Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 1:53 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Academyn jousiaseet !
ViestiLähetetty: Ti Marras 25, 2003 2:27 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 2:47 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Helsinki
Olette varmaan huomanneet, että markkinoille on alkanut ilmestyä academyn jousiaseita, varsinkin nemesiksestä niitä saa runsain mitoin. On AK-47, M1A1 Thompson ja muitakin. Onko kellään kokemuksia näistä academyn aseista? Ovatko miten tehokkaita? Hop-up? Jos jollakin on academyn ase, voisi hän siitä jotakin tänne kirjoittaa.

[Muokkaus] Nimet korjattu, isot kirjaimet, välilyöntiä. - Jaakonpoika


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 25, 2003 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Kuullun mukaan mm Academyn XM177 E2 on huippu luokkaa, myös AK ja Thompson ovat kuulemma ihan pintansa pitäviä jousikivääreitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 26, 2003 1:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Kyllä ennemmin suosittelisin hyvän vempun kuin vemppukiväärin ostamista. Käsittelyvara on kullanarvoinen ero.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 26, 2003 5:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Ja kuulopuheet ovat vain kuulopuhetta... :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 8:21 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:15 pm
Viestit: 31
Paikkakunta: Tampere/Hyvinkää
Maailmalta olen kuullut vain huonoa Academyn tuotteista. Ainakin Academyn valmistamat sähkötoimiset aseet ovat olleet erittäin herkkiä hajoamaan. Tietenkin "vemppu" on yksinkertaisempi tekniikaltaan, joten voi olla että kyseinen firma ei olisi niitä osannut pilata.

Kuitenkin, kuten Keissi jo mainitsi, vemppupistooli voittaa käsiteltävyydessä reilusti pidemmän vemppukiväärin/konepistoolin. Tehoissa eroa kuitenkaan ei ole niin paljoa. Suosittelen käyttämään rahat mieluummin Maruin vemppupistooliin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 1:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Toiset tykkää pitemmästä toiset lyhyemmästä. Eli kai se on oma asia minkä ostaa. En minä ala mitään pakottamaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2003 7:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 2:47 pm
Viestit: 30
Paikkakunta: Kausala
Kaverini Academyn XM177E2 ei todellakaan ole mitään huippuluokkaa :lol:

Etutukki heiluu erittäin paljon ja lähtee helposti irti kesken pelin. Latausvipu on huonossa paikassa eikä muutenkaan vaikuttanut kovinkaan jykevältä. Lisäksi aseessa voi ilmetä syöttövikoja. Miksi ostaa jousikivääri kun paljon halvemmalla saa hyvän vemppu pistoolin jonka teho on vain 10 m/s vähemmän? Ja kuten jo edellisissä viesteissä sanottiin se voittaa kiväärin käsiteltävyydessä.

Tosin jos pitää kivääreistä niin mikäs siinä. Itsekkin pidän kivääreistä ja vieläpä pitkistä semmoisista (M16A2, G3, M24, APS 2 jne 8) ). Mutta kuitenkin kannattaa uhrata pari kymppiä enemmän ja ostaa Maruin valmistama ase. Ne ovat tunnetusti Academyä laadukkaampia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 14, 2004 6:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 6:53 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Rovaniemi
Mulla sattuu olemaan Academyn valmistamat AK ja Desert Eagle,kummakki toiminu vallan mainiosti...Mulla on Academy kestäny usein Maruin valmistamia pitempään....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2005 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 12, 2005 8:17 pm
Viestit: 26
Mulla on academyn xm177 ja en huomannut melkein yhtään eroa kaverin double eaglea vastaan. Ainoa ero oli hinta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2005 8:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
timpero90 kirjoitti:
Mulla sattuu olemaan Academyn valmistamat AK ja Desert Eagle...


Olen lähes täysin varma, että tarkoitat Nemesiksestä ostettua DE:tä. Oikea valmistaja on UHC. Kiitos Aserekisterille, tieto on peräisin sieltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2006 4:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 5:06 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Nurmo
Meneekö Academyn xm177:ään Maruin xm177:ään tarkoitetut lippaat?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2006 4:49 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
Minun kokemuksen perusteella academyn xm177e2 kivääri on hyvä. Minun yksilöni on aivan yhtä tarkka kuin maruin sähköt ja yhtä tehokas. Suosittelen vemppukivääriä etsivälle. Academyn m4 carbine on taas täyttä roskaa jossa ei ole tehoja nimeksikään. Karttakaa sitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2006 4:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 11:42 am
Viestit: 244
Simbanso kirjoitti:
Minun kokemuksen perusteella academyn xm177e2 kivääri on hyvä. Minun yksilöni on aivan yhtä tarkka kuin maruin sähköt ja yhtä tehokas. Suosittelen vemppukivääriä etsivälle. Academyn m4 carbine on taas täyttä roskaa jossa ei ole tehoja nimeksikään. Karttakaa sitä.


