Softaajille vuodesta 2002
Varusteleka.fi
Tänään on To Maalis 28, 2024 7:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Nemesis Airsoft
ViestiLähetetty: Pe Huhti 04, 2003 10:51 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Pakko sanoa mutta tämänpäiväisen jälkeen en voi olla kuin pettynyt Nemesiksen asiakaspalveluun.

Kerrataampa tapahtuman kulku lyhyesti:
Saapuessamme kauppaa edellemme ehtii kaksihenkinen seurue joka alkaa keskustella myyjän kanssa jollainmuotoa oleellisen kuuloisesta asiasta. Ei tässä mitään. Siinä seisoskellaan ja jonotetaan kunnes myyjä seuralaisineen poistuu juttelemaan jotain aivan muuta asehyllyjen luokse ja koko seurue hipelöi aseita ja naureskelee toistensa jutuille. Noh pienen ajankuluttua jono on kasvanut neljän ihmisen pituiseksi ja edelleen keskustelu kaupan perällä jatkuu eikä myyjä edes huomaa jonoa.
Lähemmäs toistakymmentä minuuttia soisoskeltuamme eräs vanhempi miehenkilö pyytää kova äänisesti palvelua. Vasta tässävaiheessa myyjä havahtuu ja rientää palvelemaan.

Jotenkin alkoi tuntua että myyjä oli vain viihdyttämässä "tuttuja" eikä lainkaan ollut kiinnostunut tuotteiden kauppaamisesta. Outoa kaupankäymistä pakkoa myöntää.

Kuten rakas ystävättäreni totesi:
"Jos myyjät vaivautuisivat ylipäätänsä myymään jotain ei tarvitsisi myydä niin kalliilla"

EDIT: Tämä ei toki koske kuin yhtä Nemesiksen työntekijää. Toiselta olen saanut loistavaa palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 05, 2003 10:17 am 
Poissa

Liittynyt: La Maalis 01, 2003 7:05 pm
Viestit: 66
Paikkakunta: Konnevesi/ Mikkeli-Karkialampi;)
Kolme kertaa olen täältä about 600km päästä jaksanut vuoden sisällä raahautua Nemesikseen ja kummallakin kerralla minulle on käynyt samalla tavalla. Kahdella kerralla siinä oli myös muita jonossa, yksi porukka oli tullut ymmärtääkseni aseen ostoon ja kysyi myyjää joka vain jatkoi turinaa kaveriensa kanssa. En sitten tiedä ostivatko he asetta koska poistuin liikkeestä ilman aikomiani ostoksia(kuulat sai mainiosti myös Prohobbystä).

Edit: tietenkin kahdella kerralla sain lopulta palvelua ja tuolla eräällä kerralla en enää jaksanut odottaa. Myyjiä en muista, mutta kaksi eri henkilöä minua on ainakin palvellut siellä.

Toinen ikävä tapaus kävi viime keväänä, kun kaveri tilasi Nemesiksestä kaasua, kuulia ja Blackhawkin pikku tavaroita. Kolme viikkoa odotimme tilausta ja kolme kertaa hän soitti sinne kysyen missä tilaus viipyy. Viimeisellä kerralla myyjä sanoi, että BH:n tavarat ovat liikkeessä ja kukaan ei ole tuonnut niitä tänne varastolle, joten emme ole voineet lähettää varasteita, tässä vaiheessa kaverini perui tilauksen. Eikö jossain vaiheessa tuolla myyjällä oli pitänyt alkaa raksuttamaan kuinka huonoa palvelua heillä on :evil: .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 05, 2003 3:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Minullekkin on pari kertaa käynyt juuri noin, että myyjä juttelee kaverinsa kanssa ja unohtaa koko, joskus pidemmänkin jonon, ihan oman onnensa nojaan.

