Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Touko 11, 2024 8:20 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 180 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 2:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Mitenkäs nuo liivit numero 408? Onko niidenkin valmistaja Web-tex? Hinta ainakin olisi huikean halpa ilman reisikoteloa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 2:28 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Maililla kysyin joskus kun tilasin ja valmistaja on Viper.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 2:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Höh. Ei niillä sitten mitään tee. :( Varsinkaan kun maksaakin noin..

Pistetään vaan suosiolla täysi LC-2 -setti ostoon.. Käy Vietnam-peleihin (vyön vaihdan m56-vyöhön) ja Bw-puvun ja kenttälakin kanssa käy vastarintaliikemiehestä. (Operation Flashpoint) Molemmissa tapauksissa kädessä Kalashnikov.

On muuten yleisestikkin aika halpa liike. LC-kakkosenkin kasaaminen on halvempaa kuin lekassa. BDU:tkin vaan 45e! :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 6:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 10:48 am
Viestit: 100
Onko kellään mitään lähempiä kokemuksia niistä 409. Taktinenliivi rintakotelolla, jonka linkki löytyy edellisestä sivusta, siis V-ARM:sin sivut?

Kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 6:39 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Pari viestiä taaksepäin juuri täsmälleen kyseisistä liiveistä annettiin kommenttia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 7:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 10:48 am
Viestit: 100
Ok. Kysyisin vielä, että käykö siihen pistoolille tarkoitetulle taskulle joko Automag 3?
Ja nuo siis ovat tehty vahvemmasta aineesta kuin tavalliset Viperit?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 07, 2005 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Onko lukeminen todellakin niin vaikeaa? Aikaisemmin on jo sanottu, että Web-texit on tehty vahvemmasta materiaalista kuin Viperit. Web-texit on myös arvostelu Softaajan numerossa 4/05.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 08, 2005 3:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Pari kysymystä olisi noista Web-Texin crossdraw-liiveistä, jos joku ko. liivit omistava viitsisi vastata. Eli onko liivien selässä tasku juomasäkille? (tarkoitus olisi kuskata Miltecin 2,5L hydration systemiä) Toiseksi, mahtuuko pistooliholsteriin Hi-capa? (näyttää heppoiselta) Ja pist. lipastaskuihin sen lippaat. Ja ovatko isot lipastaskut säädettäviä kuten tavallisissa Web-Texeissä?

Liikkeestä on varmaankin paha kysyä, kun eivät varmaankaan kuulasyssyllä pääse testaamaan.

Kiitos.


(Tuli ääretön himo ostaa taktiset liivit. :| )


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 08, 2005 4:09 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Kuten Varustelekan tuotetiedoissa ja Softaajan arvostelussa on sanottu, niin Web-texin liiveissä on tasku juomapussille. Pitäisin todella epätodennäköisenä, ettei Cross-draw -mallissa ole sitä. Sama koskee säädettäviä lipastaskuja. Jospa nyt hieman aktivoisitte aivonne, ettekä kyselisi turhia. Tieto on helposti saatavilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 08, 2005 6:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 08, 2005 6:37 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 10:48 am
Viestit: 100
Tietääkö kukaan, käykö noihin liiveihin, mistä juuri oli puhetta, niin Automag 3? Jos käy niin tuollaiset tilaukseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 08, 2005 6:47 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Siis nyt sitten vielä voin varmistaa kun jotkut sitä halusivat että selässä on camlebackille paikka. Myöskin lipastaskut ovat mitä minä olen nähnyt samanlaiset kuin muissa Web-texeissä. Holsteriin pitäisi mennä kaikki keski- ja pieniluistiset pistoolit ja niiden lippaat siihen lipastaskuun sekä vasemmalla rinnalla oleviin 3 pistoolinlipastaskuihin. En kuitenkaan ota mitään vastuuta jos jokin pistooli tai sen lippaat ei mene, koska en ole kokeillut kuin muutamia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 14, 2005 3:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Osaisikohan kukaan kertoa MilForcen D.O.A.V-liiveistä?

Linkki: http://www.pcb-airsoft.com/products.php?p=200318


Jos joku ko. liivit omistava voisi valaista liivien ominaisuuksista jne.
90e hinnallaan ja suurella kantokapasiteetillaan olisivat aika hyvät minulle, mutta haluaisin silti tietää joitain plussia ja miinuksia. Köyhällä kun ei ole varaa ostaa sokkona.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 18, 2005 11:47 am 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Pistetään nyt oma kysymykseni tänne, tässä kopio aiheestani huolimattomuuden esikuvasta :

Olen tässä lähiaikoina hankkimassa liivejä tai tetsareita, kun tuo sähköasekin jo kaapista löytyy. Maastopukuna toimii M/91. Lippaita löytyy 4(MP5) kappaletta, joten Chestrigiä en aio hankkia. Budjettina on kaikki alle sadan euron, tai hieman yli. Ehdotuksia?

