Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Su Huhti 28, 2024 9:01 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: G36x
ViestiLähetetty: To Loka 23, 2003 6:41 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 04, 2003 5:02 pm
Viestit: 3
Eli mikähän noista eri G36 sarjan versioista ois TEIDÄN mielestä "paras". Itse olen miettinyt että voisi tulata vaikka redwolfista G36KE sarjan missä oli nää 3x kiikarit ja laaserit sekä mielettömän pitkä etutukki ja piippu. Kun se on asennettu näyttääköhän se edes suunnilleen tältä?

Onko mittän tietoo et minkä laatuiset noi tähtäimet sun muut on siin Dragon Arms G36KE Kit (build-in 3x optical target finder, Laser) for TM G36C modaus sarjassa? Mahtuuko muuten tohon large akku?

Laittakaa kaikkee kokemuksia noista.

EDIT: Linkki ei toiminu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Loka 24, 2003 4:48 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Omasta mielestäni MG36 on paras. Siis se tulitukiversio G36.sta.
Kiikaritähtäin on todella surkea, säästä rahojasi ja osta se ilman kiikaritähtäintä oleva versio. Etukahva on myöskin huonohko, ja omani on haljennut yhdestä kohtaa. Suosittelenkin siis sen vaihtoa G&P.n versioon. Laitan kommenttia kunhan saan tuon G&P.n. Akkua en tiedä, koska itselläni on tuo G36-setti, ja sehän on erikokoinen kuin tuossa.
Laaseri on myöskin vähän kehno, sillä sen säädöt eivät riitä siihen mihin ampuu... Mutta muuten hyvä laaseri on, kerran olen sen avulla saanut yhden tyypin, eli on siitä apuakin. Varsinkin naskien pelottelussa. 8)
Jos jaksaa säätää, on setti hintansa arvoinen, mutta muuten ei. Ja maalipinta on heikko, setti pitää maalata uudelleen.


Viimeksi muokannut Endar päivämäärä Ma Maalis 29, 2004 10:59 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2003 3:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 04, 2003 5:02 pm
Viestit: 3
Pitääkö muuten olla iso etutukki että saaa mahtumaan large akun?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 27, 2003 3:45 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
G36C:n alkuperäiseen tukkiin mahtuu Mini- tai SD-akku. Jos mahtuisi isompi, niin toki Marui olisi sellaisen aseeseen laittanutkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Loka 28, 2003 9:52 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 10:02 pm
Viestit: 480
Paikkakunta: Helsinki
Itse mahdutin 9.6v 1100mAh custom akun maruin kädensuojan sisään.
Ohjeet löytyy osoitteesta:
http://www.uncompany.com/information/mo ... 00modi.asp


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 24, 2003 3:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Endar, mitä tuossa setissä oikein tulisi korjata?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 27, 2003 6:21 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Etuosa vaihtaa jonkin muun valmistajan tuotteeseen, se on meinaan sen verran surkea. Hioa tähtäin/kantokahva ja maalata uudelleen kestävämmällä maalilla, vakio kun irtoaa jos sitä hieman raapaisee kynnellä. Ei kovin vakuuttavaa...
Joissain tapauksissa myös ilmeisesti tuota liekinvaimentimen reikää pitää porata, itsellä ei pitänyt. Metalliosat ovat hyviä, kuten myöskin kantokahva, mutta se pitää maalata. Jos nyt saisi päättää, ostaisin ennemmin vaikka smokeysin kahvan ja P&G.n etuosan CA.n piipulla. Saattaisi tulla jopa halvemmaksi kuin Dragon armssin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 27, 2004 7:02 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 21, 2003 11:36 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Ristiina
tähän mennessä parhat on kuultu G&Pn osista, löytyy Etukahva, kantokahva suht laadukkaalla 3x kiikarilla ja perä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 29, 2004 10:57 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Nyt voin sanoa tuosta G&P:n etuosasta muutaman sanasen kun sen sain:
Ulkonäkö:Mahtava. Väri ei ole oikea, hieman liian vaalea, mutta valujälkiä yms. ei paljoa ole.
Kestävyys:Vaikuttaa varsin hyvältä, ei ainakaan vielä ole hajonnut minun käytössäni ja se on jo aika hyvin.
Etujalat:Todella hyvät, metalliset eli kestävät tetsausta varsin hyvin. Lukot erinomaiset, eli jalat pysyvät alhaalla tai ylhäällä hyvin eivätkä tipu yhtäkkiä alas. Jalat saa myös käännettyä sojottamaan eteenpäin sniper-lookin aikaansaamiseksi(Samalla ne voi myöskin irrottaa). Varsin kätevä ominaisuus.
Akkutila:Imee asetta modaamalla 12V(Ainakin, mietin että jopa 14,4v olisi periaatteessa mahdollinen) 1700mAh akun, pötkö-9,6 tuottaa hieman hankaluuksia mutta pistämällä 2 etummaista kennoa piipun yläpuolelle mahtuu se vallan mainiosti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 12:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Laitetaan nyt tähän ketjuun, kun samassa aihepiirissä liikutaan.