On myös kiinnostavaa, että tässä on melkein aina ollut kyseessä sama henkilö, toiselta myyjältä sain asiantuntevaa tietoa, ja loistavaa palvelua.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Huhti 05, 2003 6:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 26, 2003 9:08 am
Viestit: 61
Paikkakunta: Helsinki
Täytyy tunnustaa, että itse joskus jauhan paskaa Nemen tiskin äärellä =)
Kyllä tässä vaiheessa asetun puolustamaan Nemen myyjiä ja siirrän vastuuta myös meille "paskanjauhajille". Jos oikeasti huomaa, että nyt ei ole kaupanteosta kyse, voi ystävällisesti huomauttaa siitä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 06, 2003 8:32 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Helmi 07, 2003 5:43 am
Viestit: 145
Paikkakunta: Viikki, Helsinki
Nimi: Olli P.
Tosiaan, kyllä itse kukin voisi katsoa hieman peiliin ja kysyä missä mättää kun ei saa palvelua, kun ei uskalla suutaan avata :roll:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 06, 2003 4:28 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Helmi 09, 2003 8:29 pm
Viestit: 10
Paikkakunta: Helsinki
Miksi ei WDW laittanut palautettaan Nemesiksen boardille? Siellä on palaute liikkeestä niminen osio, jonne tuollaiset mielestäni tulisi osoittaa.

Varsin moni harrastaja "hengailee" Nemessä, enemmän tai vähemmän. Ei se muuta vaadi kuin suun aukaisemisen, kuten jo edellä mainittiin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 06, 2003 4:37 pm 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Noh ilmeisesti kohtalontovereita on enemmältikin kun asia nyt tuli esille ja osiohan käsittelee kauppoja niin hyvässä kuin pahassa. Eikö?

Viestinihään ei ollut millään tapaa itse Nemesiksiä vastaan kohdistettu vaan vain yhtä myyjää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 07, 2003 10:27 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 07, 2003 10:13 am
Viestit: 3
Pahoittelen jos sinusta tuntuu että sait huonoa palvelua minulta. Toisin kuin sanot en viihdyttänyt kavereitani (en ole aikaisemmin ikinä heitä tavannut) vaan keskustelin asiakkaiden kanssa ja neuvoin heitä. Myös keskustelimme muista yhtiöömme liittyvistä asioista ja sopimuksista, joita hoidan täällä kaupan myynnin ohella.

Koska meitä on täällä perjantai aamuisin vain yksi myyjä (kesäisin kaksi) emme pysty palvelemaan kuin yhtä asiakasta yhdellä kertaa ja palvelemme heitä siinä järjestyksessä kun he tulevat. Jos sinä ja tyttö-ystäväsi olisitte jollain tavalla osoittaneet mielenkiintoa tai tarvetta palveluun olisin mieluusti teitä auttanut.
Huomasin kyllä kaikki kaksi asiakas porukkaa joita liikkeessä oli sillä hetkellä, mutta kuten varmaan ymmärrät emme sano yhdelle asiakkaalle "HV, sulla kestää liian kauan" ja menemme palvelemaan muita asiakkaita.

Jos sinusta tuntuu että myyjä ei huomaa sinua voit aina kysyä myyjää ja pyytää että ehtiikö hän auttaa. Kaikki Nemesiksen myyjät auttavat mieluusti, mutta emme aina ehdi palvella kaikkia yhtä-aikaa.

Gilwen


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 08, 2003 8:45 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:01 pm
Viestit: 217
Paikkakunta: TURKU
Noh koska tuli sanottua negatiivisiä asioita niin sanotaan nyt sitten positiivisia asioita:

Tilaamani tuote saapui minulle ennätys ajassa. Henkilökohtaisesti en ainakaan odottanut tuotteen saapuvan näin äkäisesti mutta toisimpa kävi.
Joten tästä kiitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 09, 2003 6:22 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 2:28 pm
Viestit: 382
Paikkakunta: Pieksämäki
Kyllä Nemesiksen toimitusajat lämmittivät sielua kun oli ensin joutunut turhaan kokemaan Tokyo Hobbyn kahden kuukauden venttaamisen.
Eivätkä muuten pystyneet Tokyo Hobbyssa maksamaan rahoja takaisin peruutettuani tilauksen. Sain ilmaiseksi CAR-15:sta :twisted:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Huhti 10, 2003 10:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 11:48 pm
Viestit: 7
Ymmärtänet Gilwen, että on todella hermoja kiristävää seisoskella kymmeniä minuutteja odottelemassa palvelua, kun kyseessä ei selvästikään ollut kaupankäyntiä edustava keskustelu. Jotkut meistä tulevat suhteelliisen pitkien matkojen päästä, ja harvemmin on aikaa tai halua hengailuun.
Toki olisin voinut avata suuni, mutta koska ole olen (toisinaan liiankin) kiltti ihminen, en halunnut vaikuttaa töykeältä, vaikka pienessä mielessäni olinkin jo ehkä tehnyt muutakin kuin puhunut.

