Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 11:44 am

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Paras vemppupisla
ViestiLähetetty: Su Kesä 29, 2003 2:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 3:19 pm
Viestit: 21
Paikkakunta: Nastola
Mikä on mielestänne paras maruin vemppupisla?

[Muokkaus] Isot kirjaimet. -Vj


Viimeksi muokannut valy päivämäärä Ti Heinä 01, 2003 11:36 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 05, 2003 4:41 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Kiinnostaahan se joitakin.

Vemppupistooleista parhaat ovat Maruin ja KWC:n. Tehot saman firman pistoolimalleissa ovat suunnilleen samat, joten ostokriteerit jäävät muutamaan tärkeään seikkaan:

Onko hoppia? Jos ei, unohda.

Millainen lipas? Joidenkin pyssyjen lippaat sinkoavat kuulat ulos, jos sen ottaa irti aseesta ennenkuin kuulat ovat loppuneet. Kysy siis vaikka myyjältä onko haluamasi aseen lipas tällainen. Lisäksi kuljetusta helpottaa suuresti jos lipas on oikean aseen lippaan muotoinen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 05, 2003 8:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 3:19 pm
Viestit: 21
Paikkakunta: Nastola
Kumpaa merkkiä suosittelette enemmän: KWC vai Marui(hopilliset).
Kummassa on paremmat kantomatkat jne...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 05, 2003 9:56 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ihan sama, kunhan yllä mainitsemani ehdot täyttyvät.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 07, 2003 2:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 11:30 am
Viestit: 4
Paikkakunta: Kemijärvi
Olen huomannut että joissakin pistooleissa on selviä laatu eroja. Pikkuveli hankki maruin hop up gougarin. Pian oston jälkeen selvisi että hopissa oli vikaa ja ase vaihdettiin uuteen ja toimivaan. Noin 400 kuulan jälkeen aseen hop up petti jälleen ja kun katsoimme sisälle niin hop up kumi oli melkein irti ja oli vain haitaksi. Näin hop up aseesta tuli hopiton ja kaupan päälle ase on erityisen hankala ladata jäykkyytensä takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: kyllä se on.
ViestiLähetetty: Pe Elo 08, 2003 9:08 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 7:27 pm
Viestit: 19
Paikkakunta: Varpaisjärvi
Paras on Maruin glock 17 hopillisena. 8)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 08, 2003 1:53 pm 
Poissa

Liittynyt: To Elo 07, 2003 1:50 pm
Viestit: 244
Paikkakunta: Nokia
Death mielestäni Maruilla ei ole parasta vemppupislaa, sillä tehot ja tarkkuus on aivan samoja. Ainut asia periaatteessa on että ulkonäkö on erilainen. Periaatteessa asia on näin että menet metsään ja vertailet kahta puun palikkaa ja mietit kumpi on parempi. :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 06, 2004 1:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Kesä 04, 2004 6:15 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Espoo
Samuli87 kirjoitti:
Olen huomannut että joissakin pistooleissa on selviä laatu eroja. Pikkuveli hankki maruin hop up gougarin. Pian oston jälkeen selvisi että hopissa oli vikaa ja ase vaihdettiin uuteen ja toimivaan. Noin 400 kuulan jälkeen aseen hop up petti jälleen ja kun katsoimme sisälle niin hop up kumi oli melkein irti ja oli vain haitaksi. Näin hop up aseesta tuli hopiton ja kaupan päälle ase on erityisen hankala ladata jäykkyytensä takia.