Olen jo jonkun aikaa etsiskellyt itselleni G36k-mallista etutukkia ja pidennettyä ulkopiippua. Etutukkia ei vaan tahdo löytyä mistään. Sitä kyllä myydään muiden osien kanssa, mutta ei yksinään. lähimmäs pääsee tämä Classic armyn laitos, mutta kuten kuvasta näkyy se ei ole G36k-mallia, vaan pitempi G36.

Joten kysymys kuuluu, valmistaako mikään yhtiö pelkkää G36k-etutukkia ja piipun jatketta?

Mielessäni kävi myös ostaa oikean G36k:n etutukki ja väsätä piipun jatke itse. Mikäli sopivaa pakettia ei löydy, niin taidan tehdä niin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 12:26 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: La Loka 18, 2003 4:04 pm
Viestit: 1307
Nimi: Henri Nyström
Starilta löytyy tällainen: http://www.wargameclub.com/WGC_Shop/ima ... g35kel.jpg

Ovat nimenneet sen G36KE:ksi mutta normaalilla G36K:lla ja export-versiolla ei käsittääkseni ole eroja noissa osissa. Kahvan opitiikoissa sitten. Tulenvalitsimesta en tiedä.

Valmistaja on siis Star. En ole päässyt tutkailemaan kyseisiä osia, mutta starin tuotteisiin kannattanee suhtautua varauksella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 3:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Itsekkin katselin tuota Starin systeemiä ja hieman epäilyttää paketin mukana tuleva sisäpiippu. Muutenkin ulkomaisilla foorumeilla ovat sanoneet, että lähes kaikki starin tuotteet ovat roskaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 4:29 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Starin laitoksessa tulee teräksinen ulkopiippu. Sisäpiipun halkaisijaksi on ilmoitettu 6,05mm. Piippujen pituudet ovat 495mm ja 355mm, eli eivät aivan samanmittaisina muilta valmistajilta saatavissa. Hyvältä kuulostaa, mutta tiedä sitten. Starin AK74-midcapeista, jotka kuuluvat firman uudempiin tuotteisiin, olen kuullut jopa hyviä ensivaikutelmia.

Muita vaihtoehtoja K-mallille ovat sellaiset kuin Wibex ja TC, jotka ainakin Denistä löytyivät.

Valmistajat ja itämaalaiset kaupat eivät ole turhan tarkkoja tyyppinimistä. Siis tarkennetaan vielä: STAR G36KE (M) eli medium-pituinen on G36K, G36KE (L) eli long-pituinen on tavallinen G36. Classic army long version foregrip on tavallinen G36, G&P:n taas MG36, josta saa etujalat irroittamalla tavallisen G36-mallin. Mukana ovat lisäksi sekoitusta tuomassa Classic Armyltä ja First Factoryltä kädensuojat jotka ovat G36C-mallin pituisia, mutta leveys- ja pystysuunnassa isompia isomman akun mahduttamiseksi. Sellaisia ei ole oikeaan G36-mallistoon.