Älä käsitä väärin, en minä ole niin kapeakatseinen kuin ehkä annan ymmärtää. On sinänsä itsestäänselvyys että Nemesiksen kaltaisessa liikeessa on tietynlainen ystävällismielinen ilmapiiri tarpeenkin, toisinaan odottelu vain nostaa vitutuksen kipukynnyksen yli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2003 11:39 am 
Poissa

Liittynyt: To Helmi 06, 2003 1:30 pm
Viestit: 572
Paikkakunta: Espoo
Itse olen kyllä saanut Nemesisksessä aina (melko) hyvää palvelua, kun siellä olen käynyt.

Ehkä hiukan off-topicina kuitenkin ihmettelen tuota aseiden ostoikärajaa. Eikös asia ole näin, että aseita ei saa myydä alaikäisille ilman huoltajan lupaa? Olin ostamassa uutta vemppua (myyjänä k0ne) ja maksua antaessani myyjä kysäisi, että onhan minulla vanhempien lupa? No tietenkinhän minulla oli, mutta mitään lupalappua ei ollut ja rupesin jo miettimään, että pitääkö tässä alkaa kotiin soittelemaan ja varmistelemaan asiaa. Kuitenkin vastasin myyjälle vain, että joo ja tähän myyjä vain kommentoi että hyvä.

Oli toki hyvä, että sain asiani toimitettua, mutta että tällaisen ostoikärajojen valvonnan jälkeen tyydytään manailemaan niitä halpahalleja ja niiden vemppuja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 11, 2003 6:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 26, 2003 9:08 am
Viestit: 61
Paikkakunta: Helsinki
Se K-18 on vain kuluttajaviraston suositus jota Nemessä yritetään noudattaa jotenkin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 16, 2003 2:45 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 03, 2003 2:33 pm
Viestit: 308
Paikkakunta: Roma victor!
Mun mielestä on Nemesiksen palvelu ollut hyvää, joskin olen sieltä vain kerran tilannut aseeni ja roinaa ja nekin postissa, ja se tuli minulle noin viikon päästä tilauksesta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 18, 2003 11:14 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Helmi 12, 2003 12:43 pm
Viestit: 227
Paikkakunta: Turku
Meow kirjoitti:
Miksi ei WDW laittanut palautettaan Nemesiksen boardille? Siellä on palaute liikkeestä niminen osio, jonne tuollaiset mielestäni tulisi osoittaa.

Varsin moni harrastaja "hengailee" Nemessä, enemmän tai vähemmän. Ei se muuta vaadi kuin suun aukaisemisen, kuten jo edellä mainittiin.


Toisaalta, eikö palvelun pitäisi olla automaattista? Minusta, jos olen maksava asiakas ja haluan palvelua olen oikeutettu sitä saamaan ilman että joudun sen suuremmin suostuttelemaan myyjiä minulle puhumaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 18, 2003 7:23 pm 
Poissa

Liittynyt: To Maalis 06, 2003 8:40 pm
Viestit: 53
Paikkakunta: Espoo
thoh.

Melkeimpä jokaisella kerralla nemesiksessä käyneenä (ja niitä kertoja on monia) olen saanut erittäin hyvää palvelua.
Tiedä sitten mistä tuollainen johtuu.

Niinkuin jo mainittu, sen suun saa avata jos ei mielestään kaikki ole kohdallaan.
...Suomen kansa on yleisesti ottaen kyllä aika helvetin ujoa porukkaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 25, 2005 7:56 pm 
Poissa

Liittynyt: To Kesä 16, 2005 6:25 pm
Viestit: 75
Minulla on tullut ihan hyvää palvelua sekä Tampereen että Helsingin myymälästä. Varsinkin Tampereella mulle kerrottiin kaiken maailman juttuja mitä kysyin ja erittäin hyvää palvelua. Sitten myyjä ystävällisesti sanoi että mä palvelen muita niin tuun kohta takas. Hyvää palvelua, mutta joillekkin on voinut käydä eri lailla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 25, 2005 8:10 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 28, 2005 8:02 pm
Viestit: 186
Paikkakunta: Vantaa
Itseäni kyrsii eniten huono korjaus palvelu. Jo 3 kertaa olen vienyt aseen korjaukseen. Ase on ollut jokakerta kuukauden siellä ja aina ovat sanoneet: ¨Emme osanneet korjata asettasi. Täss uusi¨


