Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:13 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Helmi 03, 2006 11:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Grizzly kirjoitti:
Olisitte hei iloisia, jos joskus joku tyttökin lähtee kokeilemaan airsoftia... :shock:

Kerran yks tyttö lainas mun Steyer AUG:ta ja eikös se 2 pelissä sen etukahvan rikkonu. Eikä oon kahvaa vieläkään korjattu.
Että mun ilot loppu aika lyhyeen, mutta jos omaa/jonkun muun kun mun asetta käyttää niin mikäs siinä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 09, 2006 8:22 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 21, 2003 11:36 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Ristiina
Muutoin en tapaa varustuksesta pilkata, mutta...

Jos näen jonkun tälläisen kanssa pelaamassa, voin ehkä mennä vierelle ja naureskella
Kuva
Tässä on sitä jotain...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 27, 2006 1:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 11:57 am
Viestit: 262
Muuten, onko tullu sanomista esim jos jollain on Hattivatti kamat (SWAT) tai samantapaista? Olen ite ajatellut hommata SWAT tai SAS tyyliset romppeet bw varustuksen viereen, vaikkei niille olis juuri erikoista käyttöä (mutta on vaan nätit) :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 27, 2006 2:13 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 2:20 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Helsinki
Kyllä sitä jokainen saa heilua millaisissa kamoissa haluaa, kunhan nyt ei ihan
verkkarimeiningiksi mene.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 27, 2006 2:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 10, 2004 12:09 pm
Viestit: 1196
Paikkakunta: Muhos, Finland
Sanomista tuntuu tulevan hattivattikamat päällä pousailevista harrastajista, jotka eivät muuten kuitenkaan anna vaikutelmaa "SWAT/SAS-tyylisestä" pelurista.

Jonka kyllä toisaalta ymmärrän 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: Su Tammi 15, 2012 3:19 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 1:33 pm
Viestit: 2
Nimi: Miro Havakka
Sori kun piti kirjottaa näin vanhaan aiheeseen, mutta asiaan: Kaverini pilkkaavat minua, koska esim: ostin juuri uuden kypärän ja he kommentoivat, että eihän sitä tarvitse! ''Kaikkea turhaa säki ostat, sullaha on jo kolme maastopukua! Mun tää BW on kestäny jo kolme vuotta, aika pelle oot! '' Tällästä sitten. Minua ärsyttää tämä hirveästi, mutta pitää vain olla välittämättä asiasta.
Piti avautua :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: Ma Tammi 16, 2012 9:09 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 6:32 pm
Viestit: 73
Paikkakunta: Kuopio
Ovat vaan kateellisia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2012 6:37 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 13, 2009 6:35 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sauli L-M
Voivat olla kateellisia, mut on sekin totta et ihmiset ostaa ihan hirveästi ylimääräistä roinaa. On sitten eri asia, mihin sävyyn kertoo kaverille et pitäiskö keskittyä olennaiseen. Yks aika hyvä tapa kertoa asioita on oma esimerkki.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2012 12:59 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Tai sit jos vaa tykkää keräillä. Höhö. Tosin siinäki pitää osata keskittyä olennaiseen, meikäläiselläki vitisti ylimäärästä... mut sit taas sellasta mitä en iha heti myiskään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: Ke Tammi 18, 2012 1:06 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 23, 2010 1:57 am
Viestit: 126
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Josif
Tai sit voi pelata vähän kypsemmissä porukoissa jossa ei tule asiaankuulumatonta naljailua siitä mihin ihminen rahansa käyttää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2012 6:05 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 13, 2009 6:35 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Sauli L-M
Pariakin aivotärähdystä oon ollu todistamassa, tulipa vaan mieleeni. Että se ei ainakaan ole turha kapistus rakennetulla alueella pelatessa. Kumpikin jätkä hankki skeittikypärän ennen seuraavaa pelikertaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: To Tammi 26, 2012 12:12 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Mä en kyllä kestä jos joku pelaa jossain muissa kamoissa kuin issuejenkkinä. Tosi pitkin hampain kattelen mitään brittejäkään. Poikkeuksena norjalaiset setit. Menee päivä helposti pilalle jos on jotain muuta ihmisillä niskassa. En myöskään kestä jossei oo kypäriä ja suojaliivejä ihmisillä. Haluaako ne kuolla?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Varustuksesta pilkkaaminen
ViestiLähetetty: La Tammi 28, 2012 11:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:41 am
Viestit: 69
Ymmärrettävää on toki se, ettei kaikilla ole budjettia ostaa BW-maastopukua parempaa. Useimmiten ainakin keväällä 2011 vielä kun kerkesin pelata näki Espoon pelipaikoilla just näitä pikkumiehiä, joilla on GG-kuula-asepaketti joka on ostettu isiltä saaduilla joululahjarahoilla, mutta kuitenkin kyllä niitä räikeänvihreitä futisverkkareita olisi voinut jättää kotiin tai kissan kokoisilla kirjaimilla selkään brodeeratut lätkäjoukkueen takit kanssa. Ei mulla ole mitään urheilua vastaan, mutta kuitenkin jokaiselta pitäs musta takki löytyä tai tumma huppari. Yks hyvä esimerkki mikä mua on riivannut keväästä asti, pelailtiin en muista nyt missä, mutta lipunvaltaus oli ja peli oli ollut jo ohi pitkän tovin, olin jäänyt yksin lipulle vahtimaan sitä ja kriittisillä hetkillä multa napsahti kiinanihmeen sulake, eikä nyt pistoolissa ollut kuin 15 palleroa, noh osumaa tuli. Jäätiin siihen sitten muutaman ihmisen kanssa polttelemaan tupaakkia, ei laseja ollut kellään päässä kun Peli Ohi huudettiin vartti sitten ja joka suunnasta kuului. Siinä tupaakkia vedeltiin rankan pelin jälkeen ja naureskeltiin, että mitenköhän ne junnut pärjää niissä takeissa. No jumalauta ku sieltä puskasta tulee ne kaks junnua laittaa älytöntä sarjaa meidän muutaman ihmisen päälle. Olis sentään hihanauhoja voinut kattoa, että siellä oli sen omiakin seassa. Ei siinä mitään, saa kiittää siittäjäänsä, että mulla oli sulake schrott. Asiasta sitten käytiin pelinvetäjien kanssa puhumassa juuta ja jaata, ja kyseinen kaksikko sitten vielä räiski offareilla, mutta jumalauta kun niiden sitten piti roikkua kuin takiaiset, kun joukkueita järjesteltiin uusiks kahden "ammattilaisen" takia. Loppupäivän ne sitten roikku perässä, joka kerta tuli ne ammutuksi ennen mua, vaikka mulla nyt olikin viininpunainen paretti päässä, vihreiden futistuulitakkien takia. Offarilla sitten kuuli päivän päätteeksi, perkele kuinka kivaa oli suolata niitä kahta junnua vihreissä takeissa. Jos luet tätä, jompikumpi junnu, ja tunnistat ittes, jätä ES juomatta ja hae Varustelekasta euron maksava BW-pusero. Sori jätkät, meni vähä offtopiciksi, mutta en oo saanu nukuttua kunnolla keväästä asti tämän pelikerran jälkeen, nyt kun avauduin, tunnen olevani aivan eri ihminen.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com