Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 3:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Elo 01, 2004 8:50 pm 
Poissa

Liittynyt: To Loka 23, 2003 9:07 pm
Viestit: 355
Paikkakunta: Jyväskylän mlk
Minua ei harrastuksen alussa pilkattu ollenkaan vaikka verkkarisoftari olinkin. :) Olin nääs kutakuinkin ensimmäisiä alueemme softaajia, joten kaikki muutkin olivat verkkareissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 01, 2004 11:42 am 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 10, 2004 3:37 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Helsinki
Sieni kirjoitti:
Itse kuulen monta kertaa siitä, ettei minulla ole maastopukua. Ihan kun en itse tietäisi..

Ollaan vaan suositeltu sinulle sitä maastopukua.

Itse en pahemmin ole mitään tuollaista kiusaamista tai muuta joutunut kokemaan, kun en ole isoissakaan peleissä vielä käynyt. :)
Kyllähän joskus sitä leikkimielistä sanomista ja palautetta saa omalta tiimiltä milloin mistäkin. Onhan siitä huonostakin palautteesta hyötyä kun seuraavan kerran valitsee sopivaa tavaraa. Kiusaamista ja aukomista ei sen sijaan tarvitse kuunnella saati sitten sietää ollenkaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 03, 2004 3:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 2:00 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: forssa
Katos säkin oot täällä :D. Puhuin kyllä ihan porukoista täällä päin..

"Vittu ootko vähä tyhmä ku hankit aseesees varusteita mut et maastopukua" O_o.

Pappabetalarnemesiksenfoorumitehokäyttäjänaskit... Onhan se kivaa kun äiti ostaa hienoja pyssyjä ja kamoja :|

Sananvapaus kunniaan!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 04, 2004 4:50 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 12:43 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Turku
Niimpä... Itsekkin olen kaikista kamoistani joutunut n. 70% maksamaan ja nyt menee taas tilistä kaikki kun täytyy virittää kurz.
Onneksi kuulia ei itse tarvitse ostaa.

Mutta aiheeseen:
Kyllä sitä kuulee, kun joskus tulee sanomaan: Mix sul on niinq tollane nazi varustus niinq???? mix et käytä jenkkikamaa niinq????
(käytän Saksan armeijan varustusta, jos joku ei älynnyt)

Ja tuo osaa joskus olla niin hemmetin ärsyttävää.

[Muokkaus] Poistettu lainaus turhana -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 04, 2004 5:45 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 08, 2003 4:13 pm
Viestit: 459
Nimi: Sampsa K.
Onko se sitten kateellisuutta kun pilkataan niitä, joiden vanhemmat tukevat hyvää harrastusta rahallisesti? Ei voi tajuta.

Itseäni ei ole ikinä pilkattu varusteistani (no tietenkin hyvämieliset naljailut ;), enkä ole itsekkään ikinä ketään tosissani varusteista pilkannut. Muutaman kerran olen hoputtanut joitain henkilöitä ostamaan maastopuvun tai paremmat suojavarusteet, mutta näitä kukaan tuskin laskee pilkaksi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 04, 2004 7:36 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 2:00 pm
Viestit: 161
Paikkakunta: forssa
PullonPohja kirjoitti:
Onko se sitten kateellisuutta kun pilkataan niitä, joiden vanhemmat tukevat hyvää harrastusta rahallisesti?


Riippuu kuinka paljon. Jos huollettavan ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen tukensa, iskee kateus päälle. Itse jaan lehtiä hankkiakseni kamani. Kuulat tosin kustantavat vanhemmat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 05, 2004 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Minulta on iso osa varusteista vanhempien maksamaa, ja ymmärrän hyvin jos keljuttaa kun toinen saa ilmaiseksi ja toinen ei. (Kuulostaa lesotukselta, mutta siihen en pyri) Totta puhuen en ole pahemmin pyytänyt sponsorointia, tuntuvat vaan peräti haluavan maksaa varusteita ja pyssyjä. Haluavat että harrastan liikuntaa, ja sitähän tässä harrastuksessa saa. Minua ei ainakaan huvita liikkua pätkääkään jos se ei ole hauskaa. Airsoft on.

