Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 7:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Ma Loka 13, 2008 12:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 9:01 pm
Viestit: 96
Jos enään minä+yksi/kaksi saman joukkueen pelaajaa jäljellä, koetamme tehdä nopeita kosketuksia viholliseen ja vaihtaa samantien asemaa. Mottiin jouduttaessa pureudutana mahd. syvälle sammaleeseen ja ammutaan niin perkeleesti vastaan :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Ma Loka 20, 2008 6:50 am 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 29, 2004 8:50 am
Viestit: 461
Paikkakunta: Jyväskylä
Yleensä siinä vaiheessa kun ollaan altavastaajina, ni on jo kuulat vähissä :( Hassua sinällään kun nykyään on kannossa se 720 yksikköä ammuksia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 10:35 am 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:07 am
Viestit: 8
Nimi: Aleksi
Itselläni on semmoinen tyyli että etsitään paras mahdollinen suoja ja odotetaan siellä vihollista.

Esim kerran viikonloppu peleissä. Itse olin jäänyt viimeiseksi ja vihollisia oli n. 6 jäljellä. Etsin yhden hyvän mättään jonka taakse istahdin, riisuin liivit pois parhaan liikkuvuuden vuoksi. Sitten kaikki lippaat täyteen ja siihen eteen kasaan että nopeaa ja helppoa vaihtaa lipas. Useampi hetki meni että viholliset alkoivat liikkua läheisyydessä. Siinä valmiina tähtäilin vihollisia. Kunnes takaa alkoi kuulua rapinaa. Heti käännyin ja huomasin puskan liikkuvan, päätin ottaa riskin ja ampua sinne lyhyen sarjan. Heti sarjan osuttua puskaan, sen takaa lähti kettu juoksemaan karkuun, ja tietenkin vihollinen kuuli ammunnan. Heti vihollinen alkoi hyökätä minua kohti. Eihän siinä muu auttanut kun alkaa ampumaan. Kahden minuutin aikani olin saanut 2 vihollista ammuttua ja tyhjennettyä n.400 kuulaa. Jäljellä oli 50 kuulan lipas ja 2. aseena C26 minipistooli. Ei auttanut muu kuin ryssä rynnäkkö. Sitten eteenpäin juoksin ja pieniä sarjoja ammuin kaikkialle ja etenin suojaan. Tiesin 3 vihollisen sijainnin mutta 1 oli jossain. Kohta kuulin 5 metrin päästä oksan katkeavan, kurkkasin ja siinä vihollinen pönötti. Päätin että ammun sen pistoolilla. Nousin ja laukaisin aseen mutta kuula lensi 3 metrin päähän ja vihollinen huomasi minut. Ei siinä muu auttanut kuin juosta vihollista kohti ja yrittää puukottaa. Vihollinen juoksi karkuun ja minä perässä. 50 metriä ehittiin juosta kunnes sain puukotettua hänet. Sitten huomasin että viholliset oli seurannut ja pyssy jäänyt kauas. Sitten iski epätoivo. Juoksin vihollisia kohti puukon kanssa ja ei siitä muuta tullut kuin paljon kuulia minua kohti.

Hauska oli peli


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Su Tammi 16, 2011 8:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 25, 2009 2:56 pm
Viestit: 39
On muutes omituinen vihollinen, kun juoksi karkuun. Oliko hänellä lipas tyhjä vai oliko hän 10 vuotias?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 1:34 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 23, 2010 1:57 am
Viestit: 126
Paikkakunta: Kellari, Itävalta
Nimi: Josif
Kyllähän noin kovaa korpisoturia pakenee jo kokonainen pataljoona.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: Ma Tammi 17, 2011 4:02 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Tammi 16, 2011 9:07 am
Viestit: 8
Nimi: Aleksi
Kyllä ihan 15vee poika oli mutta oma pelottava statukseni kai pisti hänet juoksemaan! Myöskin karmeat taisteluhuutoni :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: To Tammi 20, 2011 2:18 pm 
Poissa

Liittynyt: La Tammi 17, 2009 4:04 pm
Viestit: 77
Oon monesti huomannu, että tällä foorumilla on aika paljon näitä pelottavia korpisotureita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2011 12:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 5:58 pm
Viestit: 114
Paikkakunta: kisko
Jep, eikä tuo kettu juttukaan oikein mene läpi, kettu kun on pesässään päivät ja rupeaa vasta illalla liikkumaan ja etsimään ruokaa. Mihin muuten ne muut hävisivät kun aloit puukko taistelun yhden kanssa, kerääntyivät rinkiin huutamaan ja unohtivat eliminoida sinut?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2011 5:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:30 am
Viestit: 588
Paikkakunta: Imatra
Mä taistelen alivoimalla lähinnä ampumalla kaikkia PÄÄHÄN!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Kuinka taistella alivoimalla?
ViestiLähetetty: La Helmi 12, 2011 7:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 4:06 pm
Viestit: 104
Paikkakunta: Tuusula
Hauska kuulla. Oisko lisäfaktoja?


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com