Isomman G36-pyssyn kasaamiseen vaaditaan siis kädensuoja, joka määrittelee aseen tyyppimerkinnän välillä G36 (kuusi tuuletusaukkoa kädensuojassa), G36K (neljä tuuletusaukoa kädensuojassa) ja MG36 (G36 etujaloilla). Tukkeja on G36C:ssä lyhyt ja kaikissa muissa malleissa sama pitkä, jota myydään eri valmistajilta (mm. Boom Arms, G&P ja CA) harhaanjohtavasti nimellä G36KE-tukki. E-kirjain aseen nimen perässä tarkoittaa sanaa Export ja näkyy vain ja ainoastaan kantokahvassa - Bundeswehrin pitkissä G36-malleissa on punapistetähtäin ja kiikaritähtäin päällekäin, kun ulkomaille myytävissä G36E (siis myös G36KE ja MG36E) -malleissa pelkkä kiikaritähtäin. G36C-mallissa kantokahva on korvattu kokonaan erilaisella ratkaisulla eli yhdellä pitkällä tähtäinkiskolla, joka alunperin ilmestyi aseen radikaalisti muunnellussa SL-8 -siviiliversiossa.

G36-malliston sisällä (tämä ja edellinen kappale siis oikeasta aseesta) kantokahva on niitä helpoimmin vaihtuvia osia, ja siksi kiskomallia on näkynyt myös mm. Bundeswehrillä pitkissäkin kivääreissä - se kun mahdollistaa vapaavalintaisen tähtäimen käytön. Kaikki sakut eivät ole olleet tyytyväisiä G36:n vakiotähtäimiin.

Käytin tässä pari päivää sitten BW-varusteita pitkän aikaa putkeen ja huomasin, että ne ovat sekä kivoja ja käytännöllisiä että eri mageita. G36C on tuntunut ja näyttänyt liian erikoiselta ja neitimäiseltä vehkeeltä, mutta tänä mainittuna aikana oli myös mahdollisuus kokeilla pitkänmallista G36-kivääriä, josta tykkäsin. Totesin, että jos tässä jossain vaiheessa rahat sellaiseen riittävät, hankin pelkän tukin ja kädensuojan antaen kiskomallisen kahvan olla jonkun halvan punapistetähtäimen kanssa, kunnes joku valmistaja tuo oikeasti toimivan BW-mallisen ratkaisun tai saan hankittua aidon sellaisen.

Muokkaus: Lisätty tarkennuksia ja korjattu kielioppivirhe
Muokkaus2: Tarkennettu STARin sisäpiipuista


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Löysin ilmeisesti Coloradosta kaupan, joka myy aitoa G36k:n etutukkia huimaan 54 dollarin hintaa!

linkki

Pitääpä mailata tuonne ja kysyä, että myyvätkö ne ulkomaille. Vielä parempi olisi, jos löytyisi joku kauppa Euroopassa, joka myisi kyseista tukkia, mutta sellaista ei ole vielä netissä tullut vastaan. Jos joku osaa opastaa sellaisen kaupan sivuille, niin olisin tyytyväinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 22, 2004 9:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 09, 2003 9:12 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Laukaan Komentobunkkeri
Olen tässä testaillut ja katsellut eri G36-variaatioia (ja osia) ja olen pikkuhiljaa pääsemässä lopputulokseen: GRS G36k-kit, josta otan etukahvan ja G&P:een G36-takatukin.
Koska testasin pforissa G&Peen G36 kantokahvaa huomasin että ainakin Bolle x500 maskilla ei tähtääminen ollut helppoa, koska tähtäin oli liian alhaalla, mutta koska minulla on jo PP, niin jätän G36Ceen mukana tulleen kantokahvan paikoilleen.

