Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 10:07 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1616 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Oma custominne
ViestiLähetetty: Pe Helmi 21, 2003 9:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Niin ajattelin tässä kysyä, että millasia customi pyssyjä teillä on, ittellä on AK47 beta spetnazissa kisko, pp, ite tehty silu ja laaseri(joka toimii).

Niin kertokaas mitä teillä on torrakossa kiinni ja pistäkää kuva, jos löytyy(pistän itse, kun saan kameran).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 22, 2003 1:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Tähän väliin taas tälläinen nillittävän ilonpilaajan huomautus: Lisäosat kuten kiskot, PP:t jne eivät mielestäni ole varinaisia customointeja. IMO


AK >> RK-95 siinä olisi projekti jonka haluaisin tehdä. Valitettavasti RK osia on todella hankala saada. Olen jo soitellut paikat läpi ja tiedustellut muttei ole vastauksia tullut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Helmi 22, 2003 2:16 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Saatiinhan tämä aihe tännekin.

Mun mielestäni ase ei ole hieno kustom-vehje vasta kun siihen räimii lisälaitteita, metallirunkoja tai muuta vastaavaa. Edes hienot kalliit ulkomailla tähdyt muutos-osat eivät mun mielestäni vielä osoita riittävän suurta omaperäisyyttä.

Pitäisi tehdä jotakin, joka muuttaa aseen luonnetta toisenlaiseksi, ja johon tarvitaan muutankin kuin saha ja päähänpisto. Hienoja kustom-aseita ovat esimerkiksi G3:n, M16:n ja MP5:n osista koottu G41, Kurzin kokoinen G3, AKM, AK-74..


Itselläni on aina projekteja. Pisimmälle olen ehtinyt RPK:ssa, parhaillaan teen itselleni levyprässätyn mallista metallirunkoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 23, 2003 9:41 am 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 23, 2003 8:59 am
Viestit: 71
Paikkakunta: Suomi
Lisälaitteet ovat kyllä customointeja oikeassa maailmassa, kun ne eivät vakioaseeseen kuulu, mutta airsoftissa yleisimpien mainitseminen on aika turhaa kun vakioasetta saa hakemalla hakea =)

Itsellä on tarkoitus maalata apsin tukki oliivinvihreäksi, kultainen nimilaatta siinä jo on ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 23, 2003 12:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 2:37 pm
Viestit: 99
Paikkakunta: Seinäjoki
Itse ostin ensimmäisen aseeni, joka on AK-47, viime kesänä. Tarkoitus nyt on modata siitä RPK.

Kokonaisuus varmaankin tulee olemaan tällainen: AK-47S:än puuosat + oikea RPK takatukki, AK-47 metal receiver, AK-47 metal frontset, pidennetty ulkopiippu ja piipunrassi, RPK:n bipodit sekä rumpulipas...

puuosat (lukuunottamatta takatukkia) ja rungon metalliosat tilaan tänä kesänä WGC:stä. Ulkopiipun olen sorvannut itse ja se tarvitsee enää muutaman reiän poraamisen ja maalauksen. Takatukin ja bipodit tilaan jostain myös kesällä. Rumpulipas on jo valmis ja täälä on siitä kuvia: http://koti.mbnet.fi/dragonia/runpulipas/


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 23, 2003 3:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Hei, minulta saat RPK ulkopiippu, sisäpiippu, liekinvaimennin, etutukin puuosat, piippurassin siihen alle ja rumpulippaan.

Pistä vaikka viestiä minulle, jos kiinnostaa ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2003 8:41 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
No, itsellä on aps-2 300%, aka. batman aps... Eli tukki on itse tehty lehtikuusesta, aero barrel eli uurrettu piippu, psg-1 trk-piipulla varustettu säädettävä hoppi josta tehty kiinteä. Ja tietysti kiva pikku kiikari, eli 2,5-10x50, luulis riittävän.
Sitten on g36(c?) Johon on tällä hetkellä kiinnitetty pitkä ulkopiippu ja poskipakka, unohtamatta kiikaria. Virejä on "riittävästi", eli sarjaa saa vielä ampua. Onkohan minulla perversio tarkkoihin ja tehokkaisiin trk-kivääreihin? =) Molemmat oli nähtävissä pforissa, kuvia en ole vielä löytänyt. Apsista on jossain syys-kotvan arkistoissa kuva.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 04, 2003 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 04, 2003 8:17 pm
Viestit: 55
Paikkakunta: Vantaa, next to The Kartano
Noita lisäosa härveleitä ollut jo jokunen kasa mutta nyt on menossa pieni customi joka näkee jo loppuaan, M4-Shorty ja työn näette piakkoin valmiina =)