Sanokaa vaan pappabetalarnaskiksi.


Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Ma Helmi 12, 2007 9:50 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 06, 2004 8:30 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 12:43 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Turku
Joo. Itsekkin jaan lehtiä, jotta saan kamaa softiin. Kuten sienellä, niin vanhemmat maksavat yleensä kuulat.

[Muokkaus] Poistettu lainaus -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 06, 2004 8:53 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 20, 2003 5:31 pm
Viestit: 1053
Paikkakunta: Turku
Sehän se on, suomalainen peristynti. Kateus.

Ei elämä ole reilua, toisille kortit on jaettu hivenen paremmin alussa mitä toisille eikä asialle aina voi mitään. Turha sitä on dissata ja haukkua jos toisen vanhemmilla on enemmän pätäkkää tukea harrastusta.

Arvostusta pelaajien kesken kun kuitenkin saa sillä omalla käytöksellään, ei niillä varusteilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 06, 2004 2:22 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Aamen.

Mulle on aivan sama onko vastustajalla honkkarimaastopuku vaiko über-autenttiset tuhannen euron varusteet. Kunhan pelaa kunnolla ja käyttäytyy asiallisesti. Asenne ratkaisee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 06, 2004 2:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 4:16 am
Viestit: 57
Paikkakunta: Helsinki
Tottakait asenne ratkaisee, mutta kun yleensä niillä, joilla on piljoonan euron varustus, on myös asenne kohdallaan. Ja hyvää asennetta on myös se, että viitsii hieman panostaa varustukseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 06, 2004 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Niin, en nyt tuolla tarkoittanutkaan että kovinkaan hyvää vaikutelmaa antaa se, että joku on softannut 5 vuotta eikä ole hankkinut maastopukua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 16, 2004 6:54 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Tuli tässä mieleen noista tuulipukuverkkarivemputtajamiehistä, kun lueskelin tätä threadia taas ja niistä oli mainintaa, että onko muille valjennut se että ne "rättipääterroristit" taistelevat oman kulttuurinsa tuulipuvun vastineissa :)

Siellä ei vain ole näitä meidän tuulipukuja, vaan "terroristivaatteita" :)

Aiheeseen liittyen:
Ei ole kukaan tullut ainakaan naamalle sanomaan varusteista, vaikken koskaan olekaan ollut mikään himovarustautuja. PFOR4:ssä iski silmään, miten nuoria suurin osa oli USA:n joukoista. Ja hyvähän sieltä oli kavereita ettiä, kun kaikki on toistensa klooneja. :)
Alkoi olla jo typerää :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 16, 2004 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: La Loka 16, 2004 1:52 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Launonen
Ei ole minua pilkattu. Tarjoustalo-maastopuku on ihan hyvä peli. USA:n maastokuvioinnilla vaan. AUG ja USA eivät täsmää. Kai tämä on joku ihmelookki. Ehkä en ole ajatellut asiaa. NATO maastopuku sopisi AUGin kanssa.

Toisaalta sitten pitäisi olla vestit ja kaikki. Itsellä on omatekoinen lipastasku, ja olen saanut siitä vain hyvää palautetta. Ovat tiimiläiset ihmetelleet, että onko toi muka itse tehty?

Commandopipoa on pakko käyttää, kun sattuu olemaan pitkät täysin valkoiset hiukset. Ne paistavat metsässä. Ehkä talvella hyvät...? :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 17, 2004 3:39 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 29, 2004 8:40 am
Viestit: 16
Gestaa kirjoitti:
PFOR4:ssä iski silmään, miten nuoria suurin osa oli USA:n joukoista. Ja hyvähän sieltä oli kavereita ettiä, kun kaikki on toistensa klooneja. :)
Alkoi olla jo typerää :P