edit: En ole vielä löytänyt arvostelua Starin kahvoista, joten ostoslista saattaa vaihtua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 23, 2004 4:41 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:34 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laukaa
Mites jos ostaisi G36KE+Mosquito-Moldsin 3000bb rumpulippaan niin eikö tuo olisi aika lähellä MG36? Ja sitten voisi pikkuhiljaa sitä viritellä, kunhan saa rahaa lisää...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 23, 2004 8:05 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Johan tossa ylhäällä sanottiin, että mikä MG36 on. Käsittääkseni kädensuojus kätkee aseessa vielä hiukan raskaamman piipun. Lyhyt ase ja iso lipas ei siis vielä tee mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 29, 2004 9:17 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 29, 2004 8:40 am
Viestit: 16
Ihan tätä viestiketjua varten piti rekisteröityä koko foorumille, mutta menköön:

Mainitsittekin tuolla että olette PFORissa testailleet G36E:tä. Hyvin mahdollista että oli allekirjoittaneen tykki, nyt voisin jotain kommenttiakin osista antaa kun ne ovat nähneet kunnolla käyttöä.

G&P G36-kantokahva 3.5X-kiikaritähtäimellä

Ensivaikutelma: Kantokahva saapui sievässä paketissa, kaksiosainen laatikko jossa on kannessa valmistajan logo ja tuotteen nimi. Mukana ei tullut minkään sortin manuaaleja, kantokahva oli kääritty kuplamuoviin. Lisäksi lootasta löytyi kuusiokolokantaiset kiinnitysruuvit.

Kahvassa on harmaa mattapinta, sävy on huomattavasti asetta vaaleampi, mutta lähes samanlainen latausvivun kanssa. Hiomapaperia saa kyllä kahvalle näyttää, saumat ovat melko luokattomat. Vehjakkeen asentaminen aseeseen oli kohtalaisen helppoa, vaikka hieman asian kanssa joutuikin painimaan. Asetta tai kahvaa ei kuitenkaan tarvinnut muokata mitenkään, lievällä voimankäytöllä asiasta selvitään.

Tässä vaiheessa olin jo alkanut vähän ostostani katumaan, mutta sillä sekunnilla kun kurkistin kiikarin läpi, kaikki epäilykseni haihtuivat savuna ilmaan. Niin upea oli kiikari! Kuvio on tismalleen samanlainen kuin oikeassakin: http://www.hkpro.com/Reticle.jpg

Testilaukauksia ampuessani kuitenkin kauhistuin, kuulat eivät edes näy kiikarin läpi katsottaessa, vakiona kohdistus on täysin päin mäntyä. Kuusiokoloavaimella asia korjaantuu, kahvassa on erittäin selvät kohdistusruuvit joista tähtäimen saa säädettyä juuri sellaiseksi kun sen pitääkin olla. Vertikaalinen kohdistus tosin on miltei ala-asennossaan, mutta haitanneeko tuo kun tähtäys on nyt kohdallaan

Lasien kanssa tähtääminen on alussa todella pirullista, mutta nyt olen oppinut tähtäämään niillä yhtä hyvin kuin paljaalla silmällä. Jutun juju on siinä että laseja pitää pitää kiinni tähtäimessä. Kahvan päältä löytyy myös hahlo, mutta se jätettäköön omaan arvoonsa.



Huhhahhei!! Eli tommonen peli. Nyt ei jaksa kirjoittaa samaa tuosta etutukista, jatkan joskus myöhemmin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 04, 2004 9:21 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 25, 2003 11:57 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Kuopio
Mahtaako kukaan tietään mistä löytäisi G36K etutukkia Euroopasta? Itse en ole oikein mistään kunnollista liikettä löytänyt. Googlella olen yrittänyt etsiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 16, 2004 6:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 3:19 pm
Viestit: 17
Paikkakunta: Turku
Tiedoksi sitten että GRS:n kitin käsikahva on leveämpi kuin aidon aseen, jotta sinne mahtuisi large akku (9.6 2000mah mahtui!). Tiedän asian, koska olen omistanut G36, jossa oli kyseinen kitti ja G&P:n kiikarikantokahva.