En usko että vemppusi ampuu yhtälujaa kuin sähkö koska siinä pitäisi olla mekein sama jousi kuin vsr-10:ssä ja tätä ei sisäosat kestä. Tarkkuus vemppukivääreissä on heikko. Koska piiput ovat huonosti tehtjyä ja heiluvat enemmän kuin Maruin aseiden. Ei 250e ja noin 100e asetta voi verrata.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2006 5:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Simbanson mainitsemat academyn aseet lienevät käytännössä samoja, eikä niillä teoriassa ole eroa. Academyn vemput eivät ole läheskään yhtä tehokkaita suuenegialtaan tai pelillisesti kuin maruin sähköt. Kantomatka on lähes sama vaikka lähtönopeutta olisi 10m/s sekunnissa enemmän, tosin tehokas kantama nousee nopeasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 1:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 5:06 am
Viestit: 22
Paikkakunta: Nurmo
Voisiko joku ystävällisesti kertoa, käyvätkö Marui xm177e2:seen tarkoitetut lippaat Academyn vastaavaan aseeseen. Olisin äärimmäisen kiitollinen tästä tiedosta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 1:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Ei ainakaan voi olettaa että kävisivät. Tosin, olisko asiallista kysyä myyjältä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 4:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 08, 2005 1:35 pm
Viestit: 91
Paikkakunta: Kestilä
Leksas kyllä niillä on eroa, usko pois.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 24, 2006 4:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 1:03 pm
Viestit: 957
Paikkakunta: HMLCity
Valitettavasti en taivu uskomaan sinua. Vai tarkoititko että sähköllä ja leikkivempulla on eroa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Loka 18, 2006 7:18 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 30, 2006 9:27 pm
Viestit: 8
Paikkakunta: Tikkakoski
Maruin lipas käy kyllä Academyn aseeseen mutta en suosittele, koska lippaat ovat monella hajonneet(myös minulla) ja lisäksi Academyn lipas nielee enemmän kuulia.

Aseen tarkkuus on melko hyvä, tarkka kantama on noin 25-30 metriä. Muutenkin ase on kyllä pelikelpoinen mutta uutena armottoman ylihintainen. Ei kannata ostaa ellei lähde käytettynä halvalla.


Viimeksi muokannut mnerg päivämäärä La Joulu 09, 2006 12:27 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 19, 2006 6:38 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 20, 2006 3:03 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: kokkola
Kaverilla on toi xm177e2 ihan hyvä ase melko tarkkakin on, mitään vikoja ei oo vielä ainakaan tullu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 29, 2007 8:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 7:58 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Kellokoski
Academyt hajoo vaikka niillä ei edes pelaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 29, 2007 9:26 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Hienoo. Kerro tarkemmin, että mihin väitteesi perustuu. Esimerkki: "Mulla oli pyssy X, pelasin sillä aktiivisesti, hajosi aikamäärän X jälkeen, mitä pidin kohtuuttoman aikaisena."


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 30, 2007 9:32 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 7:58 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Kellokoski
Mulla oli joku Academyn pistooli jonka sain joskus aikojen alussa synttärilahjaks. sitten menin pihalle kokeilemaan sitä ja se toimikin aika hyvin, kunnes paripäivää myöhemmin ammuin sillä ja sisältä rupes kuulumaan jotain kolinaa se ei vielä toimintaa haitannut joten en viitsinyt ruveta korjaamaan(veikkaan että se oli varmistimen vipu siellä sisällä). sitte mä purin sen koska kuulat ei enää lentäny suoraan(hoppikumia tuli piipusta) ja huomasin kuinka huonosti kaikki osat siellä aseen sisällä oli tehty(Muoviosat valettu päin peetä) liipasinkin oli puoliksi katkennut.

Saatto olla huono yksilö mutta se oli mun eka pyssy enkä oikee tykänny ku se kesti vaan noin 200-300 laukausta.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com