No ei missään nimessä typerää, vaan vallan mahtavaa. Käsittääkseni tähän pelissä juuri pyrittiinkin. Milsim-titteli oli ansaittu, niin särmän näköistä porukka oli PFORin riveissä. Kansanarmeija taas simuloi mainiosti sissejä. Ei sinun ole tarpeellista tunnistaa kaveriasi, vaan tiimikaverisi ;)

Ja mitä varsinaiseen aiheeseen tulee, ystävällismielistä huomauttelua kuulee jatkuvasti. Joku onnistui em. PFORissa haukkumaan kaverin saksalaisen kenttälakin aivan lyttyyn ja vielä päin naamaa. Ja sekös meitä yllytti.
Itse jakelen kuitteja muiden varustuksesta tasaiseen tahtiin(muutama kerta vuoteen), mutta eipä tuota juuri ole siihenkään varaa. Kun en kuitenkaan niin high end ole.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2004 1:49 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 3:10 pm
Viestit: 4
Paikkakunta: Laitila
Itse ole kuullut "jotain" juttuja venäjä varustuksestani. (Ak, flora maastopuku ja muuta rihkamaa). En tajua mitä pahaa, on jos minulla on nykyvenäjän (epätäydellinen) varustus.
No jos jotkut haluavat olla patriootteja niin sitten ovat, mutta minusta venäjä maastopuvussa ja AK:ssa ei ole mitään epäisänmaallista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 28, 2004 4:10 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 6:59 pm
Viestit: 2694
Paikkakunta: Oita, Japan
Nimi: Petri P.
Senkin kommunistisika! Poltamme sinut kaymalassa!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2005 8:38 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 3:35 pm
Viestit: 27
Itse en ole vieläkään ostanut halppis maastopukua parempaa, sillä en tarvitse mitään 100e liivejä ja 100e pukua.
Se on pelaajasta kiinni ei varusteista (tiettyyn rajaan asti).
Kavereilta olenkin kuullut välillä kommenttia varusteistani, ja yleensä aseeni tykkäävät toimia kotona mutta ei pelipaikalla ja siittäpä naurua riittää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 13, 2005 2:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 6:44 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Orimattila
Eipä kukaan oikein voi varustustani pilkata, kun en ole omasta pelipaikasta mihinkään lähtenyt. Kavereillakn on samanlaiset varustukset, joten hekään eivät voi siitä valittaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2005 7:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 5:08 pm
Viestit: 7
Kyllä ne kaikki vielä joskus kasvavat toivottavasti siihen ikään kunnes tajuavat, ettei kaikilla ole varaa laittaa rahaa tai ei halua upottaa jokaista ropostaan yhteen harrastukseen tai tykkäävät pukeuta aivan erillaisiin varustuksiin kuin muut. Jos ei tajua näitä asijoita kyseisellä ihmisellä on jonkun sortin asenne vamma, siihen kun ei ole lääkkeitä :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2005 3:23 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 22, 2004 9:11 am
Viestit: 190
Paikkakunta: Lah-ti
Cammer kirjoitti:
Sehän se on, suomalainen peristynti. Kateus.

Ei elämä ole reilua, toisille kortit on jaettu hivenen paremmin alussa mitä toisille eikä asialle aina voi mitään. Turha sitä on dissata ja haukkua jos toisen vanhemmilla on enemmän pätäkkää tukea harrastusta.

Arvostusta pelaajien kesken kun kuitenkin saa sillä omalla käytöksellään, ei niillä varusteilla.