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 3:20 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 01, 2004 7:05 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Jyväskylä
Snake Eater kirjoitti:
Itseäni kyrsii eniten huono korjaus palvelu. Jo 3 kertaa olen vienyt aseen korjaukseen. Ase on ollut jokakerta kuukauden siellä ja aina ovat sanoneet: ¨Emme osanneet korjata asettasi. Täss uusi¨



Notta mitä siis meinaat? Antoivat uuden aseen? :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 3:31 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 28, 2005 8:02 pm
Viestit: 186
Paikkakunta: Vantaa
Niinhän viestini lopussa seisoo. Kummassakin oli pikku vika (kuitenkin sen verran suuri, että minä en osaa korjata)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 3:57 pm 
Poissa

Liittynyt: To Heinä 01, 2004 7:05 pm
Viestit: 96
Paikkakunta: Jyväskylä
No minulle sopii hyvin, että rikkinäisen aseen tilalle annetaan uusi ase.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 4:23 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 28, 2005 8:02 pm
Viestit: 186
Paikkakunta: Vantaa
Ei sen jälkeen kun ase oli tuunattu ja muuta kivaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2005 4:46 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 12:49 pm
Viestit: 307
Paikkakunta: Tampere/ Orivesi
No itse muistan kun menin nemeiskseen ekaa kertaa eikä tiskillä näkynyt ketään, huusin vain että "..kele palvelua" ja välittömästi takahuoneesta tuli myyjä :)
Tämän kun tekee sopivalla leikkimielellä ei kenellekkään jää paha mieli.
Kyseessähän ei ole mikään R-kioski mistä valitaan tuotteet ja mennään kassalle. Parasta nemesiksessä on juuri tuo että siellä voi höpötellä niitä näitä osteksiaan tehdessään.
Rohkeesti vaan sitä suuta auki :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 27, 2005 3:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:51 pm
Viestit: 897
Paikkakunta: Charleston, South Carolina
Nimi: Kalle-Erik Vähäkylä
Itselläni ei ole yhtään valittamista nemesiksen palvelusta. Se on aina moitteetonta ja kaikista kivointa on kaydä ostamassa jotain pikkusälää ja jäädä juttelemaan nemen jannujen kaa kaikesta maan ja taivaan välillä...
Eikös sekin ole tavallaan asiakas palvelua?



Off-topic: Mikäli sinä, gilwen olet se tyyppi kelle toin sen coltin lippaan tai tiedät sen hyypän, (lyhyt, lyhyet hiukset, kaikista sekopäisin, nimeä en mainitse täällä) niin saisinko infoa ostetaanko se coltin lipas?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Heinä 27, 2005 3:31 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Yksityisasiat yksityisviestillä, tai vielä kätevämmin, ko. henkilön sähköpostiosoitteella.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Heinä 28, 2005 5:43 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Elo 24, 2004 10:42 am
Viestit: 137
Paikkakunta: Helsinki
Itellä on nemestä hyviä ja huonoja kokemuksia viimeisestä käynnistäni:
Kun saavuin kauppaan ja katselimme seinällä olevia aseita vähän, ennen kuin riennän kassalle, niin ne nemen jätkät leikki G18C GBB:llä. Hauskaa näytti heillä olevan. :lol: Sitten menin kassalle, sain palvelua heti. Pyysin päästä katsomaan kiikaritähtäimiä ja sitten tuli myyjä esittelemään niitä. Löysin mieleiseni ja ostin myös kiikarinjalat, joiden pitäisi sopia tähtäimeen (korkeat semmoiset). No kun pääsin kotiin, niin aloin asettelemaan kiikarinjalkoja kiikariin: Huomasin, että siinä on joku muutaman millin liian suuri reikä, ja se kiikari ei pysynyt siinä. Tuossa on se huono kokemus. Nopeasti tein sitten puutarhaletkusta leikkelemällä välipala -patentin.
Että sellasta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 7:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 13, 2005 8:09 am
Viestit: 225
Paikkakunta: Kangasniemi
Itsellä on ollut Nemessä hyvä palvelu.

