Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 8:32 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 543 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 07, 2007 8:52 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 10:03 am
Viestit: 6
Hei,
ajattelin tähän samaan ketjuun heittää pari omaa kysymystä vesurin virityksestä. Ensinnäkin, millaista tarkkuuspiippua suosittelisitte, lähinnä siis että minkä valmistajan piiput on todettu hyviksi. WGCn valikoimasta pitäisi joku valita, kun sieltä joudun pari osaa muutenkin tilaamaan niin samalla voi käyttää hyväksi mahdollisuutta hankkia piippu sieltä. Oman käsityksen mukaan
-Laylax PSS10 6.03mm Inner Barrel for Marui VSR-10 ( 430mm )
-KM 6.04mm Inner Barrel for Marui VSR-10 (429.5mm)
olisivat hyviä, Promen piipusta muistan lukeneeni jotain hopin yhteensopivuusongelmista? Ja Deep Firen on halpis eikä niin hyvä?

Ja piippuun tulisi tuollainen Firefly Hop Up Bucking for Marui VSR-10/5.1/4.3/G26/P226/M1911/MK23 ( Hard Type ) hoppi kiinni, että pitäisi olla sen kanssa sitten yhteensopiva. (Olen lukenut että tuo olisi hyvä hoppi, tarkempi kuin Nineballin?)

Aseeseen olisi tulossa M150 tai M170, vaikka sillä ei nyt noihin valintoihin merkitystä pitäisi olla.

Kiitos jo etukäteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 07, 2007 9:34 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Itse en ole promen piipuista kyllä tuollaista kuullut, itsellä ne on toimineet kuin pitääkin. Laylax, Km vai Prome, kaikki samaa tavaraa, ota minkä tykkkäät. Deepfiren piipuista en ole kuullut viellä mitään kiitosta, enkä moitittavaa. Fireflyn hoppikumi on kyllä parempi kuin nineballin(joka itsellä ei edes sopinut hoppikoneiston sisälle) ja kovempi versio on parempi isommille virityksille(moittikaa jos muistan väärin).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 07, 2007 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 23, 2007 10:03 am
Viestit: 6
Okei, kiitos vastauksesta. Taidan siis ottaa Prometheus 6.03mm EG Barrel for Type 89 / VSR-10 with PSS-10 Air Seal Chamber - piipun. Tuli mieleen vielä sellainen kysymys, että ovat Barrel spacerit tarpeen? Ne ovat siis jotain piipunkeskittäjiä tietääkseni, pitävät sisäpiipun paikoillaan? Esim. Deep Fire Barrel Spacer for VSR-10 joita WGCssä myydään. Jossain olen nähnyt sanottavan, että sellaisia tarvitaan, toisaalla ei ole koko asiaa mainittukaan, onko mielipiteitä tai tietoa?

Edit: Kysyttäköön vielä samassa viestissä, että onko mitään ideaa hommata vahvempaa liipaisinta, kuten K2 Steel Trigger for VSR-10 Series jos aseeseen tulee vahvistetut searit, eli ei zero trigger koneistoa. Virejä ase saisi kestää M170 tasolle asti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 07, 2007 2:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Vahvistetulla liipasimella et tee mitään, kuten et barrel spacereillakaan(jotka muuten helppo tehdä itsekkin).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2007 5:09 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 9:24 am
Viestit: 457
Paikkakunta: Vantaa
Itse suosittelen PDIn 6.01mm ja pitkää trk piippua. Tarkka kuin mikä ja on sitten tiivis = lähdöt nousi.
Käytä laadukkaita kuulia tämän kanssa.

-H-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 08, 2007 8:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 19, 2007 5:23 pm
Viestit: 14
Kenelläkään kokemuksia "Laylax VSR-10 zero-trigger + mäntä" paketista?
http://kauppa.nemesis.fi/PublishedServi ... L-PSS10-ZT
Että kannattaako ostaa ja tarvitseeko tuohon sitten enää muuta kuin uuden sylinterin että kestäis m150 virit?
No tietysti jousi + jousen ohjain.