Tuo on hyvin sanottu.
Mutta entäs jos jotkut ei vaan tajuu tota arvostuksen hommaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2005 3:50 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Eikös se ollut juuri se syy Cammerin kirjoitukseen?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 10, 2005 2:34 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
Ei täällä meilläpäin ainakaan ole varustuksesta haukuttu. Yhtä meidän tiimiläistä vähän huomautettiin silleen leikkimielisesti. Tyyppi pelasi nimittäin punainen takki päällä. Nykyisin sillä on jo maastopuku. Oli kyllä huvittava näky kun hemmo juoksi ak-47s kädessä punainen takki päällä keskellä talvea.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2005 3:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 02, 2005 4:25 pm
Viestit: 9
Paikkakunta: helsinki
NO ON! Ärsyttävää kun joskus naskeina kaikki kaverit ostettiin Vaeltaja-maastopuvut, ja nyt nykyään minulle nauretaan kun käytän sitä, kun muut ovat hankkineet mil-tecit tai BW:n puvut. Kyllähän minäkin ostaisin kunnon puvun, mutta kun rahaa on nyt niin paljon kun on. Kaverit ovat vielä niin pappabetalareita ja kurling-lapsia että saavat rahaa kaikkeen. Yksikin oli saanut nyt jouluna Beta Speznazin ja on siinä kai 2xRegua 2xMidua ja se Hicu. Itse olisin pärjännyt vain hiculla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2005 4:00 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Jaa`a, oli tarkoitus ostaa maastopuku, mutta nyt olen kahden vaiheilla, kun osta VSR-10:n. Kun teen kevyen ghillien, joten vihreän ulkoilutakin pääle tekemässä, mutta saa nähdä..........


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2005 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 15, 2003 2:39 pm
Viestit: 2384
Paikkakunta: Espoo
Nimi: Ville V.
Jos joillakin on kalliit varusteet, niin miksi ihmeessä pitää mennä vittuilemaan? Taitaa olla sitä perisuomalaista kateutta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2005 8:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 5:40 pm
Viestit: 139
Paikkakunta: Pöytyä
BW-Revental kirjoitti:
Eniten minua ketuttaa asiassa se, että airsoftaajista on kai tullut liian poliittisia, kun ihan maastopuvun perusteella solvataan.


Itse en edes ajatellut mitään muuta kuin halpaa hintaa ja sitä, että flecktarn on armeijan ylijäämää, pukua harkitessani. Hieman nyt puistattaa tuollainen haukkuminen kyllä. Jep poliittistahan se saattaa olla, mutta itsellä ei edes tullut mieleen kun BW-pukuni hankin/sain, että kukaan tulisi mitään puvustani haukkumaan, kun on kerran aitoa ylijäämää :)

Toivottavasti ikinä kukaan ei haukukaan (ketään) vaatteiden takia, itseäni ei ainakaan ole haukuttu. Voi tietty johtua siitä, että meidän 10-20 hengen softausporukalla on ehkä kahdella hemmolla BW-puku ja muilla Kontio :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2005 8:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 5:32 pm
Viestit: 57
Paikkakunta: on
Minun Siftaus porukassa minä olen ainoa jolla on maastopuku. Kaikki muut sftaavat huppareissa ja sanovat: "vittu, kyllä mä pärjään ilmankin". Ja kaiken lisäksi haukkuvat minua kuuseksi. =DD


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 9:32 am 
Poissa

Liittynyt: Su Touko 15, 2005 5:27 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Helsinki, Lauttasaari
ike kirjoitti:
Yksikin oli saanut nyt jouluna Beta Speznazin ja on siinä kai 2xRegua 2xMidua ja se Hicu. Itse olisin pärjännyt vain hiculla.


No jotkut eivät ole välttämättä tue hicappeja (itse vihaan hicappeja, niin paljon että voisin antaa omani ilmaiseksi).