Heti kun menee liikkeeseen niin jo tulee joku kysymään että miten voin auttaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Elo 11, 2005 8:41 pm 
Poissa

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 10:01 am
Viestit: 155
Ensinnäkin, minä voisin ja alankin jokaisessa liikkeessä räyhäämään ja tiuskahtelemaan jos palvelua ei tule 10 minuuttiin. Mutta jos esim. olen Nemesiksessä, annan yleensä muiden tehdä ostoksensa ensin, jos siellä sellaisia ihmisiä on. Ei Nemesiskään kokoaikaa täynnä ole! Sen aikaa katselen vaikka aseita tai katselen mitä voisi ostaa heräteostoksena. Viimeksi ostin Maruin M-GB kaasupistoolin. :roll: Tosin multa ei kyllä kysytty mitään lupalappujakaan vaikka lompakossa on aina sellainen valmiina heräteostosta varten. Tai sitten katsoivat A1-korttia ajokortiksi, en tiedä. :) Tai luulivat minua vanhemmaksi kuin olen, otan sen loukkauksena...

Mutta jos minulla on kiire niin pyrin avaamaan suuni, miksi ihmeessä ihmiset edes yrittävätkään kiduttaa itseensä siinä hymykorvissa asti jonossa seisoskellessa, ja ajatuksissa menee vain: V***u tule jo myymään!

Ikinä en ole kyllä mitään tilannut Nemesiksestä, kun on tuossa naapuri kaupungissa tuo liike. En siitä sano mitään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 21, 2005 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 15, 2004 11:16 pm
Viestit: 36
En nyt tapauksia jaksa tarinoida, mutta Helsingin Nemesiksessä saa kyllä aivan hävyttömän huonoa palvelua eräältä myyjältä. Noin 4-6 hyvin negatiivista tapausta ollut kun on Nemesiksessä käynyt ja hän on ollut tiskillä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Loka 31, 2005 8:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 10:02 pm
Viestit: 15
Minäkin oon huommannut suuria puutteita nemesiksen asiakaspalvelussa, aseestani oli mennyt taplet olate rikki ja ajattelin viedä sen nopeasti tampereen nemesikseen korjattavaksi kun puhelimessa oli sanottu että työ kestäisin 15-30 minuuttia, mutta sitten se alkoi, sanottiin että ei sitä voi tässä nyt heti korjata se pitää lähettää helsinkiin korjaukseen, ja nemesiksen väki sanoin että se lähetetään heti huomenna.
Sitten kun menin 2 viikon päästä useiden puheluiden nemesikseen niin asetta ei ollut edes vielä lähetetty helsinkiin! Kun kysyin että mikä on vikana ettei sitä ole lähetetty sinne niin väitettiin että on niin pitkät jonot ettei ole ehditty lähettää. Sanottiin että se yritetään lähettää pikimmiten hesaan.
Oli taas viikko kulunut ja ei mitään hiiskaustakaan aseesta, menimme isäni kanssa taas hermostuneena nemesikseen että mitäs aseelle kuuluu? Asetta ei ollut vieläkään lähetetty helsinkiin koska tarvitta suutinlevy tulee vasta ensiviikon perjantaina, noh ase jätettiin vielä tampereen nemesikseen. Oli 2 viikkoa mennyt ja mentiin vielä hermostuneen nemesikseen kysyyn että jos se jo olisi kunnossa mutta ei, me otimme aseen takaisin nemesikseltä, mutta heti rupesi tuleen lupauksia että "kyllä me se korjattua ensi tiistaiksi saadaan" aateltiin että ne on lupaillut jo ihan liikaan ja eikä mitään ole tapahtunut.
Siis ase loijui tampereen nemesiksessä 4 viikkoa eikä sille ole tehty mitään! Kun otimme aseen ja lähetimme heti sinä päivänä aseen PCB-airsoftille ja lähetys päivästä kesti vain 4 päivää kun ase oli jo postissa korjattuna! Että kyllä nemesiksellä on paljon petrattavaa palveluissa, olen kyllä tosi pettynyt nemesiksen "toimintaan". :x