[Muokkaus] Virke alkaa ISOLLA KIRJAIMELLA!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 09, 2007 11:21 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 5:41 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: Piikkiö
Pätevä peli on kyseessä. Laylax kun tuntuu valmistavan ainoat vesureissa oikeasti toimivat osat. Samanlaiseen luetettavuuteen ei kuitenkaan zero triggerillä pääse, kuin TM:n alkuperäisellä liipaisinkoneistolla. Zeron kiinnittäminen on aluksi hieman säätämistä, ja tarvitaan useampi aamen, että virekynsi alkaa ottaa mäntään kiinni. Yksi asia täytyy muistaa, älä koskaan, älä milloinkaan avaa zeroa, se on enemmän kuin helvetillistä koota uudelleen. Etkä muuten tarvitse uutta sylinteriä, zero trigger + mäntä, sekä jousi ja jousenohjain riittävät. Muista, että zeron mukana tuleva mäntä on silent shaft mäntä, joten se antaa alitehoa. Kun jousi iskee männän eteenpäin, päässä oleva 'tikku' peittää sylinterinpään reiän, ennen kuin mäntä on mennyt päätyyn asti. Jolloin sylinteriin jäänyt ilma jarruttaa mäntää, eikä synny sellaista ilkeää pamausta. Voit joko ostaa m170 jousen, joka ko. männän kanssa vastaa m150. Tai sitten vain leikkaat siitä männästä sen tikun pois... Niin ja se männän tiiviste on roskaa, ota tiiviste siitä TM:n männästä ja siirrä se laylaxin tekeleeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2007 2:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 21, 2005 5:27 pm
Viestit: 33
Lainaa:
Samanlaiseen luetettavuuteen ei kuitenkaan zero triggerillä pääse, kuin TM:n alkuperäisellä liipaisinkoneistolla.

Itsellä ainakin toimii ihan ongelmitta nyt tuo. Alussa oli ongelmaa mutta johtui ihan omasta sähläyksestä. Zerolla saa myös korjattua monissa vakiomallisilla seareilla ja kohtuu jäykällä jousella varustetuissa vesureissa esiintyvän jäykkyyden sylinterin eteentyöntämisessä.

Lainaa:
Zeron kiinnittäminen on aluksi hieman säätämistä, ja tarvitaan useampi aamen, että virekynsi alkaa ottaa mäntään kiinni.

Ainakin maruin vesurissa toimii ihan kiinni ruuvaamalla. Kopioissa vissiiin on enemmän tuota ongelmaa.
Lainaa:
Yksi asia täytyy muistaa, älä koskaan, älä milloinkaan avaa zeroa, se on enemmän kuin helvetillistä koota uudelleen.

Itse olen tuon pariinkin otteeseen purkanut eikä ole ollut mitään ongelmaa saada kasaan. Kannattaa vaan katsoa missä niiden osien paikat on että osaa pistää takaisin. Esim. vesurin lippaan kasaaminen tuotti huomattavasti enemmän ongelmia mitä tuon.

Lainaa:
Tai sitten vain leikkaat siitä männästä sen tikun pois...

Tai sitten vaan ruuvat sen paketin mukana tulevan pidätinruuvin sen tilalle.

Lainaa:
Niin ja se männän tiiviste on roskaa, ota tiiviste siitä TM:n männästä ja siirrä se laylaxin tekeleeseen.

Totta. Maruin O-rengas on ihan hyvä, mutta virimännän ura on hieman leveämpi ja muistaakseni 3x17 mm O-rengas sopii täydellisesti

Tuossa zerossa huonoa on se, että liipasin tulee huomattavasti edemmäs kuin vakiossa ja itsellä ei ainakaan sormen asento ole kovin hyvä tuon kanssa.