T: Miro Raumonen, TEAM AV

Lisätty isot alkukirjaimet.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 22, 2004 9:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 25, 2003 11:57 pm
Viestit: 23
Paikkakunta: Kuopio
Kahva on todellakin leveämpi, kuten myös muissa konversio-kiteissä. Siksi juuri oikean aseen kahvaa etsinkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 13, 2004 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 1:34 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laukaa
Eli mikä olisi paras ja toimivin yhdistelmä jos haluat G36k:n?
Olisiko kaikki osat G&P:tä hyvä valinta?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 13, 2004 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 01, 2003 2:46 pm
Viestit: 197
Paikkakunta: Oulu
Jenkki kirjoitti:
Eli mikä olisi paras ja toimivin yhdistelmä jos haluat G36k:n?
Olisiko kaikki osat G&P:tä hyvä valinta?


G&P ei taida edes valmistaa G36k-etutukkia, vaan valikoimasta löytyy pelkästään se pitempi malli. Korjatkaa, jos olen väärässä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2005 9:31 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Mistä sais tän g&p kantokahvan tällä kiikarilla?
Ja mikä ois hinta???

tahtoo...
:P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2005 12:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Itselläni on STAR:in G36K-setti, josta tosin puuttuu pidempi takatukki ja se tähtäinkantokahva. Itse en tähtäinkantokahvaa kaipaisi, punapiste on parempi. Pidemmän takatukin sentään älysin hankkia, pidempänä käyttäjänä (185,5cm) tarvitsin pidempää tukea tähtäämiseen. Useat lyhyemmät aidon G36:n tai G36K:n omistajat ovat hankkineet ´´Kehveliinsä´´ C-mallin takatukin jotta tähtääminen olisi heille mukavampaa. Sitten itse STAR:in tuotteeseen. Etutukki syö sisäänsä vaikka miten ison large-mallisen akun ja on erittäin tukeva, itse asiassa hieman tukevampi kuin Maruin C-etutukki. Sivuilla ovat reiät ruuveille joilla saa kiinni Maruin alkuperäisen esim. taskulampulle tarkoitetun Weaver-kiskon. Alla on tukeva samaa valua etutukin kanssa oleva kisko johon uskaltaa kiinnittää vaikka kranaatinheittimen. Koska etutukin sisään menee large-akku, se on hieman pulleampi kuin aito etutukki, mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Mukaan tulee myös laadukas metallinen ulkopiippu naurava nakki-liekinvaimentimella (14mm CCW-kerteet) ja etuhihnalenkki joka menee kantokahvan etummaisen kiinnitysruuvin tilalle. Loppujen lopuksi, erittäin hyvä ostos hinta/laatusuhteeltaan. Kysykään lisää, minä vastaan.

EDIT: C-mallin takatukki onkin kätevämpi jos käytät korsettia jossa on se rekyylipehmuste.
K-tukki kävi liian pitkäksi Just:in TAC M7-liivillä.


Viimeksi muokannut JT päivämäärä To Kesä 09, 2005 2:38 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2005 5:25 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
En nyt jaksa tarkemmin kuvia etsiä, mutta näin on kerrottu: STARin K-mallin etutukki on sinänsä hassu, että pulleuden lisäksi se ei täsmää minkään oikean pyssyn etutukin kanssa, sillä siinä on uudemman mallin etutukin reijät kiskolle, muttei C-mallista tuttua hihnalenkki/lipsahduksenesto-palikkaa edessä. Vai käykö Maruin alkuperäisosasta tämä palikka ko. kädensuojaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 18, 2005 9:32 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Ehei, ei mene. Itsekkin ihmettelin tätä kun vertailin realsteel-kuvia, mietinkin jos sen laittaisi siihen jollain patentilla mutta totesin että se näyttäisi liian pieneltä siinä. Muuten loistava setti. :|