Asiaan: Jotkut "kaverit" dissaavat minua sen takia, koska omistan Flectarn-kuvioisen puvun, boonien ja aseeni lisäosat ovat heidän mielestään turhia ja liian kalliita (Kateus on saapunut!)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 10:16 am 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Sieni, Rusinamanne ja muut vastaavat! VIESTIEN POISTELUA (muokkaus tyhjäksi) KESKELTÄ KETJUA EI KATSOTA HYVÄLLÄ! Jos huomaatte kirjoittavanne typeryyksiä, alkakaa harkitsemaan mitä kirjoitatte, sen sijaan että sortuisitte tuollaiseen naurettavuuteen. Toistuvasta tai vakavasta tämänsuuntaisesta käyttäytymisestä seuraa porttikielto varoituksetta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 11:04 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 10:39 am
Viestit: 244
Totta tosiaan, on olemassa näitäkin tyyppejä jotka alkavat "haukkumaan" jostain varusteista, taitaapi olla tuota Lokin mainitsemaa kateutta. Jos joku viitsii panostaa rakkaaseen harrastukseemme isompia summia kuin toiset niin mitäs pahaa siinä on? Toisaalta valitetaan näistä "pappabetalar"-tyypeistä, tätä se maailma vain on, toisten porukat panostaa enemmän lastensa harrastuksiin kuin toisten, en näe siinä mitään pahaa (tuntuuhan se välillä "katkeralta" jos itse on työllä ansainnut varusteet ja naapurin janipetteri kinuu saman asian isältään). Elämä on... Omat vanhempani ostavat minulle kuulat, eivät muuta vaan teen rahat työllä.
Varusteet EIVÄT ole mielestäni se josta pitäisi vittuilla tai mitä pitäisi haukkua, vaan se pelitaito yms. seikat.
Huh. Tulipahan "vinettyä" paljon, pakko pitää tauko. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 1:47 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 5:32 pm
Viestit: 57
Paikkakunta: on
Sinustako sitten pelitaidosta pitäisi haukkua?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 3:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 10:39 am
Viestit: 244
Ei, vaan jos jostain vähän vittuillaan ja keljuillaan niin se ei ole sitten varusteista, vaan lähinnä pelitaidosta (kuten me vähän kokeneemmat tykkäämme vähän väliä sanoa toisia naskeiksi? :wink: ). En siis tarkoita että PITÄISI ylipäänsä haukkua MISTÄÄN ASIASTA, taisin ilmaista asian hieman väärin. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 14, 2005 4:08 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Niin se vaan on, että toisilla on enemmän fyffeä, ja toisilla vähemmän. Itsellännikin on vain yksi elättäjä, kun miespuolisesta en tiedä mitään.

Vittumaistahan se on, mutta se on jokaisen henkilökohtainen voivoi.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 18, 2005 11:49 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
aakke kirjoitti:
No ei missään nimessä typerää, vaan vallan mahtavaa. Käsittääkseni tähän pelissä juuri pyrittiinkin. Milsim-titteli oli ansaittu, niin särmän näköistä porukka oli PFORin riveissä. Kansanarmeija taas simuloi mainiosti sissejä. Ei sinun ole tarpeellista tunnistaa kaveriasi, vaan tiimikaverisi ;)


Noni, kaverit = tiimikaverit. Eti sieltä sitten geneerinen WL + LC-2-mise :)
Itsehän edustin Saksaa.

Itsellä on tullut päälle puettua lähinnä "kaikki tarpeellinen". Harrastusvuosien myötä on opittu kantapään kautta mikä kannattaa ja mikä ei, tämän takia balaclava ja polvisuojat. Polviasento on huomattavasti tuskattomampaa kivimaastossa yms. kun on pehmustetta välissä, eikä enää edes naamaosuma pilaa päivääni. Hyvät hanskat ovat aina siellä missä ei pitäisi, nyt ne ovat kädessäni. Olen sitten jonkun mielestä varmaankin tactical-leet kun kädessä on Hatchin SOG-L100 Operaattorit. Teh mukavuus.
Verkkomaskiin turhauduin erinäisistä syistä ja vaihdoin pelkästään silmien aluetta suojelevaan Bolle x800 Tacticaliin. Onhan tässäkin omat ongelmansa, sekä niihin omat ratkaisunsa. Hampaisiin hammassuojat, tietenkin.

Näin rakentui nykyinen softausvarustukseni (joku voi yrittää mielessään rakentaa tuosta kuvaa), tarpeen ja vuosien myötä. Näin myös tulee olemaan jatkossa. Olenko varustehuora?

BDU on ainoa osa varustustani, jota en ole itse valinnut. Jos kyseessä ei olisi ihan perinteinen "tiimilook", niin valitsisin BW-puvun henkilökohtaiseksi suosikiksi.