Zeron toinen ongelma on paska yhteensopivuus 9mm jousenohjaimen ja jousen kanssa. Tämän saa korjattua tekemällä uuden jousenohjaimenpysäyttimen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 18, 2007 4:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 18, 2006 5:41 pm
Viestit: 56
Paikkakunta: Piikkiö
Itse kyllä asensin ihan TM vsr-10 ps. Niin ja tosiaan, zerolla saa sen jäykän eteentyönnön pois, luisuu itsellään eteen. :) Kait Laylaxillakin on hieman eroja valmistamiensa osion kohdalla, jollakulla ei ole yhtään ongelmia, kun taas toisella on niitä kuin muille jakaa. Nykyinen ongelma zeron kanssa on se, että virekynsi ei yllä kunnolla mäntään. Koska sylinterin O-renkaat, tai mitkä lie valkoiset muovipalat sen ympärillä nostavat sylinterin liian ylös... Olen liian laiska kaapiakseni ylimääräiset pois. :D Miten sen kokoaminen voikin mennä sinulta helposti. :| Itselle tuottivat ongelmia ne poksin läpi menevät metallitikut. (ne joihin muut osat kiinnittyivät) Ensin ne eivät meinanneet suostua menemään paikoilleen, ja sitten kuorta pistäessä ne joko luistahtivat paikoiltaan, tai eivät menneet vastapäätä olevasta reiästä läpi. Ja sitten oli vihoviimeisenä se liipaisimen jousi joka taivutti osia pois paikoiltaan, kun yritin napsauttaa kuoria kiinni. (Kävi mielessä liimata ne metallitikut kuoreen kiinni, muttei sattunut olemaan liimaa käsillä)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Loka 21, 2007 6:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 6:08 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Juupajoki
Itselläni on ilmennyt sellaista vikaa, kun yrittää ampua aseella, niin liipasin menee vain taakse ja jumittuu, eikä ase laukea. Mistä kyseinen ilmiö voisi johtua? Ase on viritetty m150 tasolle ja kaikki muut osat on jo vaihdettu, paitsi sylinteri. Välillä saan aseen taas toimimaan, muttei se auta kuin hetkeksi. Kiitos jo tulevista vastauksista!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 4:45 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 19, 2006 1:50 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: ylöjärvi
Mitä ilmeisimmin seareissa on vikaa jos liipasin jumittaa. Itse en osaa muuta sanoa kun olen (toistaiseksi) tyytyväinen PDI:n zero triggerin omistaja :) Joku heiman kokeneempi henkilö varmasti osaa kertoa mikä vois mennä vikaan kun ei ase toimi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 3:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 05, 2007 6:18 pm
Viestit: 38
Paikkakunta: Maaninka
Uskosin että sulla on tosiaan joku seareista kakkana. Ei tuota oikein muu selitä. Toinen että männän takaosa alkanu kiertyä auki, sillon liipasin menee pohjaan ja virekynsi ei pääse nappaamaan siitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 3:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Tässä projektina VSR-10 käynyt taas mielessä ja selailin viritysosia PCB:stä, kun silmiin osui PDI B-UP Premier Palsonite Cylinder Set VC for VSR-10. Kyseessä on siis ilmeisesti tuo vacuum systeemi männänpäästä ja VC-lyhenteestä päätellen. Ongelmaa tuon kanssa ei ole, mutta B-UP ilmeisesti tarkoittaa bore-up, joten se on tavallista isompi. Sopiiko tämä setti suoraan vakioon lukkorunkoon, vai pitääkö hankkia uusi ja isompi, joita joskus myytiin? Tosin tuossa tulee mukana uudet keskitinrenkaat, mitkä lienevätkään nimeltään, jotka voisin olettaa ohuemmiksi kuin alkuperäiset Maruin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 3:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Ohuemmilta näyttävät nuo renkaat ainakin. Itse en ole PDI:n männöistä pitänyt, mutta oletusarvoisesti ne toimivat vähintään kelvollisesti saman merkkisessä sylinterissä. Tuo B-UP tarkoittaa Bore Uppia. PDI:hän suunnittelee osansa vakio osien perusteella, eikä sivuillakaan mainita että tuo vaatisi erikseen uuden lukkorungon. Joten siitä päättelisin että 1+1=3 eli menisi vakio lukkorunkoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 22, 2007 5:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Selvä, kiitos vastauksesta. Seuraava koskee tuota palsoniittia. Palsoniitti on pinnoituskäsittely teräkselle, jonka avulla saadaan laskettua kahden pinnan kitkaa, eli tässä tapauksessa sylinterin seinämän ja männän. Mietityttää vain, että kuinka tuo pinnoite kestää? Kestäisikö teflon paremmin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 26, 2007 4:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 4:41 pm