Värinä tutut ja turvalliset OD ja musta.

Vaihtoehtoina olen miettinyt Web-Texejä, SATV:eja, SA-AV:eja tai M24:sia, mikäli kaverini splavissa joskus vielä käy.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 29, 2005 6:46 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Noniin, nyt olen tehnyt tutkimusta SA-tetsareista, ja selitän nyt nopeasti että minkälaiset ne ovat(niille jotka eivät niitä ole nähneet) :
Eli, oikealla sivulla on hieman PLCE:n näköinen lipastasku, joka myös muistuttaa tuota Viperin modulaarista taisteluliiviin kiinnittyvää taskua, mutta on siitä hieman isompi. Vasemmalla puolella on lähes samanlainen tasku.
Takana on kolme laukkua, joista laitimmaiset ovat brittien PLCE kaasunaamarilaukun kokoisia ja muotoisia. Keskimmäinen on hieman laitimmaisia suurempia, ehkä hieman Buttpackia pienempi. Kaikki taskut ovat perusoliivin värisiä.
Tetsarit ovat takaa kokonaan yhtenäiset ja niillä on pehmusteet alaselän kohdalla. Muuten tetsarit ovat perus vyö-valjas mallia, ainakin näin maallikon silmin. Tämä selitys on siis uudemmista tetsareista, joillain vanhemmilla konkareilla on saattanut olla eri versio.

Eli, tarkoitus olisi päästä taskujen sijoittelussa ja koossa "realistiseen" tulokseen. Mikä olisi järkevä ratkaisu saada taskut yhteen valjaskokonaisuuteen, ilman suurempia omien patenttien keksimisiä tai suurempia operaatioita?