(Varustehuora on varmaankin Airsoftin hauskimpia slangitermejä :P)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Kesä 18, 2005 1:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 5:23 pm
Viestit: 40
Paikkakunta: pori
Pari kertaa on ryssäksi sanottu, kiitos venäläisen puvun ja tarzanien :lol: Mutta ne on vaan kateellisia 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2005 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 7:25 pm
Viestit: 111
Paikkakunta: Ivalo
FPJ5:sessa oli loistava tunnelma, jota pilasi ainoastaan vaaleanvihreisiin siviilikamppeisiin pukeutunut jenkki. Raivostuttavaa kun toiset panostavat varustukseensa, ja sitten vaaleanvihreät farkut ja paita kelpaavat yhtä hyvin :o.
Mutta tiimin kesken meillä on suhteellisen paljon eripuraa varusteista, puhumme vietnam porukkamme kesken uusista varusteista ja propperin maastovermeistä, niin yksi tuttu godmodemme tulee vittuilemaan tyyliin-
"Miksi vitussa te ostatte noita varusteita?! Ootteko pikkusen tyhmiä! Hankkisitte ennemmin virejä ja taktisia lyhennyksiä ja kiskoja aseisiinne, käyttäisitte siinä rahanne järkevästi!"
Kyseisellä ukkelilla on ollut päällään koko tiimin historian alusta lähtien jahtiliivit, vihreä paita ja mustanharmaat reisitaskuhousut.
Vastasimme hänelle näin-
"Me halutaankin osallistua etelän suurempiin peleihin, ja halutaan näyttää joltain muultakin kuin iänikuiselta naskilta."
Sain vastauksen sylkyryöppynä ja huutona päin naamaa-
"Mä haluankin näyttää softaajalta, enkä miltään vitun sotilaalta"
Pidänkin kyseistä henkilöä täytenä idioottina tietyissa asioissa, esim, jos tämä on häviämässä jollekkin, esim CS:ssä tämä paukauttaa virrat koneesta pois ja on tyytyväinen koska ei hävinnyt :roll:.

Minä kyllä arvostan enemmän henkilöä, joka panostaa varusteisiinsa ja pelaa reilusti, kuin henkilöä joka ei tunnusta osumia ja pelaa verkkareissa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 21, 2005 10:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 01, 2003 6:01 pm
Viestit: 48
Niinno eikös niiden varusteiden tarkoitus ole pääperiaatteeltaan tehdä elämä helpommaksi.
Esim. jos tulee valinta jossa voi käyttää valjaita tai liivejä valjaspohjana, niin valitsen poikkeuksetta ne liivit. Perusteluna omasta mielestäni valjaat heiluvat ja hölskyvät ja pomppivat juostessa niin törkeästi että jopa juoksurytmi takkuuntuu. Oikein säädetyillä tarzaneillani en ole kyseistä seikkaa huomannut vaikka tavaraa on ollut vyöllä yhtä paljon kannossa. Jokainen varmaan osaa omassa päässään muodostaa mielipiteen että mistä tämä johtuu.

Lisäksi jos kannossa on vain lippaat ja vesi, niin rinnalla pysyvät (pirun kalliit) tarzanit ovat kevyet, kätevät ja poissa tieltä. Syy miksi koko ajan viljelen sanaa tarzan johtuu siitä että nämä liivit ovat niin erinomaiset mielestäni että en vaihtaisi niitä mihinkään muihin liiveihin.
Polvisuojat ja hanskat ovat erittäin mukavat ihan sen takia että nopeissa suojautumistilanteissa ei paikat ole ihan niin pahasti hajalla kuin ilman suojia.