Viestit: 2
Omaan vesuriini asensin tänään PDI:n tavallisen zero triggerin ja HD b-up palsonite sylinterisetin. Jousenohjaimenpysäyttimen paikalleen saaminen oli vaikeampaa/tiukempaa kuin tavallisessa sylinterisetissä. Sylinterisetti mahtuu lukkorunkoon, mutta on kokonaisuudessaan noin puoli senttiä liian pitkä joten latauskahvaa ei saa taitettua alas. Aseen lataus on latausvaiheen alussa myös rohiseva ja TODELLA jäykkä. Kaverillani on tavallinen sylinterisetti, jossa edellä mainittuja ongelmia ei esiinny. Ase ampuu kuitenkin hyvin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 26, 2007 6:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 20, 2006 5:11 pm
Viestit: 288
Paikkakunta: Espoo
Oliko viestissä joku kysymys vai ajattelitko vain kertoa että viritit vesurisi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 26, 2007 6:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 19, 2006 1:50 pm
Viestit: 5
Paikkakunta: ylöjärvi
Kaverini "yrittää" tässä ilmeisisti kysyä, että minkä takia se on alussa todella jäykkä vetää taakse? ja miten sen jäykkyyden saa poistettua? Aseeseen on laitettu 280% vsr jousi ja edellämainitut osat. Mulla on samat osat, mutta ei b-up sylinterillä vaan premier palsionite hd männällä eikä mitään ongelmia ole ollut. Tiivisteet on vaihdettu sylinteri setin mukana tuleviin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 26, 2007 6:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 4:41 pm
Viestit: 2
softapyssyilia kirjoitti:
Oliko viestissä joku kysymys vai ajattelitko vain kertoa että viritit vesurisi?
Kun tuo yksi tuossa kyseli, että sopiiko b-up sylinterisetti niin kerroin että ongelmia saattaa ilmetä. Ja tosiaan saa kertoa jos tietää että millä tuon rohisevan ja jäykän latausalun saisi pois.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 23, 2007 6:39 am 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:07 am
Viestit: 28
Elikkä aseenani on siis Marui VSR-10 ja M150 viritystaso.
Mutta ainut ongelma on, että kun on ladannut se on raskas työntää takaisin ja lataaminenkin on raskasta? Eli mistä nuo voisivat johtua lataaminenhan voi kyllä johtua jousesta, mutta entä takaisin työntäminen?
Ja vanha jousi oli kyllä hiukan mutkainen kun vaihdoin nyt uuden M150 jousen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 23, 2007 3:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 5:14 pm
Viestit: 392
Paikkakunta: Tampere
Onko jousenohjain liian ohut jouselle? Omassa VSR-10 tuo aiheutti aika paljon ongelmia lataamisessa ja lukon takaisin työntämisessä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 25, 2007 5:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 28, 2007 10:07 am
Viestit: 28
Katsoin jousenohjaimen ja se ei ollut liian väljä jousen kanssa, ja uusi jousikin oli jo saanut mutkia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 08, 2007 11:56 am 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 08, 2007 11:44 am
Viestit: 3
GGG kirjoitti:
Elikkä aseenani on siis Marui VSR-10 ja M150 viritystaso.
Mutta ainut ongelma on, että kun on ladannut se on raskas työntää takaisin ja lataaminenkin on raskasta? Eli mistä nuo voisivat johtua lataaminenhan voi kyllä johtua jousesta, mutta entä takaisin työntäminen?
Ja vanha jousi oli kyllä hiukan mutkainen kun vaihdoin nyt uuden M150 jousen.