Lipastaskuihin olisi hyvä mahtua M14 lippaat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 3:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Tuo selityksesi on vähän epäselvä, antakaas siis minun selvittää asia, itse kun tätä kaameaa juuttikangaskauhistusta olen puoli vuotta elämästäni kantanut.
Kyseessä on siis SA Taisteluvyö M/85. Periaatteeltaan se on valjas-vyö-mallinen systeemi. "Vyö" on kuitenkin itse asiassa kolme toisiinsa kiristettävillä remmeillä kiinnitettyä pehmustettua "laattaa". Valjaat kiinnitetään remmeillä vyöhön ja ne ovat ns. X-mallia, eli ristävät selän kohdalta.
Tetsarit ovat periaatteessa modulaariset, eli taskut kiinnitetään paikoilleen metallisilla klipseillä, jotka ovat erittäin hankalakäyttöisiä ja laadultaan huonoja. Lipastasku kiinnitetään eteen jokoa vasemmalle tai oikealla puolella. Se on paksua, ruskeaa kangasta ja vetää kolme RK62:n lipasta. Tasku koostuu kolmesta väliseinin erotetusta lipaspaikasta, joita peittää yksi iso läppä. Läppä suljetaan velcro-neppariyhdistelmällä.
Toiseen etupaneeliin kiinnitetään leipälaukku. Se on melko isokokoinen, arvoilta noin kahden litran vetoinen, suorakaiteen muotoinen tasku. Sinne sullotaan yleensä kenttäpullo. Laukun läppä sulkeutuu myös velcro-neppariyhdistelmän avulla. Materiaali on samaa kuin lipaslaukussa, eli paksua ruskeaa kangasta.
"Buttpackina" toimivat kolme takalaukkua, jotka oikeastaan ovat yksi iso laukku, joka on jaettu väliseinillä kolmeen osaan. Jokaisella osalla on oma läppänsä. Näihin tungetaan kaasunaamari laukkuineen, sadeasu, kenttälapio ja pakki. Laukun materiaali on jonkinsorttista vihreää keinokuitukangasta.
Usein armeijassa tetsarin selkämykseen takalaukkujen yläpuolelle kiinnitetään vielä ns. sipulisäkki, jossa on vaihtovaatteita tms.
Tavaran kantamisessa M/85 on kelvollinen, mutta sen säätäminen itselleen sopivaksi on hyvin vaikeaa, sillä remmit löystyvät melkein saman tien ja tämän vuoksi tetsarit sopivat vain tukeville henkilöille. Ilman olkaimia vyötä ei voi käyttää, sillä se ei pysy päällä. Vyön kolme paneelia ovat varustettu kukin isolla pehmusteella, josta enimmäkseen on vain haittaa. Kuumilla keleillä vyö on uskomattoman hiostava.
Taistelussa M/85 on yksinkertaisesti surkea. Hölskyminen saa oikein uuden ulottuvuuden vyön säätöjen ollessa aina löysällä. Lippaan vaihtaminen on hidasta, sillä lipaslaukku on tehty niin tiukasti mittojen mukaan materiaalia säästäen, että tyhjän lippaan tunkeminen siihen vaihdon päätteeksi voi vaatia toisinaan uskomattomia ponnistuksia. Lipaslaukkuun eivät takuuvarmasti mene juuri muut kuin AK-tyyliset lippaat. Olkaimissa olevat neljä koukkua haittaavat tähtäämistä, takertuvat kiinni aseeseen tai muihin esineisiin (itselläni jäi kerran vasen rintakoukku kiinni puun juureen, enkä meinannut päästä makuuasennosta ylös) ja sattuvat todella mukavasti, jos onnistuu tempaisemaan turvalleen.
Muutenkin tämä kantolaite on epämukava päällä ja tuppaa myös aukeilemaan jatkuvasti kiitos surkeiden säätöjen.
Sopivan vyöstä voi saada sujauttamalla vyön ja taskujen liitoskohdasta nahkavyön kulkemaan koko vyön läpi, jolloin se kiristää hökötyksen sopivasti. Itse patentoin loppusotaan tetsariini brittiläisen taisteluvyön kiinni.
Niille jotka harkitsevat tämän laitteen hankkimista: harkitkaa uudestaan!
Systeemiä suunnitellessa Savotalla on ilmeisesti ainoana kriteerinä ollut tehdä mahdollisimman tuhoutumattomat tetsarit. Tässä on kyllä onnistuttu, mutta muuten tämä kantolaite jää muistohini surkeimpana lajinsa edustajana, jota olen kuunaan kokeillut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 4:32 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos selventävästä viestistä NovaReon. Vaikka tuo alkuperäinen M/85 onkin ehkä käytännöllisyydessään huono, niin sitä ajattelin silti matkia, kun SA-lookia haeskelen enkä mikään erikoisjääkäri tahtoisi olla, vaan mieluummin se perus rivimies. Eli minkälaisia taskuja voisi käyttää noitten alkuperäisten tilalla? Selvennykseksi, jos joku sitä vielä ei ymmärtänyt, en aio hankkia M/85 tetsareita, vaan yksinkertaisesti jäljitellä niitten muotoa ja rakennetta jossain määrin. Eli joku järkevä ratkaisu pitäisi taskujen kiinnitykseen saada. Kertokaa mielipiteitä, nostakaa kansalaisaktiivisuutta! ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 4:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 12:18 pm
Viestit: 242
Paikkakunta: Geneve
M/85 on aika pitkälti kopioitu israelilaisista valjasmalleista, joista taas minä en pahemmin tiedä. Mutta joku siitä maasta tuleva iäkkäämpi liivi olisi varmaan läheisin replika.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 5:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
M/85 on sen verran omituinen systeemi, että sen jäljittely on todella vaikeaa. Taskujen kiinnitysklipsit ovat suurin piirtein samaa kokoa kuin ALICE-klipsit, joten M/85-tetsari kelpuuttanee ALICE-yhteensopivat taskut. Myöskin M/85-järjestelmän taskuja voi käyttää ALICE-yhteensopivissa järjestelmissä. Itselle jäi intistä muutama ylimääräinen klipsi käteen ja olen käyttänyt niitä kenttäpullotaskun kiinnittämiseen ALICE-yhteensopivaan vyöhön, kun ALICE-klipseistä on ollut pulaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 6:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 12:45 am
Viestit: 61
Paikkakunta: Hämeenlinna
M/85:n yhteneväisyys esikuvaansa on melko pieni. Lähinnä runko on samantyyppinen kuin israelilaisessa A10 Ephodissa, taskut ovat täysin erilaiset ja kiinteät. Tuo israelilainen vehje on erittäin mukava päällä suurenkin tavaramäärän kanssa ja on kaikilta osin mielestäni erittäin hyvä kantojärjestelmä, ainoa miinus tulee kiinteistä taskuista. Olenkin monta kertaa ihmetellyt, että miten M/85:sta on tehty niin surkea, kun esikuvansa taas on paljon parempi. Lisätietoa ja kuvia A10:stä löytyypi tuolta: http://www.assaultvest.com/images/A10%20web/a10.htm