Itselläni on myös tuo Cougar, mutta hyvin on toiminut n. 10 000 kuulan ampumisenkin jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 06, 2004 2:16 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 6:25 pm
Viestit: 54
Paikkakunta: Joensuu
Ei niissä vemppupistooleissa ole juurikaan eroja... Itse olen softannut 2 vuotta KWC :n glock 17 :lla ja nyt tänä kesänä tehot hiipu ettei enää lennä 0,20g kuulilla kun 5m.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 07, 2004 12:56 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 24, 2004 5:30 pm
Viestit: 505
Paikkakunta: Espoo
Kuten edellä mainittu, osta se josta tykkäät. Tosin oma uskollinen esikoispyssyni KWC:n Glock 17 on valitettavan muovinen ja kevyt, mutta tähänhän tottuu. Liekö sitten, että on vanhempaa erää, ja uudet ovat parempia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 20, 2004 5:35 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 14, 2004 5:38 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: Joensuu
Maruin glock-17 (hop-upilla) on todella hyvä, mutta maruin cougaria (hopillinen tämäkin) älkää menkö ostamaan. Minulla siinä meni hoppi paskaksi alta aikayksikön.

Yhdyssanat ovat kivoja, joten kirjoittakaa niitä.
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 22, 2004 2:44 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:39 pm
Viestit: 2
Paikkakunta: Kangasala
Mun mielestä MP5A3 on ihan hyvä, koska sillä voi ampua kuin shotgunilla ja mulla on se ase. Suosittelen :P :o

Virke alkaa isolla alkukirjaimella ja päättyy pisteeseen. Toiseksi shotgun on suomeksi haulikko, joten miksi ihmeessä et voinut käyttää sitä sanaa?
-Lokki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 22, 2004 5:52 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 18, 2004 6:17 pm
Viestit: 18
Paikkakunta: Espoo
Aiheeseen, mielestäni ehkä Maruin USP. Se on luotettavasti toiminut ainakin minulla jo kauan. Kaverinkin uspi on kestänyt kovassa käytössä kaksi vuotta. Muita hyviä ovat ainakin Maruin glock sarja. Myös KWC:n vemput ovat hyviä, vaikkakin pientä venkslaamista niiden kanssa pitää hommailla. Esim. Kaverini P99:ssä lipas ei mene muuta kuin kovalla iskulla kiinni aseeseen ja hoppi on lähes olematon. Uskallan suositella USPia, Glockia ja pienellä varauksella KWC:n aseita, tietysti hopilla kaikki. Ja taas tässä on sitä pientä omaa kehua, mutta kun ei noita muita aseita ole tultu niin paljoa kokeiltua, tai no onhan niitä socomeja ja Sig Souereita tultu kokeiltua mutta ei ne ole vielä USPiani voittanut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 22, 2004 8:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 6:52 pm
Viestit: 80
Paikkakunta: Helsinki
Vempussahan tärkeintä on, että on hoppi, mutta itselläni on aikanaan ollut KWC:n double eagle ja voin sanoa, että hyvä ostos oli. Itse en ole parempaa vemppua nähnyt, mutta tietenkään ase ei miellytä kaikkia. Ulkonäkö on myös sangen tärkeä asia airsoft-vempeleissä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 14, 2004 5:55 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Joulu 14, 2004 5:48 pm
Viestit: 7
Mulla oli ekana aseena Maruin P228. Oli ihan jämäkkä ja tarkka ase ja kesti mulla vuoden. Sen jälkeen myin kaverille jolla se on nyt ollu n. vuoden ja silti tehot kuin uudessa. Siis hopillinen P228.

[Muokkaus] Välilyönti välimerkkien jälkeen! -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2004 1:25 pm 
Poissa

Liittynyt: To Joulu 30, 2004 7:04 pm
Viestit: 60
Paikkakunta: Laitila
Hmm, vastaisin varmaan SOCOM (mark mikälie), mutta minulle on jäänyt siitä paha maku suuhun. Tiimissämme on kahdesta Socomista kaksi mennyt rikki normaalikäytössä. Toinen korjattiin. SOCOM on kyllä tehoiltaan hyvä ja kokoa löytyy.