Viimeksi muokannut Ee-Rikki päivämäärä Pe Kesä 13, 2003 12:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Maalis 05, 2003 8:37 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 26, 2003 9:08 am
Viestit: 61
Paikkakunta: Helsinki
Omalle AK-47s:lle näytyin vähän rautasahaa ja maalikannua
http://personal.inet.fi/koti/perhe.jalk ... kustom.jpg
ja MGC:n kaasutoimiseen ruugeriin vaihdoin piiitkän piipun ja peitin sen vaimentimella.
http://personal.inet.fi/koti/perhe.jalkanen/ruger.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 10, 2003 10:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 9:56 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Joutseno
Joku kumma perverssio on miulla näihin SD-etupäihin. http://www.sunpoint.net/~slayer2/images/SIGsaurus.JPG Tuollasen kuvatuksen rakensin tuon miun taittoperällä ja kolmosboxilla varustetun SD:n innoittamana :D

Kaikista paras väkellys mitä mie oon käsitellyt oli AMT HardBallerista väännetty COLT 1911. Kyseiseen pyssyyn tuli avarrettua venttiileitä ja asennettua KM:n tarkkuuspiippu. Voitti se katomatkallaan TM Desert Eagle .50 AE:n. Krono tulosta kaipaillaan kovasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 29, 2003 9:30 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:33 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Varkaus
Ylpeänä esittää:
Marui/Custom G41 TGS

Ko. projekti on ollut alla jo jonkin aikaa ja nyt on hiukan siinä vaiheessa, että vain muutamia pikkuosia puuttuu siitä, että aseen kanssa pääsisi tetsaamaan tuonne pelikenttien puolelle.

Pohjana aseessa on MP5k (!), johon päädyin yleisen tukevuuden ja kolmosboskin takia. Myöskin SG/1:en etutukin kiinnittäminen oli kurziin helpompi kuin helppo pienellä rungon moodauksella. Lipaskammio on luonnollisesti Coltin hyvin pelkistetty palikka. Ja teleskooppiperä luonnollisesti MP5A5:sta. Jossain vaiheessa tarkoituksena oli tuohon härveliin lisätä vielä burst-ominaisuus käyttäen Sigin palikoita, mutta kun keltään ei jonkinmoisen haun tuloksena löytynyt kaikkia burstin vaatimia osia ylimääräisinä, niin enpä alkanut sitä sitten työstämään. Ja jäipä tilaa akulle etutukkiin kiitettävästi.

Kuvia tullee mahdollisesti lähiaikoina siitä, kunhan niitä saan näpsittyä...

Ja oma SG/1:enikin on saanut osakseen pientä moodausta (osien vaihtoa/lisäystä) naskia pelottavan snipu-lookin varjolla :wink: Mutta sehän ei nyt varsinaisesti sitä kustomointia ole...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 09, 2003 11:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:17 pm
Viestit: 29
Itselläni on työn alla myös AK:n lyhennys projekti.
Ase näyttää tällä hetkellä tuolta http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/mini_ak.jpg
paitsi että siinä on mustat puuosat ja takatähtäin sekä tulenvalitsin puuttuu vielä.

Jos jollain on myytävänä tulenvalitsin tai takatähtäin niin voin ostaa ne.

Toinen projekti on laittaa normaali täystukki AK-47 ulkoisesti täysin metalliseksi ja puiseksi. Aseessa on tällä hetkellä vasta Zeken metallirunko mutta frontsetin tilaus on jo lähtenyt kaukoitään. Puuosatkin hankin sitten kun on ylimääräistä rahaa.


Viimeksi muokannut haukiz päivämäärä Pe Touko 30, 2003 1:36 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 10, 2003 10:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 01, 2003 6:01 pm
Viestit: 48
Itse ajattelin tehdä sako m95:n, mutta en sitten tiedä että onko se sama asia kuin rk95. Minulle ainakin riittää ak74 osapaketti ja m16 kääntötukki. Sen pitäisi tehdä aseesta tarpeeksi oikeannäköinen


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 25, 2003 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:42 am
Viestit: 2
Paikkakunta: N0kia
No, en tiedä onko tämä oikeen mitään kustomointia, mutta tilasin kurziin wgc:stä tommosen puisen nakya tukin. Aika eksoottisen näköinen, mutta kyllä tohon tottuu.
Ainakin pimeessä näyttää kivalta! :P
Jos joku haluaa jostain syystä kuvan mun pyssykästä niin voin lähettää... :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 27, 2003 1:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 14, 2003 10:12 am
Viestit: 288
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Pasi Reina
Eikös kurziin mennyt normaali MP5 liuku tukki "pienellä" viilaamisella ja haluaisiko joku myydä mulle sellasen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 27, 2003 3:01 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei. Kurzin runko on lyhyempi kuin tavallisen MP5-sarjan pyssyn, eikä siihen siten mene kuin sille erikseen tehdyt tukit.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 11, 2003 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:17 pm
Viestit: 29
haukiz kirjoitti:
Itselläni on työn alla myös AK:n lyhennys projekti.
Ase näyttää tällä hetkellä tuolta http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/mini_ak.jpg
paitsi että siinä on mustat puuosat ja takatähtäin sekä tulenvalitsin puuttuu vielä.

