
Erzengel kirjoitti:
Lainaa:
No mitens tuo on, onko PDI sit kuitenkin paras? Pitäis saada vielä vähän lisää tarkkuutta tuohon tussariin.

Nyt kun on kertynyt pitemmän aikavälin kokemusta PDI:n hoppiyksiköstä, oon vähän sitä mieltä että ei. Teoriassahan PDI:n yksiköllä on paremmat mahdolllisuudet absoluuttiseen tarkkuuteen kun sivuttaiskierrettä voi säätää, mutta jostain syystä sitä ei vain tunnu koskaan saavan kohdilleen. Mulla oli jatkuvasti pikku häikkää yksikön antamissa kierteissä, hoppikumista riippumatta, ja samaa olen lukenut Arniessin foorumilta. Loppujen lopuksi olen käyttänyt warriorissani vakiohoppia ja -piippua, ja jättänyt PDI:n pölyttymään hyllylle.
Tietenkin voi olla että tämä omani on vain huono yksilö.


Ja olet pärjännyt sen kanssa "epäviritettynä"?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Kesä 10, 2010 5:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 28, 2010 9:54 pm
Viestit: 5
Tuli ongelmia kun vaihoin ton pdi:n hopin -> ase tuntuu jäykemmältä ladattaessa palauttaa? missä vois olla vika?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Kesä 11, 2010 7:34 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 6:32 pm
Viestit: 73
Paikkakunta: Kuopio
Jos en ihan väärin muista, niin vakiosuutin on erikokoinen kuin PDI:n yksikön reikä. Kantsii selailla edellisiä sivuja, muistaakseni siellä mainitaan jotain asiasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Pe Kesä 11, 2010 9:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 8:53 pm
Viestit: 6
Onko tuollaista MilGear Custom Warrior I Type 96 (m160) mitään järkeä ostaa? Aseessahan on valmiina vaihdettu: mäntä, jousenohjain ja m160 tasoinen jousi ja liipasin koneiston kuoret vaihdettu metallisiksi ja hinta on 209€.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Heinä 01, 2010 10:41 am 
Poissa

Liittynyt: La Loka 17, 2009 4:05 pm
Viestit: 10
Jos ostaisin uuden warriorin itselleni niin ostaisin sen MilGearista säädettävällä erikoistukilla. Kokemusta siitä ei ole että en ole varma kestääkö ase tuota m160 viritystä.

Mutta kysymykseeni, olen ajatellut ostaa tuolta MilGearista "warrioriin paranneltua hoppiyksikköä", mutta en tiedä minkä piipun ja kumin minun kannattaisi siihen ostaa. Siihen käy kaikki AEG piiput ja AEG kumit. Hintaa ei mielellään paljoa koska olen köyhä :D

Ja sitten vielä kysyisin että miten saisin lähtönopeutta paranneltua mielellään helposti ja halvasti? Josi ainakin pitäisi uusia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Heinä 01, 2010 3:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Tarkkuuspiipun asentaminen on vissiin helpoin tapa lisätä lähtönopeutta, samalla myös tarkkuus kasvaa. Hoppikumin ja piipun väli myös kannattaa tiivistää teflon/kierreteipillä, jotta ilmaa ei vuoda ulos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ke Heinä 21, 2010 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 07, 2009 5:59 pm
Viestit: 14
Erzengel kirjoitti:
Itse sain PDI SPR 380% -jousella ja alkuperäisellä (ei-niin-tiiviillä) piippukokonaisuudella noin 175m/s lähtöjä. Mututuntumalta heittäisin että hyvällä voitelulla ja tiiviillä hopilla M170-tason saavuttaisi 300-prosenttisella SPR:llä.



Minkäs männän ja jousenohjaimen kanssa käytät tota? Tuolla: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.s ... 0249649225 mainitaan, että pitäisi käyttää tämän jousen kanssa mäntää, jonka sisähalkaisija on 13mm sekä jousenohjainta, jonka ulkohalkaisija on 9mm joten onko sulla iha vakio osat sisällä vai? itsellä tuo milgearin viripaketti sisässä...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: To Heinä 22, 2010 10:38 am 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 22, 2010 10:16 am
Viestit: 2
Odottelen tässä osia omaan aseeseen ja tuli tässä ohimennen mieleen, että pitääkö osia rasvata jollain tavalla? Kaapista löytyy CRC silikoni ja TF2 teflon -sprayta, mutta onko tarvetta hieman jäykemmälle tavaralle esim CRC:n silikonirasvalle.

Alustavasti puhdistan osat rätillä, johon on hieman suihkittu silikonia, mutta tarvitaanko mtn erillistä rasvausta? esim. männänpää, syliterin sisä- ja ulkopuoli. Rasvat toki keräävät helposti likaa itseensä ja ase puhtaana pidon merkitys kasvaa entisestään. Tämän lisäksi liika rasva voi kulkeutua ajan kanssa hoppiyksikköön ja muihin vääriin paikkoihin.

Mutta niin kertokaa kokemuksianne asiaan liittyen?

Sen mitä olen ulkomaisilla foorumeilla aiheesta lukenut, niin olen huommannut, että aiheitta on yhtä paljo kun on mielipiteitäkin. Selkeän kuvan luominen sen hyödyistä ja haitoista on siis hankalaa ja tämän takia kyselen asiaa vielä kotimaiselta foorumilta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Warrior L96
ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 8:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 9:01 pm
Viestit: 96
Ainakin osien pyyhkiminen & piipun putsaus kannattaa, omassa Warriorissani oli aseen saadessani piippu ja sisukset täynnä vihreää kiinalaista rasvaa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 537 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com