Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Ma Kesä 17, 2024 1:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vfc haulikot
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2005 2:15 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
En löytänyt haulla tästä aihetta joten kysäisempä täältä. Niin että onko nuo kuinka laadukkaita, koska minua alkoi houkuttaa tuo metallin määrä ja nuo tehot ( 430-440 FPS with 0.2g BB ). Eli onko nämä ihan laadukkaita vai huonoja? Weksissä kerrotaan: Custom by GB-Tech with Maruzen CA 870 Charger Based. Eli siis Maruzenin pohjalta, joten uskoisin että ihan laatukamaa, mutta voiko nuo hajota sisältä?

Kiitos jo etukäteen. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 05, 2005 2:54 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
http://www.varusteleka.fi/forum/viewtopic.php?t=733


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 06, 2005 1:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 1:30 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Outokumpu
Onko noissakin haulikoissa vakiona tarkkuuspiippu? Ja onkohan noissa mitään "lapsentauteja"?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Maalis 08, 2007 9:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 21, 2007 9:10 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: helsinki,vuosaari
Itse omistan maruzenin ca 870 sawed off mallin. Ase on käytännössä sama kuin vfc:n, paitsi vfc on lisännyt metallikuoret ja jäykemmän jousen.
Itse olen lisännyt sisälle m120 jousen ja ase ampuu aika hyvin. ainoana ongelmana on kiinteä hop up, joka oli jo alussa melko surkea.

Mielestäni tämänkokoisessa aseessa ei tarvitse olla niinkään isoja tehoja kuin 140, koska siinä ei ole edes tähtäimiä. Tähtääminen kyllä onnistuu lähemmillä matkoilla hyvin, mutta kun pitemmälle yrittää ampua, olisi tähtäin kyllä tarpeellinen.

Itse suosittelen maruzenin haulikon ostamista, ja sen virittämistä 120-tasolle, koska vfc:n lisäämät metallikuoret tuovat painoa jo siinä määrin, että tähtääminen vaikeutuu entisestään ja 140-jousi on turha tällaisessa aseessa, ellei lyö siihen kiinni kiikaria.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 11, 2007 1:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 12:31 pm
Viestit: 58
Paikkakunta: Kirkkonummi
Kaverin haulikosta alkoi hiipua hopin teho jonkin ajan päästä ostosta. Avattiin se ja laitettiin pahvin palanen painamaan enemmän hoppikumia ja pelitti vähän aikaa hyvin, kunnes taas hopin teho laski. Auki taas ja huomataan, että hoppikumi oli alkanut repeytymään irti. Hoppi siis tässä aseessa tavanomaisesta poikkeava pieni kuminystyrä, eikä mikään normaani hoppikumi joka on piipun ympärillä jne.

Saattohan se olla vaan huono yksilö tai jotain. Paska mäihä.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com