Jos jollain on myytävänä tulenvalitsin tai takatähtäin niin voin ostaa ne.

Toinen projekti on laittaa normaali täystukki AK-47 ulkoisesti täysin metalliseksi ja puiseksi. Aseessa on tällä hetkellä vasta Zeken metallirunko mutta frontsetin tilaus on jo lähtenyt kaukoitään. Puuosatkin hankin sitten kun on ylimääräistä rahaa.


tuossa on muutama oikea kuva tuosta AK projektistani.
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/ak47k_01.jpg
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/ak47k_02.jpg
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/ak47k_03.jpg
http://koti.mbnet.fi/~cqbhauki/ak47k_04.jpg


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 27, 2003 10:23 am 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 5
Itselläni on normaali G36C, johon on teetetty ulkopiipun jatkopala liekinvaimentimen tilalle ja tämä mahdollisti pidemmän sisäpiipun asentamisen.

Piipun pituus on nyt 395mm ja ulkonäkökin parani samalla. G36C on nyt ennemminkin rynnäkkökivääri kuin konepistooli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 27, 2003 7:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:17 pm
Viestit: 29
No G36c:hän on rynnäkkökivääri.

Itse tuli hankittua myös Maruin G36c ja siihen G36KE kitti.

vihdoinkin sain ne CAW:n puuosatkin AK-47:skaan. Etutukin ylemmälle kappaleelle joudun tosin näyttämään Dremeliä että saan sen mahtumaan G&P metallisen etusetin päälle.

Ei noita nyt voi oikein customoinniksi sanoa kun valmiita osia hankkii mutta laitanpa kuitenkin muutaman kuvan noista tänne kun ehdin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 31, 2003 6:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:17 pm
Viestit: 29
tuossa:

http://koti.mbnet.fi/~haukiz/g36ke_01.jpg
http://koti.mbnet.fi/~haukiz/g36ke_02.jpg
http://koti.mbnet.fi/~haukiz/g36ke_03.jpg
http://koti.mbnet.fi/~haukiz/g36ke_04.jpg
http://koti.mbnet.fi/~haukiz/g36ke_05.jpg


Viimeksi muokannut haukiz päivämäärä Ke Joulu 24, 2003 11:08 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 31, 2003 7:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Mun kaverilla on Kurzin kokonen G3, siihen on ostettu vain 3 mecha sisältöineen ja sitten joku m120 FTK(se on itse siihen säätänyt sen jousen). Akku on lippaassa, mikä ei mun mielestä ole mikään järkevä oikku. Lippaasee menee 40 kutii ja se kustomoitu akku. Sillä on kyllä joku ihmesyöttölaite millä se laittaa ne kuulat sinne lippaaseen (ei muuten ole edes maruin lipas käytössä).

Meinasin hengästyä muokausta vaativan tekstin määrästä. Ei näin.
Yhteen virkkeeseen ei kannata ahtaa kuutta lausetta.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 31, 2003 8:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Voisit kyllä seuraavan kerran panostaa hieman tuohon oikeinkirjoitukseen. Tekstisi näyttää hirvittävältä, ja sitä on hidasta ja vaikeaa lukea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 31, 2003 8:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Juu...

Onko muuten kovin järkevää maalata puuosia?

Sais vaa vähä svattityylii


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 31, 2003 8:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Kyllähän niitä voi maalata ihan miten haluaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 01, 2003 6:26 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Ainii mullahan on sellanen pyssykkä kun en osaa kuvaa laittaa(vissii), niin kerron...

Eli ihan normaali perus hyväkuntoinen AK-47
-3 regulipasta(hyi hicap)
-AST Omega vaimennin 240X50mm
-Tascon punapiste, kokoa en ole mitannut, ihan hyvä ainakii mulle, sain sen mun isovanhemmilta, kiinni vain etutähtäinrungossa, olen juuri siis keräämässä rahaa siihen tähtäinkiskoon.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 01, 2003 7:25 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 05, 2003 9:12 pm
Viestit: 383
Paikkakunta: Helsinki
Mielestäni nuo ylempänä listatut osat ei tuo vielä mitään kustomia.