PS: Ihan unohtui sanoa että setissä on mukana myös STAR:in valmistama trk.piippu jonka sisähalkaisija on 6,05mm ja materiaali on messinki. Pituus on STAR:in mukaan 355mm, mutta jos laskee myös sen matkan mikä menee hopin reikään niin pituus on sama kuin SiG 551:ssä tai Colt M4:ssä eli 363mm. Miten piippujen pituus yleensä tavataan laskea?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 19, 2005 8:37 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 10:39 am
Viestit: 244
Juu, eli itsekkin on tässä pakko ylistää ko. kittiä! :P Meidän tiimissä on jo kaksi G36KE:ta ja yksi MG36. STAR:in etutukit on hyvin tehty ja G&P:een kantokahva on loistava "kopio". Itse laitin KE-etutukkiin 9.6V 1200mAH akun ja sen tukki nielee helposti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 08, 2005 8:43 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 25, 2004 11:25 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Kuopio
Tässä olen miettinyt, että ehkä tuossa loppukeväästä voisi vähän kustomoida omaa G36C:tä ostamalla tavaraa WGC:stä. Olen miettinyt sen muuttamista G36KE:si ostamalla siihen G&P:n takatukin, G&P:n kiikarikahvan ja STAR:n 4-reikäisen etupalikan. Kysymyksiä kuitenkin herää jonkin verran, joihin en ole löytänyt kunnolla vastauksia.

Tuo kiikarikahva epäilyttää ankarasti ja etenkin itse kiikari. Olen toki lukenut, että kiikari on itsessään ihan toimiva ja hieno, mutta nuo linssit näyttävät halkaisijaltaan ankean pieniltä. Voikos tuollaisen kanssa lainkaan pelata, vai onko tähtääminen samanlaista tihrustamista kuin esim. 4x20 -kiikarilla, jolloin lähinnä verisuonet paukahtelevat silmistä. Ja sitten noiden kahvan päällä olevien perustähtäimien säädöt mietityttää. Niissä ei taida olla lainkaan kohdistusmahdollisuutta? Eli jos vinoon lähtevät kuulat, niin sinne ne sitten menevät lopullisesti. Tuntuu vähän kurjalta jättää kyseinen kahva ostamatta käytännön syistä, mutta jos se G36C:n kalanruoto nykyisellä punapisteellä osoittautuu toimivammaksi, niin kai se kahva täytyy jättää hankkimatta. :(

Toinen asia, mikä arveluttaa on tuon etutukin mukana tuleva sisäpiippu. Harmi, kun ei ole muita vaihtoehtoja ostaa tuota K-etutukkia ilman sisäpiippua, sillä onko tässä tapauksessa pelimiehen valinta ostaa suoraan tuon Starin etutukin kaveriksi KM:n tai Prometheuksen tarkkuuspiippu, jos haluaa, ettei kohteeseen osuminen ole pelkkä vitsi?

Kiitos.

Edit: Unohdin mainita, että tuohon kustomin rinnalle olisin vielä hommaamassa M100 -viritystä, mutta tämä tuskin vaikuttanee JT:n mielipiteeseen kiikarikahvan hyödystä lyhyehkön piipun kanssa, johon hän ehtikin jo vastata.


Viimeksi muokannut Sludge päivämäärä Ti Maalis 08, 2005 9:29 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 08, 2005 9:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Sludge, odota jonkin aikaa niin voin antaa vastauksen viimeiseen kysymykseesi. Aion hankkia Prometheuksen piipun vertaillakseni näiden kahden piipun eroa. Ja en itse kyllä laittaisi kiikaritähtäintä sähköaseeseen, etenkään kun aseessa on vain 363mm pitkä piippu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 09, 2005 6:38 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Pelikäytössä ei kiikarikahva minulla ole ollut, mutta muuten pääsin sillä leikkimään. Kyllä se siltä vaikutti, että sillä kohteeseen osuu, ei vain yhtä helposti kuin punapistetähtäimellä. Tähtäimen päällä olevat hätätilatähtäimet ovat samaa valua koko palikan kanssa, eikä niissä ole mitään säätömahdollisuuksia. Ei ole tarkoituskaan, nehän ovat hätätilaa varten tehdyt.