Omassa VSR on aivan sama ongelma. Ase on viritetty tasolle m150, kaikki osat on vaihdettu sisältä PDI:hin. Lataamisen veto on normaalin tuntuinen tämän tason vireille, mutta edellä mainittu työntäminen aiheuttaa ongelmia. Eikö ihan maalaisjärjellä ajateltuna sylinterin pitäisi liukua omalla painollaan takaisin? Olen pohtinut ongelmaa omin neuvoin, mutta nyt alkaa olemaan jo omat ideat loppu. Apuja? :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 08, 2007 2:13 pm 
Täysin ongelmaa ei poista kuin zero trigger. Öljyämällä lukkorungossa olevat nyloniset liukulaakerit saa sylinterin liikettä jonkin verran herkemmäksi.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 08, 2007 2:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
y-Eye kirjoitti:
osat on vaihdettu sisältä PDI:hin.


Tuosta löytyy jo yksi vika minulle. Nimittäin PDI, jonka osat eivät vsr sarjaan ole mitään parhaimpia olleet. Voisimpa kuitenkin yrittää ja kehoittaa sinua kokeilemaan osa kerrallaan vaihtamaan takaisin vakio osiin, eli vaihtaa jousenohjaimen vakioon ym. Tekee erilaisia kokeiluja ja sittenkun ase toimii kuten pitääkin niin viimeksi laitetussa osassa on häikkää. Voi hyvinkin olla että jousenohjain on hieman pienehkö sylinterin sisälle ja se menee jousen voimasta hieman vinottain ja täten tekee lataamisesta raskaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 08, 2007 10:17 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 08, 2007 11:44 am
Viestit: 3
Kiitos vain sniper11 ja muille, löysin tuolta toisesta ketjusta vastauksen. Eli nyt kun vähän aikaan en ollut asetta purkanut, oli jousenohjain ja männänpää löystynyt aivan järkyttävästi. Hain sitten vaan ruuvilukitetta (7,5 €/10ml :? ) ja nyt toimii hienosti. Ainoa ikävä juttu on että epäilen sylinterin olevan hieman kiero. Se nimittäin pistää hieman vastaan työnnettäessä keskivaiheilla :| . Mutta olen nyt taas ainakin vähän aikaa tyytyväinen lataukseen. Miten sitten kiero sylinteri vaikuttaa mäntään ja muihin sisäosiin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 15, 2007 12:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 30, 2007 8:58 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Joutseno
Olen vaihtamassa noita seareja VSR-10:stä Deepfire-mallisiin ja kysynkin tuosta liipaisinkoneiston purkamisesta, kun ilmeisesti niitä seareja ei muuten saa vaihdettua. Pongahtaako sieltä jotain pieniä jousia ja muita osia jos ja kun sen liipaisinkoneiston avaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 15, 2007 1:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Ruuvit ja varmistin irti ja varovasti nostat niin sieltä ei lennä mitään pois. Joskus saattaa käydä niin että sieltä jousi pongahtaa pois, mutta se on jo harvinaisempaa jos varovasti avaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 15, 2007 4:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 30, 2007 8:58 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Joutseno
Nyt on nuo searit asennettu. Vähän piti viilata, että liipaisimenliike normalisoitui. Ase pysyy latingissakin, mutta ladatessa kuuluu rahiseva ääni. Onko muilla ollut Deepfiren seareilla samantapaisia ääniä ja mistähän se voisi johtua?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 15, 2007 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Piston sear hankaa sylinteriin, aika normaalia. Piston seari kuluu sivuistaan tasaisemmaksi, niin rahina poistuu. Minulla ja parilla muulla oli sama homma aluksi deepfiren seareilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 15, 2007 5:48 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 30, 2007 8:58 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Joutseno
Sniper11 kirjoitti:
Piston sear hankaa sylinteriin, aika normaalia. Piston seari kuluu sivuistaan tasaisemmaksi, niin rahina poistuu. Minulla ja parilla muulla oli sama homma aluksi deepfiren seareilla.
Kiitti tiedosta. En rupee turhaan viilailemaan mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 12:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 30, 2007 8:58 pm
Viestit: 6
Paikkakunta: Joutseno
Noniin, nyt on M110 jousi vaihdettu ja pitää vielä kysästä, että onko se ihan normaalia kun kuuluu semmoinen aika mielenkiintoinen "sproing" ääni aseen laukaistessa? :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 1:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Normaalia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 6:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 4:09 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Kangasala
Olisin HFC:n vesuria virittämässä ja sisälle laittaisin:

-PDI Ezy Vacuum (VC) Piston for Marui VSR10;

-Deep Fire Stainless Steel First And Second Sear for TM VSR-10;

-PDI VSR 250 Spring;

-PDI Ezy (VACUUM TYPE) Spring guide (9mm Diamter) for Marui VSR10;

-Laylax PSS10 Spring Guide Stopper for VSR-10 / G- Spec;


Tuleeko noilla osilla ongelmia kun jousen pitäisi antaa 130m/s lähtöjä. Onko haittaa kun valmistajia on monia erilaisia? Entä mitä tuo vacuum tarkoittaa?
Kiitos etukäteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 8:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13 pm
Viestit: 39
Paikkakunta: Oulu
Semmosia ongelmia saattaa jousenohjainten ja mäntien kanssa tulla, että kaikki eivät sovi yhteen. Jotkut jousenohjaimet on liian pitkiä, eikä ase jää vireeseen, kun liipasinkoneiston kynsi ei yllä männän reunaan kiinni.

