Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on La Huhti 27, 2024 11:34 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Päähineet
ViestiLähetetty: Pe Helmi 19, 2010 1:54 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 19, 2010 7:52 pm
Viestit: 23
En löytänyt aihetta joka käsittelisi tätä aihetta, joten päätin luoda yleisen päähineitä käsittelevän aiheen.

Olen etsimässä kohtuuhintaista Pasgt kopiota, joten mikä/mitkä valmistajat olisivat hyviä ja onko kiinnityssysteemeissä eroja?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Päähineet
ViestiLähetetty: La Helmi 20, 2010 6:43 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 29, 2010 5:17 pm
Viestit: 13
Reilu vuosi sitten näin Ylivieskan Kärkkäisellä muovisen PASGT kopion. Hinta oli 10 euroa. En muista valmistajaa enkä kiinnitys systeemejä, mutta jos niitä vielä löydät jostain siihen hintaan et voi ainakaan pettyä pahasti, vaikkei pääliset sopisikaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Päähineet
ViestiLähetetty: Su Helmi 21, 2010 7:07 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 7:40 am
Viestit: 50
Gunner airsoft möi/myy viitosen maksavaa PASGT-replikaa joka on hintaansa verrattuna just hyvä. (Luulen että puhutaan samasta kypärästä kuin Kärkkäisellä.) Materiaali on ohuehkoa mutta kestävän oloista muovia ja leukaremmi on jotain geneeristä nailonremmiä, mutta kypärähupun kanssa se on tuohon hintaan ihan menettelevä. Ei paina paljon mitään, eli pysyy päässä vaikka hihnasto ei kovin tukeva olisikaan. Kaikki vastaantulleet kypärähuput olen saanut venytettyä paikoilleen.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com