Vaikka voi vaikuttaa offtopicilta niin tässä oli mielestäni aika hyvin osoitettu että miksi varusteista pilkkaaminen on täysin turhaa oli varusteet sitten kalliit tai halvat. Jotkut todella pärjäävät kontiolla ja sanseilla tai punaisella hupparilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2005 4:38 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:48 pm
Viestit: 142
Paikkakunta: turku
Keissi kirjoitti:
Maastopuvusta leimaamisesta sen verta, että saa mise juoksennella ympäriinsä BW:n puvussa tai vanhassa saksalaispuvussa. Siinä vaiheessa kun mise vetää ympäri offgamea hakaristi hihassa ja teltan päälle vedetään hakaristilippu minä totean notta mitäsvittua.

No ei se välttämättä haittaa jos on 24h pitkä eläytymispainotteinen peli
Esim. cccp vs. saksa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2005 4:52 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
puska juppi kirjoitti:
Keissi kirjoitti:
Maastopuvusta leimaamisesta sen verta, että saa mise juoksennella ympäriinsä BW:n puvussa tai vanhassa saksalaispuvussa. Siinä vaiheessa kun mise vetää ympäri offgamea hakaristi hihassa ja teltan päälle vedetään hakaristilippu minä totean notta mitäsvittua.

No ei se välttämättä haittaa jos on 24h pitkä eläytymispainotteinen peli
Esim. cccp vs. saksa.


Minusta tuollaiset tunnukset eivät kuulu tähän lajiin, oli peli sitten sunnuntaipeli Turun Pikisaaressa tai kolmen päivän hooseemilsim Peräjänkhällä. Ja tietysti on aina se, miltä se näyttää ulkopuolisen silmin. Selittipä kyseenalaisen materiaalin kuuluvan pelin luonteeseen tai ei, vetää se sivullinen kuitenkin tästä omat johtopäätöksensä. Ja sinä päivänä kun se sivustakatsoja on joku paikallinen päättäjä, kärsivät harrastus ja harrastajat ainakin paikallisella tasolla. Tästähän on Turussa jo kokemuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2005 5:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 17, 2005 10:25 pm
Viestit: 88
Paikkakunta: Turku
Oma varustukseni koitan valita silleen:Liivit tulevat mukana jotka kestävät kovempaakin menoa, kypärä suojaamaan kovemmilta kolhuilta, Hatchin-polvarit polvia suojaamaan. Maastopuvun virkaa toimittaa BW. Silmäsuojat ajaa Bollet X800 ja sitten ne ihanat hammassuojat.

Eniten haen mukavuutta varusteiltani sekä suojaamista kovemmiltakin kolhuilta. Omista varusteistani kukaan ei ole koskaan tullut vi*tuilemaan ja jos tulisi niin ei kiinosta pätkääkään. Omani on rahat.

Sanotaan näin, että 100-150 euroa hiukan paremmista ja mukavemmista liiveistä on pientä verrattuna joihinkin hikisiin BW Chestrigeihin (vanhat kantolaitteeni) Joiden käyttömukavuus on kaikkea muuta kuin hyvää omasta mielestäni pitemmissä peleissä.

Kuitenkin pitäisi pitää mielessä, että jos johonkin pitäisi panostaa kunnolla niin ne on nuo silmäsuojat.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 12, 2005 7:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 16, 2005 1:01 pm
Viestit: 79
Paikkakunta: Vantaa
Itse haen harrastuksessa realismia ja varustuksella sotilaallisuutta. Varusteiden hankinnan periaatteina olen pitänyt että ovat armeija kamaa (uusia tai ylijäämää) ja hyvää hintalaatusuhdetta (/mukavuutta).

Itse aiheeseen. Pilkkaamista en ole tavannut kovinkaan paljoa Paloheinässä. Tosin hicujen käyttäjiä ja ilman maastovermeitä pelaavia katsotaan pahalla silmällä. Kaikkihan sen harrastuksen joskus on aloittanut ja toisilla on varaa heti alussa panostaa enemmän kuin toisilla, mutta usein jos pienissä kaveriporukoissa jotkut pelaa on varustus varmaankin suurimmalla osalla saman tasoista.

Ehkei niin oleellista, mutta tuli nyt saatua oma mielipide esille.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com