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 6:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Totta, M/85 muistuttaa tuota vehjettä hyvin vähän, hieman yhteisiä piirteitä tosin on nähtävissä. M/85:stä ei siis ole kuvia missään, koska niiden kuvaaminen on kielletty.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 9:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 17, 2004 7:06 pm
Viestit: 133
Paikkakunta: Kirkkonummi - 22 Acacia Avenue
Oliko tuo vitsi? Kuvaaminen kielletty, mitä hittoa? En nyt lukenut ketjua, mutta osaisitko selittää paremmin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 30, 2005 10:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Puolustusvoimien kaluston kuvaaminen ilman lupaa on kielletty, mukaanlukien tietenkin M/85.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 2:17 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Minulla on niistä kuva, mutta juuri tuon takia en sitä ala levittämään nettiin.

Mites noitten valjaitten kanssa? Eli vyöksi voisi valita LC-3:n, että siihen menisi nuo ALICEt takuuvarmasti. Ja sitten ne taskut vielä, itselläni ei ole minkään sortin kokemusta mistään kantolaitteesta, joten tässäkin saatte auttaa..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Joulu 01, 2005 2:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 07, 2005 5:53 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Kuusankoski
Täältä löytyy juttua M/85-kantolaitteesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 02, 2005 4:21 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Vihoviimeinen kysymys : Menevätkö M14 lippaat brittien PLCE lipastaskuihin?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 09, 2005 9:59 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Itse olen käyttänyt nyt noin puoli vuotta Tactical Tailorin Tac-Vest 1A Rifle -liivejä ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Liivi perustuu Eaglen tunnettuun taktiseen liiviin, mutta on erilainen muutamin osin. Liiveissä ei ole yhtään vetoketjua taikka nepparia. Kuten kuvasta näkee, sulkeutuu liivi edestä pienillä fastex-klipseillä on hieman hengittävämpi kuin aikaisemmin omistamani BHI Omega Vest.

Selkäpuolella on kaikista selkein ero. Lenkkien sijasta selässä on yksi iso tarviketasku ja kaksi pientä. Itse olen käyttänyt taskuja tavaroiden ruodaamiseen viikonloppupelipaikalle ja näin en ole enää tarvinnut reppua. Kolmen litran Camelbakin Thermobak ei mahtunut isoon tarviketaskuun, koska se oli liian leveä. Liivin sisäpuolella on tutut kaksi velcrolla sulkeutuvaa karttataskua ja selkätasku juomasäkille.

Lipastaskut ovat samanlaiset kuin Eagleissa eli läppiä ei voi säätää. Olen kokeillut taskuissa MP5:n, AK:n ja Thompsonin lippaita ja mitään ongelmia ei ole ollut. En osaa sanoa kuinka nopeaa on tunkea lipas takaisin taskuun, koska olen käyttänyt liiveissä koko ajan Maxpeditionin Rollypolyä dumppaustaskuna. Liivit ovat myös huomattavasti pehmeämmät kuin BHI:n liivit, minkä takia TT:n liivien kanssa on hieman helpompi kyyristellä eivätkä ne tunnu inhottavan korsettimaiselta. Ainoa huomaamani mukavuushaitta on Camelbakiä käyttettäessä sojottava ns. rescue strap niskassa. Tämä hankaa välillä boonien lieriin makuuasennossa, mutta se haittaa lähinnä keskittymistä eikä tyrkkää hattua pois päästä.

Tilasin liivit [url=http://www.operator.fi[/url]Operatorista[/url] ja koska tuote oli tilaustuote kesti sen toimituksessa useampi kuukausi. Jos kuitenkin kaipaa hieman erilaista taktista liiviä, niin suosittelen lämpimästi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Marras 13, 2005 4:23 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Espoo, Lepuski
Mikä kantolaite sopisi MP5n ja britti-camon kanssa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 7:10 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Perusohjeena, MP5-lippaat mahtuvat lähes jokaiseen lipastaskuun markkinoilla (lukuunottamatta muutamia poikkeuksia), ja jokaisen kuvion kanssa sopii ainakin OD-värinen ja musta "taktinen korsetti" eli liivi. Jos tetsareita olet haeskelemassa niin ne voit rakentaa esim. jenkkien LC-3 vyöstä ja PLCE-kiinnikkeisistä britti lipastaskuista. Dumppaamiseen sopii vaikkapa PLCE kiinnikkeinen brittien nasselaukku.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 7:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 1:46 pm
Viestit: 14
Joo vähän off-tpk mutta:

Montako AK: lipasta RU:n tetsahreihin mahtuu? Onko tuosta isosta repputaskusta vaikea ottaa tavaraa, kun tetsarit on päällä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 6:10 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 3:11 pm
Viestit: 35
Paikkakunta: Palokka, Jyväskylä
Itse sain mahdutettua 3 kpl per tasku, mutta itse en kyllä pitäisi niin monta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 1:14 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 05, 2005 9:48 am
Viestit: 55
Paikkakunta: Varkaus
Itselläni oli muinoin samaisissa tetsareissa aina kaksi lipasta/lipastasku. Siis AK:n. Kolmekin meni tunkemalla, mutta tilanteessa lippaan vaihtaminen oli tällöin hidasta. Se oli sitä jopa kahdella lippaalla, koska AK:n lippaat tunnetusti ovat aika käyriä, ja lippaan pohjalevyn kulmat ottivat kiinni taskun reunoihin. Perstasku on hankala käyttää tilanteessa. Kiinnityskin on suhteellisen tiukka ja hankala, joten helpompi jos pyytää kaverin tonkimaan tarvittavat tavarat sieltä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 01, 2006 8:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 7:30 pm
Viestit: 15
Paikkakunta: Parkano
No tässä pari hyvää Taisteluvyö/liivi vaihtoehtoa:

-Lc-2
-BW Taisteluvyö
-Saavit
-Tac-1 kopiot (ei mun makuun,koska en tykkää yber taktical varusteista.
-Ru- tetsarit

Siinä pari hyvää vaihtoehtoa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 08, 2006 8:34 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 22, 2005 3:20 pm
Viestit: 46
En asiasta viitsinyt uutta topiccia tehdä, mutta meneekö m16-lipastaskuun thompsonin lipas? Voi samalla suositella muita tetsareita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 10, 2006 3:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
Eipä mene. Vertaappa M16 ja Thompsonin lipasta. Ei se mene sinne mtenkään. Vaikka kuinka koittaisi. Kokoeroa lippailla nimittäin on paljon.

-Solid


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Tammi 13, 2006 7:07 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Thompson-lippaiden kantoon halvimmat vaihtoehdot ovat RU-tetsarit ja Varustelekassa myytävät maailmansodan aikaiset brittitaskut. Nykyaikaiset MP5-lipastaskut kyllä syövät myös, mutta niiden ulkonäkö ei välttämättä natsaa aseen kanssa yhteen ;)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2006 8:22 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 6:19 pm
Viestit: 68
Onko kenelläkään kokemusta noista VM-armsin sivuilla olevista numerolla 408 varustetuista liiveistä? http://personal.inet.fi/yritys/vm-arms/paidat.html
Ylempänä sanoivat että olisivat Viperin tekemät.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2006 8:43 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Hakutoiminnolla löytyy mm. Viperin liivejä käsittelevä ketju.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Maalis 04, 2006 12:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 5:30 pm
Viestit: 221
Paikkakunta: Oulu
Rampage kirjoitti:
Itse sain mahdutettua 3 kpl per tasku, mutta itse en kyllä pitäisi niin monta.


Minä sain laitettua viisi lipasta per tasku. Ja lipastaskuja noissa on kaksi joten se tekee kymmenen.
Neljä lipasta menee ihan hyvin, mutta viidennen kanssa on vaikeuksia. Johtunee siitä varmaan, että nuo on sen verran uudenkankeat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 28, 2006 5:09 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 22, 2005 3:20 pm
Viestit: 46
Meneekö LBV-E liiveihin G36c:n lippaat ilman runnomista?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 28, 2006 5:27 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ylempiin lipastaskuihin taitaa mennä yksi per tasku, alempiin ei yhtään. LBV-E -liivit eivät oikeasti sovi paljoa muuhun kuin M16-lippaiden ja vastaavankokoisten kantamiseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 28, 2006 6:01 pm 
Poissa

Liittynyt: To Syys 22, 2005 3:20 pm
Viestit: 46
Jaakonpoika kirjoitti:
Ylempiin lipastaskuihin taitaa mennä yksi per tasku, alempiin ei yhtään. LBV-E -liivit eivät oikeasti sovi paljoa muuhun kuin M16-lippaiden ja vastaavankokoisten kantamiseen.


Selvä, taidan unohtaa sitten nekin, osaisiko kukaan sanoa, että mitkä liivit sopisivat hyvin G36c:n lippaille? Liivien tulisi olla mustat ja hinnaltaan 60-80€


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 180 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com