[Muokkaus] En jaksanut kummempaa tehdä, mutta pilkkujen, pisteiden ja muiden välimerkkien jälkeen tulee välilyönti! Lisäksi kannattaa katsoa, josko tekstiä voisi vähän, kohtuullisesti, jaksottaa rivinvaihdoilla. Erisnimet, kuten kaupan ja kaupungin nimet kirjoitetaan muuten isolla. -J


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2005 9:23 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 1:03 pm
Viestit: 13
Paikkakunta: Helsinki
Ihan vain vinkkinä, mikäli jostain asiasta on valittamista palveluissamme niistä kannattanee toki myös kertoa meille (vaikka sähköpostitse) jotta voisimme korjata tilannetta jotenkin.
Hyvin usein tuppaa käymään niin, että kun joku on saanut huonoa palvelua asiasta valitetaan jossain foorumeilla eikä mitään muutosta tapahdu, koska kukaan meistä ei välttämättä lue foorumeita aktiivisesti.
Henkilökohtaisesti en tiedä mikä ZipeXin tapauksessa on menny vikaan, mutta asiasta lienisi hyvä lähettää vaikka tulikivenkatkuista tekstiä etusivuillamme olevan palautelomakkeen kautta.

-Tuomas Lairila, Nemesis Airsoft


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Marras 02, 2005 4:26 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 3:40 pm
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Itselläni palvelu ei olle ollut huonoa sanoisinko surku hupaisaa myyjää kohden. Kävin pari viikkoa sitten Nemessä ostamassa kuulia. Kysyin myyjältä: "Onks teillä Gold firen kuulia?" Myyjä sanoo: "Tossa noita on". Sit mä sanon: "Okei mä otan noita, paljon noi maksaa?". Myyjä vastaa ärtyneenä: "Tossa näkyy hinta jos vaan viitsisit kattoo, vaikka sulla on syys-LOMA niin kyllä sä voisit olla vähän tarkempi". Sit mä meinasin revetä mutta sain hallittua itteni. Mä sanon takas: "Noo mulla on ollu koko viikko lomaa" Sitten se myyjä rupeaa melkein itkee kun kuulee sen :) . Ollu kai pitkään töissä ilman lomaa ja ruvennut tympimään. Että sellasta, kirjotin nopeesti, saattaa olla epä selvää.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 2:09 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 2:17 pm
Viestit: 1
Lortssy kirjoitti:
Itselläni palvelu ei olle ollut huonoa sanoisinko surku hupaisaa myyjää kohden. Kävin pari viikkoa sitten Nemessä ostamassa kuulia. Kysyin myyjältä: "Onks teillä Gold firen kuulia?" Myyjä sanoo: "Tossa noita on". Sit mä sanon: "Okei mä otan noita, paljon noi maksaa?". Myyjä vastaa ärtyneenä: "Tossa näkyy hinta jos vaan viitsisit kattoo, vaikka sulla on syys-LOMA niin kyllä sä voisit olla vähän tarkempi". Sit mä meinasin revetä mutta sain hallittua itteni. Mä sanon takas: "Noo mulla on ollu koko viikko lomaa" Sitten se myyjä rupeaa melkein itkee kun kuulee sen :) . Ollu kai pitkään töissä ilman lomaa ja ruvennut tympimään. Että sellasta, kirjotin nopeesti, saattaa olla epä selvää.


Ihan vinkkinä sen mössön, joka sijaitsee päässä (ainakin yleensä) käyttäminen on sallittua melkein jopa suotavaa. Käsittääkseni niissä kuulissä on hinnat ja kpl määrät selvästi esillä.

