Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on Pe Touko 03, 2024 8:40 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 213 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ghillien valmistus
ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 2:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 3:11 pm
Viestit: 10
Eli, nyt mulla on tossa juuttikangasta niin miten nyt sitte alotan, jossai sanottii että juutti laitetaan pesukoneeseen, eli laitanko sen ensin pesukoneeseen vaikka sitä en värjäisikään? Kuvissa on vaan ollu niin tuuhean näköistä toi juutti. Ja seuraavaksi jos joku voisi kertoa oikein tarkasti miten juutista tehään niitä nippuja ja tehdäänkö juutti kankaasta jotai muutakin kuin niitä nippuja. Jossai luki että hapsutetaan juutista ne päät ni mitenkäs se sitte onnistuu, kun noi säikeet on muutenki niin ohuita, jos nyt kerrotte tuon ite naamiointi osuuden niin tarkasti ku ikinä voitte ^^


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ghillien valmistus
ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 3:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 15, 2009 11:17 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Takepond
Älä laita pesukoneeseen, värjäys on eri asia ja silloin olet tarkkana mitä väriaineita käytät, ettei mamma suutu kun pesukone on piloilla, ja värjätä voi monella muullakin tavalla.

Kuvissa juutti näyttää tuuhealta kun langat on eroteltu toisistaan ja muutenkin "pörröisesti" kiinni vaikka sitten suikalenakin
Vertaa itse; Ota kourallinen purettua juuttia (siis pelkkiä lankoja), eri kokoisia suikaleita (joista osa hapsutettuja) ja käsittelemätöntä kangasta, sitten katot mikä näyttää miltäkin.

Nippuja saat kun laitat lankoja nippuun ja esim. solmit kiinni.
Kankaasta voit tehdä ihan mitä tahansa, mitä vain mielikuvitus tuo tullessaa (jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee)

Hapsuja saat kun erottelet kankaan palasen reunoilta lankoja toisistaan irti, mutta ei kokonaan irti palasesta.

Naamiointi osuuden voit ihan itse etsiä tästä "Ghillien valmistus" osuudesta (tai katsot Googlesta), löytyy linkkejä eri sivustoille joissa selostetaan enemmän tai vähemmän koko asia ja teko.

PS. Etsivä löytää koska kaikki tarvittava tieto löytyy jo täältä monen eri käyttäjän kertomana (sivut 1-6)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Ghillien valmistus
ViestiLähetetty: Ke Marras 04, 2009 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 3:11 pm
Viestit: 10
Joo olin laiska enkä jaksanut etsiä hehe, mutta kiitos vastauksesta


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 213 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com