Suurin ongelma E-mallin kahvassa on minun nähdäkseni se, ettei sitä ole saksalaisilla käytössä. Pyssystäsi tulee espanjalainen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 11, 2005 1:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Nyt tähänkin löytyy ratkaisu, Star julkaisee kantokahvan jossa on punapiste- että kiikaritähtäin.

http://www.starairsoft.com/

PS: Nyt on pakko sääliä ja onnitella Starin tuotekehittelijöitä, niin monta hyvää tuotetta markkinoilla ja lisää vaan tulee. Millähän kofeiinimäärällä he pysyvät hereillä? :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 22, 2005 2:38 pm 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 25, 2004 11:25 am
Viestit: 25
Paikkakunta: Kuopio
Noniin. Nyt on Star tuomassa julki vielä kiikarikahvaa, jossa tulee irrotettava weaver -kisko omille punapistetähtäimille. Kisko on siis sen G36:n normaalin pp:n tilalla ja siihen kun saa nyt iskettyä kaikkia mahdollisia punapisteitä, niin johan alkaa päivä paistamaan. :D

http://www.starairsoft.com/S_G36_08.htm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 10:00 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 18, 2005 7:18 pm
Viestit: 47
Millasias kehitelmiä olette tehnyt noihin g36 etutukkeihin, että saa kantohihnan kiinni? Ainakaan tossa gsr:n etutukissa ei ole minkäänlaista paikkaa hihnalle. Tossa etutukin loppupäässä(missä on g36c:n etutukissa se metallimötikkä jossa "koukut" kantohihnalle), on tollanen "ura". Mitään kiinnitysmekanismiä ei ole, mutta tollanen ihme kouru... Tiedättekö mitä virkaa sillä on ?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 05, 2005 2:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 18, 2005 7:18 pm
Viestit: 47
Huomasin, että aika monissa kiteissä tulee mukana tollanen sling hook ja niitä saa myös erikseen, mutta mihin toi sitten kiinnitetään ? Joutuuko itse poraamaan?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 05, 2005 2:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Se hihnakoukku menee sen kiskon/tähtäinkantokahvan etummaisen kiinnitysruuvin tilalle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: G36x
ViestiLähetetty: La Huhti 09, 2005 3:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 4:42 pm
Viestit: 11
Paikkakunta: Tornio
Pekka Ruokonen kirjoitti:
Eli mikähän noista eri G36 sarjan versioista ois TEIDÄN mielestä "paras". Itse olen miettinyt että voisi tulata vaikka redwolfista G36KE sarjan missä oli nää 3x kiikarit ja laaserit sekä mielettömän pitkä etutukki ja piippu. Kun se on asennettu näyttääköhän se edes suunnilleen tältä?

Onko mittän tietoo et minkä laatuiset noi tähtäimet sun muut on siin Dragon Arms G36KE Kit (build-in 3x optical target finder, Laser) for TM G36C modaus sarjassa? Mahtuuko muuten tohon large akku?

Laittakaa kaikkee kokemuksia noista.

EDIT: Linkki ei toiminu.


Tuon linkin videosta olisi kysymys, joka kuuluu näin:onko nuo kaksi G36 sarjan asetta oikeita?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 09, 2005 8:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
No leluillako luulet niiden tuossa videolla leikkivän?!? :)
Jeps, videolla olevat aseet ovat G36K ja MG36. Ihan aitoina.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 10, 2005 4:34 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 4:42 pm
Viestit: 11
Paikkakunta: Tornio
JT kirjoitti:
No leluillako luulet niiden tuossa videolla leikkivän?!? :)
Jeps, videolla olevat aseet ovat G36K ja MG36. Ihan aitoina.


Luulin kyllä, että ne ovat oikeita aseita, mutta en ollut varma asiasta. En ollut varmakaan, että olisivatko ne kuula-aseita, joten en luullut niitä miksikään lelu pyssyiksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 11, 2005 5:45 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 18, 2005 7:18 pm
Viestit: 47
Onko tietoa kuinka laadukas tuo pp on tossa starin g36 kantokahvassa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 11, 2005 11:25 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
No miten sitä tietoa voisi olla jos se ei edes ole kaupoissakaan?
Jos valmistajalta kysytään niin totta hitossa se muut pesee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 07, 2005 6:19 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
En nyt osaa sanoa paras, mutta hienoin kyllä on KE etutukki.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com