Muuten ei minun tietoon ole yhteensopivuus ongelmia tullu. Ehkä joku jousen sisämitta ja jousenohjaimen paksuus.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 8:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Kaikki osat sopivat yhteen, ainakin paperilla. PDI:n männistä ja jousenohjaimista minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, joten en niistä mitään sanokkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Joulu 16, 2007 9:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13 pm
Viestit: 39
Paikkakunta: Oulu
Sniper11 kirjoitti:
Kaikki osat sopivat yhteen, ainakin paperilla. PDI:n männistä ja jousenohjaimista minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, joten en niistä mitään sanokkaan.


No eli ihan turha viesti. :D Jos kaikki osat käy yhteen, mutta et tiedä yhden merkkisistä osista mitään, niin onko tosiaan tarpeellista kirjoittaa mitään?

Itselläni kävi sattumus, kun vacuumi männän vaihdoin, että jousenohjain nimenomaan oli liian pitkä. Pikku metallityö-tovin jälkeen jousenohjaimen pää oli 1,5 cm lyhyempi, ja alkuperäisen tavoin, pyöreä kärkinen. (joku jippo siinäkin varmasti on miksi tämmöinen toteutus, joten mitäpäs sitä itse muuttamaan.) Mäntä on siis PDI, ja vaikka jousenohjain tulikin ns. "löytöpalana" useamman osan seassa, eikä merkki ole tiedossa, niin epäilisin sitä Laylaxiksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 17, 2007 5:46 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 7:45 am
Viestit: 1071
Paikkakunta: Kihniö
Zero_G kirjoitti:
No eli ihan turha viesti. :D Jos kaikki osat käy yhteen, mutta et tiedä yhden merkkisistä osista mitään, niin onko tosiaan tarpeellista kirjoittaa mitään?


Ja sinä voisit opetella lukemaan. Minä sanoin että minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa PDI:n männnistä ja jousenohjaimista, enkä että en tiedä niistä mitään. Ja kun et itse osannut tarkasti vastata sopivatko osat yhteen, niin pitihän jonkun selventää sitäkin(teoriassa ne siis sopivat). Ja sitten jotta tällä viestillä olisi jotain arvoa sanotaan että PDI:n Vacuum mäntä vakio sylinterissä oli totaalisen väljä, hankasi sylinteriin pahat naarmut ja oli pirun raskas ladata. Ja 9mm Vacuum jousenohjaimella heitin vesilintua kun se ei toiminut alkuunsakkaan, ase ei jäänyt edes vireeseen sen kanssa ja hankasi vastaan liiaksi. Totaalista paskaa sanon minä, eikä johdu osaamattomuudestani, toisinkuin joillain.

EDIT: Pari kirjoitusvirhettä korjattu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 17, 2007 12:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 4:09 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Kangasala
Kiitoksia informaatiosta pojat. Mutta vielä jäi askarruttamaan mitä tuo vacuum tarkoittaa? Mitäs eroa PDI:n VC ja HD sylinteriseteillä on?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 22, 2007 6:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 4:09 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Kangasala
Entä onko kellään tietoa K2 bore up sylinterisetistä vesuriin?

En muokannut edellistä että aihe pomppaisi ylös..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 22, 2007 6:34 pm 
PDI:n mäntään joutuu lähes poikkeuksetta vaihtamaan Maruin o-renkaan, että se pitää kunnolla. Muuten PDI:n osien kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, kunhan muistaa laittaa kierrelukitetta jousenohjaimen ja männän takapään kierteisiin.


Ylös
  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Joulu 22, 2007 7:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 26, 2006 4:46 pm
Viestit: 168
Paikkakunta: Kuopio-Siilinjärvi
Kaikki searit pitää vaihtaa, mutta muuten ihan ok paketti.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 543 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com