Niin jos pitäisi se paras pisla sanoa, sanoisin Glock17 hopilla


Viimeksi muokannut NOO päivämäärä To Touko 04, 2006 4:22 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Joulu 31, 2004 2:11 pm 
Poissa

Liittynyt: La Marras 27, 2004 11:40 am
Viestit: 82
Paikkakunta: Laukaa
Minulla on ollut maruin USP n.3-4kk ja olen olut tyytyväinen siihen. Suosittelen :wink: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Tammi 05, 2005 4:01 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 12:33 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Joutseno
Kaverillani on KWC Beretta ja se on mielestäni paras vemppupistooli. Se on tarkka, nopea ladata ja hienon näköinenkin. Suosittelen :P Veljelläni on KWC P226. Melkein Berettan veroinen. Tosin siinä oli sellainen vika että siitä irtosi lippaan vapautin (tai mikä onkaan) ja pysyy nyt teipillä kiinni. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 13, 2005 7:25 am 
Poissa

Liittynyt: La Helmi 12, 2005 7:36 pm
Viestit: 153
Itse suosittelen valitsemaan ennemmin jonkun maruin vempuista. KWC:n aseiden lipastekniikka on osassa aseita tosi ala-arvoista. Kapasiteetti pienempi ja esim. beretoissa on turha kuvitellakaan kuljettavansa varalippaita, koska lippaat sylkevät kuulansa ulos hyvin helposti. Oma KWC:n berettani kesti hyvin n. kuukauden ja sitä alkoi vaivata syöttöhäiriöt. Lippaissa taas jousi ei pysynyt kunnolla alas lukittuna, eli aina kun tiputit kuulia lippaaseen se ampui ne heti naamalle :D

Kyseessä saattoi olla se niin sanottu "huono yksilö", mutta kaikki lippaat käyttäytyivät samoin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 04, 2005 12:54 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 03, 2005 9:12 am
Viestit: 313
Paikkakunta: Espoo
Haades kirjoitti:
Itse olen softannut 2 vuotta KWC :n glock 17 :lla ja nyt tänä kesänä tehot hiipu ettei enää lennä 0,20g kuulilla kun 5m.


Oman tiimini perustajajäsenellä on KWC:n Glock 17 jo kolme vuotta ja se on kuulemani mukaan toiminut hyvin, mutta aseesi saattaa olla tietysti maanantaikappale.


Viimeksi muokannut Patu. päivämäärä Pe Maalis 04, 2005 12:58 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 04, 2005 12:56 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 28, 2004 12:27 pm
Viestit: 22
Paikkakunta: Jyväskylän Mlk
Tai sitten jousi vain antoi periksi kahden vuoden ankaran käytön jälkeen. :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Maalis 04, 2005 1:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 7:04 pm
Viestit: 49
Paikkakunta: Juva
Mä sanoisin että Socom mark. 23. On tarkka ja mielestäni hieno.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 14, 2005 6:42 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 10:05 am
Viestit: 42
Paikkakunta: Pohjois-savo
Minulla on hopillinen KWC double eagle vara-aseena/koristeena vyössä, näyttäisi olevan ihan asiallinen vemppu. Vaikkakin kevyen oloinen niin silti jämäkkä, paitsi lippaat ovat hieman lelumaiset. Vara-aseena jolla ammutaan ehkä kerran vuodessa täysin toimiva. Kantama kiitettävä .12 kuulilla, ainakin uutena. Ulkonäkö tosi "leffamainen" koska Steven Seagal heiluu aina tämmöinen kädessä, tai siis joku colt 1911 versio sillä on aina mukanaan. Minusta tässä on munaa!
Maruin aseissa suunnittelu voi olla parempi ja lippaat toimivampia mutta muuten vempuissa ei taida olla eroja, kunhan hoppi löytyy.
Vemppuja voi kyllä myös virittää, laittamalla jotain jousen taakse. Kestävyys kylläkin vähintään puolittuu :lol:

Vempun lipaskapasiteetista sen verran että mitä lähempänä oikean aseen lipasta, sitä parempi. Eight shots, eight kills...
Yksikin tiputus vempulla vastaa ainakin viittä sähköaseella :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 02, 2005 6:50 am 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 22, 2004 9:11 am
Viestit: 190
Paikkakunta: Lah-ti
Colt coverment.
Tarkka, hieno, tehoa löytyy ihan hyvin vaikkakin pienet erot. Kantamaakin on hyvin.