En laske kustomiksi vaimenninta, viittäsataatuhattamiljoonaalipasta tai tähtäintä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Elo 04, 2003 10:18 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Rontam:Et edes tätä: http://www.remu.org/airsoft/03082003/118-1895_IMG.JPG ? Höh. Huono kuva, koska se on suoraan sivusta. Lipas on c-mag, joka tosin näyttää normaalilta rummulta, johtuen kuvakulmasta. Apsista en löytänyt vielä(KÄÄN) kuvaa, yritän etsiä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 05, 2003 3:02 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 5:43 am
Viestit: 145
Paikkakunta: Viikki, Helsinki
Nimi: Olli P.
Jos kyseessä olisi oikean G36:n kantokahva tähtäimin, jota olisi pitänyt viilata jotta se menisi softariin kiinni, voisi sen hyvinkin laskea kustomoinniksi. Tilattavissa olevan osan kiinni lyöminen on vähän toinen juttu, välttämättä en itse laskisi sitäkään kustomoinniksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 05, 2003 7:59 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
G36C-->G36K on vielä siinä hilkulla, kun aseen malli kummiskin olennaisesti muuttuu. Vaikka tukki onkin kuvassa vielä väärä. (.. ja hirmu määrä rahaa G36-pyssyyn, mutta kuteet jenkkimallia? ;))


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 08, 2003 7:55 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Itse asiassa jos tarkkoja halutaan olla, niin ase on MG36, ei G36K. Perä on tulossa jossain vaiheessa pidemmäksi, samoin etujalat pitää teettää(Oikeat maksavat 165usd, ei ole rahaa moisiin), samoin kuteet on tulossa jossain vaiheessa bundeswehr-mallisiksi. Jos saan rahaa... :) Pistän parempia kuvia tuosta, kunhan niitä saan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 08, 2003 1:14 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Eli sulla on siinä paksumpi ulkopiippu ja etujalat?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2003 9:15 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Jaakonpoika kirjoitti:
Eli sulla on siinä paksumpi ulkopiippu ja etujalat?


Ja C- mag. Kihih.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Elo 09, 2003 7:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Sopiiko oikean jyrsityllä rungolla ak:n teräsrungot sun muut vähän viilattuina kuulariin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 10, 2003 1:48 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ei. Sylinteri on liian leveä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 10, 2003 7:28 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Sittenhän voisi teettää vähän leveämmän rungon..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 13, 2003 6:14 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:34 pm
Viestit: 61
Paikkakunta: Valkeakoski
Tällä hetkellä ei ole vielä paksumpaa ulkopiippua tai etujalkoja, koska en ole niitä vielä saanut teetettyä. Tällä hetkellä tuo on periaatteessa vain G36 c-magilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 07, 2003 9:33 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 05, 2003 6:39 pm
Viestit: 324
Paikkakunta: Vaasa
Kirjoitin täyttä tubaa. Poistettu.


Viimeksi muokannut JT päivämäärä Pe Syys 03, 2004 2:22 pm, muokattu yhteensä 5 kertaa

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 13, 2003 7:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:03 pm
Viestit: 27
Paikkakunta: Nurmijärvi, Klaukkala
MP5a5, jonka etutukki on vaihdettu RASsiin jossa pystykahva. PDW liekinsammutin ja jotain muuta "taktista" :D . PP:n kanssa kieltämättä ihan kivan näköinen lelu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Syys 14, 2003 6:20 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 5:25 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: vantaa
Olen ak47 spetsnazista modannut aks 74u:n (sama ase joka oli spetsnazeilla mgs2:ssa) joka on perää vaille valmis.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 12:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 16, 2003 8:09 am
Viestit: 102
Paikkakunta: Nurmijärvi
Itse en ole aseideni ulkonäköä muutellut, mutta näiden aseiden omistajat ovat: http://www.gunworx.co.uk Sieltä esimerkkiä custom-hepuille.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 1:39 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:52 pm
Viestit: 82
Paikkakunta: Kausala
Aahhh... Itse pyssynraiskaajathan ne siinä... x(


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Loka 16, 2003 5:03 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
SOFT,man kirjoitti:
Olen ak47 spetsnazista modannut aks 74u:n (sama ase joka oli spetsnazeilla mgs2:ssa) joka on perää vaille valmis.


Oletan siis, että aseessa on levyprässätyn näköinen runko ja 5,45mm lippaat?

Itse aloitin levyistä hitsatun rungon valmistamisen, mutta koulunkäyntiavustajan duuni loppui ennenkuin projekti ehti valmistua, eikä kotona ole riitäviä metallin työstövälineitä. Kuinka omasi valmistit?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1616 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 39  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com