P.s Jos tykkää värittää (kuten tekstisi hieman oli) niin suosittelen lämpimästi värityskirjaa :wink:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 3:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 3:40 pm
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Joo, no taidan käydä hakea sen väritys kirjan Tiimarista. Mutta kyllä omaa tyhmyyttäni sitä en huomannut, vaikka olinkin syys-lomalla. Mutta yksi asia mikä voisi olla paremmin Nemessä joka on korjattu Pro Airsoftissa on nimittäin Visa Electron. Koska monilla alle 18v nuorilla on Electron, niin helpottaisi huomattavasti jos Nemessä toimisi Electron. ----->Tiimariin.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 4:09 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Visa veloittaa kauppiaalta prosenttisumman kaikista visakorteilla maksetuista ostoksista. Tästä syystä meikäläinenkään ei sellaisia kauppaan hanki. Kovin hankala homma tuskin on, jos parinkymmenen metrin säteellä kaupasta löytyy pankkiautomaatti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 4:17 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 22, 2005 1:21 pm
Viestit: 366
Paikkakunta: Kuopio
Jaakonpoika kirjoitti:
Visa veloittaa kauppiaalta prosenttisumman kaikista visakorteilla maksetuista ostoksista. Tästä syystä meikäläinenkään ei sellaisia kauppaan hanki. Kovin hankala homma tuskin on, jos parinkymmenen metrin säteellä kaupasta löytyy pankkiautomaatti.


Eikö sitten kannattaisi laittaa Visaa vinguttaville vähän isommat summat? Tai antaa käteisellä maksajalla alennuksia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 4:24 pm 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: Ti Helmi 04, 2003 7:19 am
Viestit: 8192
Nimi: Valtteri L.
Oletko nähnyt jonkun toisen kaupan veloittavan korttiostoksista enemmän? Kokeneena asiakaspalvelijana voin arvata sen vinkumisen ja valituksen, joka sellaisesta seuraisi.

Omien kokemuksieni mukaan Visa Electronin ainoa etu kuluttajalle on se, että sillä voi nostaa rahaa ulkomailla. Katkaisin suutuspäissäni oman korttini kaksi vuotta sitten, että en tiedä onko toiminta parantunut, mutta ainakin silloin Visa Electronin ainoa ero tavalliseen pankkikorttiin oli pidemmät maksuajat, tekniset ongelmat ja se, ettei se käynyt kaikkialla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 4:59 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 3:40 pm
Viestit: 44
Paikkakunta: Helsinki
Njaa... No itse en ole asiaan perehtynyt. Itselläni ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia Electronin kanssa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 5:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 30, 2005 10:37 am
Viestit: 106
Paikkakunta: Elimäki
Jaa-a...Siinä iskän kanssa mentiin kerran katselemaan vaan, mutta kun putiikin olisi pitänyt aueta, oli siinä neljä tyyppiä meidän kanssa odottamasta, että ovi avataan. Noh, kyllästyimme odottamaan ja missäs myyjä olikaan? Ulkona kaverinsa kanssa tupakilla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 03, 2005 5:25 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 5:40 pm
Viestit: 139
Paikkakunta: Pöytyä
Jos nyt vielä aiheen vierestä heitetään, niin ainakin nykyään Visa Electron käy melkeinpä joka kaupassa.

Itse olen Nemesiksessä käynyt itse liikkeessä vain kerran, ja silloin palvelu oli ihan mukavaa. Ei mitään ongelmia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Juu
ViestiLähetetty: Pe Marras 04, 2005 12:14 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:13 am
Viestit: 103
Paikkakunta: Espoo
Tässäkin nyt tulee esille se, kuinka vaiteliaita suomalaiset ovat. Itse olen puoliksi suomalainen ja olen huomannut, että kun tyyppi esim. on kulkuväylän tiellä, sitä rupee tyyppi siinä odottelemaan, koska ei uskalla puhua. Kestikös siellä Nemesiksessä puoli tuntia ennen kuin joku uskalsi sanoa jotain? Huhhuh.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 05, 2005 7:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 10, 2003 7:07 pm
Viestit: 336
Paikkakunta: Helsinki
Siinähän nyt on vaan sellanen juttu, että jos mä Suomesta pyssyn ostan, niin yksi asia mistä mä pyssyn hinnassa maksan, on palvelu. Hyvään palveluun kuuluu se, että asiakasta, varsinkin maksavaa sellaista, palvellaan ilman, että hän palvelua erikseen pyytää, joten tuo hiljaisuus ei ole mikään perustelu huonolle palvelulle. Airsoft-kaupoissa ei tuo palvelualttius nyt ikinä ole ollut kohdallaan, toivottavasti joskus näkee parannusta.

Itse en ota Nemen asiassa puolta enkä toista. Ennen palvelu oli luvattoman huonoa, mutta nykyään tiskillä lentää aina hauskaa huulta ja miltei yhtä hauskaa vittuilua, niin mikäs siinä asioidessa.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com