[Muokkaus] VÄLILYÖNNIT VÄLIMERKKIEN JÄLKEEN!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 03, 2005 6:42 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 28, 2005 6:42 am
Viestit: 2
Paikkakunta: Rauma city
Millainen on sitten PARAS vemppu?

Itse omistan 3 vemppupislaa, tehokkain näistä on Maruin glock 17, joka on niin vanha että lippat eivät pidä enää kuulia, ase silti toimii moitteetta. Toinen on oma viritelty puoliksi maruin USP jossa kromiluisti. Kronottaessa ampui yhtä kovaa kuin tiimitoverin vemppu mp5. Ja kolmas onkin paska KWC p226.

Glock pelikäytössä paras, USP tyylikkäin kaikista kokeilemistani vempuista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 07, 2005 5:55 am 
Poissa

Liittynyt: La Touko 07, 2005 5:48 am
Viestit: 461
Sanoinsimpa, että se on KWC Delta Elite. Paljon hyvää juttua olen kuullut siitä ja muistuttaa omistamaani Colt 1991 A1:stä joten täytyy sen olla hyvä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 06, 2005 5:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 12:23 pm
Viestit: 38
Paikkakunta: Helsinki
oman kokemuksen mukaan mielestäni paras vemppu pisla on maruin m92f military. iso lipas, hyvä kantama, hop up...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 06, 2005 5:58 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 1:21 pm
Viestit: 366
Paikkakunta: Kuopio
Itelläni on KWC Glock 17, mutta vaivaa lipas ongelmat! Ekana tuli vastaan ettei jousi pysynyt millään alhaalla. No sormen pitää jousen päällä niin pysyy hyvin alhaalla. Seuraavaksi tuli vastaan, että jousi meni solmuun korjaus oli lastenleikkiä. Lippaan aukasu, jousen ottaminen irti, jousen suoristaminen, jousen katkasu (puuttuu 4cm), takasin kaikki härpäkkeet takasin ja liimaa väliin, että varmasti pysyy kiini lipas. Hyvä lipas muuten, mutta 2viimestä kuulaa pitää ampua ase väärinpäin. Nyt on tulossa sähkö ase joten tuo jää lojumaan taskuihin back upiksi jos "rakas" M15 sanoo, että POKS.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 06, 2005 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: La Kesä 11, 2005 6:43 am
Viestit: 121
Paikkakunta: Turku
Minä olen vähän kaikkia Maruin vemppupistooleita päässyt kokeilemaan ja hyviä ovat vempuiksi. Tosin ilman Hop-Upia semmoisellakaan ei tee mitään. Yksi hölmö kaverini osti em. Maruin Beretta M92F Militaryn, mutta ilman Hop-Upia! Paras Maruin vemppupisla on mielestäni ehkä Colt M1911A1 Government.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 21, 2005 5:33 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 21, 2005 5:25 pm
Viestit: 33
Paikkakunta: Jyväskylä
KWC:n Colt 1911A1 olisi valintani, jos olisi tarvetta vemppupistoolille ja olisi ylimääräistä rahaa. 62 euroa vempusta on paljon - minulle.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 12:00 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 4:28 pm
Viestit: 3
Paikkakunta: Orivesi
Mielestäni paras Maruin hoppi pistooli on Glock 17L. Vaikka se on vanhempi kuin kaverieni Glockit, se lentää pidemmälle ja tarkemmin. Älkää ostako Maruin Double Eaglea, koska se on aivan :evil: , kaverillani on se (tai oli) mutta se lensi huonosti, ja hajosi epäilyttävän nopeasti :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 3:11 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
En tiedä mikä on paras, mutta lemiaseeni on ehdottomasti Sig Sauer sarjan aseet. P228 ja P226. Ne vaan on hienoja. :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 1:16 pm 
Poissa

Liittynyt: To Marras 17, 2005 9:39 pm
Viestit: 65
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni on kohta vuoden täyttävä Maruin USP, ja hyvin on toiminut. Hyvä toiminto aseessa on kenttäpurku, vaikka vemppuja ei yleensä ole tarkoitettukaan avattavaksi. Tästä on ollut paljon apua, jos vaikka kuula on mennyt jumiin johonkin, vaikka näin ei olekaan tapahtunut kuin muutaman kerran. Kenttäpurku on kaiken lisäksi hyvin nopea suorittaa vaikkapa offarilla, kunhan pitää huolen ettei palautusjousi lennä aseesta ulos avattaessa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 2:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 4:07 pm
Viestit: 473
Paikkakunta: Loppi
Minun mielestäni KWC:n vemput ovat aika kertakäyttöaseita. Vähän yli vuosi sitten ostin Beretta Targetin, ja hyvin se aikansa sähköön asti palveli. Sitten myin sen pikkuveljelle joka myisen kaverilleen. Siinä vaiheessa kantama oli n.5 metriä; no, olihan aseella ammuttukkin aika paljon.

Jos itselleni nyt ostaisin vempun talvisidearmiksi, olisi se varmaan KWC:n Colt Government (Tai Marui jos olisi siihen budjettia). Coltti siksi että se on mielestäni legendaarinen pyssy joka ei ole liian moderni. Eikä alle .45:sia tueta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 12, 2005 6:42 pm 
Poissa

Liittynyt: La Syys 17, 2005 8:51 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: Kitee
On nuo KWC:n tekeleet aika laadukkaita (tai ainakin omani on). Olen tässä sähköä odotellessa pelannut KWC:n delta elitellä jo 2 vuotta ja vieläkin toimii moitteettomasti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Joulu 13, 2005 2:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 7:05 pm
Viestit: 132
Paikkakunta: Helsinki
Aseet on myös (taiteen lisäksi) mielipidekysymyksiä --> toinen tykkää Desert Eaglesta ja toinen taas Glock:eista.
Maruin aseista ei voi sanoa ainakaan mikä on paras, koska kaikki on suunnilleen yhtähyviä tehoilta... eli vain ulkonäkö ratkaisee.
Valitkaa mieleisenne. Se on paras!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 27, 2006 6:26 pm
Viestit: 22
valy kirjoitti:
Kumpaa merkkiä suosittelette enemmän: KWC vai Marui(hopilliset).
Kummassa on paremmat kantomatkat jne...


Suosittelen KWC. Itellänikin oli semmonen ja hyvä oli. Kun lippaan ottaa pois aseesta tulee pari kolme kuulaa pois, mutteivat lennä kauas vaan tipahtavat käteen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 28, 2006 5:43 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Millä tavalla KWC on sitten Maruita parempi?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 11:56 am 
Poissa

Liittynyt: Su Syys 18, 2005 6:12 pm
Viestit: 40
Ku siinähä on siis parempi (!) lähtönopeus :idea:
*köh* sarkasmi *köhköh*


Viimeksi muokannut Herrapsyko päivämäärä To Touko 04, 2006 6:42 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 04, 2006 12:18 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Ohoo. Marushinin M1 Carbinessa on kanssa kauheat tehot, sehän tarkoittaa sitä, että se on kanssa tosi hyvä pyssy?

Ei sitä pelkkää lähtönopeutta kannata katsella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: TM Colt Goverment
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 4:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 2:00 pm
Viestit: 34
Paikkakunta: About Etelä-Suomi
Minkäslainen lipas tuossa Maruin Colt Govermentissa on (siis hopillisessa)? Kantama taitaa olla aika hyvä, vai onko?

Paras vemppu pistooli on muuten Academy C25 :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 06, 2006 4:47 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Maruin Governmentissä on oikean aseen muotoinen ja näköinen kaksirivinen lipas, jossa kuulat pysyvät sisällä vaikka lippaan ottaisikin pois. Government on ihan kiva vemppu, luistista saa kohtuuhyvin kiinni, vaikka Glock ja USP ovatkin ergonomialtaan parempia.

Paree antaa kuulua jotain hyviä puolia tästä parhaasta vempusta. Jos vitsi on yli kymmenen vuotta vanha tai huono, saat bannit.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com